Προσπάθεια προώθησης των νέων ΙΡ της εταιρείας.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Masayuki Onoue, σκηνοθέτης της Game Freak (του στούντιο πίσω από τη δημοφιλή σειρά Pokémon), αποκάλυψε πως η εταιρεία σκοπεύει να δώσει προτεραιότητα στο Gear Project, στο τμήμα δηλαδή της εταιρείας που ασχολείται με την ανάπτυξη τίτλων πέρα από αυτών της σειράς Pokémon.
Αν και οι τίτλοι του Gear Project έχουν κυκλοφορήσει σχεδόν αθόρυβα για το Nintendo 3DS, μέσω του Nintendo eshop, εν τούτοις είναι ολοφάνερη η επιθυμία στελεχών της Game Freak να ασχοληθούν με νέα project, κάτι που φάνηκε με την ανακοίνωση του Town, ενός RPG που αναμένεται να κυκλοφορήσει για το Nintendo Switch εντός του 2019. Ως εκ τούτου, η εταιρεία, σύμφωνα πάντα με τον Onoue, έχει εδώ και καιρό χωριστεί σε δυο ομάδες – την Ομάδα Παραγωγής 1, που ασχολείται με το Gear Project, ενώ η Ομάδα Παραγωγής 2 ασχολείται αποκλειστικά με τους τίτλους της σειράς Pokémon.
Στο εξής, όμως, η Game Freak θα δώσει περισσότερη προτεραιότητα στη δουλειά της Ομάδας 1, καθώς επιθυμούν να προσφέρουν τίτλους που μπορεί να είναι εξίσου συναρπαστικοί, όπως και οι τίτλοι της σειράς Pokémon. Θέλοντας να αποφύγει όμως τυχόν αντιδράσεις για παραμέληση της σειράς Pokémon, η οποία ουσιαστικά και ανέδειξε το στούντιο, ο Onoue ξεκαθάρισε πως υπάρχει συχνή εσωτερική μετακίνηση των μελών της εταιρείας από τη μια ομάδα στην άλλη, καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να εργαστούν σε διαφορετικές πλατφόρμες ή να αναλάβουν διαφορετικούς ρόλους σε κάθε project, επιτρέποντάς τους να αποκτήσουν περισσότερη εμπειρία και νέες ιδέες, τις οποίες και μπορούν να αξιοποιήσουν για να προσφέρουν νέες gameplay εμπειρίες στα core παιχνίδια της σειράς Pokémon, αναφέροντας τον εαυτό του ως ζωντανό παράδειγμα.
Καταληκτικά, ο Onoue ανέφερε πως η Game Freak στεγάζει ένα αποκλειστικό τμήμα Research & Development (Έρευνας και Ανάπτυξης), το οποίο και τους επιτρέπει να εργάζονται παράλληλα σε διαφορετικές πλατφόρμες. Το εν λόγω τμήμα δημιουργεί τη βάση και τη βιβλιοθήκη των assets που χρησιμοποιούνται στα project της εταιρείας, κάτι που θα διευκολύνει τους ρυθμούς ανάπτυξης τίτλων σε μελλοντική βάση.