Park Beyond | Preview

Στο πλαίσιο της έκθεσης Gamescom 2021, που διεξήχθη μεταξύ 25 και 27 Αυγούστου, είχαμε αρκετές ανακοινώσεις παιχνιδιών που δεν ήταν γνωστά μέχρι πρότινος. Ένα από αυτά τα παιχνίδια είναι το Park Beyond, ένας theme park creator, που βρίσκεται υπό ανάπτυξη εδώ και δύο χρόνια από την Limbic Entertainment με την αρωγή της Bandai Namco.

Για όσους το όνομα της Limbic δεν θυμίζει κάτι, απλά αρκεί να αναφέρουμε ότι πρόκειται για ένα γερμανικό στούντιο με έδρα τη Φρανφκούρτη, προσωπικό 80 ατόμων και ιστορία 20 χρόνων, η οποία ιστορία περιλαμβάνει παιχνίδια όπως τα Heroes of Might & Magic, Memories of Mars και, κυρίως τη σειρά Tropico.

Η εμπειρία της Limbic Entertainment αφορά κυρίως city και world buidling παιχνίδια, λοιπόν, μια εμπειρία που πήρε από τη σειρά Tropico και αποφάσισε να τη μεταφέρει σε μια ελαφρώς διαφορετική κατηγορία μέσα από το νέο της παιχνίδι, το Park Beyond. Την Τετάρτη 25 Αυγούστου, το GameOver.gr είχε την ευκαιρία να δει ένα εξ αποστάσεως preview του παιχνιδιού, που έγινε από τον CEO της Limbic Games, τον Stephan Winter, αλλά και τον Creative Director του Park Beyond, τον Johannes Reithmann, ενώ μετά την παρουσίαση είχαμε και τη μοναδική ευκαιρία να συνομιλήσουμε αποκλειστικά με τα δύο υψηλόβαθμα στελέχη του γερμανικού στούντιο.

Η περίπου μιας ώρας επαφή που είχαμε με το παιχνίδι και τους δημιουργούς του έλυσε αρκετές από τις απορίες μας ως προς το τι ακριβώς είναι το Park Beyond, αλλά και πού στοχεύει με τη νέα της αυτή προσπάθεια η Limbic. Το βασικότερο χαρακτηριστικό του τίτλου είναι ότι είναι ένας theme park creator, όχι πολύ διαφορετικός από παλαιότερες προτάσεις όπως τα, κλασικά πλέον, Theme Park, Rollercoaster Tyccoon και Thrilville. Εκεί που το Park Beyond προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τα μεγαθήρια της κατηγορίας, που έχουν γράψει ιστορία εδώ και δεκαετίες, είναι στη λογική των εργαλείων που δίνει στον παίκτη για το χτίσιμο του θεματικού πάρκου/ “Λούνα Πάρκ” των ονείρων του.

Αυτό που τα στελέχη της Limbic ξεκαθάρισαν από την πρώτη στιγμή (και φαίνεται και από το trailer και τις πρώτες εικόνες που δόθηκαν στη δημοσιότητα) είναι ότι το Park Beyond βασίζεται επάνω στη λογική του “Impossification”. Πρόκειται για μια έννοια που σκαρφίστηκε η Limbic για να περιγράψει ότι στο Park Beyond οι παίκτες δεν θα χτίζουν απλώς ρεαλιστικά θεματικά πάρκα, αλλά χώρους όπου η φαντασία θα είναι το όριο. Τροχοί που φτάνουν μέχρι τα σύννεφα, κανόνια που εξαπολύουν τα αυτοκινητάκια στον αέρα, χώροι φτιαγμένοι από ζάχαρη, όλα θα μπορούν να υλοποιηθούν στο Park Beyond, χωρίς κανέναν περιορισμό.

Ρωτήσαμε τους Stephan Winter και Johannes Reithmann γιατί αποφάσισαν να αλλάξουν πορεία, και από τη σειρά Tropico μετέβησαν σε ένα τόσο διαφορετικό concept. H απάντηση ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής: “Είχαμε κουραστεί. Φτιάχνουμε παιχνίδια Tropico εδώ και πολλά χρόνια, και αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Έγινε μια σύσκεψη στο studio, ρωτήσαμε το προσωπικό μας με τι θα ήθελε να ασχοληθεί, και κάπου έπεσε η ιδέα του πόσο αγαπάμε όλοι τα θεματικά πάρκα. Δεν αργήσαμε να πάρουμε την απόφαση το επόμενο project μας να είναι κάτι που καταπιάνεται με αυτήν την ιδέα.” μας είπε ο Stephan Winter, CEO του στούντιο.

