Το Project GG έχει “επεκταθεί” σε μεγάλο βαθμό από τη στιγμή της αρχικής του αποκάλυψης, με τον Hideki Kamiya να επιθυμεί να διασφαλίσει ότι η ποιότητά του θα είναι όσο το δυνατόν υψηλότερη.
Μιλώντας στο Famitsu σε μια νέα συνέντευξη, οι Atsushi Inaba , Hideki Kamiya και Takao Yamane της PlatinumGames, σχολίασαν τις αλλαγές που συμβαίνουν στην εταιρεία και στα μελλοντικά projects. Όσον αφορά στο Project GG, ο Hideki Kamiya αποκάλυψε ότι το παιχνίδι έχει επεκταθεί αρκετά από την αρχική του ανακοίνωση, με ιδέες από άλλα μέλη της ομάδας, και αυτό που αρχικά προοριζόταν να είναι ένας απλός action τίτλος, έχει γίνει κάτι περισσότερο. Θα έχει επίσης έναν βασικό gameplay core όπως το Unite Morph του The Wonderful 101 και το Witch Time του Bayonetta, που θα το καθορίζουν. Δυστυχώς, ο Hideki Kamiya δεν έδωσε πρόσθετες πληροφορίες για το Project GG και σύμφωνα με τον ίδιο θα ακούσουμε περισσότερα μέσα στην επόμενη χρονιά. Δεν έχει οριστεί ημερομηνία ή περίοδος κυκλοφορίας, καθώς ο Hideki Kamiya είναι έτοιμος να καθυστερήσει το παιχνίδι εάν χρειαστεί, για να το κάνει όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό.
Κατά τη διάρκεια της ίδιας συνέντευξης επιβεβαιώθηκε επίσης ότι η PlatinumGames εργάζεται πάνω σε ένα εσωτερικό IP παράλληλα με το Project GG, χωρίς να παρέχονται περαιτέρω πληροφορίες για το νέο IP, εκτός από το γεγονός ότι πρόκειται για project μεγάλης κλίμακας και ότι η ανάπτυξη όλων των μελλοντικών projects θα απαιτήσει περισσότερο προσωπικό. Το studio ανάπτυξης στοχεύει να έχει περισσότερους από 1000 υπαλλήλους κάποια στιγμή.
Θυμίζουμε ότι το Project GG είχε ανακοινωθεί πριν από δύο χρόνια και από τότε δεν έχουμε ακούσει πολλά. Πίσω στο 2020, ο Atsushi Inaba άφηνε να εννοηθεί ότι το παιχνίδι δεν απείχε πολύ από την κυκλοφορία, αλλά με την αλλαγή της οπτικής προφανώς ήρθε μεγαλύτερος χρόνος ανάπτυξης.