Darksiders 3: Keepers of the Void

Σε (πολύ) χλιαρά νερά.

Το Keepers of the Void θυμίζει κάποια ιδέα που κόπηκε στο σχεδιασμό της τελικής έκδοσης ή μια πρόταση που ήρθε εκ των υστέρων. Εντάσσεται κάπως ανώμαλα χρονικά στο ρου του Darksiders 3 αφού, είτε ξεκινώντας από την αρχή το παιχνίδι είτε βρισκόμενοι στο τέλος του, το περιεχόμενο του DLC δείχνει… ξεκάρφωτο.

Το quest του DLC γίνεται διαθέσιμο μιλώντας με τον Vulgrim, όπου ανοίγει η νέα περιοχή, The Void, την οποία απαρτίζουν τέσσερις υπο-περιοχές. Κάθε μια από αυτές είναι «βαμμένη» στα χρώματα ενός εκ των τεσσάρων Hollows και διακρίνονται για το υποτυπώδες, βαρετό και άκρως γραμμικό puzzle/ platforming. Αυτό μεταφράζεται στην ενεργοποίηση και μετακίνηση χοντροκομμένων τετραγώνων ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε παρακάτω – εις τη νιοστή, χωρίς ίχνος εξερεύνησης του χώρου αφού η πορεία είναι του τύπου “πιο γραμμική, πεθαίνεις”.

Στο τέλος της διαδρομής περιμένει ένα boss, όπου, εξαιρώντας ίσως το τελευταίο, μοιάζουν όλα ίδια. Το κάθε boss-άκι κουβαλά μαζί του και ένα νέο όπλο για κάθε μορφή Hollow, με το τελικό έπαθλο να είναι η πολυπόθητη Abyssal Armor, γιατί αφού υπήρχε στα προηγούμενα Darksiders, έπρεπε να υπάρχει και εδώ. Στον Vulgrim θα βρούμε επίσης νέα σετάκια πανοπλίας, τα οποία όμως κουμπώνουν μόνο σε κάποιο Hollow ξεχωριστά. Δηλαδή, η Flame Armor έχει νόημα μόνο όσο βρισκόμαστε σε Flame Hollow μορφή, σε ένα παιχνίδι όπου η εναλλαγή μορφών είναι το βασικό συστατικό του.

Βέβαια, για κάποιον που ξεκινά τώρα το Darksiders 3 ή απλά θέλει να το αρχίσει ξανά, όλα αυτά τα νέα στοιχεία έρχονται και δένουν στο βασικό παιχνίδι, όχι όμως με τον ομαλότερο τρόπο. Η πρώτη περιοχή του The Void έχει θεματική και gameplay βασισμένο στο Flame Hollow, έτσι, εάν κάποιος θέλει απρόσκοπτα να συνεχίσει να παίζει στο DLC, απλά δεν μπορεί μέχρι να αποκτήσει τη δεύτερη μορφή, επομένως και πρόσβαση στη δεύτερη περιοχή.

Αντίστοιχα, για κάποιον βετεράνο που απλά θέλει να παίξει κάτι νέο, οι νέες προκλήσεις βρίσκονται σε χαμηλό επίπεδο, με τις δε αμοιβές σε ακόμα χαμηλότερο, αφού ήδη έχει αναβαθμίσει τα όπλα του, κάνοντας έτσι τα καινούρια μη ανταγωνιστικά. Εκτός εάν προνόησε και κράτησε απόθεμα από adamantine για αναβαθμίσεις, οκτώ μήνες μετά την κυκλοφορία του βασικού παιχνιδιού.

Με εικαστικό που θυμίζει επίπεδα προπόνησης σε άλλους τίτλους, εμβόλιμη λογική στη ροή του παιχνιδιού και διάρκεια που μετά βίας αγγίζει τις 3 ώρες, το Keepers of the Void είναι το μη απαραίτητο DLC ενός κατά τα άλλα εξαιρετικού τίτλου.

Το review βασίστηκε στην έκδοση του παιχνιδιού για το PS4.


 

Exit mobile version