XCN Καταρχάς μπορείτε να κάνετε μια μικρή παρουσίαση της SimBin στους κατόχους του Xbox 360 και να μας πείτε για τον παρελθόν σας σχετικά με τους racing τίτλους;
Η προσέγγισή μου σε ό,τι αφορά το γράψιμο τότε ήταν να μπορέσω να μεταβιβάσω στους οπαδούς την πραγματική αίσθηση ενός αυτοκινήτου. Φαίνεται πως τα πήγα αρκετά καλά μιας και μερικές ημέρες αργότερα έλαβα μια πρόσκληση από την εταιρία ώστε να παρακολουθήσω το ίδιο αυτοκίνητο στον 24ωρο αγώνα που έγινε και πάλι στο Spa. Από εκεί και έπειτα το ένα έφερε το άλλο και έτσι απέκτησα την θέση του Creative Director στην SimBin. Ποιος πραγματικά θα το περίμενε πως θα γινόταν κάτι τέτοιο, αν απλά και μόνο κατάφερνα να περάσω την Eau Rouge με μια αξιοπρεπή ταχύτητα εκείνο το καλοκαίρι του 2004.
XCN Έχουμε ακούσει πως ο CEO της εταιρίας, ο Henrik Roos. έχει μια ενδιαφέρουσα ιστορία σχετικά με τους αγώνες. Ποια είναι αυτή;
DS Ναι ο Henrik είχε την δική του ομάδα στην κατηγορία GT Class και συμμετείχε τόσο στο Swedish GT Championship όσο και στο FIA GT Championship με μια Viper GTS-R. Με βάση την αγωνιστική καριέρα του πορευθήκαμε στην δημιουργία του GTR, όπου όλα τα δεδομένα που είχαμε καταγράψει κατά την διάρκεια των δύο αγωνιστικών σεζόν τα μεταφέραμε στον τίτλο. Οπότε γνωρίζουμε ακριβώς ποια είναι η αίσθηση ενός αγώνα που πρέπει να περάσουμε στο κοινό.
XCN Οπότε πως αυτό το πάθος για αγώνες μεταφέρεται στο RACE Pro;
Είναι σημαντικό να γνωρίζει ο καθένας πως πέρα από το πάθος σχετικά με τους πραγματικούς αγώνες ταχύτητας, είμαστε οπαδοί των αντίστοιχων τίτλων. Έτσι όταν έρχεται η ώρα να δοκιμάσουμε κάποιον κάνουμε σαν μικρά παιδιά. Στην πορεία φυσικά σοβαρευόμαστε και συζητάμε αν τα όσα είδαμε αγγίζουν την πραγματική συμπεριφορά των αυτοκινήτων.
XCN Γιατί πιστεύετε πως είναι η κατάλληλη ώρα να προσφέρετε τον πρώτο racing τίτλο της εταιρίας σας για το Xbox 360;
DS Θέλαμε να προσφέρουμε την δυνατότητα στο κοινό να δοκιμάσει και την δική μας πρόταση και γνώμη μου είναι πως υπάρχει χώρος και για εμάς. Στο τέλος και κοιτάζοντας συνολικά το RACE Pro πιστεύουμε πως θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των αγώνων ταχύτητας.
XCN Σε τι είδους παίκτες απευθύνεται το RACE Pro;
Παράλληλα οι αγώνες θα είναι χωρισμένοι ανά επίπεδα, ενώ τα leaderboards καθώς και οι online αναμετρήσεις θα προκαλέσουν τους οδηγούς για τον καλύτερο χρόνο. Και το ευχάριστο είναι πως οι μικρές διαφορές είναι αυτές που θα φέρουν τη νίκη, επιτρέποντας στον τίτλο να ξεδιπλώσει σταδιακά τις αρετές του. Ειδικά όταν τα αυτοκίνητα κινούνται κοντά στα όριά τους, η αίσθηση θα είναι μοναδική.
