Προσπάθεια προώθησης των νέων ΙΡ της εταιρείας.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Masayuki Onoue, σκηνοθέτης της Game Freak (του στούντιο πίσω από τη δημοφιλή σειρά Pokémon), αποκάλυψε πως η εταιρεία σκοπεύει να δώσει προτεραιότητα στο Gear Project, στο τμήμα δηλαδή της εταιρείας που ασχολείται με την ανάπτυξη τίτλων πέρα από αυτών της σειράς Pokémon.

Αν και οι τίτλοι του Gear Project έχουν κυκλοφορήσει σχεδόν αθόρυβα για το Nintendo 3DS, μέσω του Nintendo eshop, εν τούτοις είναι ολοφάνερη η επιθυμία στελεχών της Game Freak να ασχοληθούν με νέα project, κάτι που φάνηκε με την ανακοίνωση του Town, ενός RPG που αναμένεται να κυκλοφορήσει για το Nintendo Switch εντός του 2019. Ως εκ τούτου, η εταιρεία, σύμφωνα πάντα με τον Onoue, έχει εδώ και καιρό χωριστεί σε δυο ομάδες - την Ομάδα Παραγωγής 1, που ασχολείται με το Gear Project, ενώ η Ομάδα Παραγωγής 2 ασχολείται αποκλειστικά με τους τίτλους της σειράς Pokémon. 

Στο εξής, όμως, η Game Freak θα δώσει περισσότερη προτεραιότητα στη δουλειά της Ομάδας 1, καθώς επιθυμούν να προσφέρουν τίτλους που μπορεί να είναι εξίσου συναρπαστικοί, όπως και οι τίτλοι της σειράς Pokémon. Θέλοντας να αποφύγει όμως τυχόν αντιδράσεις για παραμέληση της σειράς Pokémon, η οποία ουσιαστικά και ανέδειξε το στούντιο, ο Onoue ξεκαθάρισε πως υπάρχει συχνή εσωτερική μετακίνηση των μελών της εταιρείας από τη μια ομάδα στην άλλη, καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να εργαστούν σε διαφορετικές πλατφόρμες ή να αναλάβουν διαφορετικούς ρόλους σε κάθε project, επιτρέποντάς τους να αποκτήσουν περισσότερη εμπειρία και νέες ιδέες, τις οποίες και μπορούν να αξιοποιήσουν για να προσφέρουν νέες gameplay εμπειρίες στα core παιχνίδια της σειράς Pokémon, αναφέροντας τον εαυτό του ως ζωντανό παράδειγμα.  

Καταληκτικά, ο Onoue ανέφερε πως η Game Freak στεγάζει ένα αποκλειστικό τμήμα Research & Development (Έρευνας και Ανάπτυξης), το οποίο και τους επιτρέπει να εργάζονται παράλληλα σε διαφορετικές πλατφόρμες. Το εν λόγω τμήμα δημιουργεί τη βάση και τη βιβλιοθήκη των assets που χρησιμοποιούνται στα project της εταιρείας, κάτι που θα διευκολύνει τους ρυθμούς ανάπτυξης τίτλων σε μελλοντική βάση.

Όλα ξεκινάνε ένα βράδυ Χριστουγέννων όπου αποκτώ το πρώτο μου Game Boy και γίνομαι αυτόματα (χωρίς να το ξέρω τότε) οπαδός της Nintendo. Ακολουθεί μια κονσόλα PlayStation (σε λίγο μεγαλύτερη ηλικία) και από τότε η δεσποινίδα Croft εισβάλει στη ζωή μου. Έκτοτε, τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει πολύ. Παραμένω φανατικός οπαδός των φορητών και των 3rd person Action Adventures (Tomb Raider! Prince of Persia! Assassin’s Creed??) μόνο που προτιμώ να απολαμβάνω τίτλους στην οθόνη του PC (γιατί είμαι φαν και των RTS!). Από εκεί και πέρα δεν θα πω όχι σε ένα καλό βιβλίο, πολλές καλές σειρές, άπειρες καλές ταινίες και βόλτες με καλή παρέα.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Balan Wonderworld
Action-platformer από τους Yuji Naka, Naoto Oshima και Square Enix.
Τέλος εποχής για το Nintendo 3DS
Συμπληρώνοντας περισσότερο από εννιά χρόνια στην αγορά.
Οι ανακοινώσεις του πρόσφατου Nintendo Direct mini
Όλοι οι τίτλοι των 3rd party developers για το προσεχές διάστημα
Super Mario 3D All-Stars - Review
Επέτειος υψηλής ανάλυσης.
To Line Up παιχνιδιών της Ubisoft για το προσεχές διάστημα
Όπως παρουσιάστηκε στο πρόσφατο Ubisoft Forward.
Immortals: Fenyx Rising - Preview
Παίξαμε το μέχρι πρότινος γνωστό ως "Gods and Monsters".
Ημερομηνία διάθεσης του Immortals: Fenyx Rising
Αρχές Δεκεμβρίου για κονσόλες και PC.
Αναφορές για επερχόμενους τίτλους "4K-Ready" από τη Nintendo
Και για αύξηση της παραγωγής για το Nintendo Switch.
Έρχονται σημαντικές ενημερώσεις για το Streets of Rage 4
Με σκοπό την επίλυση τεχνικών προβλημάτων του παιχνιδιού.
Ανακοινώθηκε το Hyrule Warriors: Age of Calamity
Ο χαμένος σύνδεσμος πριν το Breath of the Wild. 

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

Κουράστηκαν εκεί στη gamefreak και κούρασαν και εμάς. Ας δωθει επιτέλους σε άλλη εταιρεία. Όσο πουλάνε βέβαια κάτι τέτοιο δεν θα γίνει.

There are no comments posted here yet