Η Every Single Soldier, η ομάδα ανάπτυξης του Carrier Deck, επιχειρεί να μεταφέρει την ένταση της στρατιωτικής πίεσης και της μηχανικής ακρίβειας μέσα από έναν συνδυασμό στρατηγικής και διαχείρισης χρόνου, καλώντας τον παίκτη να οργανώσει, να εξοπλίσει και να καθοδηγήσει μια πληθώρα μαχητικών αεροσκαφών κάτω από εξαιρετικά αυστηρές χρονικές απαιτήσεις. Αν και η έκδοση για κονσόλες παραμένει κοντά στη λογική του παλαιότερου PC / iPad τίτλου, φέρνει μαζί της μια πιο ομαλή εμπειρία στο χειριστήριο, με ταυτόχρονα πλεονεκτήματα αλλά και αδυναμίες που δεν μπορούν να αγνοηθούν.
Ο παίκτης είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο των αεροσκαφών σε απογειώσεις, προσγειώσεις και εξοπλισμούς, μέσα σε αποστολές που εξελίσσονται ταχύτατα. Στην πράξη, πρόκειται για ένα time-management game υψηλής έντασης, στο οποίο καλείστε να συντονίσετε μέχρι τέσσερα διαφορετικά καταστρώματα και να εκτελέσετε τις αποστολές των αεροσκαφών με τη σωστή σειρά, εξασφαλίζοντας πως όλα προχωρούν χωρίς προβλήματα, καθυστερήσεις ή αστοχίες.

Οι αποστολές έχουν διάρκεια 5 έως 15 λεπτά και προσφέρουν την ικανοποίηση της γρήγορης επιτυχίας ή την πρόκληση της γρήγορης αποτυχίας – χωρίς ποτέ να γίνονται αυστηρές. Ο σχεδιασμός του UI είναι λειτουργικός και minimal: radial μενού, χρωματικοί δείκτες και εικονίδια που επιτρέπουν γρήγορη λήψη αποφάσεων, ακόμη και όταν τα πράγματα γίνονται χαοτικά. Επιπλέον, το παιχνίδι περιλαμβάνει – πέρα από τo campaign – τα modes Survival και Skirmish, τα οποία προσθέτουν αρκετή διάρκεια και δοκιμασίες στο συνολικό περιεχόμενο.
Ωστόσο, δεν λείπουν τα προβλήματα. Το pathfinding των αεροσκαφών συχνά παρουσιάζει αστοχίες – αεροπλάνα κολλάνε ή αγνοούν διαταγές, προκαλώντας εκνευριστικές καθυστερήσεις. Η τεχνητή νοημοσύνη κάποιες φορές λειτουργεί με απρόβλεπτο τρόπο: αεροσκάφη δεν ακολουθούν τη λογική ροή ενεργειών, ή δεν ενημερώνουν σωστά τον παίκτη για τυχόν αδυναμία εκτέλεσης εντολής. Έτσι δημιουργούνται στιγμές χάους, που δεν έχουν πάντα να κάνουν με την προσωπική σας ικανότητα, αλλά με αδυναμίες στον μηχανισμό του παιχνιδιού.

Η ποικιλία επίσης αποδεικνύεται περιορισμένη. Τα διαθέσιμα αεροσκάφη είναι λίγα, ενώ οι αποστολές ναι μεν διαφοροποιούνται σταδιακά σε δυσκολία, δεν προσθέτουν όμως νέα mechanics ή μεγαλύτερο βάθος. Το Survival mode, παρά την ενδιαφέρουσα σύλληψη, πάσχει στην ισορροπία του σχεδιασμού, με κυριότερο το τυχαίο spawning εχθρών, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα. Επίσης, το τεχνικό επίπεδο του τίτλου δεν εντυπωσιάζει. Τα γραφικά είναι απλά, χωρίς ιδιαίτερη λεπτομέρεια ή εφέ, ενώ και η ηχητική επένδυση περιορίζεται στα απολύτως βασικά, μη προσθέτοντας κάτι ουσιαστικό στην ατμόσφαιρα.
Το Carrier Deck είναι ένα παιχνίδι που δεν κρύβει τι είναι: μια λιτή αλλά εντατική πρόκληση διαχείρισης χρόνου και πόρων, δοσμένη σε ένα περιβάλλον με στρατιωτικό αισθητικό πλαίσιο. Δεν προσπαθεί να φανεί “μεγαλύτερο” απ’ ό,τι είναι, και αυτό αποτελεί μέρος της προσφερόμενης εμπειρίας του. Δεν απευθύνεται στους fans των μεγάλων strategy ή simulation τίτλων, αλλά στους παίκτες που απολαμβάνουν τα puzzle / management challenges.

Εν τέλει, πρόκειται για ένα αξιόλογο παράδειγμα “niche” σχεδιασμού: προσφέρει μια ανανεωμένη προσέγγιση στη διαχείριση αποστολών, με έμφαση στην ταχύτητα, την ακρίβεια, την λειτουργία υπό πίεση και την ιεράρχηση και επίλυση προβλημάτων.
Η τεχνική του απλότητα και τα προβλήματα στην AI το κρατούν μακριά από τις κορυφαίες θέσεις του είδους, αλλά η χαμηλή τιμή, η γρήγορη πρόοδος και η ιδιαίτερη αίσθηση του ελέγχου ενός αεροπλανοφόρου (το οποίο συναντάμε και σπάνια σε ένα παιχνίδι) το καθιστούν μια ξεχωριστή πρόταση για όσους αναζητούν μια διαχείριση πόρων εκτός των συνηθισμένων.
Το Carrier Deck κυκλοφορεί για PS5, PS4, Switch, Xbox Series και Xbox One από τις 5/6/25. Το review μας βασίστηκε στην έκδοσή του για το PS5 με review code που λάβαμε από την Ultimate Games.