Race PRO: Η συνέντευξη

Ο Creative Director του πολλά υποσχόμενου racer απαντά στις ερωτήσεις του XCN

 

 

XCN Καταρχάς μπορείτε να κάνετε μια μικρή παρουσίαση της SimBin στους κατόχους του Xbox 360 και να μας πείτε για τον παρελθόν σας σχετικά με τους racing τίτλους;

Diego Satori Η SimBin ιδρύθηκε το 2003 από τον Henrik Roos και στα τέλη του 2004 κυκλοφορήσαμε τον πρώτο μας τίτλο για το PC με το όνομα GTR. Τότε η SimBin ήταν μια νέα εταιρία που αποτελούνταν και από μια μικρή παραγωγική ομάδα. Σήμερα η εταιρία αποτελείται από δύο studios ανάπτυξης, ένα κεντρικό καθώς και ένα δευτερεύον, με πολλά μέλη να προέρχονται από την κοινότητά μας. Η δικιά μου ιστορία σχετικά με τα racing games ξεκίνησε από το πάθος μου να ασχολούμαι με όλους τους τίτλους του είδους – για οποιαδήποτε πλατφόρμα. Από νωρίς βρέθηκα στην ομάδα του GTR και η αρχή έγινε όταν ανέλαβα την δοκιμή ενός πραγματικού αυτοκινήτου σε μια πίστα – ένα Lister Storm στο Spa Francorchamps – και που στη συνέχεια έπρεπε να γράψω την άποψή μου.

Η προσέγγισή μου σε ό,τι αφορά το γράψιμο τότε ήταν να μπορέσω να μεταβιβάσω στους οπαδούς την πραγματική αίσθηση ενός αυτοκινήτου. Φαίνεται πως τα πήγα αρκετά καλά μιας και μερικές ημέρες αργότερα έλαβα μια πρόσκληση από την εταιρία ώστε να παρακολουθήσω το ίδιο αυτοκίνητο στον 24ωρο αγώνα που έγινε και πάλι στο Spa. Από εκεί και έπειτα το ένα έφερε το άλλο και έτσι απέκτησα την θέση του Creative Director στην SimBin. Ποιος πραγματικά θα το περίμενε πως θα γινόταν κάτι τέτοιο, αν απλά και μόνο κατάφερνα να περάσω την Eau Rouge με μια αξιοπρεπή ταχύτητα εκείνο το καλοκαίρι του 2004.

XCN Έχουμε ακούσει πως ο CEO της εταιρίας, ο Henrik Roos. έχει μια ενδιαφέρουσα ιστορία σχετικά με τους αγώνες. Ποια είναι αυτή;

DS Ναι ο Henrik είχε την δική του ομάδα στην κατηγορία GT Class και συμμετείχε τόσο στο Swedish GT Championship όσο και στο FIA GT Championship με μια Viper GTS-R. Με βάση την αγωνιστική καριέρα του πορευθήκαμε στην δημιουργία του GTR, όπου όλα τα δεδομένα που είχαμε καταγράψει κατά την διάρκεια των δύο αγωνιστικών σεζόν τα μεταφέραμε στον τίτλο. Οπότε γνωρίζουμε ακριβώς ποια είναι η αίσθηση ενός αγώνα που πρέπει να περάσουμε στο κοινό.

XCN Οπότε πως αυτό το πάθος για αγώνες μεταφέρεται στο RACE Pro;

DS Το πάθος μας για τους αγώνες είναι φυσικά αυτό που μας οδηγεί για την ανάπτυξη των τίτλων μας. Παράλληλα κάνουμε μια προσπάθεια ώστε όλα τα μέλη της ομάδας να ασχοληθούν με τους αγώνες, πηγαίνοντας σε διοργανώσεις ανά την Ευρώπη όπου και έρχονται σε άμεση επαφή με πολλές ομάδες. Έτσι όλοι έρχονται σε άμεση επαφή με τα αυτοκίνητα και τις πίστες. Είναι αδύνατο να πεις με μερικές λέξεις ποια είναι η αίσθηση του να οδηγείς ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο στα όρια μια πίστας. Παρόλα αυτά όλα τα μέλη της ομάδας έχουν ‘’γράψει’’ αγωνιστικούς γύρους συντροφιά με επαγγελματίες οδηγούς.