XCN Τι είδους αγώνες αλλά και ποιες κατηγορίες αυτοκινήτων να περιμένουμε από το RACE Pro;
DS Τα πάντα στο RACE Pro επικεντρώνονται στους αγώνες σε κλειστές πίστες ανά τον κόσμο, μέσα στις οποίες συμπεριλαμβάνονται η Laguna Seca, Valencia, Monza, Porto και Brands Hatch καθώς και η αντίστοιχη στο Macau στην αρχική της μορφή. Τα αυτοκίνητα είναι στην πλειοψηφία τους αγωνιστικά μοντέλα, αλλά δεν απουσιάζουν και ορισμένες ‘’απλές’’ εκδόσεις όπως είναι τα Audi R8, Gumpert Apollo, Viper SRT10, Koenigsegg CCX και το CCXR με τα 1018 άλογα. Σε επίπεδο αγωνιστικών, οι διαθέσιμες κατηγορίες θα είναι οι Mini Cooper, Caterham CSR, Radical SR3 και SR4, WTCC, Formula BMW, Formula 3000, ενώ τα GT events θα χωρίζονται σε 3 κατηγορίες – GT Club, GT Sport και GT Pro.
Όλα τα αυτοκίνητα και οι διαδρομές έχουν δημιουργηθεί με βάση τα πραγματικά δεδομένα και ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες της κάθε ομάδας
{PAGE_BREAK}
XCN Ποιες είναι οι προσθήκες οι οποίες θα κάνουν το RACE Pro ποιο προσιτό για τους casual gamers;
Η αγωνιστική γραμμή μπορεί στον τίτλο να είναι χρωματιστή, αλλά ακόμα και σε έναν αγώνα με την πάροδο των χρόνων γίνεται ορατή από τα υπολείμματα των ελαστικών. Οι βοήθειες από την άλλη δεν είναι φανταστικές, μιας και αυτές είτε αποτρέπουν το μπλοκάρισμα των τροχών έπειτα από ένα βίαιο φρενάρισμα, είτε εμποδίζουν την απώλεια του ελέγχου έπειτα από την αλόγιστη χρήση του γκαζιού. Το traction control χρησιμοποιείται ακόμα και στο πρωτάθλημα GT, αν και όποιος αισθάνεται ικανός μπορεί ανά πάσα στιγμή να απενεργοποιήσει όλες τις βοήθειες και να δοκιμάσει τις ικανότητές του.
XCN Η αλήθεια είναι πως πρόσφατα δεν κυκλοφόρησε κάποιος racing τίτλος για το Xbox 360. Πως βλέπετε την κατάσταση στο Xbox 360 και πως πιστεύετε πως θα κινηθεί το RACE Pro;
XCN Πιστεύετε πως το RACE Pro θα είναι το πιο ρεαλιστικό racing game για το Xbox 360;
DS Όχι δεν θα έλεγα πως το RACE Pro είναι το πλέον ρεαλιστικό game για το Xbox 360. Το τι καθορίζει έναν τίτλο σαν ρεαλιστικό εξαρτάται από τις απαιτήσεις του καθενός. Ο δικός μας ακολουθεί από κοντά τα δεδομένα που έχουμε από τους πραγματικούς αγώνες ταχύτητας. Ο τρόπος με τον οποίο τα έχουμε ενσωματώσει στον τίτλο είναι αυτό που θα καθορίσει αν όντως έχουμε πετύχει τον αρχικό μας σκοπό. Με βάση αυτό πιστεύω πως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο και μπορώ με βεβαιότητα να πω πως το RACE Pro στηρίζει πολλά στις λεπτομέρειες.
{VIDEO_1}
Έχουμε την πεποίθηση πως η δική μας προσέγγιση δημιουργεί μια ψευδαίσθηση πως οι παίκτες βρίσκονται όντως πίσω από το τιμόνι ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Βέβαια έτσι δίνεται και απάντηση και στο ερώτημά σας, αν και καλό θα είναι να αφήσουμε το κοινό να κρίνει.
XCN Ο τίτλος θα τρέχει στα 30 ή 60fps και τι ήταν αυτό που σας έκανε να πάρετε την συγκεκριμένη απόφαση;
DS Το RACE Pro θα κινείται στα 30fps και αυτό οφείλεται στο hardware του Xbox 360. Η απόφασή μας ήταν να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στην σωστή εξομοίωση.
XCN Τι γίνεται σχετικά με το Xbox LIVE; ήταν ένα στοιχείο στο οποίο επικεντρώσατε την προσοχή σας;
Το RACE Pro είναι σε θέση να προσφέρει multiplayer αγώνες που κυμαίνονται από 2 μέχρι 75 γύρους, έτσι είναι σίγουρο πως ο καθένας θα βρει κάτι που να του ταιριάζει.
{nomultithumb}