Με επιρροές από Metroid και Zelda…
Καινούργιες πληροφορίες έγιναν γνωστές για το επερχόμενο ReCore, το παιχνίδι των Comcept Inc. και Armature Studio, μέσα από μια μεγάλη, πρόσφατη συνέντευξη για το μέλλον του Xbox. Σύμφωνα με τον Mark Pacini, director του τίτλου και συνιδρυτή της αμερικανικής ομάδας ανάπτυξης Armature Studio, το ReCore παραπέμπει σε παιχνίδια που έγιναν διαθέσιμα σε μια διαφορετική εποχή για το gaming, ενώ στόχος είναι η δημιουργία ενός τίτλου που βασίζεται σε παιχνίδια τα οποία αναπτύχθηκαν στο παρελθόν από τον ίδιο και τον Keiji Inafune και πλέον δεν εμφανίζονται στην αγορά. Επιπλέον, με βάση τα λεγόμενα του Mark Pacini, έμπνευση για το ReCore αποτελούν οι τίτλοι των σειρών Metroid και The Legend of Zelda. Να θυμίσουμε πως ένα ποσοστό της Armature Studio αποτελείται από developers με πρότερο βίο στην σειρά Metroid Prime, ενώ στο ReCore – το οποίο είναι υπό δημιουργία σε συνεργασία με τα Microsoft Studios – οι παίκτες αναλαμβάνουν τον ρόλο μιας κοπέλας, εκ των τελευταίων επιζώντων του πλανήτη, ο οποίος ελέγχεται από τις μηχανές.
Στην περιπέτειά τους θα έχουν την συνοδεία ενός συνόλου από “θαρραλέα” ρομπότ, με ιδιαίτερες ικανότητες, δυνατότητες, αλλά και ξεχωριστές προσωπικότητες, που φέρουν τον δικό τους πυρήνα (core), ενώ η “ψυχή”, οι δυνάμεις και η προσωπικότητα του καθενός εξ αυτών, μεταφέρονται – όταν παραστεί ανάγκη – από ένα μηχανικό σώμα σε κάποιο άλλο, με την μεταβίβαση του πυρήνα. Επιπρόσθετα, η Joule, πρωταγωνίστρια ατο ReCore, είναι η τελευταία επιζήσασα του ανθρώπινου γένους, σύμφωνα με την δική της αντίληψη, ενώ στην περιπέτειά της αναζητεί απαντήσεις για τα συμβάντα του παρελθόντος, καθώς και για την πορεία της ανθρωπότητας στο μέλλον. Συν τοις άλλοις, ο κόσμος στο ReCore διαφοροποιείται με την πάροδο του χρόνου, ενώ ανάλογα με τις αλλαγές αυτές κάποιες περιοχές του κόσμου γίνονται προσπελάσιμες ή το αντίθετο. Επίσης, το action-adventure παιχνίδι περιλαμβάνει αρκετή εξερεύνηση, αλλά και στρατηγικές μάχες, ενώ αναμένεται να γίνει διαθέσιμο, αποκλειστικά για Xbox One, την άνοιξη του 2016.