Ο βασιλιάς της gaming βιομηχανίας...

Όλοι όσοι παρακολουθούν την gaming επικαιρότητα τους τελευταίους μήνες γνωρίζουν την τεράστια επιτυχία του τίτλου της Epic, που έχει ξεπεράσει ακόμη και τα όρια του gaming κόσμου. Μία έρευνα της υπηρεσίας Superdata, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, αποδεικνύει το οικονομικό αντίκτυπο που έχει αυτή η επιτυχία του τίτλου της Epic αλλά και την τεράστια απόσταση που το χωρίζει από όλους τους "αντιπάλους" του, όσον αφορά το ενδιαφέρον του κοινού.

fort data

Σύμφωνα με την έρευνα οι παίκτες του Fortnite έχουν ξοδέψει περισσότερα από 1 δις εκατομμύρια δολάρια, για αγορά in game αντικειμένων, με τα μηνιαία έσοδα του τίτλου ολοένα και να αυξάνονται, από τον Οκτώβριο του 2017 μέχρι και τον προηγούμενο Μάιο. Το νούμερο αναμένεται να συνεχίσει να γιγαντώνεται με ραγδαίους ρυθμούς, αφού μόνο τον μήνα του Μαίου, τα έσοδα του τίτλου άγγιξαν τα 318 εκατομμύρια δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα αντικείμενα που είναι διαθέσιμα για αγορά στο κατάστημα του τίτλου, δεν είναι κλειδωμένα πίσω από κάποιον "lootbox" μηχανισμό, ενώ πρόκειται για κοσμητικά αντικείμενα τα οποία δεν δίνουν κανένα πλεονέκτημα στους κατόχους τους, κάτι που η κοινότητα του τίτλου δείχνει να εκτιμάει, ενώ ταυτόχρονα δεν την αποτρέπει από το να ξοδέψει τεράστια ποσά για αυτά.

Τέλος η Superdata συγκέντρωσε κάποια στοιχεία για τη συνολική επιτυχία των Battle Royale τίτλων, τα οποία είναι και το πιο διάσημο είδος βιντεοπαιχνιδιών σε όλες τις πλατφόρμες. Τον Μάιο οι θεατές παρακολούθησαν για περίπου 700 εκατομμύρια ώρες Battle Royale τίτλους, ενώ το αντίστοιχο νούμερο για τα MOBA, το δεύτερο πιο πετυχημένο είδος, πλησιάζει τα 275 εκ. ώρες. Για να καταλάβει κανείς το μέγεθος της επιτυχίας του Fortnite έναντι των ανταγωνιστών του, αναφέρουμε πως αυτό ήταν υπεύθυνο για το 83% των 700 εκ. ωρών που παρακολούθησαν οι θεατές.