Μια βασική απορία μας ήταν το πώς ακριβώς θα λειτουργεί το Park Beyond. Ρωτήσαμε τους ανθρώπους της Limbic σε ποιον απευθύνεται αυτό το project, πόσο casual ή hardcore θα είναι. Η απάντηση εδώ ήταν επίσης άμεση και ξεκάθαρη. “Θέλουμε να φτιάξουμε ένα παιχνίδι που θα καλύπτει κάθε ανάγκη. Το Park Beyond είναι παιχνίδι για έναν παίκτη, με ένα εκτενές campaign περίπου 30 ωρών. Στόχος του παίκτη θα είναι να δημιουργήσει το θεματικό πάρκο των ονείρων του χωρίς κανέναν περιορισμό στη φαντασία του.

Αν κάποιος θέλει απλά να φτιάξει ένα πάρκο, να απολαμβάνει τα rides και να ζήσει την εμπειρία της διαχείρισης ενός τέτοιου πάρκου επιφανειακά, μπορεί με άνεση να το κάνει μέσα από τα απλά και εύκολα στη χρήση εργαλεία που του δίνουμε, τα εκτενή tutorials και τους NPCs που βρίσκονται πάντα κοντά και προσφέρουν σημαντική βοήθεια.

Ταυτόχρονα, το Park Beyond διαθέτει πολλαπλά στρώματα. Κάτω από την επιφάνεια τρέχει μια μηχανή στατιστικών και δεδομένων, που ρυθμίζει την πορεία του πάρκου.Για κάποιον που θέλει να εντρυφήσει σε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού, στο επιχειρηματικό και εμπορικό τμήμα, υπάρχουν επίσης τα εργαλεία για να το πράξει.

Θα υπάρχουν μέτοχοι που θα πιέζουν για κέρδη και εχθροί που θα θέλουν να μην πετύχουμε, θα υπάρχουν στατιστικά επισκεπτών, πωλήσεις εισιτηρίων, ποσοστά ευχαρίστησης του κοινού από τα rides, επίπεδα καθαριότητας και πολλά ακόμα. Εν ολίγοις, από τον εκάστοτε παίκτη εξαρτάται το πώς θα προσεγγίσει το παιχνίδι και ποια εμπειρία θα αποκομίσει”.

Η επόμενη ερώτησή μας είχε να κάνει με την υλοποίηση ενός τέτοιου παιχνιδιού στις κονσόλες, ενός απαιτητικού σε User Interface τίτλου, με έντονο micro-management όπου το ποντίκι και το πληκτρολόγιο είναι τα απόλυτα εργαλεία. Και ταυτόχρονα, ρωτήσαμε γιατί πάρθηκε η απόφαση το Park Beyond να γίνει διαθέσιμο μόνο σε PS5 και Xbox Series X|S (εκτός από PC, βέβαια) και όχι στις κονσόλες προηγούμενης γενιάς.

“Είχαμε από την πρώτη ημέρα κατά νου ότι θα πρέπει να φτιάξουμε ένα ιδανικό μοντέλο χειρισμού κατάλληλο για κονσόλες, και εκτιμώ ότι το έχουμε καταφέρει” απαντά ο Johannes Reithmann, φροντίσαμε ώστε όλες οι λειτουργίες να εφαρμοστούν έτσι ώστε ο παίκτης να μπορεί να εκτελεί κινήσεις με άνεση, χωρίς δυσκολίες και πολύπλοκα μενού, είτε πρόκειται για την modular τοποθέτηση των στοιχείων του εκάστοτε ride, είτε για απλό navigation σε άλλα σημεία του τίτλου. Είμαστε βέβαιοι ότι οι παίκτες θα μείνουν ικανοποιημένοι”.

Ο Stephan Winter είπε για την επιλογή να μην κυκλοφορήσει το παιχνίδι στα PS4 και Xbox One: “To Park Beyond είναι ένα βαθύ και βαρύ παιχνίδι, όπου στο παρασκήνιο τρέχουν συνέχεια υπολογισμοί και στατιστικά. Όπως είπαμε, μπορεί κάποιος να το παίξει όσο casual επιθυμεί, αλλά οι αλγόριθμοι είναι πάντα εκεί και η υπολογιστική ισχύς που απαιτείται για να γίνουν όλα αυτά δεν υπάρχει στις παλαιότερες κονσόλες. Έτσι, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε μόνο με PC, PS5 και Xbox Series”.

Και πότε θα έχει το κοινό τη δυνατότητα να φτιάξει τα θεματικά πάρκα των ονείρων του; Τα στελέχη της Limbic Games δεν είναι σε θέση να μας δώσουν συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας (άλλωστε, το δείγμα που παρουσιάστηκε στη Gamescom 2021 είναι από “Alpha” στάδιο της ανάπτυξης του παιχνιδιού), αλλά υποσχέθηκαν ότι σίγουρα θα γίνει διαθέσιμο εντός του 2022.

Exit mobile version