New Super Mario Bros. U Deluxe

Super Mario από τα παλιά.

Πραγματικά, φαντάζει άτοπο να πρέπει να αναφερόμαστε στην αξία που έχει η σειρά παιχνιδιών με πρωταγωνιστή τον πολυτάλαντο και πολυπράγμονα Mario, κάθε φορά που καλούμαστε να αξιολογήσουμε ένα από τα πολλά παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί με γνώμονα ή στηρίζονται στον συμπαθέστατο αυτό χαρακτήρα, τον αδελφό του αλλά και την πλειάδα χαρακτήρων που φιλοξενεί το εικονικό Μανιταροβασίλειο. Ο Mario και τα παιχνίδια του, ακολουθώντας πάντα γνώριμες τακτικές και στρατηγικές της εταιρείας του Κιότο, έχει δοκιμαστεί σε πολλά, διαφορετικά είδη παιχνιδιών, τόσο στις δυο, όσο και στις τρεις διαστάσεις. Δεν πρέπει, ωστόσο, να ξεχνάμε ότι στο ευρύτερο κοινό ο Mario συστήθηκε μέσω του 2D side-scrolling στυλ παιχνιδιών, κάτι το οποίο εξακολουθεί να ισχύει ακόμα και σήμερα, παρά τις όποιες αποκλίσεις από αυτό που έχουμε συνηθίσει.

Γεγονός, δε, είναι πως κάθε κονσόλα της Nintendo, με ελάχιστες εξαιρέσεις, υποδέχτηκε έναν side-scrolling τίτλο της σειράς, με στοιχεία platforming. Από την εποχή του NES μέχρι και το Wii U, οι παίκτες είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με μια περιπέτεια Mario, προερχόμενη από τις ρίζες της σειράς. Μέχρι που φτάνουμε στην πλέον πρόσφατη κονσόλα της εταιρείας, το Nintendo Switch. Φτάνοντας κοντά στα δεύτερα γενέθλια της κονσόλας, είναι λογικό οι οπαδοί της Nintendo γενικότερα, αλλά και της σειράς Mario ειδικότερα, να περιμένουν έναν πιο «παραδοσιακό» τίτλο της σειράς, ειδικά μετά από την κυκλοφορία του εξαιρετικότατου Super Mario Odyssey.

Αντί αυτού, ωστόσο, η Nintendo αποφασίζει να μας προσφέρει έναν τίτλο της σειράς που είδαμε στο παρελθόν. Πρόκειται, φυσικά, για το New Super Mario Bros. U Deluxe, μια «αναβαθμισμένη» περιπέτεια, η οποία είχε γίνει διαθέσιμη στο παρελθόν για το Wii U. Για μια ακόμα φορά, η Nintendo επιλέγει να ακολουθήσει την ασφαλή στρατηγική κυκλοφορίας τίτλων του Wii U, οι οποίοι είχαν τα φόντα να αφήσουν ιστορία, αλλά δεν τα κατάφεραν, λόγω της απογοητευτικής πορείας της κονσόλας. Το ερώτημα, ωστόσο, είναι αν αυτή η επανακυκλοφορία είναι αρκετή για να δικαιολογήσει μια νέα, πλήρως κοστολογημένη αγορά του ίδιου τίτλου, της ίδιας περιπέτειας, που έγινε διαθέσιμη πριν από έξι περίπου χρόνια. Είναι, άραγε, αρκετές οι νέες βελτιώσεις και οι όποιες προσθήκες να πείσουν τους παλιούς παίκτες του τίτλου να ασχοληθούν ξανά με αυτόν;

Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης του πόσο καλό ήταν το New Super Mario Bros. U, όταν αυτό κυκλοφόρησε το 2012. Άλλωστε, μετά την τάση να κυκλοφορούν 3D παιχνίδια της σειράς στις οικιακές κονσόλες, η επιστροφή στις δύο διαστάσεις μέσω των New Super Mario Bros. τίτλων, με τα side scrolling στοιχεία που τόσοι παίκτες αγάπησαν και μεγάλωσαν μαζί τους, ήταν παραπάνω από καλοδεχούμενη. Η αρχή έγινε με την κυκλοφορία του πρώτου New Super Mario Bros. στο Nintendo DS. Η χρήση τρισδιάστατων μοντέλων χαρακτήρων, πλήρως αποστασιοποιημένων από τα μέχρι τότε 2D sprites, με το πάντρεμα 2D περιβαλλόντων έκανε αίσθηση και οδήγησε σε αδιαμφισβήτητη επιτυχία – επιτυχία, η οποία οδήγησε σε μια επιπλέον κυκλοφορία για το Wii, όπου και για πρώτη φορά η σειρά προσέφερε συνεργατικό παιχνίδι με έως τέσσερις παίκτες.

Ωστόσο, οι τότε κριτικές για την έκδοση του Wii επεσήμαναν μερικές παραλείψεις και στοιχεία που δεν δικαιολογούνται απόλυτα από τη φύση του παιχνιδιού, όπως τουλάχιστον την ήξεραν οι παίκτες μέχρι και εκείνη τη στιγμή. Για παράδειγμα, το παιχνίδι του Wii κατηγορήθηκε για «φτωχές ιδέες» όσον αφορά στο σχεδιασμό και το περιεχόμενο κάθε πίστας, παραβλέποντας τη γενικότερη αξία του παιχνιδιού και τον παράγοντα «διασκέδαση». Έτσι, μια νέα κυκλοφορία, μερικά χρόνια αργότερα και για μια εντελώς νέα πλατφόρμα, έμελλε να εξαφανίσει τις διαμαρτυρίες του προηγούμενου τίτλου και να προσφέρει μια εμπειρία τόσο γνώριμη, αλλά και ταυτόχρονα τόσο διαφορετική και φρέσκια. Με την κυκλοφορία, δε, του Super Luigi U, του πακέτου επέκτασης που δημιουργήθηκε με υλικό από το ήδη υπάρχον παιχνίδι (και γενικά του πρώτου πακέτου επέκτασης που προσφέρθηκε ποτέ για τη σειρά), αλλά και με τις επιπλέον αλλαγές που εισήγαγε σε σχέση με την αρχική έκδοση, κατάφερε να προσφέρει χαμόγελα ικανοποίησης στους πιστούς ακολούθους της σειράς.

Και, να, γνωρίζουμε πως, η εμπορική κίνηση του Wii U δεν προσέφερε την ευκαιρία σε ένα εξίσου μεγάλο κοινό παικτών να ασχοληθεί με το παιχνίδι, στερώντας από τον τίτλο τη δυναμική που είχε για να κατακτήσει περισσότερα σαλόνια από όσα εν τέλει κατάφερε. Έτσι, η επανακυκλοφορία του τίτλου στο Switch, του δίνει επιτέλους τη δυνατότητα να κερδίσει αρκετό από το χαμένο έδαφος. Έχουμε ένα πακέτο το οποίο περιλαμβάνει το αρχικό New Super Mario Bros. U, το πακέτο επέκτασης New Super Luigi U, βελτιώσεις στον τεχνικό τομέα και ορισμένες αλλαγές σε επίπεδο gameplay, αλλά και περιεχομένου στο κεντρικό μενού. Για να είμαστε, ωστόσο ειλικρινείς, θα πρέπει να σημειώσουμε πως, όλα όσα αναφέρονται στις επόμενες παραγράφους, αφορούν ουσιαστικά εκείνους τους παίκτες που δεν είχαν την ευκαιρία να παίξουν το παιχνίδι όταν αυτό κυκλοφόρησε ή που δεν απέκτησαν το πακέτο επέκτασης, αναλαμβάνοντας το ρόλο του Luigi, κατά την περιπλάνησή του στους κόσμους του παιχνιδιού. Οι παλιότεροι παίκτες που εντρύφησαν στο παιχνίδι, δεν έχουν να περιμένουν κάτι ουσιαστικό σε σχέση με το παιχνίδι που ενδεχομένως παίζουν ακόμα στο Wii U τους, γεγονός που ίσως και τους αποτρέψει από μια ενδεχόμενη αγορά.

