Arslan: The Warriors of Legend

And thus, the boy would become king.


Το εγχείρημα μεταφοράς μια τηλεοπτικής σειράς anime σε παιχνίδι της σειράς Warriors δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για την Omega force, μιας και στο ιστορικό της έχει δημιουργήσει διάφορα παιχνίδια από γνωστά anime όπως τα Gundam, One Piece και Fist of the North Star. Οπότε, η μεταφορά του Arslan δεν είναι κάτι το οποίο εκπλήσσει, λόγω του ότι ήταν μια από τις δημοφιλείς σειρές που προβλήθηκαν το 2015 στους τηλεοπτικούς δέκτες της Ιαπωνίας. Η ιστορία του παιχνιδιού βασίζεται εξ ολόκληρου στα γεγονότα του anime, με κάποιες μικρές διαφορές, όπως εξάλλου γινόταν και με τα προηγούμενα παιχνίδια “anime warriors”.


Το Arslan: The Warriors of Legend ξεκινάει με το να αφηγείται τα γεγονότα του ανίκητου βασιλείου Pars, ενώ στον έλεγχό μας έχουμε τον 14χρόνο πρίγκιπα Arslan, ο οποίος ετοιμάζεται να συμμετάσχει στην πρώτη του μάχη ενάντια στο έθνος της Lusithania. Ωστόσο, δυστυχώς η έκβαση της μάχης -λόγω μιας προδοσίας- αλλάζει τροπή, με αποτέλεσμα ο κύριος στρατός να καταστρέφεται, ενώ ο πατέρας του Arslan, Andragoras III, φυλακίζεται και κατά συνέπεια το βασίλειο πέφτει στα χέρια του εχθρικού στρατού. Το παιχνίδι μάς βρίσκει να έχουμε τον έλεγχο του Arslan, πλέον αποκομμένο στο πεδίο της μάχης, και βρίσκει να τον σώζει – ενημερώνει ο πιστός σύντροφός του, Daryun, για το αποτέλεσμα του πολέμου. Σε εκείνο το σημείο ξεκινάει η περιπέτεια ανάκτησης του βασιλείου για το νεαρό πρίγκιπα. Αξίζει να σημειωθεί πως το σχεδιασμό των χαρακτήρων έχει αναλάβει η δημοφιλής mangaka artist, Hiromu Arakawa, γνώστη για το Full Metal Alchemist, ενώ η ιστορία του anime βασίζεται στη νουβέλα που είχε ξεκινήσει το 1986 και ολοκληρώθηκε το 2014 από τον Yoshiki Tanaka.



Η μάχη στο The Warrioros of Legend παιχνιδιού είναι αυτή στην οποία μας έχουν συνηθίσει αυτού του είδους τα παιχνίδια, με τους γνωστούς συνδυασμούς μεταξύ τετραγώνου και τριγώνου, ενώ υπάρχουν επιπλέον προσθήκες από προηγούμενους τίτλους της Omega force. O κάθε χαρακτήρας από τους 15 διαθέσιμους έχει διαφορετικό στυλ μάχης, με την προσθήκη ότι κατέχει 2 έως 3 διαφορετικά όπλα ο καθένας, όπως γινόταν στα πρόσφατα Dynasty Warriors, ώστε να δημιουργούνται διαφορετικά combos μεταξύ της εναλλαγής όπλων. Βέβαια, την εμφάνισή τους κάνουν και τα στοιχεία (νερό, φωτιά, miasma κλπ) ώστε να ενισχύουν τα όπλα για αυξημένη επιθετική δύναμη.

Επιπλέον, όταν πραγματοποιούμε τους στρατηγικούς στόχους σε κάθε πεδίο μάχης, το παιχνίδι μάς αλλάζει αυτόματα από έναν χαρακτήρα σε κάποιον άλλον, εν αντιθέσει με την κατά βούληση αλλαγή του παίκτη, όπως γινόταν για παράδειγμα στα Samurai Warriors 4 και Dragon Quest Heroes. Αλλά αυτή η επιλογή βοηθάει στην καλύτερη ροή των γεγονότων και της εξέλιξης της ιστορίας και των διαλόγων σε κάθε μάχη. Εκτός της γνώστης άμυνας (block), στο παρόν σύστημα μάχης προστέθηκε και το roll, το οποίο χρησιμεύει μόνο όταν είμαστε αντιμέτωποι με στρατηγούς ή γνώστες εχθρικές φυσιογνωμίες της ιστορίας. Τέλος, όσον αφόρα τις προσθήκες στο σύστημα μάχης, δεν μπορεί να λείπει και το γνωστό special attack (musou attack), που είναι διαφορετικό για κάθε χαρακτήρα, ενώ ανά σημεία σε κάθε μάχη μπορούμε να ελέγχουμε μια ολόκληρη στρατιωτική μονάδα (τοξότες, ιππικό, πεζικό, με παρόμοιο τρόπο που γινόταν στο Bladestorm), για περιορισμένο χρονικό διάστημα, ώστε να καταστρέψουμε κάτι ή απλά να επιτεθούμε στις εχθρικές μονάδες.



