Νέες πληροφορίες για το WoW: Legion

Όλα όσα αποκαλύφθηκαν στη Blizzcon15

 

The Broken Shore (pre-expansion event)

Η Broken Shore θα είναι ένα σενάριο 40 ατόμων (20 Horde και 20 Alliance) το οποίο λαμβάνει χώρα αμέσως μετά το cinematic που αποκαλύφθηκε στην τελετή έναρξης (το παραθέτουμε στο τέλος της είδησης). Πρόκειται για μια μάχη εναντίον δαιμόνων της Legion έξω από τον Τύμβο του Sargeras.

Demon Hunter (νέα κλάση)

Η ιστορία των Demon Hunters θα ξεκινάει από την εποχή του Burning Crusade και θα ρίχνει φως στο τι ακριβώς έκανε ο Illidan στο Black Temple. Ο Illidan θα στέλνει τον παίκτη στον Mardum, έναν αρχαίο κόσμο-φυλακή για δαίμονες που καταστράφηκε από τον Sargeras. Ο στόχος του παίκτη είναι να ανακτήσει το Keystone που κρατούσε τους δαίμονες παγιδευμένους.

Η Burning Legion, εκτός από ισχυρότερους δαίμονες έχει κολοσσιαία κατασκευάσματα και δαιμονικά μηχανήματα, τα οποία ο παίκτης μπορεί να στρέψει εναντίον της. Ο Demon Hunter θα αποκτά τις ικανότητες του σταδιακά σκοτώνοντας ισχυρούς δαίμονες και απορροφώντας τις δυνάμεις τους, ενώ ο Illidan θα του δωρίσει και ένα Felsaber mount.

Στο τέλος του σεναρίου, η Maiev Shadowsong θα φυλακίζει τον παίκτη στο Vault of the Wardens για αρκετά χρόνια… Στο δεύτερο μισό, ο παίκτης απελευθερώνεται από τους Horde & Alliance προκειμένου να συμβάλει στην άμυνα του Azeroth εναντίον της Legion. Αφού επιλέξει εάν θα ήθελε να ενταχθεί στην Horde ή τη Alliance, θα πρέπει να επιστρέψει στο Mardum για να πάρει τα artifact weapons του αλλά και να στήσει το τάγμα της κλάσης του…

Νέες Περιοχές

Broken Isles: Εδώ οι παίκτες θα πρέπει να αναζητήσουν τα Pillars of Creation, κατασκευάσματα των Τιτάνων.

Val’sharah: Εδώ είναι που ο Malfurion έγινε ο πρώτος δρυίδης. Οι παίκτες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την απειλή του Emerald Nightmare και των σατύρων.

Stormheim: Η πατρίδα των Vrykul, όπου θα μάθουμε νέες πληροφορίες για τα Valkyrs, Kvaldirs, τον God King τους (για τον οποίο μόνο είχαμε ακούσει κατά το Wrath of the Lich King) αλλά και θα συναντήσουμε μια νέα dragonflight (Storm Dragons).

Azuna: Εδώ θα συναντήσουμε τα απομεινάρια της Blue Dragonflight, νέες φυλές Naga (συμπεριλαμβανομένης και μιας πιο… μεγαλόσωμης εκδοχής τους) καθώς και το βασίλειο των Sea Giants. Η περιοχή είναι εμπνευσμένη από τα αρχαία Ελληνικά νησιά!

Highmountain: Ένα από τα υψηλότερα βουνά του Azeroth και παράλληλα η πατρίδα για τρεις αρχαίες clans των Taurens αλλά και της φωλιάς του Neltharion (γνωστός και ως Deathwing). Η έμπνευση για αυτή την περιοχή ήταν οι Σουηδικές Άλπεις.

Suramar: Μια τεράστια αρχαία πόλη ξωτικών (Nightborne) η οποία τα τελευταία 10.000 χρόνια φιλοξενεί το Nightwell. Τα Nightborne είναι εθισμένα στις περίεργες δυνάμεις της Arcane μαγείας.

Gameplay

Οι παίκτες μπορούν να ολοκληρώσουν τις παραπάνω ζώνες με όποια σειρά επιθυμούν, χάρη στην scaling τεχνολογία του Warlords of Draenor, ωστόσο θα πρέπει να ξεκινήσουν από τα Broken Isles και να καταλήξουν στο Suramar (που είναι και η max-level περιοχή). Ο στόχος της ομάδας ανάπτυξης είναι να συνδυαστούν τα καλύτερα στοιχεία του Warlords και του Pandaria και να δοθεί ελευθερία επιλογής στα daily quests. Χάρη στο scaling, κατά το end-game όλες οι περιοχές θα είναι στα ίδια επίπεδα δυσκολίας.

Στο Legion θα υπάρχουν “world quests” τα οποία θα αλλάζουν συνεχώς με objectives που θα διαρκούν από ώρες έως εβδομάδες. Κάποια θα συσχετίζονται με reputations ενώ άλλα με PvP ή World Bosses. Επίσης, θα υπάρχουν emissaries που θα δίνουν quests αντίστοιχα με το σύστημα του Hearthstone/Heroes (ένα ανά μέρα, μέχρι 3 στο σύνολο).

Raids

Στο launch θα υπάρχουν δύο Raids. Αρχικά έχουμε το Emerald Nightmare με 7 Bosses, με τα σημαντικότερα να είναι ο Cenarius (δεν είναι ξεκάθαρο αν οι παίκτες θα καταφέρουν τελικά να τον σώσουν ή όχι) και ο σάτυρος Xavius. Το δεύτερο Raid θα είναι το Suramar Palace με 10 Bosses, το οποίο αποτελεί τη βάση επιχειρήσεων του Gul’dan (o οποίος θα είναι και το τελικό boss).

Dungeons

Συνολικά θα υπάρχουν 10 dungeons, με τα Eye of Azshara, Neltharion’s Lair, Halls of Valor, Darkheart Thicket και Violet Hold να εξυπηρετούν κατά το leveling. Φυσικά, χάρη στη scaling τεχνολογία που αναφέραμε παραπάνω, οι παίκτες μπορούνε να τα κάνουν με όποια σειρά επιθυμούν. Στο max level θα υπάρχουν επιπλέον τα εξής dungeons: Vault of the Wardens, Black Rook Hold, Helheim, Suramar Noble District και Suramar Catacombs.

Ακόμα, θα υπάρχει ένα νέο σύστημα Challenge Mode Που θα αξιοποιεί το Challenger Keystone κατά την έναρξη ενός dungeon. Το keystone θα καθορίζει τόσο το έπαθλο (loot) όσο και τη δυσκολία ενώ με κάθε επιτυχή ολοκλήρωση θα αναβαθμίζεται (όπως το σύστημα των Greater Rifts για το Diablo). Για παράδειγμα θα υπάρχουν modifiers που θα αυξάνουν τη ζημιά των εχθρών όταν αυτοί είναι κάτω από το 30% της ζωής τους. Σε αντίθεση με τα ως τώρα Challenge Modes, ακόμα και αν οι παίκτες αποτύχουν, θα υπάρχει ένα (μικρότερο) έπαθλο. Τα Challenge dungeons θα είναι το επόμενο βήμα του Heroic Difficulty και στοχεύουν να συμπληρώσουν το raiding.

Exit mobile version