Η συνταγή του παιχνιδιού μάς προσφέρεται αναλλοίωτη σε σχέση με ό,τι έχουμε συνηθίσει από τα παραδοσιακά παιχνίδια Super Mario. Side scrolling 2D προοπτική, με platforming στοιχεία, όπου ο χαρακτήρας τον οποίο ελέγχουμε καλείται να φτάσει στο τέλος κάθε επιπέδου. Στη διάρκεια της περιπλάνησης μέσα σε κάθε επίπεδο, ο χαρακτήρας που ελέγχουμε καλείται να αποφύγει εχθρούς που περιφέρονται στο χώρο, να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα νομίσματα που θα του αποφέρουν επιπλέον ζωές και να συλλέξει ειδικά αντικείμενα, τα οποία και θα τον μεταμορφώσουν και θα του δώσουν ένα επιθυμητό προβάδισμα. Η συνταγή απλή και διόλου δυσνόητη, ενώ ο χειρισμός αφορά αποκλειστικά στην χρήση των βασικών πλήκτρων κατεύθυνσης, άλματος, τρέξιμου και εναέριας πιρουέτας και είναι παραμετροποιήσιμος, επιτρέποντας στον παίκτη να επιλέξει εκείνος τον ιδανικότερο συνδυασμό άλματος/τρέξιμου.

Όπως και στα προηγούμενα παιχνίδια της σειρά παιχνιδιών New Super Mario Bros., ο χαρακτήρας που ελέγχουμε καλείται να συγκεντρώσει τρια ειδικά χρυσά νομίσματα σε κάθε επίπεδο, τα οποία και μπορούν αργότερα να χρησιμοποιηθούν για το ξεκλείδωμα κάποιων ειδικών επιπέδων μετά τον τερματισμό του βασικού παιχνιδιού, μεγιστοποιώντας ακόμα περισσότερο την εμπειρία παιχνιδιού. Από αυτό το σημείο και έπειτα, όλα αλλάζουν. Θα μπορούσαμε να πούμε με ευκολία πως το New Super Mario Bros. U αποτελεί έναν συγκερασμό στοιχείων από παλιά, θρυλικά παιχνίδια της σειράς. Νιώθουμε το ίδιο περίεργα όπως και όταν παίξαμε το φανταστικό -για την εποχή του- Super Mario Bros. 3, η συνταγή του οποίου άλλαζε δραματικά σε σχέση με το ό,τι είχαμε συνηθίσει μέχρι τότε ή είμαστε έτοιμοι να ανακαλύψουμε νέα χαρακτηριστικά και εκπλήξεις, όπως όταν παίξαμε (επίσης για πρώτη φορά) το Super Mario World. Στοιχεία όπως τα δεινοσαυράκια της φυλής των Yoshi ή γνώριμοι χαρακτήρες που επιστρέφουν μετά από καιρό, όπως οι Koopalings, δεν είναι παρά η πρώτη απόπειρα του παιχνιδιού να δελεάσει τον παίκτη και να τον τραβήξει σε μια ακόμα περιπέτεια με τον Mario, περιπέτεια που δίνει έντονα την αίσθηση του déjà vu, αλλά είναι σαν να βγήκε μόλις από τον φούρνο.

