Ο Θάνατος παραμονεύει

Το 1998, ο σχεδιαστής Joe Madureira, γνωστός τότε από τη δουλειά του στο Uncanny X-Men της Marvel Comics, ξεκίνησε μια σειρά comics με τίτλο Battle Chasers – μία σειρά με ύφος sword-and-sorcery, η οποία έμπλεκε το fantasy με το science fiction, με έμπνευση, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου, τα παιχνίδια Final Fantasy. Η σειρά ήταν μάλλον αδύναμη σεναριακά, ενώ εκδιδόταν τόσο σποραδικά που τα τεύχη έφτασαν να απέχουν έως και 16 μήνες μεταξύ τους – ίσως γιατί ο Madureira προτιμούσε να παίζει Final Fantasy παρά να εμπνέεται από αυτό! Παρόλα αυτά, το Battle Chasers διέθετε το χαρακτηριστικό καλλιτεχνικό στυλ του Madureira, που συνδύαζε το manga και το δυτικό cartoon για να παράγει ένα πρωτότυπο αποτέλεσμα (που αντιγράφηκε κατά κόρον αργότερα), με εξαιρετικές ιδέες design χαρακτήρων.

Κάνοντας ένα χρονικό άλμα μπροστά, στο 2010, η Vigil Games, δημιούργημα του Joe Madureira και του David Adams, κυκλοφόρησε το Darksiders, ένα action game με RPG στοιχεία που ήρθε από το πουθενά για να συγκεντρώσει ανέλπιστα καλές κριτικές και να αγκαλιαστεί από το κοινό. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι το σενάριο, με την μετα-αποκαλυπτική Γη που μόλις έχει καταστραφεί από τον Αρμαγεδδώνα, δεν προδιέθετε και για τις πιο πρωτότυπες τοποθεσίες, ούτε έδινε στον Madureira και την καλλιτεχνική ομάδα της Vigil ιδιαίτερο χώρο για πειραματισμούς στο design.

Αυτό αλλάζει στο Darksiders II, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Jim Huntley, global brand director της THQ για το παιχνίδι. “Στο πρώτο Darksiders ήμασταν κάπως περιορισμένοι από καλλιτεχνικής άποψης, καθώς εξελισσόταν στην μετα-αποκαλυπτική Γη – ενώ τώρα έχουμε πολύ πιο φανταστικές περιοχές,” μας λέει. “Γενικά, όταν ξεκινάς ένα νέο franchise, με ένα καινούριο σενάριο και καινούριους χαρακτήρες, πρέπει να κρατήσεις κάποια πράγματα γνώριμα για τον κόσμο, εξ ου και το μετα-αποκαλυπτικό σκηνικό. Στο Darksiders II πάμε πιο πέρα και έχουμε περισσότερα περιθώρια, οπότε θα δείτε περιοχές όπως τα Dead Plains, το Angel Realm και το Demon Realm, που διαθέτουν το δικό τους εικαστικό στυλ, το οποίο δένει με το συνολικό σύμπαν.”

Στο Darksiders II, δεν ελέγχετε τον War, αλλά τον αδελφό του και άλλο ένα μέλος των τεσσάρων Καβαλάρηδων της Αποκάλυψης, τον Death. Η αλλαγή είναι παραπάνω από διακοσμητική, όπως βλέπουμε από τα πρώτα λεπτά του demo που παίζουμε, στο event της THQ στο Λονδίνο: ο Death, εκτός από το αρκετά διαφορετικό (αλλά πάντα με την αναγνωρίσιμη υπογραφή του Madureira) στυλ του, είναι εμφανώς πιο γρήγορος και πιο ευκίνητος από τον ογκώδη αδελφό του. Οι επιθέσεις με τα δίδυμα δρεπάνια του είναι ταχύτατες, ενώ διαθέτει μια νέα κίνηση αποφυγής, αντικαθιστώντας τη λογική της απόκρουσης που ταίριαζε περισσότερο στον War.

“Είναι πάντοτε ρίσκο όταν, σε ένα sequel, αλλάζεις τον κεντρικό χαρακτήρα,” λέει ο Huntley. “Αλλά θέλαμε ο Death να είναι διαφορετικός, τον θέλαμε επηρμένο και σαρκαστικό, διαφορετικό από τον War, αλλά και γρήγορο, ευκίνητο, να μπορεί να κινείται γρήγορα στο περιβάλλον και να αποφεύγει επιθέσεις.” Ξεκινώντας από αυτή τη βάση, το παιχνίδι σχεδιάστηκε για να ταιριάξει με τον νέο του πρωταγωνιστή. “Για παράδειγμα, το σύστημα για το wall-running υπήρχε από το προηγούμενο παιχνίδι, αλλά θεωρήσαμε ότι δεν ταίριαζε με τον τύπο του War,” αποκαλύπτει ο Huntley.

