[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ] Ένα recap από όσα είδαμε στην παρουσίαση της Microsoft!
Μετά την Electronic Arts τη σκυτάλη στις συνεντεύξεις Τύπου για την έκθεση E3 2018 παίρνει η Microsoft, από την οποία περιμένουμε ανακοινώσεις που θα αντιστρέψουν το αρνητικό κλίμα που υπάρχει σε ό,τι αφορά τα αποκλειστικά παιχνίδια του Xbox One. Θα δούμε περισσότερα για το Crackdown 3 ή νέες προσθήκες στις σειρές Gears of War και Halo; Τα ερωτήματα θα απαντήθούν την Κυριακή 10 Ιουνίου, στις 23:00 (ώρα Ελλάδας).
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη Τύπου της εταιρείας στον player που θα βρείτε παρακάτω και να ενεργοποιήσετε το chat μας για σχολιασμό, πατώντας επάνω στη μπλε μπάρα που ακολουθεί.
Περίληψη όσων παρουσιάστηκαν στη συνέντευξη Τύπου:
Σαν παίκτης του πόκερ σίγουρος για τα χαρτιά του, έτσι και η Microsoft βγήκε φέτος στην σκηνή του επιβλητικού Microsoft Theater με έναν χαρακτηριστικό «αέρα» και αυτοπεποίθηση, «παίζοντας» ταυτόχρονα και με το κοινό σε μια από τις καλύτερες παρουσίες της σε Ε3. Εκεί που άλλες χρονιές έκανε RnB και Pop συναυλίες ή άφηνε μετέωρα ερωτήματα σχετικά με την κατεύθυνση του Videogame τμήματός της, φέτος το μήνυμα ήταν απλό και κατανοητό: «Το Xbox είναι και θα είναι το σπίτι των gamers.»
Η διάθεση αυτή φάνηκε από τα πρώτα μόλις δευτερόλεπτα και την στιγμή που ακούστηκε η χαρακτηριστική ορχήστρα και το ανατριχιαστικό πιάνο της αγαπημένης σειράς Halo, με την ανακοίνωση του Halo Infinite της 343 Industries στην νεότερη περιπέτεια του Master Chief. Η Συνέντευξη Τύπου βασίστηκε και περιστράφηκε γύρω από συγκεκριμένους πυλώνες, οι οποίοι ήταν κατά την γνώμη μας τα Microsoft Studios, το Game Pass, και η Ταυτότητα του Xbox, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα τους περισσότερους τίτλους που έχει δείξει ποτέ η Microsoft σε Ε3, από μικρές indie προσπάθειες μέχρι παγκόσμιες πρεμιέρες και ανακοινώσεις μεγαθηρίων. Χωρίς να έχει νόημα να αρχίσουμε να απαριθμούμε έναν-έναν τους τίτλους, ο Phil Spencer που άνοιξε τον χορό και ήταν ο κεντρικός ομιλητής, έκανε ξεκάθαρο ότι η φετινή Συνέντευξη Τύπου αφορά τα παιχνίδια και τους gamers.
Από τις πιο δυνατές στιγμές της παρουσίασης ήταν όταν ο Spencer, σε μια… επίδειξη δύναμης και πρόθεσης, παρουσίασε όχι μια, όχι δυο, αλλά πέντε νέες πρωτοκλασάτες ομάδες που εντάσσονται στα Microsoft Studios, εκ των οποίων η μια είναι νεοσύστατη. Πρόκειται για τις The Initiative, Undead Labs, Playground Games, Ninja Theory και Compulsion Games, οι οποίες θα εγγυηθούν την ροή ποιοτικών First Party τίτλων για τις πλατφόρμες της Microsoft. Βέβαια, στη σκηνή έκαναν παρέλαση και προσωπικότητες από άλλα studios, όπως ο Todd Howard της Bethesda για να δείξει το Fallout 76 του οποίου ο κόσμος θα είναι 4 φορές μεγαλύτερος από του Fallout 4, και προκάλεσε αρκετά ουρλιαχτά. Τον πάμε τον Howard, αλλά δεν συγχωρούμε το hype που μας δημιούργησε στην E3 2015 για το Minecr… εεε Fallout 4… το οποίο παρεμπιπτόντως θα είναι από σήμερα μέρος του Game Pass.
