Τα μελλοντικά σχέδια της Sony

PlayStation_TheEdge_04

Την Πέμπτη 25 του μήνα η Sony διεξήγαγε ένα business briefing. Σε αυτό ο πρόεδρος της SIE, Jim Ryan, μίλησε για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας όσον αφορά τους τίτλους που θέλει να έκδοσει. Από εκεί πήραμε πληροφορίες τόσο για τις πλατφόρμες που η Sony θέλει να κυκλοφορήσει τους τίτλους της, όσο και για το πόσοι από αυτούς, σε αριθμό, θα είναι live services. 

Συγκεκριμένα, ο Jim Ryan είπε: “Τα PlayStation Studios είναι ιστορικά γνωστά για τη δημιουργία ενός δυνατού portfolio από τίτλους με πλούσια αφήγηση και πολύ ωραία γραφικά σε single-player περιβάλλον. Με αυτό όμως κλείνουμε τους εαυτούς μας σε ένα μικρό μέρος της αγοράς” και συνέχισε: “με την επέκτασή μας στα PC και τα smartphones -και πρέπει να αναφέρω και τα live services παιχνίδια- έχουμε την ευκαιρία από ένα μικρό μέρος της αγοράς του software του gaming να μπούμε σε ένα πολύ μεγαλύτερο.

Πιστεύω ότι αν το κάνουμε αυτό σωστά και έξυπνα, οι ευκαιρίες για ένα μεγάλο άνοιγμα σε αριθμό παικτών που παίζουν τα παιχνίδια μας, σε αριθμό παικτών που απολαμβάνουν τα παιχνίδια μας και τέλος σε αριθμό παικτών που ξοδεύουν χρήματα στα παιχνίδια μας, θα είναι πολύ μεγάλες”. 

Και ο Jim Ryan κλείνει επάνω σε αυτό το θέμα: “Όταν φέρουμε εις πέρας την δημιουργία αυτών των 12 live services τίτλων που φτιάχνουμε αυτή τη στιγμή στα PlayStation Studios, αν κάποιοι από αυτούς γίνουν κριτική και εμπορική επιτυχία, τότε ο αντίκτυπος αυτού με την πάροδο του χρόνου θα αλλάξει τελείως τη δομή που έχουμε ως επιχείρηση”. 

Από τις εικόνες φαίνεται ότι η Sony έχει στα σχέδια της να κυκλοφορήσει δώδεκα live services τίτλους μέχρι το οικονομικό έτος του 2025. Αυτό ήταν κάτι που γνωρίζαμε. Αυτό που δεν γνωρίζαμε, όμως, είναι με ποιά συχνότητα θέλει η εταιρεία να κυκλοφορήσει αυτά τα παιχνίδια. Από την εικόνα που συνόδευε την παρουσιάση μάθαμε ότι μέσα στο οικονομικό έτος του 2022 η εταιρεία στοχεύει να κυκλοφορήσει ακόμα δύο live services τίτλους, το οικονομικό έτος του 2023 τρεις, το οικονομικό έτος του 2024 τέσσερις και, τέλος, το οικονομικό έτος του 2025 ακόμα δύο. Αυτό μας δίνει και το αριθμό δώδεκα μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους του 2025. 

Από την εικόνα που ακολουθεί βλέπουμε ότι μέσα στα σχέδια της Sony είναι η μεγαλύτερη ανάπτυξη και κέρδη σε πλατφόρμες όπως τα PC και τα smartphones. Η εταιρεία βλέπει μία μείωση σε συνολικά κέρδη από τις πλατφόρμες της, τα PlayStation 4 και PlayStation 5, με την αναπόφευκτη έξοδο του PlayStation 4 από την αγορά μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους του 2025. 

Ο Ryan πρόσθεσε επάνω σε αυτό: “Σκεφτόμαστε το πώς οι παίκτες μπορούν να απολαύσουν το περιεχόμενό μας και είχαμε μία, κάποια, πρώιμη επιτυχία σε αυτό με πειράματα σε mobile παιχνίδια και apps. Με αυτά δώσαμε στους παίκτες μας περισσότερες επιλογές. Η mobile είναι μία από τις πλατφόρμες που σκεφτόμαστε να αναπτυχθούμε και να φτάσουμε σε εκατομμύρια παίκτες, πέραν των δικών μας πλατφορμών”. Και έκλεισε για τα smartphones: “Το PlayStation έχει έναν τεράστιο κατάλογο από first-party IPs που μπορούμε να μεταφέρουμε σε smartphones, τόσο από AAA τίτλους όσο και live services. Εξερευνούμε την mobile αγορά με κάποια πολύ καλά και γνωστά PlayStation franchises όποτε μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα πάνω στο θέμα”.

Τέλος, η Sony προσβλέπει και σε μεγάλα κέρδη καθαρά από την αγορά των PC για τους τίτλους της. Η φωτογραφία που ακολουθεί μάς δείχνει ότι η εταιρεία περιμένει μεγάλη αύξηση στα έσοδά της μέχρι το τέλος του οικονομικό έτος του 2022. Κάτι που μαζί με την προσθήκη του studio Nixxes Software, ένα studio που ειδικεύεται στις μεταφορές τίτλων σε PC, ίσως μαρτυρά ότι θα δούμε κι άλλες μεταφορές στους υπολογιστές από τη Sony και τα PlayStation Studios μέσα στο καλοκαίρι. 

Exit mobile version