Το Tunic, ο isometric indie adventure τίτλος που αντλεί έμπνευση από τη σειρά Zelda και αναπτύσσεται από την Finji, μετά την day one κυκλοφορία του στα συστήματα της Microsoft μέσω του Gamepass θα κυκλοφορήσει σύντομα και για τις κονσόλες της Sony, τόσο σε PS4 όσο και σε PS5.
Το Tunic θα καταφτάσει στις πλατφόρμες της Sony στις 17 Σεπτεμβρίου, όπως μάθαμε κατά τη διάρκεια του State of Play, και θα κυκλοφορήσει για PS4 και PS5.
Φτιαγμένο για να θυμίζει κλασικά action adventure παιχνίδια, το Tunic έχει ως πρωταγωνιστή του μια συμπαθέστατη και ηρωική αλεπού, η οποία εξερευνά μια ξένη και παράξενη γη, γεμάτη εχθρούς, που «κρύβει κίνδυνο σε κάθε γωνιά».
Το Tunic “δανείζεται” αρκετά στοιχεία του από διάφορους τίτλους και είδη παιχνιδιών. Ο τίτλος είναι δομημένος παρόμοια με το The Legend of Zelda, με την πρόοδο να περιορίζεται σε ορισμένες περιοχές του κόσμου του παιχνιδιού έως ότου ο παίκτης συλλέξει ένα νέο όπλο ή ένα νέο αντικείμενο που είναι απαραίτητο για τη συνέχεια της ιστορίας, προσθέτοντας έτσι, μερικές πινελιές από τη σειρά των Souls.
Ο σκοπός και ο τρόπος παιχνιδιού γίνεται γνωστός κατά τη διάρκεια της ιστορίας, ενώ οι διάλογοι που παρουσιάζονται στον παίκτη είναι μέσω μιας παράξενης γλώσσας, την οποία ο παίκτης δεν μπορεί να αναγνωρίσει ή να διαβάσει, μιας και αποτελείται από άγνωστα κυρίως σύμβολα. Ωστόσο, κάποιες -σημαντικές για την εξέλιξη και τη συνέχεια του παιχνιδιού- λέξεις ή φράσεις είναι ευανάγνωστες στον παίκτη, βοηθώντας τον να καταλάβει τη λύση για κάποιο παζλ ή κάποια στοιχεία από τον κόσμο του παιχνιδιού. Αυτό γίνεται κυρίως μέσα από κάποιες σελίδες που αποτελούν το εγχειρίδιο του τίτλου που βρίσκει ο παίκτης κατά τη διάρκεια της εξερεύνησης του στον κόσμο του Tunic.
Το Tunic αναπτύχθηκε τον Καναδό indie προγραμματιστή Andrew Shouldice και εκδόθηκε από την Finji τον Μάρτιο του 2022 αρχικά για Xbox Series S|X και πλέον τον Σεπτέμβριο θα κυκλοφορήσει και για PS4 και PS5.