Ο διάβολος δεν κλαίει στα χέρια μας

Όσο πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου DmC από τη Ninja Theory, τόσο φαίνεται να έχουν κοπάσει οι διαμαρτυρίες για τη νέα εμφάνιση του Dante και η συζήτηση πλέον να περιστρέφεται (πιο λογικά) γύρω από το gameplay του νέου τίτλου. Γι’αυτό και ήταν ευπρόσδεκτη η ευκαιρία να πιάσουμε το παιχνίδι στα χέρια μας στην Gamescom, ώστε να επιβεβαιώσουμε κατά πόσο τιμά την “βαριά” κληρονομιά της σειράς. Το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι ότι τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας του Devil May Cry, δεν θα είχαν πρόβλημα να προσκαλέσουν τον νέο τους gaijin συγγενή για τσάι!

DmC_Devil_May_Cry_Image_01.jpg

Οι διαφορές στην παρουσίαση είναι, βέβαια, εμφανείς: δεν υπάρχει πλέον το anime στυλ των προηγούμενων παιχνιδιών, αλλά έχει αντικατασταθεί από πολύ ενδιαφέροντα gothic punk σκηνικά που φλερτάρουν με το horror και τον στυλιζαρισμένο ρεαλισμό. Όποιος παρακολούθησε το “Press fight” demo από την παρουσίαση της Capcom στη Gamescom, θα διαπίστωσε ότι η Ninja Theory δεν φοβάται να πειραματιστεί με το εικαστικό του παιχνιδιού, κάτι που καταλήγει σε ορισμένες άκρως ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες πίστες. Το άλλο μεγάλο ατού της Ninja Theory, το storytelling, μοιάζει κι αυτό να διαπερνά το κάθε χιλιοστό του παιχνιδιού. Ο νέος Dante τελικά μοιάζει αρκετά ενδιαφέρων χαρακτήρας, με καλογραμμένες ατάκες και attitude που τον κάνει να φαίνεται “καθαρματάκι”, αλλά όχι αντιπαθής.

DmC_devil_may_cry_image_13.jpg

Όπως, εξάλλου, είδαμε στη Gamescom, η προσθήκη του αδελφού του, Vergil, φέρνει τη μυθολογία του παιχνιδιού ακόμη πιο κοντά στο κλίμα της σειράς. Τα δε ευρήματα όπως ο δαίμονας Bob Barbas, που είναι υπεύθυνος για τη χειραγώγηση των media της Limbo City, φέρνουν ένα χαμόγελο καθώς διακωμωδούν διάφορα κακώς κείμενα της κοινωνίας μας, σύμφωνα με τον παραγωγό Alex Jones – από τα κατευθυνόμενα media, μέχρι τα reality και την ποπ μουσική. Το ίδιο το gameplay δεν μοιάζει να διαφοροποιείται σημαντικά από το στυλ που έχουν συνηθίσει οι φίλοι της σειράς. Η έμφαση βρίσκεται, φυσικά, στην καταιγιστική δράση και στα επικά combos, τα οποία απαιτούν εξοικείωση με τους μηχανισμούς του παιχνιδιού για να επιτευχθούν.

DmC_devil_may_cry_image_12.jpg

Το σύστημα ελέγχου μοιάζει άμεσο και η ανταπόκρισή του ευνοεί τη γρήγορη εναλλαγή κινήσεων, η οποία επιτρέπει στο Dante να αλλάζει ανάμεσα σε όλα του τα όπλα για να πετυχαίνει νέους συνδυασμούς. Προφανώς, η ποικιλία στα combos θα ανταμείβεται γεμίζοντας τα combo και style meters, και γνώριμες τεχνικές όπως οι launch κινήσεις του πρωταγωνιστή και η συνέχιση των combos στον αέρα από κοντά είτε από μακριά με τη βοήθεια των πιστών πιστολιών του, επιστρέφουν και θα φανούν ευπρόσδεκτες στους fans των προηγούμενων παιχνιδιών.

