Οι πιο "παιγμένοι" τίτλοι και ανακοίνωση δύο νέων!

Μέσα από μία ανάρτηση στο PlayStation Blog η Sony ανακοίνωσε πως από το Φθινόπωρο του 2016 μέχρι και σήμερα, έχουν πουληθεί περισσότερα από 3 εκατομμύρια PlayStation VR. Ταυτόχρονα η εταιρία αποκάλυψε πως οι πωλήσεις software για το VR headset της, συμπεριλαμβάνονται VR Games και VR experiences, αγγίζουν τα 21.9 εκατομμύρια.

Εκτός από τα παραπάνω δημοσιεύτηκε μία λίστα με τους 10 πιο "πολυπαιγμένους" VR τίτλους στην Βόρεια Αμερική μέχρι σήμερα, την οποία θα βρείτε παρακάτω. Όπως τονίζει η Sony, η δεκάδα περιέχει τίτλους από διαφορετικά είδη, από action-RPG μέχρι horror και first-person shooters.

  1. The Elder Scrolls V: Skyrim VR
  2. PlayStation VR Worlds
  3. Rec Room
  4. Resident Evil 7 biohazard
  5. The Playroom VR
  6. Job Simulator
  7. Until Dawn: Rush of Blood
  8. Batman: Arkham VR
  9. Farpoint
  10. Superhot VR

Τέλος αποκαλύφθηκε οι ημερομηνίες κυκλοφορίας δύο νέων VR τίτλων, του Creed και του Evasion. Το Creed κυκλοφορεί στις 25 Σεπτεμβρίου και πρόκειται για μία "boxing experience" βασισμένη στην ιστορία του Adonis Creed, ενώ το Evasion είναι ένα sci-fi first-person shooter που θα γίνει διαθέσιμο στις 9 Οκτωβρίου.

Δεν ξέρω τι και πώς αλλά βρέθηκα γραμμένος στο GameOver στα 13 μου, αφού η αναζήτηση για άλλους με το ίδιο "πρόβλημα" ξεκίνησε νωρίς. Αρκετά χρόνια μετά ακόμη δεν με έχουν διώξει, αλλά ούτε και εγώ τους άφησα. Όπως θα καταλάβατε, μεγάλωσα με Nintendo 64, PlayStation 2 και PC ενώ αργότερα "έμπλεξα" και με το online. Πλέον ασχολούμαι με αρκετά είδη, αγαπημένα τα racing, arcade και μη, τα shooters και τα παιχνίδια της Rockstar, ναι, είναι μια κατηγορία από μόνη της! Φυσικά, σαν λάτρης της στρογγυλής θεάς, τα ποδοσφαιράκια δεν γίνεται να μείνουν απ' έξω.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Άρχισε η αφαίρεση των τίτλων της Telltale από το Steam
Tales of Monkey Island και Back to the Future τα πρώτα θύματα.
Στην THQ Nordic οι Bugbear Entertainment και Coffee Stain Studios
Σκανδιναβική ενίσχυση για την THQ Nordic.
Δωρεάν για δοκιμή το Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Ακόμη ένα τετραήμερο δωρεάν διάθεσης του τίτλου σε κονσόλες και PC.
Call of Cthulhu
Στο νησί της παράνοιας.
Καινούργιο trailer από το Left Alive
Γνωρίζοντας τους πρωταγωνιστές του τίτλου.  
Διαθέσιμο το Knowledge is Power: Decades
Νέο παιχνίδι γνώσεων στην κατηγορία Playlink για το PS4.
Δείγμα από το επόμενο DLC του Shadow of the Tomb Raider
Η Lara και η νέα της φίλη σε δράση.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • τα νουμερα δεν ειναι ασχημα αλλα με προβληματιζει οτι τα περισσότερα top σε πωλήσεις παιχνιδια ειναι απο τις αρχες της κυκλοφορίας του, ενδεικτικο οτι εχει πεσει το hype αρκετα κ ειναι κριμα.
    μακαρι να κρατηθει η τεχνολογια κ να περασει στο επομενο επιπεδο τεχνικα (πολυ καλυτερες οθονες κ ισχυροτερο hardware) που θα την κανουν πραγματικα να λαμψει.