Δεν ξέρω τι και πώς αλλά βρέθηκα γραμμένος στο GameOver στα 13 μου, αφού η αναζήτηση για άλλους με το ίδιο "πρόβλημα" ξεκίνησε νωρίς. Αρκετά χρόνια μετά ακόμη δεν με έχουν διώξει, αλλά ούτε και εγώ τους άφησα. Όπως θα καταλάβατε, μεγάλωσα με Nintendo 64, PlayStation 2 και PC ενώ αργότερα "έμπλεξα" και με το online. Πλέον ασχολούμαι με αρκετά είδη, αγαπημένα τα racing, arcade και μη, τα shooters και τα παιχνίδια της Rockstar, ναι, είναι μια κατηγορία από μόνη της! Φυσικά, σαν λάτρης της στρογγυλής θεάς, τα ποδοσφαιράκια δεν γίνεται να μείνουν απ' έξω.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry
“O Larry στον κόσμο των Social Justice Warriors”.
Άρχισε η αφαίρεση των τίτλων της Telltale από το Steam
Tales of Monkey Island και Back to the Future τα πρώτα θύματα.
Στην THQ Nordic οι Bugbear Entertainment και Coffee Stain Studios
Σκανδιναβική ενίσχυση για την THQ Nordic.
Επίσημα τα remasters τίτλων Command & Conquer
Δύο κλασικοί τίτλοι επιστρέφουν ανανεωμένοι.
Δωρεάν για δοκιμή το Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Ακόμη ένα τετραήμερο δωρεάν διάθεσης του τίτλου σε κονσόλες και PC.
Call of Cthulhu
Στο νησί της παράνοιας.
Καινούργιο trailer από το Left Alive
Γνωρίζοντας τους πρωταγωνιστές του τίτλου.  
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Αχχχ.. "μα ποιος αγοράζει loot boxes", "γιατι να πληρωσεις για ενα skin? ", "ειναι cosmetic only" και μετα σκαει αυτη η ειδηση. Καλα κανει η Activision που καταστρέφει το COD, πως να της πεις το οτιδήποτε. Ένα δις για το for που έκανε επιτυχία πυροτέχνημα είναι πολλά παραπάνω για όλες τις άλλες εταιρίες που έχουν παιχνίδι που κάνει 60E, season pass 60E, και random micro transactions που σου δίνουν advantage αλλά μπορεί και να μην σου τύχει αυτό που θες οπότε μπορεί να πετάξεις και το 50ρικο στον κάδο και χρησιμοποιουν αυτο το μοντελο εδω και 5+ χρονια. Πως να ζητησεις να σταματησει αυτο οταν διαβαζεις αυτες τις ειδησεις ; Ετσι, μας αξιζει. Γιατί για κάθε παναγία που κατέβασα εγώ που πέθαινα με το OP όπλο που είχε ο αλλος απο τα lootboxes η Activision ειχε βγαλει μερικα εξτρα κατοσταρικα.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Thanos_Gr_4
  • Thanos_Gr_4

    Σωστός Θάνο, αλλά εύχομαι να το δουν εντελώς διαφορετικά το Fortnite και να πάρουν μάθημα όλοι από την επιτυχία του.
    1) για το πως γίνεται να έχεις τεράστιο κέρδος από το παιχνίδι σου χωρίς γελοίους μηχανισμούς (lootboxes), όταν είσαι ξεκάθαρος με τον πελάτη και λέγοντας του "θέλω Χ ευρώ για αυτό το skin/item".
    2) για το πως έχεις τεράστιο κέρδος ακόμη και αν δεν πουλάς αντικείμενα που επηρεάζουν το gameplay. Περνάει ευχάριστα ο παίκτης και τα σκάει, δεν τα σκάει για να έχει κάποιου είδους advantage.
    3) για το πως κρατάς την κοινότητα ενεργή σε ένα παιχνίδι, προσθέτοντας συνεχώς challenges και νέο δωρεάν υλικό, χωρίς να διαιρείς συνεχώς το playerbase με άθλια map packs και season passes. Το Battle Pass είναι τεράστια ιδέα και ήδη άλλοι τρέχουν να το εφαρμόσουν στους τίτλους τους (PUBG, Rocket League). Τα seasons είναι επίσης έξυπνα, όπως και ο τρόπος που εξιστορείται μία ιστορία μέσα από ένα multiplayer παιχνίδι με έναν μόνο χάρτη.

