Αλλαγή σχεδιασμού και βοήθεια από τη Monolith Soft.
Το επόμενο κεφάλαιο της σειράς The Legend of Zelda, η ονομασία του οποίου ανακοινώθηκε στο ξεκίνημα της πρώτης ημέρας για το Nintendo Treehouse, στην E3 2016, θα προσφέρει την ίδια εμπειρία σε όλους τους παίκτες, ανεξαρτήτως κονσόλας, όπως έγινε γνωστό τις προηγούμενες ημέρες από τον Eiji Aonuma, director και παραγωγό για το δημοφιλές franchise, μαζί με διάφορες άλλες πληροφορίες για τον τίτλο. Επιπλέον, το παιχνίδι θα υποστηρίζει το Pro Controller για το Wii U, ενώ για την ανάπτυξή του έχει επιστρατευθεί η Monolith Soft, με ένα δυναμικό που υπερβαίνει τα 100 άτομα, όπως αποκάλυψε ο Shigeru Miyamoto, δημιουργός της σειράς.
Όσον αφορά την απόφαση για διάθεσή του τελικά σε δύο συστήματα, σε Wii U και NX, έγινε γνωστό ότι η χρονοβόρα διαδικασία ανάπτυξης του τίτλου επηρέασε την εν λόγω αλλαγή στον σχεδιασμό του. Συγκεκριμένα, υπήρχε πρόβλημα κατά την παραγωγή του παιχνιδιού με τη μηχανή φυσικής, κάτι που συντέλεσε στην καθυστέρηση της κυκλοφορίας του τίτλου. Έτσι επιλέχθηκε η διάθεσή του και στο επερχόμενο NX, αφού η δημιουργία ενός ακόμα παιχνιδιού από το δημοφιλές franchise, για το νέο μηχάνημα της ιαπωνικής εταιρείας, θα είχε ως αποτέλεσμα την κυκλοφορία του για την κονσόλα αρκετά πιο μετά στον κύκλο ζωής της.
Συν τοις άλλοις, ο τίτλος δεν έχει σχεδιαστεί με στόχο να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Wii U, ενώ η απόφαση για ανάπτυξή του και για το NX λήφθηκε πριν από αρκετό καιρό. Επίσης, αν και η δημιουργία ενός παιχνιδιού για δύο πλατφόρμες συνεπάγεται με επιπρόσθετο φόρτο εργασίας για το προσωπικό της Nintendo, έγινε η τελικά η συγκεκριμένη επιλογή κοντά στην ολοκλήρωση της ανάπτυξης του τίτλου, ο οποίος σε σημεία θα προσφέρει στους παίκτες την ευκαιρία να περιηγηθούν σε έναν σχετικά άδειο κόσμο, μια συνειδητή επιλογή από την ομάδα της εταιρείας, σύμφωνα με τον Eiji Aonuma.
Από την άλλη, το νέο κεφάλαιο στο franchise της Nintendo θα μπορεί να ολοκληρωθεί από τους παίκτες, δίχως να βιώσουν πλήρως την ιστορία του, ανάλογα με τις επιλογές τους κατά την ενασχόλησή τους με αυτό. Έτσι, θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν λεπτομέρειες για το μυστηριώδες ξύπνημα του Link στην αρχή του παιχνιδιού, εφόσον αφιερώσουν σε αυτό τον κατάλληλο χρόνο. Καταληκτικά, να θυμίσουμε πως το The Legend of Zelda: Breath of the Wild, το οποίο αποτελεί ένα “open-air adventure” όπως περιγράφεται από την εταιρεία του Κιότο, πρόκειται να γίνει διαθέσιμο στην αγορά εντός 2017.