Είναι σημαντικό να γνωρίζει ο καθένας πως πέρα από το πάθος σχετικά με τους πραγματικούς αγώνες ταχύτητας, είμαστε οπαδοί των αντίστοιχων τίτλων. Έτσι όταν έρχεται η ώρα να δοκιμάσουμε κάποιον κάνουμε σαν μικρά παιδιά. Στην πορεία φυσικά σοβαρευόμαστε και συζητάμε αν τα όσα είδαμε αγγίζουν την πραγματική συμπεριφορά των αυτοκινήτων.

XCN Γιατί πιστεύετε πως είναι η κατάλληλη ώρα να προσφέρετε τον πρώτο racing τίτλο της εταιρίας σας για το Xbox 360;

DS Θέλαμε να προσφέρουμε την δυνατότητα στο κοινό να δοκιμάσει και την δική μας πρόταση και γνώμη μου είναι πως υπάρχει χώρος και για εμάς. Στο τέλος και κοιτάζοντας συνολικά το RACE Pro πιστεύουμε πως θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των αγώνων ταχύτητας.

XCN Σε τι είδους παίκτες απευθύνεται το RACE Pro;

DS Το RACE Pro απευθύνεται στον καθένα που αγαπάει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και φυσικά τους αγώνες. Έτσι στοχεύει τόσο στους νέους οδηγούς όσο και στους ποιο έμπειρους, ενώ οι πολλές επιλογές επιτρέπουν ο τίτλος να γίνει όσο simulation επιθυμεί ο καθένας. Η φιλοσοφία της SimBin είναι ‘’εύκολο να το μάθεις – δύσκολο να το κατακτήσεις’’. Με βάση αυτή τη λογική πορευόμαστε τόσα χρόνια, αν και ποτέ δεν θέλουμε να προσφέρουμε κάτι που θα τρομάξει το κοινό με την πολυπλοκότητά του. Το RACE Pro είναι ένας τίτλος όπου οι άπειροι θα μπορέσουν να διασκεδάσουν, ενώ την ίδια στιγμή είναι όσο απαιτητικό πρέπει για όσους απαιτούν την απόλυτη simulation εμπειρία

Παράλληλα οι αγώνες θα είναι χωρισμένοι ανά επίπεδα, ενώ τα leaderboards καθώς και οι online αναμετρήσεις θα προκαλέσουν τους οδηγούς για τον καλύτερο χρόνο. Και το ευχάριστο είναι πως οι μικρές διαφορές είναι αυτές που θα φέρουν τη νίκη, επιτρέποντας στον τίτλο να ξεδιπλώσει σταδιακά τις αρετές του. Ειδικά όταν τα αυτοκίνητα κινούνται κοντά στα όριά τους, η αίσθηση θα είναι μοναδική.

XCN Τι είδους αγώνες αλλά και ποιες κατηγορίες αυτοκινήτων να περιμένουμε από το RACE Pro;

DS Τα πάντα στο RACE Pro επικεντρώνονται στους αγώνες σε κλειστές πίστες ανά τον κόσμο, μέσα στις οποίες συμπεριλαμβάνονται η Laguna Seca, Valencia, Monza, Porto και Brands Hatch καθώς και η αντίστοιχη στο Macau στην αρχική της μορφή. Τα αυτοκίνητα είναι στην πλειοψηφία τους αγωνιστικά μοντέλα, αλλά δεν απουσιάζουν και ορισμένες ‘’απλές’’ εκδόσεις όπως είναι τα Audi R8, Gumpert Apollo, Viper SRT10, Koenigsegg CCX και το CCXR με τα 1018 άλογα. Σε επίπεδο αγωνιστικών, οι διαθέσιμες κατηγορίες θα είναι οι Mini Cooper, Caterham CSR, Radical SR3 και SR4, WTCC, Formula BMW, Formula 3000, ενώ τα GT events θα χωρίζονται σε 3 κατηγορίες – GT Club, GT Sport και GT Pro.

