Horizon Forbidden West | Συνέντευξη με τον Mathijs de Jonge

Με το Horizon Forbidden West, το νέο παιχνίδι της Guerrilla Games για τα PS5 και PS4, να γίνεται διαθέσιμο από τις 18 Φεβρουαρίου του 2022, και σχεδόν παράλληλα με την επαφή που είχαμε με το παιχνίδι για τις ανάγκες του review, είχαμε τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε με τον Mathijs de Jonge, Director του παιχνιδιού. Παρακάτω θα βρείτε το σύνολο της συνέντευξης με όλες τις πληροφορίες που μας έδωσε ο άνθρωπος που καθόρισε ως επί το πλείστον τον χαρακτήρα και τη δομή του Horizon Forbidden West.

GameOver Πώς θα εξελιχθεί η ιστορία της Aloy στο Forbidden West; Ποιος είναι ο κύριος σκοπός του ταξιδιού της στη δύση;

Mathijs de Jonge Το Horizon Forbidden West διαδραματίζεται σε μια μετα-αποκαλυπτική εκδοχή του μέλλοντος της Γης, με πλούσια, όμορφη φύση και τεράστιες μηχανές που μοιάζουν με ζώα. Αλλά οι μηχανές δεν είναι η μόνη απειλή. Μια παράξενη κόκκινη μάστιγα εξαπλώνεται σε όλη τη γη και δεν θα αργήσει να στραγγαλίσει όλη τη ζωή.

Η Aloy είναι ένας κυνηγός μηχανών που πρέπει να τολμήσει στα επικίνδυνα σύνορα της Απαγορευμένης Δύσης για να λύσει το μυστήριο της μάστιγας. Καθώς βγαίνει στα σύνορα, θα ξανασμίξει με παλιούς φίλους, θα γνωρίσει νέους συντρόφους και θα συναντήσει συναρπαστικές νέες φυλές – όλα μέρος μιας επικής, συναισθηματικής και συναρπαστικής ιστορίας.

GO Ποιες ήταν οι προκλήσεις κατά την ανάπτυξη του πρώτου σας παιχνιδιού για το PS5; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της νέας κονσόλας που παίρνετε;

Mathijs de Jonge Στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα παιχνίδι που να δείχνει τι μπορούν να κάνουν τα PlayStation 4 και 5 και ένα παιχνίδι που θα παίζεται με πολλή χαρά και ενδιαφέρον για πολύ καιρό ακόμα.

Το PS5 είναι μια πολύ ισχυρή κονσόλα και χρησιμοποιούμε μεγάλη δύναμή του για να αποδώσουμε τα εξαιρετικά λεπτομερή γραφικά των χαρακτήρων και των τοπίων. Ο τρισδιάστατος ήχος βοηθά πραγματικά να γίνει το παιχνίδι πιο καθηλωτικό, κάτι που είναι ένα βασικό πράγμα για το οποίο προσπαθούμε πάντα ως προγραμματιστές. Όταν κρύβεσαι στο γρασίδι, μπορείς να νιώσεις το θρόισμα των λεπίδων και να ακούς μηχανές να περιφέρονται γύρω σου.

GO Μπορείτε να εξηγήσετε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε (αν όντως το χρησιμοποιείτε) το χειριστήριο DualSense στο gameplay του Forbidden West;

Mathijs de Jonge Το χειριστήριο DualSense χρησιμοποιεί τις προσαρμοστικές σκανδάλες για να δώσει σε κάθε όπλο τη δική του αίσθηση και ταυτότητα και επιτρέπει στους παίκτες να αισθάνονται το τράβηγμα του κορδονιού τους ή την ένταση στο Pullcaster.

GO Οι Tenakth είναι μια πραγματικά ξεχωριστή φυλή. Τι σας επηρέασε στο σχεδιασμό τους;

Mathijs de Jonge Οι Tenakth είναι μια ισχυρή, εκτεταμένη και μιλιταριστική φατρία που χωρίζεται σε τρεις ομάδες. Η κουλτούρα τους βασίζεται στη δύναμη στη μάχη, παράγοντας πολλούς μεγάλους πολεμιστές. Οι Tenakth έχουν εδώ και καιρό κατακλυστεί από εσωτερικές διαμάχες και πρόσφατα έχει χειροτερέψει πολύ εξαιτίας μιας εξέγερσης ανταρτών υπό την ηγεσία του πολέμαρχου Regalla.

