Ένα Σαββατιάτικο πρωινό μπροστά σε μια CRT τηλεόραση…
Αγαπημένη συνήθεια είναι, για όλα τα παιδιά, η παρακολούθηση κινουμένων σχεδίων τα Σαββατοκύριακα και όχι μόνο. Είναι μια ευκαιρία «απόδρασης» σε κόσμους πολύχρωμους, φανταστικούς, γεμάτους περιπέτειες και συγκινήσεις. Κάθε λογής ήρωες εμφανίζονται επί της οθόνης και προσκαλούν τα παιδιά να τους κρατήσουν παρέα, για ένα μισάωρο περίπου κάθε φορά, μέχρι το επόμενο ραντεβού τους. Αν δε, το ραντεβού αυτό είναι προγραμματισμένο για μία σχεδόν εβδομάδα μετά, η απόλαυση της επανασύνδεσης καθίσταται ακόμα μεγαλύτερη. Κάπως έτσι, στα Σαββατοκύριακα μιας άλλης εποχής, μικρά και μεγάλα παιδιά παρακολουθούσαν στις CRT τηλεοράσεις τους μια τηλεοπτική σειρά που έμελλε να αφήσει ανεξίτηλο το σημάδι της στο χρόνο, μια σειρά με πρωταγωνιστές γιγάντια, εξωγήινα ρομπότ, που είχαν την δυνατότητα να μεταμορφώνονται σε αυτοκίνητα, αεροσκάφη, ακόμα και σε προϊστορικά όντα, τα οποία είχαν εξαφανιστεί από προσώπου Γης εκατομμύρια χρόνια προηγουμένως.
Τα Transformers εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στις CRT τηλεοράσεις του κόσμου τη δεκαετία του ’80 και έκτοτε συνεχίζουν να διατηρούνται στο προσκήνιο, μέσα από τηλεοπτικές σειρές, ταινίες, comics και, φυσικά, παιχνίδια, ψηφιακά αλλά και απτά, φιγούρες δηλαδή των χαρακτήρων, που έχουν περάσει -όλα αυτά τα χρόνια- από τους τηλεοπτικούς δέκτες εκατομμυρίων ανθρώπων. Για τους μη γνώστες, οι CRT τηλεοράσεις ήταν κάποτε το «κόσμημα» του κάθε σπιτιού, το «παράθυρο στον κόσμο» για την πλειοψηφία των οικογενειών. Αν και τα συμπαθή «μπαούλα» αντικαταστάθηκαν εν τέλει από λεπτότερες, ελαφρύτερες τηλεοράσεις, με υψηλότερη ευκρίνεια, οι αναμνήσεις από τις μάχες μεταξύ Autobots και Decepticons, μεταξύ καλού και κακού, ενάρετου και φαύλου, Optimus Prime και Megatron, παραμένουν ακόμα χαραγμένες βαθιά στο μυαλό των παιδιών της δεκαετίας του ’90, που πλέον έχουν μεγαλώσει και έχουν γίνει άντρες και γυναίκες.
“Ο κύριος τρόπος εξόντωσης των αντιπάλων γίνεται με μάχες από κοντινή απόσταση, όπου το κάθε Autobot μπορεί να χρησιμοποιήσει τα σχετικά όπλα, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται σπαθιά, τρυπάνια, σφυριά, αλλά και διάφορα άλλα όπλα.”
Η πρώτη γενιά της συγκεκριμένης σειράς -γνωστή ευρέως ως Generation 1 ή G1 σε συντομία- επανέρχεται στο προσκήνιο, τρεις περίπου δεκαετίες μετά την αρχική της προβολή (η οποία συνοδεύτηκε από τη διάθεση πάρα πολλών φιγούρων Transformers στην αγορά), με το Transformers: Devastation, διά χειρός Platinum Games. Ένα παιχνίδι που στόχο έχει να μεταδώσει εκ νέου στα παιδιά αυτά, αλλά και στα παιδιά του σήμερα, την αίσθηση που απέπνεε η πρώτη γενιά της τηλεοπτικής σειράς με πρωταγωνιστές τους χαρακτήρες των δύο αντίπαλων στρατοπέδων, των Autobots και Decepticons. Η ιστορία του τίτλου βρίσκει για μια ακόμα φορά τα συμπαθή Autobots να προσπαθούν να αποτρέψουν τα σχέδια των Decepticons και του ηγέτη τους, Megatron, τα οποία σχέδια περιλαμβάνουν την αναμόρφωση της Γης σε έναν καινούργιο Cybertron. Έτσι, για μια ακόμα φορά ο Optimus Prime και η παρέα του -η οποία αποτελείται από τους Bumblebee, Sideswipe, Wheeljack και Grimlock- θα βρεθούν αντιμέτωποι με ένα στρατό από Decepticons, ούτως ώστε να καταφέρουν τελικά να σώσουν την Γη και τους κατοίκους της.