Στην κατηγορία των GT την εμφάνισή τους θα κάνουν μεταξύ άλλων τα Aston Martin DBR9 and DBRS9, Corvette C6R και C5R, Saleen SR7, Viper Competition Coupe και GTS-R, BMW M3 GTR και Z4 GTR και το Koenigsegg CCGT. Πέρα από όλα αυτά που φυσικά έχουνε εξασφαλίσει τις ανάλογες επίσημες άδειες, διαθέσιμη θα είναι και η κατηγορία WTCC Extreme. Πρακτικά θα προσφέρονται όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον θεσμό του WTCC, μόνο που πλέον όλα θα έχουν κίνηση στους πίσω τροχούς, λιγότερο βάρος, μεγαλύτερους τροχούς και μεγάλους κινητήρες των 600 ίππων. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα είναι υπερβολικά γρήγορα και μαζί με τα αντίστοιχα από το Formula 3000 θα είναι τα γρηγορότερα που θα προσφέρει το RACE Pro.

Όλα τα αυτοκίνητα και οι διαδρομές έχουν δημιουργηθεί με βάση τα πραγματικά δεδομένα και ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες της κάθε ομάδας

{PAGE_BREAK}
XCN Ποιες είναι οι προσθήκες οι οποίες θα κάνουν το RACE Pro ποιο προσιτό για τους casual gamers;

DS Με το RACE 07 για το PC πιστεύω πως καταφέραμε μια ιδανική ισορροπία μεταξύ εύκολης πρόσβασης και εξομοίωσης. Αυτό το πετύχαμε μετά από εξοντωτική δουλειά πάνω στα physics, αλλά και στον χειρισμό γενικότερα – και ειδικά στην περίπτωση που κάποιος δεν διαθέτει κάποιο τιμόνι και πεντάλ. Για να κάνουμε τον τίτλο προσιτό ξοδέψαμε πολλές ώρες, μιας και είναι πιθανό ακόμα και μια arcade δημιουργία να είναι υπερβολικά δύσκολη. Το RACE Pro θα προσφέρει την ιδανική αγωνιστική γραμμή καθώς και ένα πλήθος βοηθειών ώστε ο παίκτης να μην χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Και το ενδιαφέρον είναι πως αυτές οι βοήθειες υπάρχουν ακόμα και στην πραγματικότητα.

Η αγωνιστική γραμμή μπορεί στον τίτλο να είναι χρωματιστή, αλλά ακόμα και σε έναν αγώνα με την πάροδο των χρόνων γίνεται ορατή από τα υπολείμματα των ελαστικών. Οι βοήθειες από την άλλη δεν είναι φανταστικές, μιας και αυτές είτε αποτρέπουν το μπλοκάρισμα των τροχών έπειτα από ένα βίαιο φρενάρισμα, είτε εμποδίζουν την απώλεια του ελέγχου έπειτα από την αλόγιστη χρήση του γκαζιού. Το traction control χρησιμοποιείται ακόμα και στο πρωτάθλημα GT, αν και όποιος αισθάνεται ικανός μπορεί ανά πάσα στιγμή να απενεργοποιήσει όλες τις βοήθειες και να δοκιμάσει τις ικανότητές του.

XCN Η αλήθεια είναι πως πρόσφατα δεν κυκλοφόρησε κάποιος racing τίτλος για το Xbox 360. Πως βλέπετε την κατάσταση στο Xbox 360 και πως πιστεύετε πως θα κινηθεί το RACE Pro;

DS Ναι είναι αλήθεια αυτό που λέτε, αν και μέσα στο 2008 εμφανίστηκαν αρκετές δημιουργίες στις οποίες πρωταγωνιστούσαν αυτοκίνητα. Σχετικά με την ανταπόκριση του κοινού απέναντι στο RACE Pro πιστεύω πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα, μιας και στις κονσόλες – όπως φυσικά και στο PC – υπάρχουν φανατικοί οπαδοί της συγκεκριμένης κατηγορίας που θα υποδεχθούν με χαρά μια νέα πρόταση. Όλοι οι developers προσπαθούν οι επόμενοι τίτλοι τους να προσφέρουν κάτι παραπάνω, που θα καταφέρουν να ξεχωρίσουν. Πάντοτε η SimBin στοχεύει στην ικανοποίηση και θέλω να πιστεύω πως αυτό θα το επιτύχουμε και με το RACE Pro.