  • Thanos_Gr_4

    Το ιδιο με τον Χρήστο σκεφτόμουν. ΧΙΛΙΕΣ φορες έτσι παρά το μοντέλο της Activision κ της ΕΑ. Πολυ πιο τίμιο. αν ολο το θεμα ειναι στα cosmetics, τοτε οκ, δε με πειραζει καθολου αν τα βλεπεις κ τα αγοραζεις ξεκαθαρα.
    Τιμιο, καθαρο. Εμπρος στον κόσμο που χάραξε το υπέρτατο Path of Exile!
    Εγω δε δίνω φράγκο για skins αλλα το PoE ηταν τοσο καλο κ τοσο μπροστα (κ ακομα ειναι, για να ζαλιζεσαι ειναι η ομαδα του!), εδωσα ενα καλο ποσο σαν full price απλα κ μονο για την στήριξη. Απο τις πραγματικα πολυ λιγες στιγμές που ενιωσα οτι ΠΡΕΠΕΙ να επιβραβευσω, ο κόσμος να χαλάσει!
    τωρα για το Fortnite, δε με ενδιαφερει το παιχνιδι κ δε τρελαθηκα οταν το ειδα αλλα ειμαι βεβαιος πως αν ημουν παλι 10-14, θα το εκαιγα, βλεπω ευκολα το ποσο διασκεδαστικο θα ειναι να παιζεις με την παρεα σου.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Sky333
  • Thanos_Gr_4

    @ΚhR1S:
    Όλα καλά κι ωραία Χρήστο μου με τα skins και τα battle passes. Και τίμιο είναι και ξέρεις τι παίρνεις χωρίς αρπακτικές τακτικές. Μια χαρά και μπράβο τους για την τεράστια επιτυχία.
    Αλλα.............εγώ προσωπικά νιώθω ότι κάτι πάει πολύ λάθος όταν βλέπω αυτά τα ιλιγγιώδη ποσά των δεκάδων εκατοντάδων εκατομμυρίων σε έσοδα ενώ λίγο παρα'κεί πιονέροι που πάνε το μέσο μπροστά δεκάδες χρόνια, αγκομαχούν να κερδίσουν μία ρανίδα σε άμεση σύγκριση.
    Eίναι αποκαρδιωτικό όπως και να το κάνουμε.
    Κατα τα άλλα την ξέρουμε την αλληλουχία. Το Fortnite θα λάμψει εκτυφλωτικά και ''στιγμιαία'' σαν υπερκαινοφανής αστέρας, προτού σβήσει και κάτι άλλο παρόμοιο πάρει τη θέση του.
    Πέρυσι ήταν το PUBG (υποψήφιο για παιχνίδι της χρονιάς μην ξεχνάμε.....), φέτος το Fortnite. Tου χρόνου...?
    Αυτά απο έναν ξεπερασμένο δεινόσαυρο που κοιτάει με εύλογη απορία προς τι ο τόσος ντόρος.

  • Thanos_Gr_4

    @Storm Συμφωνα απόλυτα με ολα οσα γράφεις και προφανως ολα δεν πανε προς το καλο... Αλλα αν δεν ηταν η Epic θα τα τσεπωνε καμια απληστη ΕΑ ή Activision με κουλοχεριδες ή η PUBG Corp με τα crates.
    Μακαρι να τα επαιρνε καποιο αλλο studio με πραγματικα πρωτοπορες ιδεες και ποιοτικη δουλεια, αλλα ολοι ξέρουμακ πως το μεγαλυτερο ποσοστο οσων παιζουν Fortnite δεν θα ηταν ποτε υποψηφιοι πελάτες της Arkane, της Dontnod και αλλων τετοιων studio. Ειδικά οι κύριοι υπεύθυνοι για τα τρομακτικά αυτά έσοδα.

    Edit: Για να μην παρεξηγηθω δεν ειναι αγία η Epic, ανά πάσα στιγμή μπορεί να βάλει crates, αυτα δεν τα αποφασίζει το studio αλλά οι χαρτογιακάδες.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από KhR1s
  • Thanos_Gr_4

    Για αυτο εγω μετακομισα στην Ολλανδια. Problem solved. :p

  • Thanos_Gr_4

    Μην πέφτουμε από τα σύνεφα κάθε φορά, το f2p δεν είναι νεογνό και είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ήρθε για να μείνει. Στην τελική το Fortnite δεν κάνει κάτι διαφορετικό από ότι έκανε το LoL. Και αν αποκαρδιώνεστε από αυτό, τότε τι να πούμε τόσα χρόνια για εταιρείες όπως King, Rovio, Supercell; Τα λέφτα που βγάζει το Fortnite μπροστά σε αυτά που έχουν βγάλει αυτές οι εταιρείες δεν είναι τίποτα. Το Fortnite στην τελική είναι παράδειγμα καλής επιτυχίας, όπως είπαν και άλλοι. Προσφέρει δωρεάν μία super fun no pay to win εμπειρία, με συνεχή υποστήριξη.

