
Ανεβασμένα τα νούμερα της εταιρείας λόγω COVID-19.
Η Activision – Blizzard ανακοίνωσε ότι η συνολική δαπάνη των καταναλωτών σε προϊόντα της εταιρείας παρουσίασε αύξηση 21% από πέρυσι, στα 1,52 δις δολάρια. Η καραντίνα που επιβλήθηκε σε πολλές χώρες λόγω του κορονοϊού βοήθησε στη βελτίωση της απόδοσης του World of Warcraft και άλλων βασικών franchises, ενώ ανέφερε ότι οι υπάλληλοι της δουλεύουν από το σπίτι από τα μέσα Μαρτίου. Όσον αφορά τα engagement rates, η Activision είχε 102 εκατομμύρια χρήστες, με πρωταγωνιστή το Call of Duty: Warzone που έφτασε τα 60 εκατομμύρια παίκτες, η Blizzard παραμένει σταθερή στα 32 εκατομμύρια, και η King παρουσίασε διψήφια αύξηση σε χρήστες για το Candy Crash franchise φτάνοντας τα 273 εκατομμύρια παίκτες τον μήνα.
Για το συνολικό έτος ανέβασε την πρόβλεψη της στα 6,8 δισεκατομμύρια δολάρια από τα 6,45 δισεκατομμύρια που ήταν αρχικά, λαμβάνοντας υπόψιν και τις συνέπειες του COVID-19, όπως την ανεργία, την παγκόσμια οικονομική αδυναμία και τα προβλήματα στο retail κομμάτι. Μέχρι στιγμής δεν παρατηρούνται καθυστερήσεις στην παραγωγή τίτλων, με το καινούργιο Call of Duty να αναμένεται το φθινόπωρο, ενώ ετοιμάζει δύο τίτλους από την βιβλιοθήκη των IP της, την κυκλοφορία του World of Warcraft Shadowlands, καθώς και δοκιμές για καινούργιους mobile τίτλους όπως το Diablo: Immortal.