Οι χάρτες στο Arslan είναι αρκετά μεγάλοι και έχουν το σωστό πλήθος έχθρων, μιας και, όπως προαναφέρθηκε, η μάχη χωρίζεται ανά τμήματα με την εναλλαγή χαρακτήρων. Η δυσκολία κυμαίνεται στα γνωστά επίπεδα, με τα easy & normal να ταυτίζονται με την πλήρη απάθεια των εχθρικών μονάδων (που απλά περιμένουν για να σφαγιαστούν). Εκεί, όμως, που γίνεται ενδιαφέρον το παιχνίδι, είναι στη hard δυσκολία. Σε αυτό το βαθμό δυσκολίας, στους στρατηγούς έχει προστεθεί ενός είδους shield regenerator και οι διαθέσιμες “υγείες” στους χάρτες είναι ελάχιστες. Ως εκ τούτου, σίγουρα προτείνεται ως η προκαθορισμένη δυσκολία για όσους ξεκινήσουν το παιχνίδι και επιθυμούν κάποια πρόκληση.



Η ανάπτυξη χαρακτήρα γίνεται με τα επίπεδα (levels) που απόκταμε από το πλήθος ατόμων που νικήθηκαν και το πόσους στρατηγούς εξοντώσαμε. Όσον αφορά την τροποποίηση χαρακτήρα και το “RPG” του πράγματος, για να ανεβάσουμε στατιστικά, το μόνο εργαλείο που υπάρχει είναι κάποιες κάρτες (Skill Cards) τις οποίες αποκτάμε με την επίτευξη στρατηγικών στόχων στη μάχη και ανάλογα με τη βαθμολογία που θα λάβουμε για την επίτευξη αυτή, λαμβάνουμε αντίστοιχες κάρτες (με κατάταξη A, B, C κ.λπ.), ενώ παρέχεται και η δυνατότητα του Synthesize, που μας επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε το ελάχιστο 5 κάρτες και παραπάνω ώστε να αποκτήσουμε τυχαία κάποια αναβαθμισμένη. Τέλος, στο Free Mode υπάρχει και η επιλογή για φαγητό (Recipes) όπου μπορούμε να πραγματοποιήσουμε στιγμιαίες αναβαθμίσεις στο χαρακτήρα μας για κάποια μάχη.



Μετά την ολοκλήρωση του Campaign, δυστυχώς, δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο περιεχόμενο για να ασχοληθεί κανείς, και μάλιστα σε αντίθεση με άλλους τίτλους της Omega Force, όπου προσφέρεται πλούσιο υλικό. Λόγω του όλοι οι χαρακτήρες γίνονται διαθέσιμοι με την πρόοδο που πραγματοποιούμε στο campaign, ενώ δεν απαιτείται να συλλέγουμε όπλα ή να αποκτούμε πρόσβαση σε διαφορετικά πεδία μάχης, ως επιλογές υπάρχουν τα free mode & online, στα οποία ξαναπαίζετε τις ίδιες, γνωστές μάχες για να ανεβάσετε επίπεδα στους χαρακτήρες ή για να αποκτήσετε νεές κάρτες.


Ο τεχνικός τομέας του παιχνιδιού είναι αρκετά ικανοποιητικός, με τη μηχανή γραφικών να αποδίδει όμορφα γραφικά στα 60 fps, τα ιαπωνικά Voice-overs να προέρχονται από τους voice actors της τηλεοπτικής, anime σειράς, ενώ στο PS4 ακούγονται οι διάλογοι και από το ηχείο του Dual Shock 4. Επίσης, η μεταφορά του anime σε περιβάλλον “warriors” είναι αξιοπρεπής, με το παιχνίδι στη μάχη να μοιάζει σαν το ίδιο το anime, ενώ η αφήγηση της ιστορίας προέρχεται από σκηνές της τηλεοπτικής σειράς. 

Ολοκληρώνοντας, με το Arslan The Warriors of Legend η Omega force δείχνει πως κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα, χρησιμοποιώντας γνώστες συνταγές προηγούμενων τίτλων της, ώστε να καταφέρει ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Αν και σε προσφάτους τίτλους δοκίμασε και εξέλιξε κάποια πράγματα, εδώ είναι εμφανές πως δοκίμασε τις προηγούμενες ιδέες της συνδυαστικά, χωρίς βεβαία όμως να δώσει το κάτι παραπάνω. 




Το review βασίστηκε στην PS4 έκδοση του παιχνιδιού.


Διαβάστε επίσης

             

Exit mobile version