Από Q&A με τον leader of game development.
Μέσω μιας συνέντευξης με τη μορφή “Q&A” επάνω στο playable demo του TGS με τον βασικό δημιουργό του νέου τίτλου της Capcom, η Sony μέσω του blog της, έδωσε στη δημοσιότητα νέα στοιχεία σχετικά με την επερχόμενη συνέχεια του franchise.
Συγκεκριμένα οι πληροφορίες δια στόματος Masachika Kaata, αναφέρουν τα εξής:
- Η όλη ιδέα του πρότζεκτ, το οποίο θα είναι ένα multiplayer co-op παιχνίδι, αναπτύχθηκε εξ αρχής σαν online game mode, στη συνέχεια όμως -και προς ικανοποίηση των απαιτήσεων του κοινού- αποφασίστηκε να προστεθεί και offline campaign mode με ιστορία και σενάριο.
- Το Project Resistance θα διαφέρει από το Residen Evil Outbreak (επίσης τίτλος της σειράς με δυνατότητα co-op) κυρίως λόγω της ύπαρξης του Mastermind, ενός ρόλου-χαρακτήρα τον οποίο θα χειρίζεται παίκτης και θα λειτουργεί εν είδει dungeon master, ο οποίος θα διαμορφώνει τα levels που θα αντιμετωπίζουν οι survivors τοποθετώντας νεκροζώντανους και παγίδες μέσα σε αυτά.
- Τόσο ο Mastermind όσο και οι survivors προσφέρουν μια ευρεία γκάμα επιλογών στον παίκτη για να επιλέξει, με κάθε τύπο Tyrant και survivor να διαθέτει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά και abilities, δημιουργώντας έτσι διαφορετικές οδούς και στρατηγικές αντιμετώπισης του κάθε level. Μάλιστα, σε σχετική ερώτηση ο παραγωγός δήλωσε την πεποίθησή του ότι οι χαρακτήρες είναι σωστά ισορροπημένοι μεταξύ τους και ότι σημαντικό ρόλο παίζει η αναβάθμισή τους στην πλήρη εξέλιξη του παιχνιδιού.
- Τέλος, ο δημιουργός κλείνει, ξεκαθαρίζοντας χαρακτηριστικά πως ο βασικός στόχος της ομάδας ανάπτυξης ήταν και παραμένει να μετατρέψουν το παιχνίδι σε όσο πιο “fun” για όλους τους παίκτες, με οποιονδήποτε ρόλο και αν παίζουν (Tyrant ή Survivor) και να δώσουν την “Resi” αίσθηση της αποφυγής αντίξοων και απρόβλεπτων προκλήσεων, καθώς και της επιβίωσης.
Το Project Resistance αναμένεται να κυκλοφορήσει για τις κονσόλες της τρέχουσας γενιάς (PS4, Xbox One) και PC.