Να σημειώσουμε, πως το αυθεντικό cast της σειράς επιστρέφει για τις ανάγκες του παιχνιδιού. Μεταξύ άλλων, οι Peter Cullen (Optimus Prime), Frank Welker (Megatron) και Dan Gilvezan (Bumblebee) «δανείζουν» τις φωνές τους, στους χαρακτήρες του Transformers: Devastation. Είναι αυτό ένα στοιχείο που δίνει επιπλέον αξία στο δημιούργημα της Platinum Games, αφού έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στον τομέα αυτό. Η καινούργια περιπέτεια των Autobots αρχίζει σε μια γήινη, ερημωμένη πόλη, στα πρόθυρα της μετάλλαξής της, ούτως ώστε να θυμίζει τον μεταλλικό πλανήτη των Transformers. Οι παίκτες μπορούν να χειριστούν τρεις από τους πέντε χαρακτήρες στην αρχή του τίτλου, με τους υπόλοιπους δύο να γίνονται διαθέσιμοι στην συνέχεια. Αναμενόμενα, ο Grimlock διαφέρει αρκετά στον χειρισμό, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα Autobots, για ευνόητους λόγους, ενώ η δύναμη και η ταχύτητα είναι κάποια από τα πολλά χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τον κάθε χαρακτήρα.
“Τα cel shaded γραφικά του παιχνιδιού αποτελούν πιστό αντίγραφο της τηλεοπτικής σειράς της δεκαετίας του 80’, προς τέρψιν κάθε θιασώτη της G1, αφού τόσο οι πέντε playable χαρακτήρες του παιχνιδιού, όσο και οι επιφανείς χαρακτήρες από το αντίπαλο στρατόπεδο, έχουν σχεδιαστεί με πρότυπο την τηλεοπτική σειρά.”
Όσον αφορά την εμφάνιση των Autobots και των Decepticons, καθώς και του κόσμου στο Transformers: Devastation, τα πάντα είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο που να παραπέμπουν στην πρώτη τηλεοπτική σειρά με τους χαρακτήρες των Hasbro και Takara Tomy. Τα cel shaded γραφικά του παιχνιδιού αποτελούν πιστό αντίγραφο της τηλεοπτικής σειράς της δεκαετίας του 80’, προς τέρψιν κάθε θιασώτη της G1, αφού τόσο οι πέντε playable χαρακτήρες του παιχνιδιού, όσο και οι επιφανείς χαρακτήρες από το αντίπαλο στρατόπεδο, έχουν σχεδιαστεί με πρότυπο την τηλεοπτική σειρά, με πάρα πολύ εύστοχο τρόπο. Δύσκολα θα μείνει παραπονεμένος κάποιος, από τον οπτικό τομέα του τίτλου, ενώ το ίδιο μπορούμε να ισχυριστούμε και για τον ηχητικό τομέα στο Transformers: Devastation.
