Ακόμα μια «νίκη» για την κοινότητα...

 Η Warner Bros. Interactive ανακοίνωσε ότι είναι διαθέσιμο ένα δωρεάν update για το Middle-Earth: Shadow of War, το οποίο φέρνει αρκετά νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις στο gameplay του τίτλου, με σημαντικότερη αλλαγή να είναι η αφαίρεση από το παιχνίδι του in-game market και των microtransactions. Έτσι μετά την εφαρμογή του update, οι παίκτες θα αποκτούν Orcs μέσα από τα Online Vendetta και Ranked Conquests, τα οποία θα «αποθηκεύονται» στο Garrison και θα απαιτείται η χρήση Mirian για την εκπαίδευση, αναβάθμιση και παραμετροποίηση του στρατού των Orcs.

 Το δωρεάν update φέρνει επίσης μια σειρά αλλαγών στο Shadow of War κομμάτι του τίτλου, το οποίο έχει πλέον έχει μετονομαστεί απλά σε «Επίλογος». Σε αυτό το κομμάτι του campaign - το οποίο έχει νέα αφήγηση από τη Shelob - θα κερδίσετε Masks of the Nazgûl, που με την σειρά τους θα ξεκλειδώνουν νέες ισχυρές ικανότητες  για την νεκρανάσταση των νεκρών και το κάλεσμα πιο ισχυρών τεράτων. Επίσης έχει προστεθεί η επιλογή για συνέχιση των αναβαθμίσεων και υπεράσπιση των φρουρίων και στρατευμάτων μας στη Mordor μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού.

 Επιπλέον, η αναβάθμιση θα εισάγει ακόμα περισσότερες επιλογές για την «παραμετροποίηση και χτίσιμο» του Talion, την αύξηση του level cap στο level 80 και στο enemy captain level cap στο 85, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρχουν επιπλέον ευκαιρίες για την γρηγορότερη αύξηση των level με μεγαλύτερες ανταμοιβές ΧΡ στα Nemesis Missions, στην εξόντωση των Captains και στα Online Conquests. Τέλος θα έχουμε νέα skins - Celebrimbor, Dark Eltariel και Baranor- για τον χαρακτήρα μας

 Το δωρεάν update του Middle-Earth: Shadow of War είναι διαθέσιμο ήδη για Xbox One, PlayStation 4 και ηλεκτρονικούς υπολογιστές.Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τα patch notes εδώ.

Όλα ξεκίνησαν το μακρινό 1987 όταν έπεσε στα χέρια μου το πρώτο μου Atari 2600 (δώρο του πατέρα μου). Ποτέ δεν το πολύ κατείχα το άθλημα, αλλά μέσα σε δύο χρόνια είχα πάρει το master μου στα video games. Μετά ήρθε το θρυλικό Game Boy (το άσπρο τούβλο), που με έκανε fan της Nintendo μέχρι που τελείωσα το σχολείο και ξεκίνησε η δουλειά. Τότε ανέβηκα στη μεγάλη κατηγορία. Ήταν η πρώτη φορά που είχα στην κατοχή μου και τις τρεις κονσόλες της τότε γενιάς (PS1/N64/Dreamcast). Αγαπημένα είδη παιχνιδιών έχω τα Racing, τα RPG και τα DIABLO (είναι μια κατηγορία μόνα τους!). Αγαπημένες σειρές είναι τα HALO, Assassin’s Creed και ότι έχει σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Call of Duty: Black Ops 4
Ό,τι πιο κοντινό σε “Call of Duty” έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.
Σημαντική καθυστέρηση στην κυκλοφορία του Days Gone
Λόγω των πολυάριθμων κυκλοφοριών του Φεβρουαρίου.
Soul Calibur VI
Τα σπαθιά-σιδερώστρες επέστρεψαν.
Σε δύο Blu Ray θα έρθει το Red Dead Redemption 2;
Ίσως γλιτώσουμε από το download πολλών GB!
Διαθέσιμο το... “ενισχυμένο” Forsaken για το Destiny 2
Μαζί με την έναρξη του Festival of the Lost.
Διαγωνισμός F1 2018
Διεκδικήστε 10 αντίτυπα για το PS4!
Το Spider-Man αποκτά New Game+ mode
Αυτές είναι οι στολές του "The Heist" DLC!
Συνεργασία της CD Projekt RED με τη Bandai Namco
Για τη διανομή του Cyberpunk 2077.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Τώρα μάλιστα.. ίσως το τιμήσω τώρα.

