FEATURES
GameOver Classics: Harvester
Επιστροφή στο 1996 και σε ένα από τα πιο βίαια παιχνίδια όλων των εποχών
GameOver Classics: Ridge Racer
Μια αναδρομή στη γέννηση της ιστορικής arcade-racing σειράς της Namco
Soul Calibur IV: Η συνέντευξη
Ο Katsutoshi Sasaki, director του νέου επεισοδίου, απαντά στις ερωτήσεις του XCN
TNA iMPACT!: Η Συνέντευξη
Ο Art Director του επερχόμενου wrestling τίτλου απαντά στις ερωτήσεις του XCN
GameOver Classics: Soul Edge
Το ξεκίνημα ενός επιτυχημένου franchise και ενός απο τα καλύτερα weapon based beat em’ ups
Η αναγέννηση του ανεξάρτητου δημιουργού
Μια αναλυτική ματιά στην εξέλιξη του game development μέσα στα τελευταία 25 χρόνια
Ε3 08: Συνέντευξη Τύπου Activision
Πρώτα στοιχεία για το νέο Wolfenstein και γερή δόση Guitar Hero: World Tour
E3 08: Συνέντευξη Τυπου Ubisoft
Πρώτο in-game trailer για το Prince of Persia και στροφή των Γάλλων στα…κορίτσια
E3 08: Συνέντευξη Τύπου ΕΑ
Τα σχέδια της Electronic Arts για τους επόμενους μήνες όπως ανακοινώθηκαν στο L.A.
Αναπτύσσοντας games (pt.2)
Δεύτερο και τελευταίο μέρος στην ανάλυση των τμημάτων που αποτελούν μια σύγχρονη ομάδα ανάπτυξης
Αναπτύσσοντας videogames
Ο Λέκτορας Πληροφορικής Κώστας Αναγνώστου αναλύει τη δομή της ομάδας ανάπτυξης παιχνιδιών
Ubidays 08: Τα παιχνίδια
Οι εντυπώσεις του GameOver από την παρουσία του στη μεγάλη ετήσια έκθεση της Ubisoft στο Παρίσι
Battlefield Bad Company: H Συνέντευξη
O Karl-Magnus Troedsson, Senior Producer του τίτλου απαντάει στις ερωτήσεις του XCN
Ubidays 08: Τα videos
Τα trailers των τίτλων που παρουσιάστηκαν στο event της γαλλικής εταιρίας
PlayStation Day
Οι εντυπώσεις του GameOver από την παρουσία του στο μεγάλο gaming event της Sony στο Λονδίνο