Αλλαγή φιλοσοφίας για τα επόμενα βήματα της σειράς Bioshock

Πριν από περίπου ένα χρόνο, η 2K Games είχε καταστήσει επίσημο ότι ένας νέος BioShock τίτλος βρίσκεται σε ανάπτυξη από το τότε νέο studio της, Cloud Chamber, αλλά πέρα από την αρχική ανακοίνωση, οι λεπτομέρειες για τον εν λόγο project είναι λιγοστές.

Αυτό μάλλον έρχεται να αλλάξει καθώς η Cloud Chamber ξεκίνησε να αναζητά μια σειρά από νέες θέσεις εργασίας, οι οποίες δείχνουν ότι το νέο BioShock μπορεί να είναι λίγο διαφορετικό από τα παλιά παιχνίδια που ανέπτυξε ο Ken Levine στην Irrational Games.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην αγγελία αναζήτησης εργασίας του Lead Systems Designer, το νέο BioShock θα λαμβάνει μέρος σε έναν “αναδυόμενο sandbox κόσμο” και ο υποψήφιος εργαζόμενος θα είναι υπεύθυνος για “interactive world systems”, “player growth systems and progression” και “game balance and economy”. Εν τω μεταξύ, στην αγγελία για την θέση του Senior Voice Designer, αναζητείται κάποιος με εμπειρία σε RPG και με την περιγραφή του να αναφέρει “Θα θέλαμε να βοηθήσετε στο σχεδιασμό των συστημάτων διαλόγου, του asset pipeline και των εργαλείων για το project. […] Πρόκειται για ένα φιλόδοξο, narratively-driven project, γεμάτο με χαρακτήρες και προσωπικότητες. Σκεφτείτε τις δυνατότητες!”. Τέλος, στην θέση του Game AI Programmer, αναφέρεται ότι ο αιτών θα αναλάβει τη δημιουργία ενός συστήματος “ουσιαστικής AI αστικού πλήθους”.

Εάν ενώσουμε όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι ο επόμενος Bioshock τίτλος θα ένας πολύ πιο ανοιχτός, με γεύση από RPG. Βεβαίως, η σειρά BioShock πάντα επέτρεπε την εξερεύνηση και περιελάμβανε μερικά πολύ απλά RPG στοιχεία, αλλά παρόλα αυτά, προσέφερε κυρίως γραμμικές εμπειρίες σε στυλ Metroidvania.

Μέχρι στιγμής δεν έχει οριστεί ημερομηνία κυκλοφορίας για το επόμενο BioShock, αν και η 2K είχε αναφέρει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη για «αρκετά χρόνια» όταν ανακοινώθηκε στα τέλη του 2019.

Exit mobile version