“Απόλυτα φυσιολογικό” για την εταιρεία.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Huffington Post ο Bruce Straley, game director και designer της Naughty Dog, αναφέρθηκε εκτεταμένα στην πορεία και την εξέλιξη τόσο της σειράς Uncharted όσο και του πρωταγωνιστή της, Nathan Drake και σχολίασε το πόσο εύκολο είναι για την εταιρεία να “εγκαταλείψει” ένα μεγάλο franchise, σε αντίθεση με το τι συμβαίνει στη βιομηχανία γενικότερα. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε:
“Έχουμε αναφέρει και πιο παλιά ότι αυτή η σειρά (Uncharted) έχει προσφερθεί η ίδια να τερματιστεί. Θα μπορούσαμε κάλλιστα να πουλάμε και να φτιάξουμε ένα πέμπτο, έκτο ή ακόμα και έβδομο παιχνίδι στο μέλλον. Αλλά το να τερματίζουμε μια σειρά δεν είναι κάτι που μας ξενίζει εδώ στη Naughty Dog. Αποφασίσαμε να μην ξανακάνουμε κάποιο παιχνίδι της σειράς Crash Bandicoot μετά το Crash Team Racing – προτιμάμε να σταματάμε κάτι από το να προσπαθούμε να το διατηρήσουμε, παλεύοντας να του βρούμε μια νέα ιστορία ή να του δώσουμε μια νέα φωνή. Άλλωστε, τα videogames είναι η μόνη βιομηχανία όπου κάθε φορά που κάποιος πιάνει ένα joystick στα χέρια του, περιμένει να βρει κάτι με το οποίο νιώθει οικεία. Όμως πρέπει να υπάρχει κάτι νέο. Πρέπει να περιλαμβάνει νέους μηχανισμούς.”
Όσον αφορά στον πρωταγωνιστή, τον Nathan Drake, ο Straley δήλωσε πως ο Nathan δημιουργήθηκε με κάποια συγκεκριμένα πρότυπα κατά νου. Είναι σαν τον Indiana Jones του 21ου αιώνα. Με βάση αυτά τα πρότυπα, προσπάθησαν να τον κρατήσουν ακέραιο σε όλα τα παιχνίδια, χωρίς να επιχειρήσουν επιπλέον αλλαγές. Παρά την τάση που επικρατεί στη βιομηχανία, όπου οι παίκτες απαιτούν την ύπαρξη διαφοροποιημένων χαρακτήρων, λόγω της φύσης των παιχνιδιών Uncharted εήταν δύσκολο να κάνουν κάποιες ακραίες αλλαγές. Αν επρόκειτο να τον εξελίξουν και να του δώσουν νέο εξοπλισμό, όπως για παράδειγμα ένα jetpack, αυτό θα άλλαζε την ταυτότητά του και θα περιόριζε τον developer. “Άλλωστε, στο τέλος, είναι πάντα καλύτερο να κοιτάζουμε τι υπάρχει εκεί έξω από το να πειραματιζόμαστε με το τι ήδη έχουμε.”
Επομένως, αν και εφόσον δεν γίνουν δραματικές αλλαγές στον σχεδιασμό της εταιρείας, το Uncharted 4: A Thief’s End θα αποτελέσει και το τελευταίο παιχνίδι της σειράς. Υπενθυμίζουμε πως θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο PlayStation 4 στις 10 Μαΐου του τρέχοντος έτους, μετά από μια σύντομη καθυστέρηση για λόγους διευκόλυνσης της παραγωγής του τίτλου.