Θεωρήσαμε ότι θα ήταν πολύ κατάλληλο να δείξουμε τις ιστορίες των επιτευγμάτων τους ως τατουάζ σε όλο το σώμα στα έντονα χρώματα των φυλών τους. Καταλάβαμε επίσης ότι στον αγώνα τους για επιβίωση έπρεπε να κάνουν πολλά με πολύ λίγα. Έπρεπε να μπορέσουν να προσαρμοστούν και να ξεπεράσουν. Επιβίωση μέσω ωμής βίας και όχι εφευρετικότητας, πρώτων υλών παρά επεξεργασμένων αγαθών. Κάθε φυλή έπρεπε να αξιοποιήσει στο έπακρο τους βασικούς πόρους που είχε στη διάθεσή της για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει στην καυτή έρημο, τη βαλτώδη ζούγκλα και τα χιονισμένα βουνά της Απαγορευμένης Δύσης.

GO Πολλά παιχνίδια ανοιχτού κόσμου έχουν την τάση να κουράζουν τους παίκτες με πολλές μη σημαντικές αποστολές, grinding και fillers. Με ποιον τρόπο έχετε εξασφαλίσει ότι αυτό δεν θα συμβεί στο Horizon Forbidden West;

Mathijs de Jonge Το Horizon Forbidden West μπορείτε να το παίξετε και να το απολαύσετε με τον δικό σας ρυθμό. Κατά τη διάρκεια της κύριας αποστολής, η Aloy βρίσκεται υπό μεγάλη πίεση χρόνου για να βοηθήσει να σώσει τον κόσμο, αλλά είναι η επιλογή του παίκτη ποια μονοπάτια θα ακολουθήσει πρώτα. Αφιερώσαμε πολύ χρόνο γράφοντας και δημιουργώντας πιο ξεχωριστούς NPCs για να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη μιας σύνδεσης όχι μόνο μεταξύ της Aloy και των άλλων χαρακτήρων, αλλά και μεταξύ του παίκτη και των NPCs.

Με έναν απέραντα διευρυμένο κόσμο έρχονται και πολύ διευρυμένες δραστηριότητες, οπότε σίγουρα υπάρχουν περισσότερα να κάνουμε – αλλά ελπίζουμε ότι η ποικιλία των πραγμάτων που μπορείτε να κάνετε, να δείτε και να βιώσετε στην Απαγορευμένη Δύση κρατά τα πράγματα ελκυστικά, προκλητικά και διασκεδαστικά!

GO Ο κόσμος που δημιουργήσατε για την Απαγορευμένη Δύση είναι τόσο τεράστιος και διευρυμένος. Υπήρχαν κάποια πράγματα που θέλατε να προσθέσετε αλλά δεν μπορούσατε να λάβετε υπόψη τις προκλήσεις που έχει εισαγάγει ο COVID-19 στην ανάπτυξη παιχνιδιών;

Mathijs de Jonge Η παγκόσμια πανδημία σίγουρα μας οδήγησε σε έναν βρόχο όπως όλοι οι άλλοι σε όλο τον κόσμο, αλλά μια αληθινή απόδειξη για τις ομάδες στο Guerrilla και στο PlayStation ήταν ότι μπορούσαμε να περιστραφούμε όπου ήταν δυνατόν και να υποστηριχτήκαμε στις αποφάσεις μας καθ’ όλη τη διάρκεια. Το πιο σημαντικό για εμάς ήταν η υγεία και η ασφάλεια της ομάδας μας. Γνωρίζοντας αυτό, νομίζω ότι το τεράστιο εύρος και ο κόσμος του Horizon επιτεύχθηκε απολύτως σύμφωνα με το όραμά μας.