“Οπότε, σχεδιάζοντας το ΙΙ, το θυμηθήκαμε και είπαμε, γιατί να μην το μεταφέρουμε στον Death, όπου είναι πιο ταιριαστό; Και γενικώς, δοκιμάσαμε πολλά πράγματα - άλλα λειτουργούσαν, άλλα όχι, αλλά θα δείτε ότι όσο προχωράτε στο παιχνίδι, μπορείτε να ξεκλειδώσετε περισσότερα abilities και να ‘δένετε’ κινήσεις μεταξύ τους – η πρόκληση γίνεται μεγαλύτερη, αλλά το ίδιο και η αίσθηση της ανταμοιβής.”

Αυτό γίνεται φανερό σε τμήματα που περιλαμβάνουν σκαρφάλωμα, platforming και jumping puzzles. Δεν διαφέρουν μεν από αντίστοιχα τμήματα σε άλλα παιχνίδια, αλλά η ταχύτητα και η ευκινησία με τις οποίες σκαρφαλώνει και πηδά ο Death, εντυπωσιάζουν. Ένα απλό σπρώξιμο του αναλογικού μοχλού προς μία κατεύθυνση, αρκεί για να στείλει τον πρωταγωνιστή σε μια σειρά από άλματα και λαβές στον χώρο, με ταχύτητα και ακρίβεια που λίγα παιχνίδια καταφέρνουν.

{PAGE_BREAK}

Επιστρέφοντας στο έδαφος, τα προσόντα του Death συνεπάγονται γρήγορα χτυπήματα και combos, τα οποία όμως δεν φυλακίζουν τον χαρακτήρα σε μια σειρά από animations – με την ίδια ευκολία που προσγειώνουμε χτυπήματα στους εχθρούς, μπορούμε να γυρίσουμε και να αναλάβουμε κάποιον άλλο που πλησιάζει πίσω μας και να αλλάξουμε από τα βασικά όπλα του Death στο βαρύ του όπλο (το οποίο ενεργοποιείται πατώντας το Υ), που μπορεί να είναι κάποιο σφυρί, τσεκούρι ή παρεμφερές.

“Τα βαριά όπλα που μπορείτε να επιλέξετε, έχουν όλα διαφορετικά animations και πραγματικά νιώθετε το βάρος του καθενός,” λέει ο Huntley. “Επίσης, δεν θέλαμε να αιχμαλωτίζεστε μέσα στα combos, αλλά να μπορείτε να αλλάζετε γρήγορα κατεύθυνση και να χτυπάτε με όποιο όπλο θέλετε.”

Οι εχθροί αφήνουν πίσω τους loot με το οποίο μπορούμε να εξοπλίσουμε τον Death, μας, ενώ το RPG στοιχείο είναι ακόμα πιο έντονο με τα ability trees που είναι διαθέσιμα, και τα οποία επιτρέπουν την περαιτέρω παραμετροποίηση του χαρακτήρα μας. “Οι μηχανισμοί RPG είναι κάτι που θέλαμε από το πρώτο παιχνίδι, αλλά ήμασταν νέο studio και δεν προλαβαίνεις να κάνεις από την αρχή όσα θέλεις. Με τον Death λοιπόν, θέλαμε να μπορείτε να τον τροποποιείτε, να φτιάξετε τον δικό σας Death όπως θέλετε. Δεν θα μπορείτε να έχετε όλα τα skills και όλο το loot με ένα μόνο playthrough – θα χρειαστεί να επιστρέψετε στο παιχνίδι ξανά και ξανά.”

Το γενικότερο στυλ του παιχνιδιού παραπέμπει σε πιο φανταστικά σκηνικά από την μετα-αποκαλυπτική Γη του πρώτου. Το επίπεδο που παίζουμε αποτελεί εισαγωγή στο παιχνίδι και είναι αρκετά γραμμικό, αλλά πολύ όμορφο: βουνά από πάγο υψώνονται τριγύρω μας, καθώς οι εχθροί πετάγονται μέσα από παγωμένες φυλακές για να μας σταματήσουν. Σύμφωνα με τον Huntley, όμως, η συνέχεια θα είναι διαφορετική. “Μόλις βγείτε σε αυτό που ονομάζουμε Maker’s Realm, ο κόσμος ανοίγει, θα υπάρχει μια κεντρική πόλη και επίσης side-quests, dungeons κλπ,” λέει. “Γενικώς το Darksiders II θα ειναι πολύ μεγαλύτερο παιχνίδι. Η μηχανή μας επιτρέπει να έχουμε μεγαλύτερα bosses, μεγαλύτερα περιβάλλοντα... Θα σας πάρει αρκετό χρόνο για να το ολοκληρώσετε.”

Αντιμετωπίζοντας ένα mini-boss και μια κλιμακτική μάχη στο τέλος του κεφαλαίου, δεν μπορούμε να μην σταθούμε στο χαρακτηριστικό εικαστικό στυλ του παιχνιδιού, κάτι που προέρχεται τόσο από τη δουλειά του Joe Madureira, όσο και από την φιλοσοφία της Vigil. “Η Vigil θεωρεί τον εαυτό της πρωτίστως ένα art studio, με ένα χαρακτηριστικό στυλ, στο οποίο δίνεται μεγαλύτερη έμφαση από ό,τι σε άλλα studios που έχω δει,” αναφέρει ο Huntley.