  • Μπορεί να είναι νίκη αλλά είναι σαν νίκη σε φιλικό προετοιμασίας στο Ζέεφελντ.Απλά έγινε το αυτονόητο μετά από ένα χρόνο σχεδόν αλλά και πάλι ένα παιχνίδι που χτίστηκε εξ αρχής ως παιχνίδι κινητού δεν σώζεται με ένα patch.

  • προσωπικά το τίμησα, το ειχε και προσφορά στο PS Store αυτές τις μέρες. Ελπίζω από εδω κ πέρα να πουλήσει μπας κ καταλαβουν επιτέλους ότι ο κόσμος δεν θέλει microtransactions.

  • Θα συμφωνήσω με τον Χρήστο (Dart2000).
    Τα microtransactions και τα loot crates ήταν το σάπιο κερασάκι στην μπαγιάτικη-άγευστη με κρέμα πατισερί που δεν έδεσε ποτέ (μην πω κάηκε κιόλας) τούρτα που αποτελούσε αυτό το ανομοιγενές τουμπουρλούκι που είχε το θράσος να φέρει αυτό το βαρύ όνομα.
    Απο άποψη gameplay και σχεδιασμού, πρέπει σίγουρα να έχει κερδίσει το Υπέρτατο βραβείο Uber Genericness. Oπότε απο κάκιστο παιχνίδι απλά αναβαθμίστηκε σε κακό.........
    Προσωπικά για μένα αποτελεί χάσιμο χρημάτων και το κυριότερο χρόνου. Όπως και το ME:A δεν μου κάνει η καρδιά να το πάρω ακόμα και στα 6 ευρώ διότι ξέρω ότι εάν το παίξω θα με περιμένουν 40 ώρες απόλυτης βαρεμάρας και επαναληψιμότητας, έτσι κι εδώ. Ούτε καν για τη συλλογή. Προτιμώ να τα δώσω κάπου αλλού, σε κάποιο indie διαμαντάκι ή σε κάποιο ποιοτικό παιχνίδι που είναι κάτω απο τα radar και τα αξίζει χίλιες φορές περισσότερο (Vampyr κανείς?).
    Για μένα πάντα, η ανεκτικότητα σε παιχνίδια που σπρώχνουν το μέσο προς τα αντίθετα μονοπάτια που εγώ οραματίζομαι, τελείωσε. Δεν θα τους δώσω τη χαρά και το πάτημα να δηλώσουν ότι το Shadow of War πούλησε εξαιρετικά και ότι είναι αυτό που θέλω απο έναν Lord of the Rings τίτλο (αφού έχουν τσεπώσει μια χαρά τα καρκινικά έσοδα απο τα loot crates εδώ και τόσους μήνες...).

  • Stormbringer

    δεν νομίζω ότι έβγαλαν και τίποτα από τα microtransactions, η πλειοψηφία περίμενε να τα βγάλουν πρώτα για να το αγοράσουν.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Erebus
  • Stormbringer

    Δυστυχώς δεν θα μάθουμε ποτέ Χρήστο μου.....
    Θα εκπλαγώ πάρα πολύ πάντως εάν δεν έφεραν έσοδα (και πολλά μάλιστα) όλους αυτούς τους μήνες που ήταν ενεργά.