{PAGE_BREAK}

Στις σκανδάλες του χειριστηρίου βρίσκονται τα Angel και Demon attacks, που διαφοροποιούν τα όπλα και την ισχύ και τη φύση των επιθέσεων του Dante. Με την ενεργοποίηση, δε, του Devil Trigger, ο Dante επιτίθεται με μεγαλύτερη μανία και ταχύτητα, ενώ οι fans θα προσέξουν ότι τα μαλλιά του λάμπουν λευκά και το παλτό του γίνεται κατακόκκινο. Η ακρίβεια και η εξαιρετική ανταπόκριση του συστήματος χειρισμού, αλλά και λεπτομέρειες όπως το animation του Dante στα playable τμήματα (για τα cut-scenes έχει χρησιμοποιηθεί motion capture), δείχνουν πόσο στενά δούλεψε η Ninja Theory με την Capcom για ένα αποτέλεσμα πιστό στο πνεύμα της σειράς.

DmC_devil_may_cry_image_14.jpg

Εκτός από τη μάχη, εξίσου πλούσια είναι τα platforming τμήματα, όπου ο Dante καλείται να περάσει από αιωρούμενες πλατφόρμες, ή να αναρριχηθεί σε ψηλότερα σημεία, με τη βοήθεια button prompts που του δείχνουν πότε μπορεί να πιαστεί με την αλυσίδα του. Η ικανότητα gliding τού επιτρέπει να περνά μεγαλύτερα χάσματα, ενώ πλέον, το ίδιο το σκηνικό είναι εναντίον του Dante, καθώς τα κτίρια και η πόλη τριγύρω του παραμορφώνονται και προσπαθούν να τον συντρίψουν – μια παρουσία που ο Alex Jones ονομάζει “Malice”, η οποία συνεχώς προσπαθεί να σταματήσει τον ήρωά μας.

DmC_devil_may_cry_image_15.jpg

Υπάρχουν, λοιπόν, sequences καταδίωξης, όπου ο Dante θα πρέπει να τρέξει να ξεφύγει από ένα περιβάλλον που αλλάζει και παραμορφώνεται, ανοίγοντας τρύπες κάτω από τα πόδια του ή κλείνοντας τις διεξόδους του. Και σε αυτά τα τμήματα, ο χειρισμός είναι άμεσος και ευνοεί τις γρήγορες αντιδράσεις, αν και υποψιαζόμαστε ότι σε κάποια από αυτά δεν θα αποφευχθεί η τακτική της δοκιμής και λάθους.

 

Είναι μεγάλος ο πειρασμός να σταματήσουμε αυτό το preview στην προηγούμενη παράγραφο, καθώς ο κειμενογράφος μάς πληροφορεί ότι βρισκόμαστε ακριβώς στις 666 λέξεις! Ωστόσο, πρέπει να ανακεφαλαιώσουμε και να πούμε ότι τα πράγματα δείχνουν όλο και πιο ενθαρρυντικά για το νέο DmC. Το παιχνίδι μοιάζει να διατηρεί τα βασικά στοιχεία που έκαναν τη σειρά τόσο αγαπητή σε τόσους πολλούς fans, δηλαδή το γρήγορο και άμεσο character action gameplay και τα επικά combos, ενώ το ταλέντο και το πνεύμα της Ninja Theory είναι διάχυτα στο παιχνίδι – πέρα από την δυνατότητα για επιτυχή αναβίωση της σειράς Devil May Cry από την Capcom, το DmC ενδέχεται να είναι και η πρώτη μεγάλη εμπορική επιτυχία για την Ninja Theory, κάτι που αξίζει να έχει επιτέλους.

Το DmC: Devil May Cry αναμένεται στις 15 Ιανουαρίου 2013 για PC, Xbox 360 και PS3.

Μιχάλης Τέγος

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Nexomon: Extinction - Review
Pokémon στη θέση των Pokémon.
Νωρίτερα η διάθεση του Remothered: Broken Porcelain
Επτά μέρες νωρίτερα η επίσκεψή μας στο Ashmann Inn.
Update με προσθήκη co-op για το Untitled Goose Game
Με αφορμή την κυκλοφορία του σε Steam και σε retail.
Δίχως αλλαγές η υποστήριξη για το The Elder Scrolls Online
Για κάθε πλατφόρμα διάθεσης, παρά τις εξελίξεις.
Vampire: The Masquerade - Shadows of New York - Review
Επιστροφή στις σκιές του World of Darkness.
Χωρίς demo η φετινή έκδοση του FIFA 21
Χάλασε μια παράδοση πολλών χρόνων.
Στοιχεία για τον κόσμο του Immortals Fenyx Rising
Χωρισμένος σε επτά διαφορετικές περιοχές.
Εξαγορά της Bethesda από τη Microsoft
Όλα τα στούντιο και οι μεγάλες σειρές υπό την αιγίδα του Xbox.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Balan Wonderworld
Action-platformer από τους Yuji Naka, Naoto Oshima και Square Enix.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (51)

