Οι Victura και Highwire Games -νέα ομάδα ανάπτυξης και publisher αντίστοιχα- έκαναν γνωστό ότι “αναβιώνουν” το ήδη ακυρωμένο project με ονομασία “Six Days in Fallujah”, με στόχο την κυκλοφορία του σε κονσόλες και υπολογιστές μέσα στην τρέχουσα χρονιά.
Πρόκειται για ένα first-person-shooter, που ανακοινώθηκε αρχικά το 2009 από την Atomic Games, ενώ σήμερα επιστρέφει πλήρως “αναβιωμένο” στα χέρια σημαντικών ατόμων από τις ομάδες ανάπτυξης στις σειρές Halo και Destiny. Το Six Days in Fallujah είναι βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα από τη δεύτερη μάχη της Φαλούτζα το 2004 (Second Battle of Fallujah).
Ο Eddie Garcia, πρώην Λοχίας Ναυτικός, που συμμετείχε στη δεύτερη μάχη της Φαλούτζα και από την οποία κατάφερε να επιβιώσει, πρότεινε ως ιδέα τη δημιουργία ενός παιχνιδιού με τη συγκεκριμένη θεματολογία. “Μερικές φορές ο μόνος τρόπος για να καταλάβεις τι είναι αληθινό είναι να βιώσεις την πραγματικότητα για τον εαυτό σου“, αναφέρει ο ίδιος. “Ο πόλεμος είναι γεμάτος αβεβαιότητα και δύσκολες επιλογές που δεν μπορούν να γίνουν κατανοητές, βλέποντάς κάποιον στην τηλεόραση ή σε ταινία να τις πραγματοποιεί για εσένα. Τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να βοηθήσουν όλους μας να κατανοήσουμε γεγονότα του πραγματικού κόσμου με τρόπους που δεν μπορούν τα άλλα μέσα.”
Στα λόγια του Eddie, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Victuria έρχεται να προσθέσει: “Είναι δύσκολο να καταλάβουμε πώς είναι η μάχη, μέσω ψεύτικων ανθρώπων που κάνουν ψεύτικα πράγματα σε ψεύτικα μέρη. Αυτή η γενιά έδειξε θυσία και θάρρος στο Ιράκ, τόσο αξιοσημείωτη όσο και στην ιστορία. Και τώρα προσφέρουμε στους υπόλοιπους ένα νέο τρόπο να κατανοήσουμε ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα του αιώνα μας. Ήρθε η ώρα να αμφισβητήσετε ξεπερασμένα στερεότυπα σχετικά με το τι τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να γίνουν.”
Ακολουθεί η επίσημη περιγραφή του τίτλου, μέσω της επίσημης σελίδας της Victuria.
Η Atomic Games ανακοίνωσε το Six Days στη Fallujah το 2009, αλλά ο τίτλος εγκαταλείφθηκε από τον αρχικό του εκδότη έπειτα από διαμάχη σχετικά με την ικανότητα των βιντεοπαιχνιδιών να καλύπτουν πραγματικά προκλητικές εκδηλώσεις. Η Victura είναι μια εταιρεία εκδόσεων και παραγωγής που ιδρύθηκε το 2016 από τον πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο της Atomic Games, τον Peter Tamte, έχοντας ως στόχο να προσφέρει στους παίκτες ένα νέο Six Days in Fallujah, μαζί με άλλα παιχνίδια που βασίζονται σε αληθινές ιστορίες.
Πάνω από 100 πεζοναύτες, στρατιώτες και ιρακινοί πολίτες που ήταν παρόντες κατά τη διάρκεια της δεύτερης μάχης για τη Fallujah μοιράστηκαν τις προσωπικές τους ιστορίες, φωτογραφίες και βίντεο με την ομάδα ανάπτυξης. Το παιχνίδι προσφέρει σε αυτές τις ιστορίες φωνή, μέσω του gameplay και της έκθεσης σε πρώτο πρόσωπο, που έχουν καταγραφεί σε πρωτότυπο βίντεο από συνέντευξη ντοκιμαντέρ. Το Six Days in Fallujah στοχεύει να γίνει το πιο αυθεντικό στρατιωτικό παιχνίδι στόχευσης μέχρι σήμερα και να διηγηθεί αυτές τις στρατιωτικές και πολιτικές ιστορίες με την ακεραιότητα που τους αξίζει.
Επί του παρόντος, δεν γνωρίζουμε τις ακριβείς πλατφόρμες υποστήριξης και την ημερομηνία κυκλοφορίας για το Six Days in Fallujah, παρά μόνο ότι αναμένεται να κυκλοφορήσει “μέσα στο 2021 σε κονσόλες και υπολογιστές” (Steam). Περισσότερες πληροφορίες για τον επερχόμενο, “αναβιωμένο” τίτλο αναμένεται να έχουμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Παρακάτω, μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό trailer.