  • Sky333

    Το hype έχει πέσει γιατί δυστυχώς η Sony κάνει αναιμικό promotion παρόλο που έχει μπροστά της τίτλους όπως το Blood & Truth και το Firewall.

  • Sky333

    καλα αυτο ισχύει, το promotion ειναι παρα πολυ μικρο. ακομα κ στο launch ηταν αφαντο σχεδον. αλλα για εμενα το ενοχλητικο ειναι οτι ειναι indie σχεδον το 99% των τιτλων, θελω να δω τη Sony να βαζει κ λιγο χρημα για κατι μεγαλυτερο επιτελους.
    κ βασικα απορω ακομα γιατι δε βλεπουμε κανα παιχνιδι τυπου Mario/Spyro/Crash κλπ. τα λιγα indy που ειδα σε αυτο το στυλ ηταν ΟΝΕΙΡΟ στο VR. κ δε ζαλιζοσουν κ καθολου σε σχεση με παιχνιδια πρωτου προσωπου που γινοταν χαμος σε πολλα.

  • Τι συνολική εγκατεστημένη βάση έχει η κονσόλα; Τι adoption rate είναι αυτές οι 3 εκατομμύρια πωλήσεις; Με τι ρυθμό πουλάει το τελευταίο τρίμηνο ή εξάμηνο και με τι ρυθμό πουλάει περιεχόμενο για το περιφερειακό.

    Εξακολουθώ να θεωρώ ότι το VR είναι εμπορικά καταδικασμένο στην αποτυχία με την παρούσα του υλοποίηση, συμπεριλαμβανομένου του PS4 iteration κι εξακολουθώ να θεωρώ ότι είναι κι ευρύτερα καταδικασμένο ως τεχνολογία / εμπειρία για εμπορική εφαρμογή σε κλίμακα, περιλαμβανομένης της ψυχαγωγίας, περιλαμβανομένων των video games.

    Σε 1-2 χρόνια από τώρα θα το θυμόμαστε όπως τις 3D τηλεοράσεις.

  • lovesfool

    Για αλλους λογους ομως ετσι; Τo VR νομιζω πως απλα θα συρρικνωθεί αλλα δεν θα εξαφανιστει.
    Θα σταματησουν να βγαινουν VR only παιχνιδια. Ισως σταματησουν να εχουν και το δικο τους χειρισμο αλλα το VR νομιζω θα επιβιωσει μεχρι να ειναι ετοιμο για μεγαλη κλιμακα.

  • lovesfool

    Τα νούμερα είναι παραπάνω από θετικά και στο μέλλον θα αναπτυχθεί και άλλο το VR. Μπορεί εμπορικά να φαίνεται ότι δεν πηγαίνει καλά αλλά πολλοί είναι εν αναμονή της δευτερης γενιάς και βέβαια έχει βρει πολλές εφαρμογές για επαγγελματικη χρήση όπου εκεί αναπτύσεται σε καλύτερους ρυθμούς γιατί οι επιχειρήσεις μπορούν να διαθέσουν το high entry cost.

    Όσον αφορά το PSVR το software attachment rate είναι επίσης μεγάλο πάνω από 7 τίτλους ανά headset. Επίσης με την απαράδεκτη προώθηση που γίνεται τα 3.000.000 είναι πολλά.

  • lovesfool

    Κι όμως, εγώ προβλέπω ότι θα εξαφανιστεί η τεχνολογία, τουλάχιστον με την παρούσα της υλοποίηση. Φαινόταν από την αρχή ότι κανένας δεν την πίστεψε πραγματικά, όπως σχεδόν και με τις 3D τηλεοράσεις.