Ωστόσο, οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ. Κάθε πίστα, κάθε κόσμος έχει τα δικά του μυστικά, τα δικά του κρυφά σημεία. Τα Ειδικά Χρυσά Νομίσματα που αναφέρθηκαν προηγουμένως, μπορεί να είναι κρυμμένα στα πιο απίστευτα σημεία μέσα στο επίπεδο, κάτι που προϋποθέτει τόσο μια πιο προσεκτική ματιά όσο και την ανάλογη χρήση των διαθέσιμων power-up αντικειμένων που περιλαμβάνει το παιχνίδι. Μιλώντας, μάλιστα, για power-ups, το παιχνίδι περιλαμβάνει κλασικά, πλέον, αντικείμενα, όπως το Μπλε Μανιτάρι και το Λουλούδι της Φωτιάς, αλλά και εντελώς νέα, όπως ο Πιγκουίνος, ο Ιπτάμενος Σκίουρος και η πιο ενισχυμένη έκδοσή του. Αναφορικά με το τελευταίο αντικείμενο, να αναφέρουμε πως αποτελεί τη «μασκότ» των power-ups που θα συναντήσουμε εντός παιχνιδιού, πρόκειται για το αντικείμενο που προσφέρει την ιδανικότερη συνθήκη πτήσης, ενώ η σωστή του χρήση θα μπορεί να βγάλει τον παίκτη από πολλές δύσκολες καταστάσεις και θα τον οδηγήσει στην ανακάλυψη αρκετών μυστικών.

Έτσι, ο παίκτης ξεκινά μια περιπέτεια που θα τον ταξιδέψει σε κάτι παραπάνω από 80 επίπεδα, το κάθε ένα με τα δικά του χαρακτηριστικά και το δικό του μοναδικό σχεδιασμό για σώσει (τι άλλο φυσικά; ) την Πριγκίπισσα Peach, η οποία έπεσε θύμα απαγωγής από τον Bowser για ακόμα μια φορά. Και όταν το βασικό παιχνίδι θα έχει τελειώσει, ο παίκτης θα μπορεί να ασχοληθεί με τα διάφορα Challenges που προσφέρονται από την αρχή και να αντιμετωπίσει μια, κάπως, διαφορετική μορφή πρόκλησης. Και, φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το συνεργατικό mode 4 ατόμων επιστρέφει αυτούσιο από το παιχνίδι που κυκλοφόρησε για το Wii, αυξάνοντας λίγο περισσότερο το replayability του τίτλου, δίνοντάς μας παράλληλα την ευκαιρία να ανακαλύψουμε κάποια από τα κρυμμένα μυστικά πιο γρήγορα.

Σε όλα αυτά θα προσθέσουμε και την ύπαρξη του New Super Luigi U, το DLC που δόθηκε στην κυκλοφορία και ως standalone τίτλος, ο οποίος μπορεί μεν να χρησιμοποιεί στοιχεία του αρχικού παιχνιδιού, αλλά καταφέρνει να προσφέρει πρόκληση και ένα αρκετά πιο απαιτητικό gameplay, αρκετό να δοκιμάσει τις ικανότητες και του πιο έμπειρου παίκτη. Σαν διάρκεια, το New Super Luigi U είναι πολύ μικρότερο από το αρχικό παιχνίδι. Αυτό, ωστόσο, γίνεται εσκεμμένα, καθώς αναλαμβάνουμε τον έλεγχο ενός πολύ δυνατότερου Luigi, τόσο ως προς το άλμα, όσο και ως προς την αιώρηση, καθώς περιπλανιέται σε επίπεδα που έχουν αλλάξει δραστικά, περιέχουν παγίδες και πιο δύσκολα puzzles, ενώ ο χρόνος που έχουμε στη διάθεσή μας ξεκινά να μετρά από τα 100 δευτερόλεπτα.

Σε διάστημα μόλις ενάμιση λεπτού, ο παίκτης πρέπει να βρει με επιτυχία τα Χρυσά Νομίσματα και να φτάσει στο τέλος του επιπέδου, αποφεύγοντας όλους τους κινδύνους που τον περιμένουν στο διάβα του. Είναι αναμενόμενο πως θα χαθούν περισσότερες ζωές σε σχέση με το αρχικό παιχνίδι, ενώ είναι εξίσου αναμενόμενο πως θα χρειαστούν περισσότερα από ένα playthroughs για να ανακαλύψουμε κάθε κρυμμένο μυστικό. Παρά την πρόκλησή του, όμως, το New Super Luigi U αποτελεί μια άκρως ενδιαφέρουσα προσθήκη που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του παίκτη και που φυσικά αυξάνει ακόμα περισσότερο το διαθέσιμο περιεχόμενο του τίτλου. Προχωρώντας, τώρα, στους παλιούς παίκτες, θα πρέπει να εξηγήσουμε το πώς αιτιολογεί η Nintendo τον χαρακτηρισμό “Deluxe” σε ένα παιχνίδι που έχει, πλέον, αρχίσει να γερνάει. Κατά την άποψή μας, οι όποιες αλλαγές που έχουν γίνει δεν δικαιολογούν απόλυτα τον χαρακτηρισμό αυτό, και σαφέστατα δεν δικαιολογούν και μια ενδεχομένως υψηλή τιμή διάθεσης.