“Κι αυτό οδηγεί σε σημαντικές προκλήσεις από σχεδιαστικής άποψης, πρέπει οι χαρακτήρες που σχεδιάστηκαν και δείχνουν φανταστικοί στο χαρτί, να μεταφραστούν σε κίνηση, να ταιριάζουν με το περιβάλλον τους και να δείχνουν πειστικοί. Είναι όπως όταν εγώ διάβασα το Hobbit και είχα στο μυαλό μου μια εικόνα του πώς έπρεπε να δείχνει ο Gollum, και όταν είδα το Lord of the Rings, σκέφτηκα ‘Ναι! Έτσι ακριβώς πρέπει να είναι!’ Φροντίζουμε, λοιπόν, το art να υποστηρίζει το gameplay, αυτό με τη σειρά του να υποστηρίζει την ιστορία, κι έτσι δημιουργούμε ένα σύνολο με συνοχή.”

Το Darksiders II αναμένεται τον Αύγουστο του 2012, για PC, Xbox 360 και PS3, ενώ θα υπάρξει και έκδοση για Wii U.

Μιχάλης Τέγος

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Ο Spidey έρχεται στο Marvel's Avengers
Αποκλειστικά στην έκδοση του τίτλου για τις κονσόλες της Sony.
Τι επιφυλάσσει η Season 4 του Tekken 7
Αρκετές βελτιώσεις και σημαντικές προσθήκες στον τίτλο.
Έρχεται το Ever Forward της Pathea Games
Το νέο project από τους δημιουργούς του My Time at Portia.
Συνεχίζονται οι προσπάθειες βελτίωσης του Anthem
Εξελίσσοντας τους μηχανισμούς του loot.
Απολογισμός από την παρουσίαση του Halo: Infinite
Ενώ free-to-play θα είναι το multiplayer τμήμα του παιχνιδιού.
Σημαντικό το ενδιαφέρον του κοινού για το Grounded
Μέσα σε δύο μόλις ημέρες από τη διάθεσή του σε Early Access.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο Battletoads
Eπιστροφή των πολεμόχαρων βατράχων, 26 χρόνια μετά.
Σε ανάπτυξη βρίσκεται νέος AAA τίτλος από την People Can Fly
Action-adventure κατηγορίας, για τα συστήματα νέας γενιάς.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Metamorphosis
Ένας adventure τίτλος με μια ιστορία βασισμένη στον Κάφκα.
Διαθέσιμο έγινε το Hellpoint
Ένα sci-fi "Soulslike", action-RPG, με δυναμικό κόσμο.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (36)

This comment was minimized by the moderator on the site

Η μορφή του Death είναι πολύ ποιο εντυπωσιακή από αυτή του War μου θυμίζει τον Skeletor (Τον αντίπαλο του He-man)

This comment was minimized by the moderator on the site

Το περιμένουμε πως και πως το παιχνίδι...

This comment was minimized by the moderator on the site

Είναι άνετα μέσα στα 10 πιο αναμενόμενα παιχνίδια της φετινής χρονιάς.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πρωτα αυτο μετα max payne 3 και μετα witcher 2 (xbox). Αυτη ειναι η τριαδα μου για φετος.. Και για να πω μια πενταδα βαλε και borderlands 2 και HALO 4!

This comment was minimized by the moderator on the site

Ο τίτλος έχει γίνει pre order καιρό. Περιμένουμε τον Αύγουστο. Πάντως με τρώει να μάθω τι χαρακτήρας είναι ο Death.

This comment was minimized by the moderator on the site

συμφωνω με braveheart.στα top μαλιστα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραία πράγματα. Το αναμένω με ανοιχτές αγκάλες!

This comment was minimized by the moderator on the site

Το αστείο είναι ότι ήταν τρελή επιτυχία το Battle Chasers, και είχε κάνει recor προ-παραγγελιών, αλλά ο Madueira βαριόταν να ζωγραφίσει!! Πάντως το στυλ του φαίνεται πραγματικά σε όλο το Darksiders. Από τις φουσκωτές παλάμες μέχρι τις πανοπλίες.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολυαναμενομενο!!Σιγουρη αγορα απο εμενα μακαρι να εβγαινε και απο τον ιουνιο αλλα...υπομονη και ερχετε!!ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑΑΑ!

This comment was minimized by the moderator on the site

darksiders+loot system+zelda dungeons+rpg elements=darksiders2-pure win!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Ολα ωραια και καλα, αλλα θα ηθελα ξανα να πρωταγωνιστει ο War.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πάρα πολύ καλό. Σήγουρη αγορά με τα 1000++

This comment was minimized by the moderator on the site

δεν ενθουσιάστηκα πολύ μέτριο.

This comment was minimized by the moderator on the site

Το λατρεύω αυτο το παιχνιδι και το περιμένω πως κ πως.... για παρτι του θα ειναι η πρωτη φορά που θα σκάσω 80αρα για συλλεκτική.

This comment was minimized by the moderator on the site

To Θέλω λέμε , πρώτη μέρα αγορά , άντε THQ μου έλα να δώσεις πόνο

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων