Με την εταιρεία να αποσκοπεί στην περαιτέρω αύξησή τους.

Η Capcom έκανε γνωστό πως η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων της πραγματοποιείται με ψηφιακά μέσα, ισχυρίζοντας πως σε ποσοστό τεσσάρων εκ των πέντε παιχνιδιών της εταιρείας διανέμονται ψηφιακά, ενώ έχει ως σκοπό την περαιτέρω αύξηση του εν λόγω ποσοστού.

Όπως η ίδια αναφέρει: "Ενώ εξαρτάται πλήρως από την εξέλιξη της καταναλωτικής συμπεριφοράς, επί του παρόντος προωθούμε την ψηφιακή στρατηγική μας, με στόχο το 90%, δεδομένου ότι ορισμένοι καταναλωτές προτιμούν το retail. Στοχεύουμε στη συνεχή διεύρυνση της επιχειρηματικής μας απόδοσης, μεγιστοποιώντας τα οφέλη από τις ψηφιακές πωλήσεις, στα οποία συμπεριλαμβάνεται η δυνατότητα παροχής του περιεχομένου μας για χρονικά μεγαλύτερες περιόδους και σε ολόκληρο τον κόσμο."

Η μετατόπιση της ιαπωνικής εταιρείας προς της ψηφιακές πωλήσεις γίνεται με γρηγορότερους ρυθμούς από όσο είχε προβλέψει ακόμα και η ίδια. Τον περασμένο χρόνο αυτές αυξήθηκαν κατά 53.3%, ενώ έως και για την τρέχουσα χρονιά δεν υπολόγιζε αυτές να περάσουν σε ποσοστό το 75% των συνολικών πωλήσεών της, καθώς αυτή τη στιγμή αποτελούν το 80% αυτών.

Όλα ξεκίνησαν πίσω στο 2008, όταν ένα χειμωνιάτικο πρωινό ο Γιώργος στάθηκε μπροστά από μία τηλεόραση, που πρόβαλε πλάνα του Gran Turismo 4, από ένα PS2. Η στιγμή αυτή οδήγησε στους πρώτους "σπινθήρες" για την όξυνση του ενδιαφέροντός του επάνω σ' αυτό που είχε μόλις αντικρίσει. Από τότε, όντας κυρίως single player παίκτης και χωρίς να έχει αλλάξει στρατόπεδο, οι AAA/ AA τίτλοι της Sony κερδίζουν εγωκεντρικά το ενδιαφέρον του, όπως και σειρές/ ταινίες που έχουν να του προσφέρουν μία εξίσου απολαυστική εμπειρία. Ακούει  Metal/ Hard Rock μουσική και δεν παύει ποτέ να είναι οπαδός της καλής φυσικής κατάστασης, μέσω της διατροφής και της άσκησης.

Σχόλια (0)

There are no comments posted here yet