Ο διευθύνων σύμβουλος της EΑ, Andrew Wilson, δήλωσε, στα πλαίσια μιας εκδήλωσης της Goldman Sachs, πως η διαφαινόμενη πιθανότητα το Call of Duty να γίνει αποκλειστικό σε πλατφόρμες Xbox θα μπορούσε να αποτελέσει μια «τεράστια ευκαιρία» για το franchise του Battlefield.
«Σε έναν κόσμο όπου μπορεί να υπάρχουν αρκετά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον του Call of Duty και σε ποιες πλατφόρμες μπορεί να είναι ή όχι, το να εκδίδεις έναν εντελώς cross-platform τίτλο όπως το Battlefield, νομίζω ότι είναι μια τεράστια ευκαιρία», δήλωσε ο Wilson, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Electronic Arts να βλέπει μια πιθανή ευκαιρία στην αγορά για το Battlefield.
Την ίδια στιγμή, ο Vince Zampella, ο οποίος είναι υπεύθυνος πλέον για το μέλλον του franchise του Battlefield και επιβλέπει την ανάπτυξη της σειράς, στα πλαίσια μιας συνέντευξής του, δήλωσε σχετικά με το τι συνέβη με το Battlefield 2042 πριν αναλάβει ο ίδιος τα ηνία του franchise, την πολύ κακή εικόνα του τίτλου και τις υποτονικές του πωλήσεις: «Πιστεύω ότι απλώς απομακρύνθηκαν λίγο από αυτό που είναι το Battlefield. Προσπάθησαν να κάνουν μερικά πράγματα που ήταν ίσως πολύ φιλόδοξα: να αυξήσουν τον αριθμό των παικτών κ.λπ. Δεν νομίζω ότι ξόδεψαν αρκετό χρόνο δοκιμάζοντας τι θα μπορούσε να κάνει τον τίτλο πιο διασκεδαστικό. Δεν είναι εγγενώς κακή ιδέα. Ο τρόπος που είχαν στηθεί και ο τρόπος που εκτελέστηκαν όσα έγιναν απλά δεν τους επέτρεψε να βρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Οι δηλώσεις του Zampella έρχονται ως συνέχεια της πρόσφατης απόφασης της DICE για επιστροφή του Battlefield 2042 σε modes με 64 παίκτες. Η ταραχώδης ανάπτυξη του τίτλου και το καταστροφικό launch του, οδήγησαν πρόσφατα τη DICE στο να αναθεωρήσει την απόφαση της για modes με 128 παίκτες, κάτι το οποίο ζητούσε η κοινότητα του παιχνιδιού, με την εταιρία να ανακοινώνει πως σχεδιάζει σύντομα να επαναφέρει και το σύστημα των κλάσεων, το οποίο είχε αφαιρεθεί αρχικά από τον τίτλο.
Τέλος, πρόσφατα η EA αποκάλυψε επίσημα τη δημιουργία της Ridgeline Games, ενός νεοσύστατου studio με επικεφαλής τον συνδημιουργό του Halo, Marcus Lehto. Η ομάδα θα ασχοληθεί κυρίως με το franchise του Battlefield και πιο συγκεκριμένα με τη δημιουργία μίας αφηγηματικής ιστορίας εντός του σύμπαντος του τίτλου.