Αρχικά, να αναφέρουμε πως ο οπτικός τομέας είναι, πλέον, πιο σταθερός σε σχέση με τον προκάτοχό του. Οι δυναμικές αναλύσεις του Wii U και της ταμπλέτας του έχουν δώσει θέση σε σταθερές αναλύσεις και ρυθμό ανανέωσης τα 60 καρέ το δευτερόλεπτο ακατέβατα, τόσο για παιχνίδι σε handheld mode (720p), όσο και σε docked mode (1080p). Στα του gameplay, οι τέσσερις χαρακτήρες του αρχικού παιχνιδιού έχουν αυξηθεί κατά έναν. Όπως και στο New Super Mario Bros. U, ο Mario, ο Luigi και ο Yellow Toad εξακολουθούν να υφίστανται όπως είχαν, αλλά με μερικές διαφορές. Ο Yellow Toad έχει απλά μετονομαστεί σε “Toad”, ενώ ο Blue Toad έχει αντικατασταθεί από έναν εντελώς νέο χαρακτήρα, την Toadette. Η Toadette πρόκειται για την θηλυκή εκδοχή του Toad. Μοιράζονται (σχεδόν) την ίδια εμφάνιση, τα ίδια χαρακτηριστικά των κινήσεων και τα ίδια skins μεταμορφώσεων.

Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους χαρακτήρες, όμως, η Toadette έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα κινήσεων μέσα στο νερό. Η κολύμβηση γίνεται τόσο φυσικά και αβίαστα, που την καθιστά ιδανική επιλογή για όλες τις υποβρύχιες πίστες και έναν συγκεκριμένο κόσμο. Ωστόσο, όλα αλλάζουν τη στιγμή που βρίσκει ένα μοναδικό power-up αντικείμενο και μεταμορφώνεται στην Peachette. Ως χαρακτήρας, η Peachette φέρει τα χαρακτηριστικά της Peach, όπως την έχουμε γνωρίσει ως playable χαρακτήρα σε παιχνίδια της σειράς και καταφέρνει να βγάλει τον παίκτη από δύσκολες καταστάσεις. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο το γεγονός ότι επιλέγοντας την Toadette, το ίδιο το παιχνίδι μάς ενημερώνει πως η περιπέτεια γίνεται αρκετά πιο εύκολη. Και αν υπάρχει παίκτης που θα ήθελε η περιπέτειά του να γίνει ακόμα πιο εύκολη, τότε έχουμε και τον Nebbit, τον χαρακτήρα που γνωρίσαμε ως κλέφτη αντικειμένων και νέμεση του Toad. Αν και ο Nebbit ήταν διαθέσιμος για παιχνίδι στο New Super Luigi U, αυτή τη φορά μπορούμε να παίξουμε με τον Nebbit και στο κυρίως παιχνίδι.

Κατάλληλος για παίκτες μικρούς σε ηλικία ή παίκτες με όχι και τόσο αρκετή εμπειρία στο είδος, ο Nebbit μπορεί να διασχίσει ένα επίπεδο από την αρχή μέχρι το τέλος, δίχως να χρειάζεται να ανησυχεί για επιθέσεις και χτυπήματα των εχθρών που παραμονεύουν στο επίπεδο. Αυτό δικαιολογεί και τον χαρακτηρισμό Very Easy (Πολύ Εύκολο) που του δίνει το ίδιο το παιχνίδι, ενώ αναμφίβολα η χρήση του Nebbit μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο όταν παίζουμε για πρώτη φορά τα επίπεδα του New Super Luigi U – το να μπορούμε να εντοπίσουμε τα Χρυσά κέρματα και να έχουμε μια πρώτη εικόνα από τους κινδύνους που ελλοχεύουν είναι κάτι που θα κάνει την ενασχόλησή μας με αυτό το mode πολύ πιο ουσιαστική, αποφεύγοντας άδικα ατοπήματα που θα στοιχίσουν ζωές εύκολα και γρήγορα.