Έχει γίνει ποιοτική δουλειά από την ομάδα ανάπτυξης τόσο για τους ήχους των μεταμορφώσεων (οι οποίες γίνονται κατά το δοκούν) για τον κάθε ένα υπό έλεγχο χαρακτήρα, όσο και τους ήχους από τις αναμετρήσεις αυτών με τους διάφορους αντιπάλους, αλλά και τις εκρήξεις στο παιχνίδι. Όπως και σε άλλους τομείς του τίτλου, ο ήχος στο Transformers: Devastation είναι προϊόν στοργικής και επιμελούς εργασίας από την Platinum Games. Παρ’ όλα αυτά, το κομμάτι στο οποίο διαπρέπει το παιχνίδι είναι το σύστημα μάχης και γενικότερα το gameplay του. Αν και ενδεχομένως να φαντάζει παράξενη η υιοθέτηση ενός hack n slash μοντέλου, για έναν τίτλο Transformers, εντούτοις η δουλειά που έχει γίνει στον τομέα αυτό, από το ιαπωνικό studio, καθιστά τις μάχες μεταξύ γιγαντιαίων ρομπότ ρεαλιστικές και συνάμα απολαυστικές για τους παίκτες. Ο κύριος τρόπος εξόντωσης των αντιπάλων γίνεται με μάχες από κοντινή απόσταση, όπου το κάθε Autobot μπορεί να χρησιμοποιήσει τα σχετικά όπλα, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται σπαθιά, τρυπάνια, σφυριά, αλλά και διάφορα άλλα όπλα τα οποία έχουν εμφανιστεί στην τηλεοπτική σειρά.
“Οι παίκτες μπορούν να χειριστούν τρεις από τους πέντε χαρακτήρες στην αρχή του τίτλου, με τους υπόλοιπους δύο να γίνονται διαθέσιμοι στην συνέχεια.”
Επιπλέον, είναι δυνατή η αντιμετώπιση των εχθρικών Decepticons με όπλα που έχουν μεγαλύτερο βεληνεκές. Ανάμεσα σε άλλα, οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν και snipers, με τα οποία μπορούν να πετύχουν υψηλή βαθμολογία σε κάποια αποστολή του παιχνιδιού, εφόσον επιτύχουν μια σειρά από headshots στους αντιπάλους. Εκτοξευτές πυραύλων και πυροβόλα όπλα, είναι επίσης μεταξύ των διαθέσιμων επιλογών. Οι εκ του σύνεγγυς μάχες στο Transformers: Devastation πραγματοποιούνται με μια μεγάλη ποικιλία μεθόδων. Κάθε Autobot μπορεί να επιτεθεί με ένα melee όπλο με δύο τρόπους, που αντιστοιχούν φυσικά σε δύο πλήκτρα στο χρησιμοποιούμενο χειριστήριο. Οι συνδυασμοί δε, των δύο αυτών χτυπημάτων, οδηγούν σε μακροσκελή και απολαυστικά combos.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση ενός συνδυασμού χτυπημάτων -ακόμα και αν δεν επιφέρουν ζημιά σε έναν αντίπαλο- εμφανίζεται στην οθόνη μια λάμψη, με την συνοδεία του αντίστοιχου ήχου, που αποτελεί προτροπή για τους παίκτες να χρησιμοποιήσουν μια ειδική επίθεση, η οποία πραγματοποιείται με την άμεση μεταμόρφωση του ελεγχόμενου Autobot σε όχημα ή δεινόσαυρο στην περίπτωση του Grimlock. Είναι απαραίτητη η εκμετάλλευση αυτής της δυνατότητας, για πρόκληση μεγαλύτερης ζημιάς σε κάθε αντίπαλο. Επιπρόσθετα, ιδιαίτερα χρήσιμη είναι η κίνηση στο χώρο με την μορφή οχήματος ή δεινοσαύρου, αφού γίνεται με μεγαλύτερη ταχύτητα παρά η κίνηση σε μορφή ρομπότ. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγονται ευκολότερα οι αντίπαλοι, ενώ ο ελεγχόμενος χαρακτήρας μπορεί να εξαπολύσει μια επίθεση με μεγαλύτερη ορμή, προκαλώντας έτσι μεγαλύτερη ζημιά σε αντίπαλα Decepticons, καθώς και σε διάφορες εχθρικές μηχανές που συναντά στον κόσμο του τίτλου.
Περαιτέρω βάθος στο σύστημα μάχης προσθέτουν οι επιπλέον κινήσεις που μπορούν να αποκτηθούν με την καταβολή συγκεκριμένου αριθμού πόντων εμπειρίας, οι οποίοι αποκτώνται από τις μάχες και την καταστροφή διάφορων αντικειμένων. Οι ειδικές αυτές κινήσεις είναι κοινές για όλους τους χαρακτήρες, είναι δηλαδή δυνατό να εκτελεστούν από όλους, εφόσον έχουν αποκτηθεί μία φορά. Ιδιαίτερα στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας του παιχνιδιού, η απόκτηση και εκτέλεση των εν λόγω κινήσεων είναι αρκετά χρήσιμη, έως και απαραίτητη. Περισσότερο επωφελής , παρ’ όλα αυτά, στο Transformers: Devastation είναι κίνηση αποφυγής των αντιπάλων, η οποία πραγματοποιείται με το ίδιο πλήκτρο με την προαναφερθείσα ειδική επίθεση, που ακολουθεί μια ακολουθία από χτυπήματα, μετά από την σχετική παραπομπή.
Να σημειώσουμε, πως η ειδική επίθεση και η αποφυγή χτυπημάτων μπορούν κάλλιστα να γίνονται με σχεδόν μηδενικό χρονικό διάστημα μεταξύ τους. Η συγκεκριμένη κίνηση, στον κατάλληλο χρόνο, ενεργοποιεί ένα εφέ επιβράδυνσης των αντιπάλων, ενώ μπορεί να χαρακτηριστεί χρήσιμη, απαραίτητη, ακόμα και εθιστική. Όσον αφορά τους αντιπάλους που θα συναντήσουν οι παίκτες στο Transformers: Devastation, εμφανίζονται διάφοροι μικροπρεπείς στρατιώτες σε αφθονία, χωρίς μεγάλη ποικιλία παρ’ όλα αυτά. Εκεί όμως που ο τίτλος γίνεται περισσότερο απολαυστικός, είναι στις αναμετρήσεις με γνωστούς χαρακτήρες από το στρατόπεδο των Decepticons. Οι μάχες ενάντια σε Blitzwing, Shockwave και Soundwave είναι μερικές από τις πιο ξεχωριστές στιγμές του παιχνιδιού, για εύκολα αντιληπτούς λόγους.
“Με την επιτυχή ολοκλήρωση ενός συνδυασμού χτυπημάτων εμφανίζεται στην οθόνη μια λάμψη, που αποτελεί προτροπή για τους παίκτες να χρησιμοποιήσουν μια ειδική επίθεση, η οποία πραγματοποιείται με την άμεση μεταμόρφωση του ελεγχόμενου Autobot σε όχημα ή δεινόσαυρο στην περίπτωση του Grimlock.”
Κάθε μάχη με κάποιον αναγνωρίσιμο αντίπαλο είναι ουσιαστικά ένα boss fight, ενώ οι εν λόγω μάχες συμβαίνουν αρκετά συχνά στον τίτλο. Επιπρόσθετα, σε αρκετές περιπτώσεις οι παίκτες θα βρεθούν αντιμέτωποι με κάποιον γνωστό χαρακτήρα πολλές φορές, ενώ συχνά θα έχουν την ευχάριστη (ή δυσάρεστη ενδεχομένως) εμπειρία να αντιμετωπίσουν δύο ή περισσότερους αναγνωρίσιμους αντιπάλους ταυτόχρονα. Γνώμη μας είναι πως όσο περισσότεροι είναι οι αντίπαλοι επί της οθόνης -διακεκριμένοι και μη- τόσο πιο απολαυστικές γίνονται οι μάχες και μεγαλύτερη η ευχαρίστηση με την περάτωσή τους. Ειδικά σε αυξημένη δυσκολία, όπου οι μάχες αποκτούν φρενήρεις ρυθμούς, η ολοκλήρωσή τους φαντάζει περισσότερο ικανοποιητική.
Για την επιτυχή περάτωση της κάθε μάχης είναι απαραίτητος φυσικά ο κατάλληλος εξοπλισμός. Με την εξόντωση ενός αντιπάλου, αλλά και από διάφορα «σεντούκια» ή επιτυχημένες υπό-αποστολές (οι οποίες είναι διάσπαρτες στον κόσμο του παιχνιδιού) αποκτώνται ποικίλα όπλα -για melee ή range μάχες- τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από ορισμένους ή όλους τους χαρακτήρες. Τα όπλα αυτά έχουν διαφορετική κατάταξη μεταξύ τους (ακόμα και τα πανομοιότυπα), ενώ μπορούν να συνδυαστούν ανά δύο, ούτως ώστε να δημιουργηθούν ισχυρότερα όπλα, με διάφορες ιδιότητες. Η εν λόγω διαδικασία γίνεται όταν αποκτηθεί πρόσβαση στην Ark, την «κιβωτό» με την οποία έγινε η μεταφορά των Autobots στην Γη.
