Aσχολούνται οι "καλύτεροι προγραμματιστές" της εταιρίας.

Μπορεί ακόμη η σκόνη από το χαμό και τις αντιδράσεις που έφερε η ανακοίνωση του Diablo Immortal να μην έκατσε ακόμη, όμως στελέχη της Blizzard συνεχίζουν τις "περίεργες" δηλώσεις. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια ενός panel που διεξήχθη πριν λίγες ώρες στα πλαίσια της BlizzCon, ο Allen Adham, Executive Producer της Blizzard, και ο Principle Designer, Wyatt Cheng, απάντησαν σε αρκετές ερωτήσεις, με τις δηλώσεις τους να μην ήταν αυτές που θα περίμενε κανείς μετά τις αντιδράσεις των φίλων των τίτλων της εταιρίας.

O Allen υποστήριξε πως πολλοί από τους εργαζομένους της εταιρίας, ενώ τα προηγούμενα χρόνια έπαιζαν κυρίως σε υπολογιστές, πλέον αφιερώνουν αρκετές ώρες στο mobile gaming, με τον Cheng να γνέφει καταφατικά. Στη συνέχεια συμπλήρωσε πως κάποιοι από τους καλύτερους προγραμματιστές της εταιρίας έχουν μετακινηθεί σε projects που αφορούν την ανάπτυξη mobile τίτλων, σχετικών με όλα τα IP της Blizzard και όχι μόνο του Diablo. Λίγο αργότερα, σε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη των δύο στην ιστοσελίδα invenglobal, o Allen ερωτήθηκε για το αν η Blizzard έχει την ικανότητα να αναπτύξει δικούς της τίτλους για mobile συσκευές, με τον ίδιο να απαντά πως αρκετοί εργαζόμενοι στην εταιρία έχουν δουλέψει επάνω σε ανάλογα projects τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, υποστήριξε εκ νέου πως mobile τίτλοι αναπτύσσονται για όλα τα IP της εταιρίας, κάποιοι με εξωτερική βοήθεια όπως στην περίπτωση του Diablo Immortal, όμως οι περισσότεροι από αυτούς αναπτύσσονται αποκλειστικά από την Blizzard Entertainment.

Τέλος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ανάμεσα σε άλλα, ο Allen ερωτήθηκε για το αν οι ανησυχίες της κοινότητας για pay-to-win συστήματα στο Diablo Immortal βάζουν σε σκέψεις την Blizzard, για να απαντήσει πως οι ίδιοι δεν ξέρουν πως θα αντιμετωπίσουν αυτές τις ανησυχίες, από επιχειρηματική πλευρά, και πως οι προηγούμενοι τίτλοι της εταιρίας είναι ένα καλό παράδειγμα για το πώς θα το χειριστούν.

Τσέκαρε το βίντεο

Δεν ξέρω τι και πώς αλλά βρέθηκα γραμμένος στο GameOver στα 13 μου, αφού η αναζήτηση για άλλους με το ίδιο "πρόβλημα" ξεκίνησε νωρίς. Αρκετά χρόνια μετά ακόμη δεν με έχουν διώξει, αλλά ούτε και εγώ τους άφησα. Όπως θα καταλάβατε, μεγάλωσα με Nintendo 64, PlayStation 2 και PC ενώ αργότερα "έμπλεξα" και με το online. Πλέον ασχολούμαι με αρκετά είδη, αγαπημένα τα racing, arcade και μη, τα shooters και τα παιχνίδια της Rockstar, ναι, είναι μια κατηγορία από μόνη της! Φυσικά, σαν λάτρης της στρογγυλής θεάς, τα ποδοσφαιράκια δεν γίνεται να μείνουν απ' έξω.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Απομάκρυνση της Nintendo από την αγορά mobile
Προσπάθεια για καλύτερη αξιοποίηση των IPs της και επιστροφή στις κονσόλες.
Η Codemasters απέκτησε τα δικαιώματα του WRC
Για τα πέντε επόμενα χρόνια.
Έρχεται το Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered
Κοντά μας προς το τέλος του καλοκαιριού.
Πρώτο δείγμα gameplay από το NieR Re[in]carnation
Από το πλαίσιο των φετινών Famitsu Dengeki Game Awards.
Έφτασε τα 30 εκατομμύρια αντίτυπα το Terraria
Άκρως ικανοποιητικό νουμερο για indie τίτλο.
Νέες πληροφορίες για το Pokemon Home
Απλές και premium λειτουργίες, επικοινωνία με Pokemon Bank και GO.
Σε κατάσταση αναμονής η ανάπτυξη του The Elder Scrolls: Legends
Στον “πάγο” η διάθεσή του για τις κονσόλες.
Το Red Bull M.E.O. επιστρέφει για ακόμη μια φόρα
Ξεκίνησε η νέα σεζόν του μεγαλύτερου διεθνούς mobile gaming τουρνουά
Ρεκόρ πωλήσεων για το Call of Duty Mobile
Mε 100 εκ. downloads την πρώτη του εβδομάδα.

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

μπρρρρ τριζουν τα κόκκαλα των ηρωικών Tassadar και Zeratul :p
Μακαρι να ειναι αυτα απλα για αρπαχες που ενισχύουν το ταμείο και η παραγωγή κανονικών τιτλων να μην επιρρεαστεί. Μακαρι...

This comment was minimized by the moderator on the site

Με 100 εκατομμυρια χρηστες στο Heartstone....πως να μην πεσει με τα μουτρα στο mobile gaming η Blizzard?

Οταν βγαινει ενα ΑΑΑ παιχνιδι με κοστος κατασκευης αρκετων εκατομμυριων το οποιο με ζορι πουλαει μερικα εκατομμυρια κομματια και πολλες φορες βγαζει δεν βγαζει τα χρηματα που κοστισε και απο διπλα ενα παιχνιδι με καρτες που μπορει να κοστιζει μολις το 1/10 του ΑΑΑ τιτλου, βγαζει κερδη...

Με 100 εκατομμυρια χρηστες στο Heartstone....πως να μην πεσει με τα μουτρα στο mobile gaming η Blizzard?

Οταν βγαινει ενα ΑΑΑ παιχνιδι με κοστος κατασκευης αρκετων εκατομμυριων το οποιο με ζορι πουλαει μερικα εκατομμυρια κομματια και πολλες φορες βγαζει δεν βγαζει τα χρηματα που κοστισε και απο διπλα ενα παιχνιδι με καρτες που μπορει να κοστιζει μολις το 1/10 του ΑΑΑ τιτλου, βγαζει κερδη πολλαπλασια του κοστους κατασκευης του...τι συζηταμε τωρα?

Μην ξεχναμε οτι απο πισω υπαρχουν επενδυτες-μετοχοι που περιμενουν να δουν κερδη και δυστυχως πια τα πολλα κερδη ερχονται απο τα Gaas μοντελα. :(
Αυτη ειναι και η απαντηση σε οσους αναρωτιουνται για τους λογους, με πολλους μαλιστα απο αυτους (που αναρωτιουνται) ισως και επι χρονια να στηριζουν τις Gaas υπηρεσιες της Blizzard!

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από Amiga500 Amiga500
This comment was minimized by the moderator on the site

Δυστυχώς η Blizzard σταμάτησε να με απασχολεί από το Frozen Throne και μετά.Ότι και να έβγαλε,προσανατολισμένο στο εύκολο κέρδος.Κρίμα.

There are no comments posted here yet