Και κάπως έτσι περνάμε στον δεύτερο πυλώνα, που ήταν το Game Pass. Καθ’ όλη την παρουσίαση η Microsoft προωθούσε την Game Pass υπηρεσία της, η οποία άμεσα εμπλουτίζεται με τα Fallout 4, The Division και The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited, ενώ στο μέλλον θα στηρίζεται πολύ πιο ενεργά, με τίτλους όπως τα Halo: Master Chief Collection, Warhammer Vermintide 2, Crackdown 3, Forza Horizon 4, πιθανότατα το Gears 5, και όλους τους μελλοντικούς τίτλους των Microsoft Studios. Οι δυο τελευταίοι τίτλοι φυσικά ανακοινώθηκαν και παρουσιάσθηκαν κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου και δεν ήταν τα μόνα μεγάλα ονόματα που έκαναν ντεμπούτο, αφού είχαμε και τα Division 2, Metro Exodus (με ένα υπέροχο trailer), το Kingdom Hearts που έρχεται για πρώτη φορά στο Xbox, Devil May Cry 5, Dying Light 2, Just Cause 4, Battletoads και όχι μόνο. Συνεπώς, είχε κάτι για όλους και όλες, και μιλάμε φυσικά εδώ μόνο για αποκαλύψεις τίτλων, πέρα από αυτούς που είδαμε γνωρίζοντας ήδη την ύπαρξή τους.
Ως τελευταίο πυλώνα θεωρούμε την κατοχύρωση της ταυτότητας του Xbox στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών. Εκεί που πέρυσι θεωρούσαμε ότι μπορεί να είναι τέλος εποχής για το Xbox όπως το γνωρίζαμε, η Microsoft ξεκαθάρισε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, πως δεν αντικαθιστά το όνομα “Xbox”, αντιθέτως το ενισχύει με το προσωπικό, τις τεχνολογίες και τους πόρους της, δημιουργώντας την αίσθηση ότι αξίζει κάποιος να επενδύσει στο brand του Xbox με το σπουδαίο μέλλον που φαίνεται να σχεδιάζεται. Φρόντισε μάλιστα να πετάξει πρώτη και το «τυράκι» για την επόμενη γενιά Xbox hardware, την οποία ήδη στήνει η ομάδα της Microsoft.
Εκτιμήσαμε επίσης, πέρα από την έμφασή της στο gaming, την παιχνιδιάρικη διάθεση της Microsoft στην φετινή Συνέντευξη Τύπου. Κατά την παρουσίαση για παράδειγμα του Forza Horizon 4 και την μετάβαση των εποχών στο Φθινόπωρο, καφέ χαρτάκια – φύλλα άρχισαν να πέφτουν στο κοινό από ψηλά. Στην ανακοίνωση του Gears 5 εμφανίζεται αρχικά το logo του Gears, ακούγονται τα πρώτα ουρλιαχτά, και αποκαλύπτεται το Gears Pop για κινητά, πριν πει ο Rod Ferguson «ας μιλήσουμε τώρα για το Gears 5». Και φυσικά για το μεγάλο φινάλε, η Microsoft κράτησε την αποκάλυψη του πολυαναμενόμενου Cyberpunk 2077 της CD Projekt Red, το οποίο αρχικά λογικά πολλοί μπέρδεψαν με το επόμενο Watch Dogs αφού η αίθουσα δέχθηκε επίθεση hacking που διέκοψε τον αποχαιρετισμό του Phil Spencer.
Και νέο Halo είχαμε λοιπόν, και νέο Gears, και ρεκόρ όσον αφορά το πόσα παιχνίδια παρουσιάστηκαν, παρέλαση μεγάλων ονομάτων και ανακοινώσεις σημαντικότατων τίτλων, και το κλασικό φινάλε – έκπληξη. Η Microsoft και το Xbox brand βγαίνουν αναμφισβήτητα πιο δυνατοί και με ξεκάθαρους στόχους από την φετινή E3, με μια Συνέντευξη Τύπου… πραγματικό κτήνος.