Η νεότερη καθυστέρηση για το Cyberpunk 2077 αποδίδεται στα τρέχοντα συστήματα

Cyberpunk 2077

Σε πρόσφατες αναφορές της CD Projekt Red, το πολωνικό στούντιο ανάπτυξης αποδίδει τη νεότερη μετάθεση κυκλοφορίας για το Cyberpunk 2077 στις κονσόλες της τρέχουσας γενιάς, καθώς αποσκοπεί στην ταυτόχρονη κυκλοφορία του σε όλες τις υποστηριζόμενες πλατφόρμες.

Σύμφωνα με τον Adam Kiciński, Διευθύνων Σύμβουλος της CD Projekt Red, το παιχνίδι είναι έτοιμο και “τρέχει εκπληκτικά” στις κονσόλες της επόμενης γενιάς και η κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου θα ήταν η τελική, αν το παιχνίδι προοριζόταν μόνο για αυτά τα συστήματα. Όπως αναφέρει ο ίδιος: “Παρόλο που το παιχνίδι έχει πιστοποιηθεί για τα συστήματα της τρέχουσας γενιάς από τη Sony και τη Microsoft, ορισμένες τελικές διαδικασίες βελτιστοποίησης για ένα τόσο μεγάλο και περίπλοκο παιχνίδι απαιτούν λίγο επιπλέον χρόνο.”

Στη συνέχεια, χαρακτήρισε το Cyberpunk 2077 ως παιχνίδι επόμενης γενιάς, κάνοντας λόγο για μοναδικές προκλήσεις που συναντά η πολωνική ομάδα στην προετοιμασία του για τα τρέχοντα συστήματα. Έκανε ξεκάθαρο ότι κάτι τέτοιο δεν θα επαναληφθεί για μελλοντικά projects και πως η έκδοση του παιχνιδιού για την τρέχουσα γενιά είναι έτοιμη για κυκλοφορία, αλλά για να “τρέχει” σε PC και στις νέες κονσόλες μέσω backwards-compatibility, και όχι σε PS4 και Xbox One. “Το προετοιμάζουμε για αρκετά παλιά μηχανήματα, που θέτουν ορισμένες μοναδικές προκλήσεις, οι οποίες δεν θα συμβούν σε μελλοντικά projects“, πρόσθεσε.

Σχετικά με τις αναφορές περί “εργαστηριακών θυσιών” για το προσωπικό της CD Projekt Red, ο Adam Kiciński δήλωσε πως “δεν είναι τόσο κακό -και ποτέ δεν ήταν”. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρει: “Φυσικά, είναι μία ιστορία που έχει φτάσει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και ορισμένοι άνθρωποι έχουν εξαντληθεί, αλλά ένα μεγάλο μέρος της ομάδας δεν είναι καθόλου εξαντλημένο αφού έχει τελειώσει τη δουλειά του. Πρόκειται κυρίως για QA, μηχανικούς και προγραμματιστές -αλλά δεν είναι τόσο βαρύ. Φυσικά, θα επεκταθεί λίγο αλλά ακούμε τα σχόλια της ομάδας. Αυτοί είναι ευχαριστημένοι για τις επιπλέον τρεις εβδομάδες, επομένως δεν βλέπουμε απειλές σχετικά με την εξάντληση“.

Λίγο αργότερα, ωστόσο, το προσωπικό της πολωνικής ομάδας έλαβε ένα mail από τον Adam Kiciński, το οποίο μοιράστηκε ο Jason Schreier από το Bloomberg μέσα από το Twitter, μεταφέροντας τις απολογίες του για τον χαρακτηρισμό του “crunch” ως “δεν είναι τόσο κακό -ποτέ δεν ήταν”. Ο Kiciński αναφέρει ότι δεν ήθελε να αναφερθεί επί του συγκεκριμένου θέματος. Παρόλα αυτά, όμως, το έκανε και -σύμφωνα με τον ίδιο- με έναν ταπεινωτικό και επιβλαβή τρόπο, συνειδητοποιώντας τη βαρύτητα των λεγόμενών του, αφού έχει προηγηθεί η συναισθηματική αποφόρτισή του από την πίεση που συνδέεται με την απόφαση για την περαιτέρω καθυστέρηση του Cyberpunk 2077 και με τις πρόσφατες δηλώσεις του.

Το Cyberpunk 2077 θα κυκλοφορήσει στις 10 Δεκεμβρίου σε PS4, Xbox One και PC, με την αναβαθμισμένη έκδοσή του για τα επερχόμενα PlayStation 5 και Xbox Series X|S να αναμένεται για αργότερα μέσα στο 2021. Επισημαίνεται πως οι κάτοχοι του παιχνιδιού στις τρέχουσες κονσόλες, θα μπορούν να παίξουν άμεσα το παιχνίδια σε PlayStation 5 και Xbox Series X|S μέσω της λειτουργίας backwards-compatibility. Με αυτόν τον τρόπο, όμως, θα έχουν πρόσβαση στην έκδοση του παιχνιδιού για την τρέχουσα γενιά (χωρίς τις προβλεπόμενες αναβαθμίσεις που προορίζονται για τα νέα συστήματα, οι οποίες και θα ενσωματώνονται στην αναβαθμισμένη έκδοση), η οποία φυσικά θα “τρέχει” ομαλότερα στις νέες κονσόλες συγκριτικά με την επίδοσή της στις τρέχουσες.

Exit mobile version