Οπτικά και ηχητικά το Deus Ex βρίσκεται σε υψηλότατα επίπεδα. Η Πράγα και κάθε λογής περιοχές έχουν αποδοθεί λεπτομερέστατα. Τα περιβάλλοντα, εξωτερικά και εσωτερικά, είναι γεμάτα με ξεχωριστά αντικείμενα και χτίσματα ώστε να μας φέρνουν συνεχώς σε διαφορετικούς χώρους με ελάχιστη επανάληψη των assets. Ιδίως τα εσωτερικά περιβάλλοντα, μας έφεραν στο μυαλό τους εξαιρετικούς υπόγειους οικισμούς των παιχνιδιών Metro, αφού είναι σχεδιασμένοι με αφοπλιστική λεπτομέρεια. Πριν φτάσουμε στο συμμάζεμα των σκέψεών μας, αξίζει να αναφέρουμε πως εκτός από την περίπου 25ωρη διάρκεια (ίσως να διαρκέσει παραπάνω, αν ψάξετε κάθε γωνιά της Πράγας), το Mankind Divided περιέχει ένα εξτρά mode με την ονομασία Breach. Εδώ θα πάρετε μέρος σε διάφορα επίπεδα μικρής διάρκειας και έκτασης, τα οποία δείχνουν σαν να έχουν βγει από κάποια πρώιμη εκδοχή ενός ψηφιακού κόσμου, όπου όλες οι επιφάνειες, η γεωμετρία και οι χαρακτήρες είναι σχεδιασμένα με τον πλέον βασικό τρόπο.
Σε σχέση με το κυρίως παιχνίδι, η φιλοσοφία του Breach είναι σαφέστατα πιο arcade, απαιτώντας γρήγορες κινήσεις και ελάχιστη προσοχή προς το stealth, προκειμένου να πετύχουμε καλούς χρόνους. Σεναριακά δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο, ενώ ο γενικότερος σχεδιασμός του ωχριά σε σχέση με το κυρίως παιχνίδι, αλλά από την άλλη, όντας εντελώς εξτρά και προαιρετικό υλικό, είναι καλοδεχούμενο. Microtransactions υπάρχουν φυσικά, αλλά πραγματικά τα προτιμούμε “χωμένα” σε ένα εντελώς δευτερεύον και ξέχωρο κομμάτι του παιχνιδιού, παρά να τα βλέπουμε να εμφανίζονται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στο κυρίως κομμάτι.
Φτάνοντας στο τέλος του review και έχοντας ήδη πληροφορηθεί για την επικείμενη έκδοση του πρώτου DLC, ένα μόλις μήνα μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, δεν γίνεται να μην εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας για αυτήν την τακτική από τη Square Enix (υποθέτουμε, δηλαδή, ότι μπήκε δικός της δάκτυλος για αυτήν την τροπή). Είναι κρίμα για έναν τόσο μεγαλεπήβολο τίτλο, σε όλες τις πτυχές του, να χάνει κάπως από την αξία του εξαιτίας ενός μετριότατου φινάλε. Αν και είμαστε σίγουροι ότι το DLC δεν θα προσεγγίσει ούτε στο ελάχιστο το κλείσιμο της ιστορίας του Jensen, δεν παύει οποιαδήποτε πληροφορία για τις επόμενες κινήσεις του να είναι υπερπολύτιμη.
Εντούτοις, θα ήταν άδικο να παραβλέψουμε όλες τις υπόλοιπες αρετές ενός κατά τα άλλα κορυφαίου τίτλου. Το Mankind Divided είναι μία εξαιρετική stealth-action εμπειρία από όλες τις πλευρές. Αφήνοντας πίσω το φινάλε του (και κρατώντας ελπίδες για επικές εξελίξεις στο αναπόφευκτο sequel), η Eidos Montreal κατάφερε να συνθέσει ένα κορυφαίο sequel. Είτε λόγω σεναρίου, είτε λόγω του κοινωνικοπολιτικού θέματος με το οποίο καταπιάνεται με απόλυτα ώριμο τρόπο, είτε χάρη στο βελτιωμένο και άκρως απολαυστικό gameplay του, είτε για τον πανέμορφο –εικαστικά- κόσμο του, το Mankind Divided θα κερδίσει το ενδιαφέρον σας και το πιθανότερο είναι ότι θα μείνει στη μνήμη σας ως μία από τις πολύ καλές στιγμές αυτής της γενιάς.
To review βασίστηκε στην PS4 έκδοση του παιχνιδιού.