    Η προώθηση ήταν αναιμική, γιατί ακόμα κι οι εταιρίες που το ανέπτυξαν και το εμπορεύτηκαν το αναγνώρισαν ως προβληματικό εμπορικό προϊόν και δεν επιθυμούσαν να επενδύσουν μεγάλα ποσά στη διαφήμιση ή τη διανομή του, γιατί θεώρησαν (σωστά) ότι το κόστος για να φτιάξουν μία αρκετά μεγάλη ζήτηση θα ήταν υπέρογκο και μη βιώσιμο.

    Οι τίτλοι είναι κυρίως indie μικρο-παραγωγές, για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Κανένας δεν πιστεύει ότι η τεχνολογία θα ξεπεράσει το χάσμα των early adopters για να μπει σε mass market αποδοχή, οπότε κανένας δεν επενδύει χρόνο και χρήμα για να φτιάξει πρωτογενές περιεχόμενο υψηλών προδιαγραφών, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει εμπορική δυναμική. Κι επειδή το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς κι η τεχνολογία απλά το Μέσο, η έλλειψη περιεχομένου καταδικάζει την τεχνολογία σε πιο γρήγορο θάνατο.

    Ωστόσο, νομίζω το πιο σημαντικό είναι ότι οι καταναλωτές και το ευρύ κοινό έχει μιλήσει και το έχει κάνει με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο. Η τεχνολογία δεν προσφέρει καλύτερη εμπειρία. Το αντίθετο. Προσφέρει υποδεέστερη εμπειρία. Αυτά που θυσιάζει ο χρήστης είναι δυσανάλογα περισσότερα από αυτά που κερδίζει. Αλλά αυτό είναι άλλο σεντόνι... ίσως το γράψω μαζί με την προφητεία μου ότι το voice interface επίσης δεν είναι το μέλλον.

    Αν δεν συμβεί στο πρώτο εξάμηνο, αν δεν συμβεί έστω στον πρώτο ενάμιση χρόνο, δεν θα συμβεί ποτέ. Δεν θα υπάρξει δεύτερη γενιά. Αυτή η υλοποίηση απέτυχε. Ίσως ξαναδούμε το VR με κάποια άλλη μορφή ή ως μέρος κάποιας ευρύτερη εμπορικής εφαρμογής στο μέλλον, αλλά με αυτή του τη μορφή το θεωρώ νεκρό εν τη γεννέση του, για τους ίδιους και μερικούς παραπάνω λόγους που ήταν άκυρη ιδέα εξ αρχής οι 3D τηλεοράσεις.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από lovesfool

Τελευταία Σχόλια

Αν ποτέ το κυκλοφορήσουν στο PC, μια πώληση την έχουν σίγουρη
Tetris Effect σε K2
Ε όχι και αιώνια παρθένος ο Larry! Στο Love for Sail σκόραρε σε δυνατή εστία
Δε θα τα έχουμε φέρει εμείς. Θα τα έχουν φέρει οι gamers που δεν έχουν καταναλωτική συνείδηση. Δυστυ...
Δεν είναι το ίδιο ακριβώς, συμφωνώ. Απλώς λέω ότι και το physical έχει τους περιορισμούς του. Δεν εί...
Δεν ειναι το ιδιο φιλε imortalicus, ακομα και αν σταματησει η παραγωγη μιας physical εκδοσης ενος πα...
Oπως πολυ σωστα εγραψε ο Χρηστος, ο εκπροσωπος της Ubisoft δηλωσε τα "αυτονοητα"!
Τα ιδια ακριβως α...
"They aren't a bad thing if done right "

Και για τα ναρκωτικά το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος....
Συνεχίζει η Thq να αγοράζει ότι βρίσκεται στο πέρασμα της. Η Thq που έκλεισε. Να μου θυμηθείτε πως ε...
Δεν είναι πάνω-κάτω ίδια φάση με το να μη βρίσκεις κόπιες στα ράφια; Γι' αυτούς που τα έχουν ήδη αγο...