Μετά από 30 χρόνια στο studio των Black Ops!
Αποχώρησε την Παρασκευή (28/2) ο Jason Blundell, Co-Studio Head και Game Director από την Treyarch, μία από τις ομάδες ανάπτυξης τίτλων για την σειρά Call of Duty, πριν από την φετινή κυκλοφορία του νέου Call of Duty τίτλου, συμπληρώνοντας 30 χρόνια παραμονής στην εταιρεία.
Η ανακοίνωση έγινε από τον επίσημο λογαριασμό της Treyarch στο Twitter, μέσω της οποίας η εταιρεία ευχαριστεί τον Blundell για τις συνεισφορές του και του εύχεται ένα λαμπρό μέλλον απο’ δω και στο εξής. Ο ίδιος, σε δήλωσή του αναφέρει: “Όσο ήμουν στο στούντιο είχα το προνόμιο να εργάζομαι σε μία πληθώρα από project, με αυτό των Zombies να είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό, καθώς η συγκεκριμένη ομάδα αποτελείται από τους πιο δημιουργικούς και ταλαντούχους developer της βιομηχανίας, πολλοί από τους οποίους δεν είναι γνωστοί σε εσάς επειδή βρίσκονται πίσω από τις σκηνές, σχηματίζοντας την πορεία κάθε εμπειρίας που βιώνετε. Το προτέρημα του εν λόγω project, είναι η διάδρασή μας ως developers με μία από τις πιο παθιασμένες gaming κοινότητες, αποτελώντας τις αναμνήσεις που θα λατρεύω για πάντα. Η ομάδα της Treyarch είναι τουλάχιστον καταπληκτική και την ευχαριστώ, όπως και το κοινό, που μου έδωσαν την ευκαιρία να δώσω ζωή στα Zombie με πολλούς και εκπληκτικούς τρόπους. Ήταν τιμή μου”.
Η ενασχόληση του Blundell στην εν λόγω σειρά ξεκίνησε ως Producer με το Call of Duty 3, ενώ στην συνέχεια έγινε Executive Producer για το πρώτο Black Ops και Design Creator για το Black Ops II. Αργότερα, απέκτησε τον ρόλο του Game Director για το Campaign και Zombie mode του Black Ops III, όπως και του Zombie mode για το Black Ops IV, καθώς το Story mode του τίτλου ακυρώθηκε, έχοντας συνολικά σημαντικό αντίκτυπο στο περιεχόμενο και την καθοδήγηση των παιχνιδιών στο κομμάτι του Survival mode. Τον Νοέμβριο του 2016 έγινε Co-Studio Head για την Treyarch, μεταξύ των Mark Gordon και Dan Bunting.