Και οι πέντε χαρακτήρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο συνεργατικό παιχνίδι πολλαπλών παικτών, το οποίο υποστηρίζει παιχνίδι με μέγιστο αριθμό τα τέσσερα άτομα και μπορεί να κρατήσει απασχολημένους τους παίκτες για καιρό. Άλλωστε, χάρη στη φύση της κονσόλας, οι παίκτες μπορούν να παίξουν με ένα Joy-con, αλλά και με όλες τις υπόλοιπες μεθόδους χειρισμού που έχει προσφέρει μέχρι στιγμής η Nintendo. Ωστόσο, τα προβλήματα που αντιμετώπισε το συγκεκριμένο mode στο αρχικό παιχνίδι, μεταφέρονται αυτούσια και εδώ. Η κάμερα απομακρύνεται απότομα από την οθόνη, με αποτέλεσμα οι κινήσεις των παικτών να μην συντονίζονται, ενώ το γεγονός ότι οι χαρακτήρες που ελέγχουν οι παίκτες μπορεί να πατήσουν το κεφάλι κάποιου χαρακτήρα που ελέγχεται από συμπαίκτη, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στον έλεγχο του παίκτη αυτού, να μην μπορεί να κοντρολάρει την κίνηση στην οθόνη και, φυσικά, να βρει άδοξο τέλος – έστω και προσωρινό. Θα θέλαμε αυτό το κομμάτι να είχε προσεχθεί περισσότερο.

Και δεν πρόκειται μόνο για αυτό. Είναι γεγονός πως το παιχνίδι φαίνεται οριακά πιο «λειψό» σε σχέση με το αρχικό παιχνίδι. Για παράδειγμα, το Booster Mode απουσιάζει εντελώς. Φυσικά, αυτό οφείλεται καθαρά στο τεχνικό κομμάτι της κονσόλας, καθώς το χειριστήριο του Switch είναι διαφορετικό σε σχέση με την ταμπλέτα του Wii U και δικαιολογούμε απόλυτα την συγκεκριμένη επιλογή της εταιρείας. Η επανακυκλοφορία του παιχνιδιού αυτού θα μπορούσε να είχε επαναφέρει ένα χαρακτηριστικό, το οποίο και ζητούσαν οι παίκτες από το προηγούμενο κιόλας παιχνίδι και που δεν είχε υλοποιηθεί όπως θα ήθελαν εκείνοι. Μιλάμε, φυσικά, για την περαιτέρω υποστήριξη παιχνιδιού όταν ελέγχουμε ένα Mii χαρακτήρα που έχουμε οι ίδιοι δημιουργήσει.

Τα πρώτα tech demos του παιχνιδιού, πριν κυκλοφορήσει με τη μορφή που το γνωρίσαμε, έδειχναν πως η πλοήγηση των επιπέδων με χαρακτήρες Mii ήταν δυνατή και αναμφίβολα θα αποτελούσε ένα στοιχείο που θα αύξανε σημαντικά το replayability. Αντί αυτού, ωστόσο, τα Mii χρησιμοποιήθηκαν μόνο στα Challenges, εκεί ακριβώς που τα συναντούμε και σήμερα. Η έλλειψη, μάλιστα, δημιουργίας ή import του δικού μας Mii από το Nintendo Network, μας αναγκάζει να χρησιμοποιήσουμε μια από τις έξι υπάρχουσες -και εντελώς αδιάφορες- φιγούρες Mii, εξαλείφοντας κάθε προσπάθεια να δοκιμάσουμε ένα challenge με μια διαφορετική προσέγγιση. Μερίδα των παικτών μπορεί να μην σταθεί καν σε αυτό το σημείο -σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, θα θέλαμε η Nintendo να είχε αξιοποιήσει περισσότερο τη δυνατότητα αυτή και να μην παραδώσει ένα παιχνίδι που κάνει μερικά βήματα μπρος και άλλα τόσα πίσω.