“Να σημειώσουμε, πως το αυθεντικό cast της σειράς επιστρέφει για τις ανάγκες του παιχνιδιού. Μεταξύ άλλων, οι Peter Cullen (Optimus Prime), Frank Welker (Megatron) και Dan Gilvezan (Bumblebee) «δανείζουν» τις φωνές τους, στους χαρακτήρες του Transformers: Devastation”
Εκτός από την σημαντική αυτή διαδικασία, της σύνθεσης όπλων, στο διαστημόπλοιο των Autobots μπορούν να αποκτηθούν οι ειδικές κινήσεις, για τις οποίες έγινε αναφορά προηγουμένως, να βελτιωθούν τα χαρακτηριστικά του καθενός χαρακτήρα και να δημιουργηθούν μερικά χρήσιμα chips, ενίσχυσης των Autobots. Περαιτέρω, είναι ο μόνος χώρος όπου μπορεί να γίνει εναλλαγή των playable χαρακτήρων του τίτλου σε κάθε κεφάλαιο στο Transformers: Devastation, ενώ η μετάβαση σε αυτήν γίνεται από τα σχετικά σημεία στον κόσμο του παιχνιδιού. Εκτός όμως από μάχες, το gameplay περιλαμβάνει και κομμάτια platforming, αν και η κίνηση των χαρακτήρων πραγματοποιείται με ελαφρώς άτεχνο τρόπο (με δυνατότητα διπλού άλματος παρ’ όλα αυτά, από εξωγήινα, μηχανικά ρομπότ). Επιπλέον, στον τίτλο περιλαμβάνονται και διάφορες καταδιώξεις με τον επιλεγμένο χαρακτήρα σε μορφή οχήματος, μαζί με κάποιες άλλες ασχολίες οι οποίες απαιτούν κίνηση σε υψηλή ταχύτητα.
Ακόμα και κομμάτια gameplay που παραπέμπουν σε Space Invaders περιλαμβάνει το παιχνίδι, ενώ οι εναλλαγές από τις μάχες στα υπόλοιπα κομμάτια του τίτλου είναι μάλλον καλοδεχούμενες. Διατηρείται ένας ικανοποιητικός ρυθμός στην τυπική μεν, ενδιαφέρουσα μολαταύτα ιστορία του παιχνιδιού, το οποίο βελτιώνεται με την πρόοδο σε αυτό, αν και οι περιοχές που θα επισκεφθούν οι παίκτες σε αυτή την περιπέτεια είναι σχετικά περιορισμένες. Όσο περισσότερο εξελίσσεται η ιστορία τόσο καλύτερο γίνεται το Transformers: Devastation, ενώ στην βελτίωση αυτή συνδράμει και το καταπληκτικό soundtrack του τίτλου, με τα πλέον ευχάριστα στο άκουσμά τους μουσικά θέματα να ακούγονται κυρίως στα τελευταία κεφάλαια του παιχνιδιού. Έχει επιλεχθεί αρμόζουσα μουσική επένδυση για έναν τέτοιο τίτλο, με θέματα που όντως θυμίζουν τα κομμάτια της δεκαετίας του ’80.
“Όσον αφορά την εμφάνιση των Autobots και των Decepticons, καθώς και του κόσμου στο Transformers: Devastation, τα πάντα είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο που να παραπέμπουν στην πρώτη τηλεοπτική σειρά με τους χαρακτήρες των Hasbro και Takara Tomy.”
Σημαντικό κομμάτι στο Transformers: Devastation έχουν φυσικά και τα γνωστά και μη εξαιρετέα Energon cubes, αφού με αυτά γίνεται η αναπλήρωση της υγείας των χαρακτήρων, αλλά και της μπάρας που – εφόσον είναι πλήρης – επιτρέπει μια ξεχωριστή κίνηση για τον κάθε χαρακτήρα, ενώ μια υπέρτατη επίθεση είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί από κάθε χαρακτήρα, μετά από την συμπλήρωση ενός σχετικού κύκλου, η οποία επιτυγχάνεται με συνεχόμενες επιτυχημένες επιθέσεις σε αντιπάλους. Εφόσον ο τίτλος διατηρεί πιστό το ύφος και την ιστορία της τηλεοπτικής σειράς, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι χρωματιστοί κύβοι από Energon, ενώ πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τους χαρακτήρες στο Transformers: Devastation μπορούν να βρουν οι παίκτες σε διάσπαρτα – στον κόσμο του παιχνιδιού – σχετικά αντικείμενα. Τις εν λόγω πληροφορίες μπορούν να αναγνώσουν ή να ακούσουν στο Gallery Mode του τίτλου, στο οποίο μπορούν να βρουν επίσης εικόνες από το παιχνίδι, μαζί με επιπλέον, ενδιαφέρον υλικό.
Μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας του παιχνιδιού, η οποία αποτελείται από επτά συνολικά κεφάλαια, οι παίκτες μπορούν να ασχοληθούν με το Challenge Mode, το οποίο περιλαμβάνει πενήντα προκλήσεις διαφόρων ειδών, οι οποίες ξεκλειδώνονται σταδιακά. Με την ολοκλήρωση της κάθε πρόκλησης, οι παίκτες ανταμείβονται ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας και τον βαθμό επιτυχίας της. Το Challenge Mode πρακτικά επιμηκύνει την ενασχόληση των παικτών με το Transformers: Devastation, του οποίου η διάρκεια στο Story Mode κυμαίνεται γύρω στις επτά ώρες. Φυσικά, η διάρκεια αυτή εξαρτάται από τις ικανότητες του κάθε παίκτη σε τίτλους δράσης, καθώς και από το χρόνο που θα αφιερώσει στην εξερεύνηση του κόσμου του παιχνιδιού. Σε κάθε περίπτωση, με ένα playthrough δεν είναι δυνατή η απόκτηση όλων των αντικειμένων που μπορούν να συλλέξουν οι παίκτες, ενώ πρακτικά είναι επιτεύξιμη η βελτίωση των χαρακτηριστικών για έναν μόνο χαρακτήρα. Η εκτίμησή μας είναι πως οι λάτρεις των τίτλων της κατηγορίας θα δοκιμάσουν και τα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας, αλλά και την ολοκλήρωση του παιχνιδιού με διαφορετικούς χαρακτήρες.
Ολοκληρώνοντας, δηλώνουμε ικανοποιημένοι και ενθουσιασμένοι από το αποτέλεσμα της δουλειάς της Platinum Games στη δεύτερη συνεργασία του studio με την Activision. Εκ των μειονεκτημάτων του τίτλου είναι οι ελάχιστες περιοχές και τα σποραδικά προβλήματα με την camera του παιχνιδιού, δεν μπορούν όμως αυτά να μειώσουν το γεγονός πως η ιαπωνική ομάδα ανάπτυξης διαχειρίστηκε με περίσσιο σεβασμό το franchise για τη δημιουργία ενός πολύ καλού Transformers τίτλου. Ενδεχομένως, στο μέλλον να παρουσιαστεί μια ακόμα ευκαιρία για τους «μάστορες» των action παιχνιδιών στην Platinum Games, για παραγωγή ενός ακόμα τίτλου με πρωταγωνιστές τα δημοφιλή Transformers, αφού το Transformers: Devastation αποτελεί τον πρόλογο μιας ιστορίας από comics, η οποία θα εξελιχθεί στα επόμενα χρόνια.
Μόνο ευχαρίστηση θα μπορούσε να αποφέρει η ανακοίνωση για ένα ακόμα παιχνίδι Transformers από το ιαπωνικό studio, το οποίο φημίζεται πλέον για τους ποιοτικούς τίτλους του. Αν είστε, λοιπόν, λάτρης των εξωγήινων ρομπότ – και ειδικά της πρώτης γενιάς της τηλεοπτικής σειράς Transformers- και συνάμα θιασώτης των action παιχνιδιών, το Transformers: Devastation είναι σαφώς κατάλληλο για εσάς. Αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για ένα νοσταλγικό ταξίδι στην δεκαετία του ’80 παρέα με ένα σύγχρονο βιντεοπαιχνίδι, που προφέρει ποιοτικό gameplay και -πάνω από όλα- ατόφια διασκέδαση.
Το review βασίστηκε στην Xbox 360 έκδοση του παιχνιδιού.