Με την ομάδα να επικεντρώνεται στο αρχικό παιχνίδι.

Σε ακύρωση της ανάπτυξης για το sequel του Among Us προέβη η Innersloth, αναφέροντας πως αιτία για τη συγκεκριμένη επιλογή αποτελεί η επιθυμία της να επικεντρωθεί στο αρχικό παιχνίδι.

Όπως έγινε γνωστό μέσα από σχετική ενημέρωση στην επίσημη σελίδα της εταιρείας, υπάρχουν υποσχέσεις από την ίδια για ενσωμάτωση όλου του νέου περιεχομένου που έχει σχεδιαστεί για το sequel, στο αρχικό Among Us, ευελπιστώντας αυτό να αξιοποιηθεί από την όλο και αυξανόμενη κοινότητά του, και αντιμετωπίζοντας παράλληλα τα σχετικά ζητήματα που απορρέουν από μία τέτοια απόφαση. Όπως αναφέρει η ομάδα στη σχετική ενημέρωση: "Ο κύριος λόγος που επιστρέψαμε για μία συνέχεια είναι επειδή η βάση δεδομένων του Among Us είναι τόσο παρωχημένη και δεν έχει κατασκευαστεί για να υποστηρίζει την προσθήκη τόσου πολύ νέου περιεχομένου. Ωστόσο, παρατηρώντας πόσοι άνθρωποι απολαμβάνουν το Among Us μάς κάνει πραγματικά να θέλουμε να υποστηρίξουμε το παιχνίδι και να το φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο. Αποφασίσαμε να ακυρώσουμε το Among Us 2, και, αντ' αυτού να επικεντρωθούμε στη βελτίωση του αρχικού Among Us. Όλο το περιεχόμενο που έχουμε σχεδιάσει για το Among Us 2 θα έρθει στο αρχικό Among Us. Αυτό αποτελεί πιθανότατα τη δυσκολότερη επιλογή, διότι σημαίνει πως πηγαίνουμε βαθύτερα στον κύριο πυρήνα του παιχνιδιού και επανεξετάζουμε αρκετά από τα μέρη του. Έχουμε σχεδιάσει πολλά πράγματα και είμαστε ενθουσιασμένοι να φέρουμε νέο περιεχόμενο σε όλους όσους εξακολουθούν να το απολαμβάνουν παίζοντας."

Το Among Us αποτελεί ένα παιχνίδι πολλαπλών παικτών, στο οποίο μία ομάδα συνεργάζεται για να διαφυλάξει ένα διαστημόπλοιο έως την απογείωσή του, την οποία και καλείται να παρεμποδίσει η αντίπαλη ομάδα, με ορισμένους παίκτες που επιλέγονται τυχαία να έχουν αντίθετες προθέσεις από αυτές που φανερώνουν. Ο τίτλος έγινε διαθέσιμος τον Νοέμβριο του 2018, με το 70% των συνολικών λήψεών του για κινητές συσκευές να πραγματοποιούνται μεταξύ του περασμένου Ιουλίου και Αυγούστου, έχοντας καταγράψει περισσότερες από 86 εκατομμύρια λήψεις. Επί του παρόντος, το στούντιο εργάζεται στην επίλυση των θεμάτων που έχουν προκύψει στον server, αλλά προτίθεται να παρουσιάσει κι ένα νέο σύστημα για τα accounts των χρηστών, με φίλους και νέα χαρακτηριστικά, με την υποστήριξή του να προγραμματίζεται για το προσεχές μέλλον.

Το Among Us κυκλοφορεί σε κινητές συσκευές (Android & iOS) και ηλεκτρονικούς υπολογιστές (μέσω του Steam και της επίσημης σελίδας της Innersloth).

Όλα ξεκίνησαν πίσω στο 2008, όταν ένα χειμωνιάτικο πρωινό ο Γιώργος στάθηκε μπροστά από μία τηλεόραση, που πρόβαλε πλάνα του Gran Turismo 4, από ένα PS2. Η στιγμή αυτή οδήγησε στους πρώτους "σπινθήρες" για την όξυνση του ενδιαφέροντός του επάνω σ' αυτό που είχε μόλις αντικρίσει. Από τότε, όντας κυρίως single player παίκτης και χωρίς να έχει αλλάξει στρατόπεδο, οι AAA/ AA τίτλοι της Sony κερδίζουν εγωκεντρικά το ενδιαφέρον του, όπως και σειρές/ ταινίες που έχουν να του προσφέρουν μία εξίσου απολαυστική εμπειρία. Ακούει  Metal/ Hard Rock μουσική και δεν παύει ποτέ να είναι οπαδός της καλής φυσικής κατάστασης, μέσω της διατροφής και της άσκησης.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Ανακοινώθηκε νέο υλικό για το Borderlands 3
Διαθέσιμο μέσω του Season Pass 2.
Αποκαλύφθηκαν οι απαιτήσεις συστήματος για το Assassin's Creed: Valhalla
Μαζί με ένα νέο trailer αφιερωμένο στον οπτικό τομέα του τίτλου.
Ανακοινώθηκε το King Arthur: Knight’s Tale
Ένα turn-based tactical RPG από τη NeoCore Games.
Οι απαιτήσεις συστήματος για το Syberia: The World Before
Μπορείτε να "τρέξετε" την επιστροφή της Kate Walker;
Η Amazon βάζει τέλος στην ανάπτυξη για το Crucible
Μόλις πέντε μήνες μετά από την κυκλοφορία του.
Ημερομηνία διάθεσης του The Medium
Στα μέσα Δεκεμβρίου για Xbox Series X/S και PC.
Διαθέσιμο το νέο update για το World of Warships
Νέες προσθήκες και βελτιώσεις στο παιχνίδι.
Το For Honor έρχεται και στην επόμενη γενιά
Με δωρεάν "αναβάθμιση" και πληροφορίες επίδοσης στις νέες κονσόλες.
Star Wars Squadrons - Review
X-Wing Vanguard VS Tie-Fighter Titan Squadrons.

Σχόλια (0)

There are no comments posted here yet