    Και κάτι από την αντίπερα όχθη:
    https://steamed.kotaku.com/clicker-game-ditches-microtransactions-becomes-steam-b-1827703881

  • Thanos_Gr_4

    @ Χρήστο & Spahar, φυσικά και δεν πέφτω απο τα σύννεφα κι ούτε έχω την απαίτηση όλο το install base του Fortnite να παίζει Prey, Souls κλπ. Όπως είπα κι εγώ εξάλλου, τουλάχιστον το κάνει τίμια εν αντιθέσει με τους f2p κολοσσούς που ''εν μία νυκτί'' έγιναν παγκόσμια οικονομικά μεγαθήρια (με τα headquartres σε ουρανοξύστες) με τα εθιστικά μοτίβα των παιχνιδιών τους, τον σχεδιασμό ''μαστίγιο-καρότο''->boosters-> loot boxes.
    Στο τέλος της ημέρας όμως όλοι βρίσκονται υπο την σκεπή της ίδιας βιομηχανίας και όλοι μοιράζονται τον ίδιο συνολικό τζίρο. Στην υποθετική ζυγαριά που μετράει πόση φαιά ουσία ξόδεψες, πόσες εργατοώρες, πόσα χρήματα κι εν τέλει πόσα έφερες πίσω στο ταμείο σαν ανταμοιβή απλά λέω είναι αποκαρδιωτικό για τους δημιουργούς των πιο σκεπτόμενων παιχνιδιών να βλέπουν ότι στην ουσία πάντα θα ανταμοίβεται υπερ-πολλάκις το ευκόλως καταναλώσιμο. Και για μένα είναι κάπως αποκαρδιωτικό επίσης διότι ουτοπικά θα ήθελα να ανταμοίβονται εξαιρετικά (με δις δηλαδή) και δημιουργοί όπως ο Barlog, o Μiyazaki, o Mikami, αλλά φυσικά δεν έχω αυταπάτες. Δυστυχώς είμαι ρομαντικός....
    Οπότε έχουμε τα f2p που βγάζουν δις, τα Destiny-CoD που βγάζουν δις, τα loot boxes και microtransactions των EA-WB-Τ2 που βγάζουν δις. Όλοι βγάζουν εύκολα δις υπερκερδών. Στην ουσία η σκληρή δουλειά τιμωρείται όταν το βλέπει κάποιος στο γενικό μοτίβο.
    C'est la vie όμως και έτσι πορευόμαστε. Απλά σαν γνώστες της βιομηχανίας κάνουμε μία ωραία φιλολογική συζήτηση.

    Θα κλείσω με μία παρατήρηση, παλαιότερα εκρήξεις δημοφιλίας υπήρχαν με τα Game Boys, Playstations κλπ με ουσιαστικά παιχνίδια που έθρεψαν γενιές ρομαντικών και σκεπτόμενων gamers που έζησαν το ποιοτικό με αποτέλεσμα να έχουν ανεβασμένα ποιοτικά standards. Τώρα τι γενιές θα θρέψει αυτή η όλη κατάσταση...?
    Τροφή για σκέψη....