  • Κοινως από κακό έγινε απλα μετριο.
    λιγα παιχνιδια με εχουν απωθήσει τοσο πολυ τα τελευταία χρόνια. το έπαιζα λιγο τα χριστούγεννα κ με επιασε ναυτια απο την επαναληψη, το grind, τους κακους μηχανισμούς κ χίλια δυο αλλα.
    τα microtransactions ηταν απλα ένα απο τα πολλα πολλα προβλήματα κ δεν ειχαν κ ιδιαίτερη επιρρόη στο gameplay.

  • Από το λίγο που έχω παίξει δεν είδα κάτι το τόσο τραγικό που περιγράφετε παιδιά στα σχόλια μέχρι στιγμής. Ουσιαστικά είναι σαν το πρώτο με κάποια πράγματα παραπάνω. Δέχομαι βέβαια ότι μπορεί κάποιος να το πει και αρνητικό αυτό το γεγονός γιατί δεν υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση, εμένα δεν με ενοχλεί.

    Και το Shadow of Mordor ήταν επαναληπτικό και ένα κάρο άλλα που έχουν όλοι οι τίτλοι αυτού του είδους. Για το story δεν μπορώ να εκφράσω ακόμα άποψη είναι νωρίς. Σίγουρα δεν είναι η απίστευτη παιχνιδάρα που επαναπροσδιορίζει το είδος αλλά από αυτό που βλέπω τις λίγες ώρες που έχω παίξει είναι ένας αξιοπρεπής τίτλος άνω του μετριού ειδικά τώρα που έβγαλαν τα microstransactions.

  • Erebus

    στις λιγες ωρες δε το βλέπεις. κ εγω στην αρχη περνουσα σχετικα οκ με τους μηχανισμους, χωρις να εχω κ καποια τρελα. σαν το πρωτο που ουτε κ το πρωτο ειχα βρει ποτε κατι ιδιαίτερο.
    Σε αυτο, το προβλημα βγαινει οσο περναει ο χρονος, που εκει σε γονατιζει. με τις ατελείωτες επιθεσεις στις βασεις σου κ το οτι συνεχεια σταματας τη ροη για να τις προστατέψεις, την τρομερη επαναληψη κ γενικα ειναι ενα παιχνιδι 8-10 ωρων, φουσκωμενο τεχνητα για να γινει 30-40 με τετοιες ανοησιες. ε σε φθηρει πολυ ασχημα απο ενα σημειο κ μετα. ειναι αυτο που αναφερθηκε κ πιο πανω, ενα πολυ generic παιχνιδι τυπου ubisoft, που προσπαθει να κανει τικ ολα τα "θελω" των χαρτογιακάδων κ εν τελει ειναι ενας βουρκος μετριοτητας που σε πνιγει.
    Απο τα μεγάλα (ΑΑΑ) open wall παιχνιδια που εχω παιξει τα τελευταια χρόνια, ειναι μαλλον το πιο βαρετο για εμενα.

  • Ωραία, καλό που σχεδόν ένα χρόνο μετά το στηρίζουν ακόμα, προσθέτοντας και κάτι νέο. Κάλιο αργά παρά ποτέ για τα micro transaction. Πριν λίγους μήνες έπαιξα το πρώτο (απογοήτευση) και δε σκοπεύω να ασχοληθώ με το war σύντομα.

Τελευταία Σχόλια

Εννοείται ότι θα πάρει χρόνο. Η Bend έχει να δουλέψει σε home console σχεδόν 20 χρόνια. Ολόκληρο Red...
Εποχη Ayrton Senna φυσικα
Πάντα renault απο εποχή williams renault!
**Σχόλιο εκτός διαγωνισμού**

^^Ο νικητής στις καρδιές του κοινού!
E και? Η ανάπτυξη του είναι μέσα στα λογικά χρονικά πλαίσια ειδικά όταν μιλάμε για καινούργιο τίτλο ...
Ωραίο game ! Mclaren και τα μυαλά στα κάγκελα .
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ----> Super Aguri F1
Ferrari-Schumacher! ανεπαναληπτες αναμνησεις!
Ευχαριστούμε πολυ για τα καλά σου λόγια, μας γεμίζουν ενέργεια και όρεξη, να 'σαι καλα .