XCN Πιστεύετε πως το RACE Pro θα είναι το πιο ρεαλιστικό racing game για το Xbox 360;

DS Όχι δεν θα έλεγα πως το RACE Pro είναι το πλέον ρεαλιστικό game για το Xbox 360. Το τι καθορίζει έναν τίτλο σαν ρεαλιστικό εξαρτάται από τις απαιτήσεις του καθενός. Ο δικός μας ακολουθεί από κοντά τα δεδομένα που έχουμε από τους πραγματικούς αγώνες ταχύτητας. Ο τρόπος με τον οποίο τα έχουμε ενσωματώσει στον τίτλο είναι αυτό που θα καθορίσει αν όντως έχουμε πετύχει τον αρχικό μας σκοπό. Με βάση αυτό πιστεύω πως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο και μπορώ με βεβαιότητα να πω πως το RACE Pro στηρίζει πολλά στις λεπτομέρειες.

{VIDEO_1}

Έχουμε την πεποίθηση πως η δική μας προσέγγιση δημιουργεί μια ψευδαίσθηση πως οι παίκτες βρίσκονται όντως πίσω από το τιμόνι ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Βέβαια έτσι δίνεται και απάντηση και στο ερώτημά σας, αν και καλό θα είναι να αφήσουμε το κοινό να κρίνει.

XCN Ο τίτλος θα τρέχει στα 30 ή 60fps και τι ήταν αυτό που σας έκανε να πάρετε την συγκεκριμένη απόφαση;

DS Το RACE Pro θα κινείται στα 30fps και αυτό οφείλεται στο hardware του Xbox 360. Η απόφασή μας ήταν να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στην σωστή εξομοίωση.

XCN Τι γίνεται σχετικά με το Xbox LIVE; ήταν ένα στοιχείο στο οποίο επικεντρώσατε την προσοχή σας;

DS Τα πάντα στο RACE Pro έχουν να κάνουν με τους αγώνες και η online εμπειρία μπορεί να τους αντικατοπτρίσει στον μέγιστο βαθμό. Σκοπός μας είναι μέχρι 12 παίκτες να συναγωνίζονται για την νίκη, κάτι που ήταν από την αρχή το όριο που είχαμε θέσει. Ξεκινήσαμε ρυθμίζοντας ανάλογα την AI θέλοντας πάντοτε στην γραμμή εκκίνησης να υπάρχουν 12 αυτοκίνητα, έστω και αν συμμετέχουν μόνο δύο παίκτες. Παράλληλα θέλουμε να κάνουμε την είσοδο σε έναν online αγώνα όσο το δυνατό πιο απλή διαδικασία και γενικότερα τα αντίπαλα αυτοκίνητα που συμπληρώνουν το grid να δημιουργούν την αίσθηση ενός πραγματικού αγώνα. Παράλληλα όταν κάποιος host δημιουργεί κάποιο event και περιμένει σαν εισέλθουν οι παίκτες, αυτοί θα μπορούν να κάνουν δοκιμές πάνω στα αυτοκίνητά τους και όταν αισθανθούν έτοιμοι να ενημερώσουν πως θα ξεκινήσουν.

Το RACE Pro είναι σε θέση να προσφέρει multiplayer αγώνες που κυμαίνονται από 2 μέχρι 75 γύρους, έτσι είναι σίγουρο πως ο καθένας θα βρει κάτι που να του ταιριάζει.

{nomultithumb}

Exit mobile version