Και, ουσιαστικά, εδώ σταματάμε με τις νέες προσθήκες, οι οποίες για τη Nintendo είναι αρκετές για να δείξουν πως έχουμε να κάνουμε με ένα πλήρες, γεμάτο παιχνίδι. Εκτός από τους χαρακτήρες και το πακέτο επέκτασης, η Nintendo έχει κάνει κάποιες σχεδιαστικές μεταβολές στο κεντρικό μενού του παιχνιδιού και έχει προσθέσει την επιλογή Hints. Δεν μπορούμε να πούμε, ωστόσο, πως η επιλογή του στοιχείου αυτού θα βοηθήσει ιδιαίτερα τον παίκτη. Πρόκειται, επί της ουσίας, για ένα συμπυκνωμένο tutorial, το οποίο απλά αναφέρει στοιχεία του gameplay που είναι σχεδόν βέβαιο πως μπορεί να ανακαλύψει και ο πιο αρχάριος παίκτης, καθώς παίζει συστηματικά. Η προσθήκη των Videos εξακολουθεί να είναι πολύ πιο σημαντική, καθώς περιλαμβάνει υλικό τόσο από το κυρίως παιχνίδι, όσο και από το New Super Luigi U, αλλά δεν είναι ούτε αυτό αρκετό για να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε πιο σθεναρά την άποψή μας για μια deluxe, εμπλουτισμένη έκδοση του παιχνιδιού. 

Ίσως, τελικά, όμως, οι όποιες βελτιώσεις που αναφέρθηκαν μέχρι στιγμής να μην είναι αυτό που η Nintendo είχε κατά νου όταν χαρακτήριζε το παιχνίδι ως “Deluxe”. Εν τέλει, αυτό που μάλλον αποτελεί το δυνατότερο χαρακτηριστικό του τίτλου είναι η φορητότητα. Η δυνατότητα να μπορούμε να ασχοληθούμε με ένα εξαιρετικό Mario παιχνίδι, παρά την ηλικία του, οπουδήποτε και αν βρισκόμαστε. Δυστυχώς, όμως, αυτό δεν είναι αρκετό στη συγκεκριμένη περίπτωση. Οι κάτοχοι του παιχνιδιού για την έκδοση Wii U μπορεί να μην μπορούν να βρουν κάτι νέο που θα τους τραβήξει ξανά το ενδιαφέρον. Και η αλήθεια είναι πως, μετά από μια κυκλοφορία που «σημάδεψε» το franchise, αυτή του Super Mario Odyssey, οι παλαιότεροι κάτοχοι του παιχνιδιού θα περίμεναν -και δικαιολογημένα- μια αρκετά καλύτερη και πλουσιότερη επανέκδοση ενός παλιού παιχνιδιού. Οι παίκτες που δεν είχαν την ευκαιρία να το δοκιμάσουν όταν αυτό κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, είναι σίγουρο πως θα ενθουσιαστούν και θα περάσουν καλά, μιας που ο τίτλος ήταν -και εξακολουθεί να είναι- στιβαρός και καθ’ όλα ποιοτικός. Το παιχνίδι, όμως, προτείνεται περισσότερο στους λίγους και όχι στους πολλούς. Ας ελπίσουμε, μόνο, πως οι ομάδες ανάπτυξης τίτλων της εταιρείας του Κιότο θα ζεστάνουν σύντομα τις μηχανές τους και θα μας παραδώσουν ένα νέο παιχνίδι της σειράς, αντάξιο ποιοτικά του New Super Mario Bros. U, αν όχι καλύτερο.


 

Exit mobile version