GO Μέχρι τώρα το Horizon είναι ένα όνομα που είναι πολύ γνωστό στην κοινότητα του gaming και δεν είναι πλέον ένα νέο IP. Νιώθετε τότι οι προσδοκίες των θαυμαστών σας είναι τώρα κατά κάποιο τρόπο αυξημένες, δημιουργώντας έτσι μεγαλύτερη πίεση στην ομάδα ανάπτυξης;

Mathijs de Jonge Φυσικά αισθανόμαστε πίεση να παραδώσουμε μια σπουδαία συνέχεια που να δικαιώνει τον κόσμο και τους χαρακτήρες του, τους απίστευτους θαυμαστές μας και τους εαυτούς μας! Θέλαμε να πράξουμε σωστά από την υπέροχη κοινότητα που μας στήριξε όλα αυτά τα χρόνια, γι’ αυτό θέσαμε το νόημα να ακούσουμε τα σχόλιά τους και να εξετάσουμε ό,τι μπορούσαμε για να δημιουργήσουμε μια ακόμη πιο καθηλωτική και εντυπωσιακή εμπειρία για αυτούς.

Αλλά ξέραμε επίσης την ιστορία που θέλαμε να πούμε. ξέραμε ποιους στόχους θέλαμε να πετύχουμε. Οπότε, ναι, σίγουρα υπήρχε πίεση, αλλά θα έλεγα ότι μας βοήθησε να επαναλαμβάνουμε συνεχώς την εμπειρία για να βεβαιωθούμε ότι καταλήξαμε στο Horizon Forbidden West για το οποίο νιώσαμε 100% περήφανοι.

GO Θα θέλαμε τη γνώμη σας για την έκδοση του παιχνιδιού για PS4. Ποιες είναι οι κύριες διαφορές μεταξύ των εκδόσεων PS5 και PS4; Ήταν πρόκληση να φτιάξετε ένα τόσο περίπλοκο και εκτεταμένο παιχνίδι για hardware ηλικίας άνω των 10 ετών; Πώς καταφέρατε να ξεπεράσετε τις δυσκολίες;

Mathijs de Jonge Το Horizon Forbidden West θα δείχνει και θα παίζει υπέροχα στο PS4 σας. Είναι ο τρίτος μας τίτλος στο PS4 και με κάθε δόση βελτιστοποιούμε και βελτιώνουμε περαιτέρω τη μηχανή παιχνιδιών Decima. Νομίζω ότι είναι ασφαλές να πούμε ότι το πιέζουμε πραγματικά στα όρια τώρα με το Horizon Forbidden West. Η έκδοση του PS4 αναπτύχθηκε από την αρχή, οπότε νιώσαμε σίγουροι ότι θα μπορούσαμε να φέρουμε την εμπειρία στους θαυμαστές μας και σε αυτήν την πλατφόρμα.

Στο PS5 το παιχνίδι φαίνεται ακόμα καλύτερο, με περισσότερες λεπτομέρειες από κοντά και μακριά. Και η επιπλέον ισχύς επεξεργασίας μάς επιτρέπει να ενεργοποιήσουμε μια ειδική ρύθμιση κινηματογραφικού φωτισμού που κάνει την Aloy και τα ρούχα της να φαίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακά.

GO Καταφέρατε να καθιερώσετε την Aloy ως βασικό ήρωα του PlayStation, μεταξύ των Kratos, Nathan Drake και άλλων. Πιστεύατε ότι αυτό ήταν δυνατό όταν ξεκινήσατε να δημιουργείτε το πρώτο παιχνίδι Horizon; Αυτό ήταν το όραμά σας από την αρχή;

Mathijs de Jonge Είχαμε ελπίδες και όνειρα, σίγουρα, αλλά τελικά εξαρτάται από τους παίκτες αν θα ερωτευτούν έναν χαρακτήρα ή όχι. Ξεκινήσαμε να δημιουργήσουμε έναν γνήσιο, δυνατό και θεληματικό πρωταγωνιστή και είμαστε ευγνώμονες που βλέπουμε πόσο καλά η Aloy αντηχεί στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο!

Exit mobile version