  • Thanos_Gr_4

    Φίλτατε Νίκο νομίζω όλοι μας καταλαβαίνουμε τι γενιές θα δημιουργήσει αυτή η κατάσταση. Τις εκπαιδεύουν να δέχονται καταστάσεις και ποιότητες προιόντων και υπηρεσιών που οι παλιότερες γενιές δεν θα δέχονταν να δώσουν ούτε ένα ευρώ. Μακάρι να μην είναι έτσι και μεγαλώνοντας να αποκτήσουν καλύτερη κρίση αλλά όταν υπάρχει παγκοσμίως μια γενικότερη τάση χαζοποίησης των μικρότερων ηλικιών δεν έχω και πολλές ελπίδες.

  • Thanos_Gr_4

    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο Χρήστο.
    Όπου σταθώ κι όπου βρεθώ πλέον, βλέπω οικογένειες των οποίων τα παιδιά (κάθε ηλικίας. Απο 2 έως 10+) είναι με ένα κινητό στο χέρι και ''παίζουν'' κάθε f2p ''παιχνίδι'' που τους έχουν κατεβάσει οι γονείς τους. Το καθημερινό και το νορμαλ για αυτές τις προσωπικότητες που πλάθονται σε αυτές τις ηλικίες, είναι να να έρχονται σε επαφή με σχεδιασμούς παιχνιδιών που προάγουν την τυχαιότητα, την τιμωρία, το άνοιγμα loot boxes (έστω και δωρεάν δεν έχει καμία σημασία) και το επαναλαμβανόμενο αυτιστικό gameplay. Μετά πάμε και στο αμέσως επόμενο μεταβατικό στάδιο που είναι τα mobile versions των PUBG και Fortnite με το εθιστικό (με την κακή έννοια) gameplay και την θεοποίηση ων cosmetics συνθέτοντας ένα τοξικό περιβάλλον ''διασκέδασης'', άκρως επικίνδυνο για τις άγουρες αυτές ηλικίες.
    Τι κρίση θα έχει η επόμενη γενιά όταν το μόνο που μαθαίνει υποσυνείδητα είναι το RNG, οι χρονικοί περιορισμοί και ο τοξικός-εθιστικός σχεδιασμός?
    Έτσι θα γαλουχηθεί μέσα τους η έννοια της διασκέδασης μέσω των videogames κι όχι η διασκέδαση όπως τη μάθαμε εμείς.....

  • https://media.giphy.com/media/3DaF9PzchjkmA/giphy.gif

  • Stormbringer

    https://media.giphy.com/media/HnNUaWI1xb0CQ/giphy.gif

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από KhR1s
  • Προσωπικά δεν με εκπλήσσει το νούμερο ειδικα από την στιγμή που βγήκε για κινητά και ταμπλέτες. Αυτο που θα ηθελα να μαθω είναι ποιες ηλικίες αποτελούν τον κύριο όγκο αυτού του τζίρου για ευνόητους λόγους.

Τελευταία Σχόλια

@Αmiga500
Φίλε πες μου οτι δεν παίζεις Turtles in Time στο original SNES?
Ναι αλλά για να κάνεις την προ παραγγελία πρέπει να πληρώσεις τώρα. Ρισκάρεις?
Αν ποτέ το κυκλοφορήσουν στο PC, μια πώληση την έχουν σίγουρη
Tetris Effect σε K2
Ε όχι και αιώνια παρθένος ο Larry! Στο Love for Sail σκόραρε σε δυνατή εστία
Δε θα τα έχουμε φέρει εμείς. Θα τα έχουν φέρει οι gamers που δεν έχουν καταναλωτική συνείδηση. Δυστυ...
Δεν είναι το ίδιο ακριβώς, συμφωνώ. Απλώς λέω ότι και το physical έχει τους περιορισμούς του. Δεν εί...
Δεν ειναι το ιδιο φιλε imortalicus, ακομα και αν σταματησει η παραγωγη μιας physical εκδοσης ενος πα...
Oπως πολυ σωστα εγραψε ο Χρηστος, ο εκπροσωπος της Ubisoft δηλωσε τα "αυτονοητα"!
Τα ιδια ακριβως α...
"They aren't a bad thing if done right "

Και για τα ναρκωτικά το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος....