Πλούσιο, american way, πρωινό και βουρ για το εντυπωσιακό Anaheim Convention Center, από την πλάγια οδό για τα media, όπου σε λίγη ώρα θα ξεκινούσε η τελετή έναρξης, Τα μαγικά χαρτάκια, κοινώς media pass, πραγματικά με έσωσαν από τις τεράστιες ουρές αναμονής, καθώς οι ορδές από Alliance, Hordes, Marines και λοιπών πιστών της εταιρίας σχημάτιζαν σειρές στα πάντα. Από τις 7 το πρωί στην είσοδο του Convention Center, στα εκατοντάδες PC για δοκιμή των νέων τίτλων, στο υπόγειο όπου υπήρχε το merchandise, στα session για υπογραφές (και στα Starbucks, άσχετο, αλλά όσο και αν προσπάθησα, δεν μπόρεσα να το καταλάβω αυτό) υπήρχε ένα πολύχρωμο λεφούσι, από το οποίο ξεγλιστρούσαμε, ευτυχώς, με τα media pass και μπορέσαμε να είμαστε παρόντες στα πιο σημαντικά γεγονότα της εκδήλωσης.
Δε μπόρεσα να υπολογίσω τον κόσμο που είχε μαζευτεί στο, παγωμένο από τον κλιματισμό, main hall της βασικής παρουσίασης, σίγουρα πάνω από 10 χιλιάδες, αλλά η δήλωση του Mike Morhaime (συν-ιδρυτή της Blizzard) πως είναι οι αγαπημένες του μέρες της χρονιάς, μόνο ως υπερβολική δε μπορεί να χαρακτηριστεί. O γηπεδικός ενθουσιασμός στις τάξεις των παρευρισκόμενων, με αντιδράσεις και επευφημίες σχεδόν σε οτιδήποτε έλεγαν οι ομιλητές, μόνο με ικανοποίηση και σιγουριά μπορεί να γεμίζει τους ανθρώπους της Blizzard. To «Blizzard cult» είναι υπαρκτό, «φανατισμένο» και στηρίζει την εταιρία ανεξαρτήτως παραγωγής ή όχι νέων τίτλων.
Μεταξύ μας η εικοσαετής σχεδόν ανυπαρξία νέου lore-ip, που θα κλείσει του χρόνου με την έκδοση του Overwatch, δε θα συγχωρούνταν σε άλλη εταιρία και θα προκαλούσε ένα διαρκώς φθίνον ενδιαφέρον και κύματα γκρίνιας και rage. Εδώ, όμως, έχουμε να κάνουμε με μία από τις σπάνιες περιπτώσεις εταιριών, όπου ο κόσμος είναι τόσο δεμένος με προϊόντα, και η εταιρία τόσο πιστή σε αυτά, που πολλές φορές κάνουμε λίγο τα στραβά μάτια. Devotion που λένε και κάπου αλλού.
Δε ξέρω αν το ανέφερα, αλλά το όλο event είναι τεράστιο (σε όγκο πληροφοριών και σε έκταση) και ανθρωπίνως αδύνατο να καλυφθεί εξ ολοκλήρου και πλήρως από ένα άτομο, ειδικά αν συνυπολογίσουμε και ένα κλεισμένο τρίωρο την ημέρα για συνεντεύξεις και το απαραίτητο μπόλιασμα με κόσμο, για ανταλλαγή απόψεων (τώρα, βέβαια, τι δουλειά είχαν youtubers εκεί που παίζουν minecraft, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο). Eντούτοις με αρκετό περπάτημα και τυπικό προγραμματισμό, πήραμε μια τζούρα από τα πολλά και διάφορα που γίνονταν και καταφέραμε έστω και για λίγο να δοκιμάσουμε όλα τα παιχνίδια.
Από τις συνεντεύξεις, αναμενόμενα, δε μάθαμε πολλά, ενώ οι παρουσιάσεις -και γενικά η εκδήλωση- εστίασε στην προώθηση του νέου next big thing της εταιρείας, το Overwatch (για το οποίο θα υπάρξει αναλυτικό preview) που τελικά θα είναι επί πληρωμή, στη διεξοδική ανάλυση του καινούριου expansion του WoW και στη δυνατότητα να παίξουμε με τους Demon Hunter, στο trailer της επερχόμενης ταινίας Warcraft (αμήν και πότε), τις σχετικές με τα παιχνίδια e-sport «αθλοπαιδιές» και σε δεύτερο πλαίσιο τα Heroes Of The Storm, με την εισαγωγή του πρωτότυπου χαρακτήρα Cho’ Gall και του Arena Mode και τα expansions των Hearthstone και Starcraft II (τελικά δε θα είναι το κύκνειο άσμα του τίτλου, μιας και θα έχουμε τα mission packs), που έχουν ήδη κυκλοφορήσει όσο διαβάζετε αυτές τις γραμμές. Τελευταίο και καταϊδρωμένο ήρθε το Diablo 3, που πραγματικά ήταν σα να μην υπήρχε, με μόνη σχετική ανακοίνωση την έκδοση του 2.4 patch.
Από τις πολλές βόλτες που έκανα κατά τη διάρκεια των δύο ημερών στον εκθεσιακό χώρο, αυτά που τράβηξαν το μάτι ήταν οι ατέλειωτες σειρές από gaming PC για τα Hands On, τα επιβλητικά αγάλματα διαφόρων χαρακτήρων του Blizzard Universe, η μεσαιωνικού τύπου pub σε Hearthstone φόντο, o τοίχος με τις αφιερώσεις, το πανηγυράκι Darkmoon Fairie με όλων των ειδών τα καλούδια για αγορά, o οπτικοακουστικός τομέας της κάλυψης των τεκταινόμενων, η υπομονή των οπαδών να μιλήσουν με τους επαγγελματίες gamers, τα στημένα πάνελς για του ημιτελικούς και τελικούς των E-sports. Ειδικά το απομονωμένο Hearthstone δωμάτιο ήταν υπέρ του δέοντος εντυπωσιακό.
Αφήνοντας κατά μέρος τους τίτλους αυτούς καθ’ αυτούς, τα κορυφαία γεγονότα για κάποιον που επισκεπτόταν πρώτη φορά τη Blizzcon, ήταν τα πολύπλοκα, καλοφτιαγμένα, εντυπωσιακά cosplays για το διαγωνισμό που έλαβε χώρα στο τέλος της πρώτης ημέρας και οι τελικοί του Starcraft II στο τέλος της δεύτερης. Στην ειδικά διαμορφωμένη αρένα του ACC, μέσα από εφφέ καπνού, laser φωτισμούς και πομπώδεις ανακοινώσεις, έγινε η παρουσίαση των δύο διεκδικητών του τίτλου.