This comment was minimized by the moderator on the site

ειναι ο κακγουρας

This comment was minimized by the moderator on the site

Bob Barbas: Απλά το καλύτερο όνομα για δαίμονα που έγινε ποτέ.:)

This comment was minimized by the moderator on the site

Πιστεύω οτι τελικά θα εξελιχθεί σε ωραίο παιχνίδι και θα αγγίξει την ποιότητα του DMC 1 & 3...Όσο για το look του Dante...εεεε τα ράσα δεν κάνουν τον παπά!

This comment was minimized by the moderator on the site

@ Mournblade οχι μονο δεν θα ακουμπησει τιτλους σταθμους για το ειδος των action παιχνιδιων οπως τα DMC1/3 αλλα ουτε το DMC4 δεν βλεπω να φτανει απο πλευρας μηχανισμων και gameplay, τουλαχιστον θα ειναι καλυτερο απο το τραγικο DMC2...κατι ειναι και αυτο.

This comment was minimized by the moderator on the site
This comment was minimized by the moderator on the site

ΦΙλε μου Αποστολη πιστευω (τουλαχιστον απο τα οσα εχω δει και διαβασει) πως ο τιτλος θα ειναι παρα πολυ καλος. Αυτο που μου αρεσει ειναι πως η Ninja Theory αντι να κινηθει σε σιγουρα μονοπατια, ρισκαρει και προσφερει κατι καινουργιο για τα δεδομενα της σειρας. Προσωπικα το περιμενω πως και πως

This comment was minimized by the moderator on the site

Άμα το εκδίδει η capcom θα λείπει το τέλος , κανα κεφάλαιο από τη μέση, μερικά όπλα και θα χρειάζονται dlc για να ξεκλειδώσουν ενώ θα βρίσκονται στο δίσκο.

This comment was minimized by the moderator on the site

To ότι δε θα φθάσει το τιτανοτεράστιο πρώτο μέρος και το εξίσου καλό τρίτο νομίζω ότι είναι δεδομένο!.Εγω θα ήθελα να είναι καλύτερο του 4, το οποίο ήταν μέτριο για μένα και θα είμαι ευχαριστημένος!Τα σημάδια είναι πάντως θετικά!Επίσης δε με ενδιαφέρει καθόλου το τι θα φορά ο Dante και πως είναι κουρεμένος.Το gameplay μετρά!

This comment was minimized by the moderator on the site

Για το σχόλιο που σβήστηκε.
Τρεις βωμολοχίες, σε ένα σχόλιο για το DmC? Nα προσέχουμε λίγο παρακαλώ.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολύ hate στο DmC2 Εμένα προσωπικά μου άρεσε :D

Πάντως και αυτό το DmC πιστεύω θα είναι αρκετά καλό. Θα είναι αξιόλογο reboot της σειράς

This comment was minimized by the moderator on the site

Ελπίζω σε μια ανάσταση για τη σειρά με το επερχόμενο DmC. Είναι ίσως το πιο αναμενόμενο παιχνίδι για μένα για το 2013...

This comment was minimized by the moderator on the site

Σάββα και λίγες έγραψε!

This comment was minimized by the moderator on the site

με ξενερωνει το σκινικο της πολης που εχει το παιχνιδι.. που ειναι τα σκωτεινα καστρα του dmc1..

This comment was minimized by the moderator on the site

Θα πέσει μια μεγάλη μπόμπα και όσοι το κράζουν τώρα θα κάνουν τους κινέζους τότε.. Προσωπικά ενώ στην αρχή το μισούσα, τώρα πια έχει γίνει μάλλον Day one.

This comment was minimized by the moderator on the site

Sorry αν και το σχολιο μου δεν νομιζω οτι ηταν προσβλητικο ουτε προς το παιχνιδι ουτε ως προς καποιον. Μονο λιγο προς την capcom αν και αυτο που κανει μονο ετσι μπορει να χαρακτηριστει:D Τελοσπαντων στην τελικη σεβαστο. Απλα ηθελα να πω οτι το παιχνιδι ασχετα απο αυτα που λεγονται θα ειναι καλο, αλλα η capcom πρεπει να σταματησει αυτο το βιολι με την παρασκευη μισων παιχνιδιων για ολοκληρη τιμη.

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων