Το μήλο κάτω από τη μηλιά...

Για να παρακολουθήσει κανείς την ιστορία του Deslin Rowe, του εικοσιτετράχρονου παρία και πρωταγωνιστή του InFamous Second Son, δε χρειάζεται να κατέχει και πολλά από τη σειρά. Ο Nate Fox, game director του Second Son, μας διαβεβαιώνει κατά την παρουσίαση στην έκθεση Gamescom ότι η ιστορία με τον Cole είναι πλέον παρελθόν και από δώ και στο εξής, ο νέος πρωταγωνιστής είναι κάτι εντελώς καινούργιο. Εντελώς καινούργιο βέβαια, αποκλείεται, γιατί από αυτά που βλέπουμε στην οθόνη κατά την παρουσίαση, το παιχνίδι παίζει σαν ένα βελτιωμένο και πολύ εντυπωσιακότερο inFamous. Kάποια πράγματα όμως έχουν σίγουρα αλλάξει και κάποια άλλα έχουν δουλευτεί πολύ περισσότερο.

Πρώτα πρώτα, το infamous Second Son πιθανόν να είναι το ομορφότερο (από άποψη γραφικών καθαρά) παιχνίδι που είδαμε σε κονσόλα στη φετινή Gamescom. Ίσως όλα να δικαιολογούνται από την κτηνώδη δύναμη του PS4, αλλά όπως και να ΄χουν τα πράγματα, τα παιδιά στη Sucker Punch ετοιμάζονται να παραδώσουν ένα πανέμορφο παιχνίδι. Τα πάντα είναι φροντισμένα. Τα cutscenes φαίνονται καλύτερα από ποτέ, η αποτύπωση του Seattle είναι εξαιρετική, ενώ όλα τα στοιχεία που γνωρίζουμε από τα infamous (γρήγορη κίνηση, εντυπωσιακά effects δυνάμεων, μετακίνηση σε κάθε πιθανό χώρο και περιοχή) ανάγονται πλέον εις τη δευτέρα.

b_940_0_16777215_00_images_InFamous_Second_Son_inFAMOUS_Second_Son-image-01.jpg

Από αυτά που προσλαμβάνουμε κατά την παρουσίαση, συμπεραίνουμε ότι η Sucker Punch έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος στο να τονιστεί η δυστοπική διάσταση της ιστορίας. Ένα μελλοντικό Seattle (ή παράλληλο στη σύγχρονη πραγματικότητα, στο δικό του εναλλακτικό σύμπαν) έτσι όπως το γνωρίζουν οι άνθρωποι της ομάδας ανάπτυξης που ζουν και εργάζονται εκεί, αλλά συνάμα και τόσο διαφορετικό. Ο Nate Fox μας διαβεβαιώνει για τις προσπάθειες που έχουν καταβάλει ώστε η πόλη να αποτυπωθεί όσο το δυνατό ζωντανότερη και ρεαλιστικότερη.

Ναι, το ακούσαμε πολλές φορές αυτό, και κάποια στιγμή, δε μπορεί, θα αρχίσουμε να συγχέουμε τα παιχνίδια για τα οποία το ακούσαμε. Aλλά, πρώτον, δεν έχουμε κανένα λόγο να αμφισβητήσουμε ότι οι άνθρωποι αυτοί γνωρίζουν καλά την πόλη τους και έχουν τις δυνατότητες και το ταλέντο να την αναπαράγουν και, δεύτερον, η γλώσσα που χρησιμοποιείται στις παρουσιάσεις τίτλων αρχίζει και γίνεται επικίνδυνα φτωχή, επαναλαμβανόμενη και κλισέ, οπότε προφανώς, η Sucker Punch είναι από τους τελευταίους που θα κατηγορηθεί για αυτόν τον στερεοτυπικό λόγο.

b_940_0_16777215_00_images_InFamous_Second_Son_inFAMOUS_Second_Son-image-02.jpg

Με δεδομένο λοιπόν (και σύμφωνα με τα όσα μπορούμε να αξιολογήσουμε από αυτά που βλέπουμε) ότι η πόλη και τα περιβάλλοντα του sandbox θα είναι δουλεμένα στο έπακρο, οι καιρικές συνθήκες, οι φωτισμοί και το ιδιαίτερο χρώμα του Seattle θα αποδοθούν άψογα κτλ, περνάμε σε κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για το ίδιο το παιχνίδι, όπως για παράδειγμα για το ρόλο της DUP (Department of Unified Protection) που είναι η αστυνομική-μιλιταριστική δύναμη, που κυνηγάει και προσπαθεί να συλλάβει τους Conduits, τις ανθρώπινες δηλαδή διόδους υπερδυνάμεων, όπως ο Cole McGrath και ο πρωταγωνιστής του Second Son, Deslin.

Οι δυνάμεις του Deslin θα ξεδιπλωθούν όταν αυτός θα καταδιώκεται από την DUP και αρχικά είναι δυνάμεις καπνού-φωτιάς. Με ένα εκρηκτικό μίγμα φωτιάς και καπνού, ο Deslin Rowe, πέρα από τις εκρήξεις, τις εκτοξεύσεις φωτιάς κλπ, μπορεί και μετακινείται με άνεση μέσα από αγωγούς, από σωλήνες εξαερισμού, «ίπταται» περισσότερη ώρα και, γενικώς, προσφέρει γρήγορο gameplay με άκρως αποτελεσματικές δυνατότητες στη μάχη.

b_940_0_16777215_00_images_InFamous_Second_Son_inFAMOUS_Second_Son-image-03.jpg

Το επιπλεόν που προσφέρει η Sucker Punch σε αυτό το παιχνίδι είναι η δυνατότητα σύμφωνα με την οποία ο παίκτης, εφόσον «απορροφήσει» τις δυνάμεις από έναν άλλο Conduit, μπορεί να «παίξει» με αυτές ακόμα και αν κάτι τέτοιο οδηγήσει σε τελείως διαφορετικό στυλ παιχνιδιού. Ο Fox, τόνισε ότι θέλουν να παραδώσουν στον κόσμο ένα καθαρό sandbox παιχνίδι με γνωστά μέρη, με αίσθηση προσανατολισμού και πολλά πράγματα να κάνει κανείς.

Το ερώτημα που προκύπτει εδώ (επειδή δεν είχαμε πληροφόρηση) είναι τι παραπάνω θα μπορεί να κάνει ο ήρωας από άποψη περιεχομένου. Διότι, πχ, και στα Prototype ή στα δύο Infamous το επιπλέον περιεχόμενο, πέραν των βασικών αποστολών, γρήγορα κατέληγε επαναλαμβανόμενο εφόσον είχε πυρήνα τη μάχη και τη χρήση των υπερδυνάμεων.

{PAGE_BREAK}

Σε ό,τι αφορά τις επιλογές (κάτι συγγενές με το Karma του Infamous) είναι βέβαιο ότι θα υπάρχει ένα σύστημα-ζυγαριά του καλού και κακού. Του αρνητικού και του θετικού. Αλλά δεν είδαμε κάτι χειροπιαστό πάνω σε αυτό. Γι' αυτό για το οποίο είδαμε κάτι χειροπιαστό, είναι η χρήση του Dualshock 4, το οποίο η Sucker Punch έχει βάλει στόχο να αξιοποιήσει στο έπακρο. Θα χρησιμοποιηθεί το ηχείο, θα χρησιμοποιηθεί το touchpad και γενικώς θα συναντήσουμε μηχανισμούς που θα εκμεταλλεύονται όλες τις δυνατότητες του νέου χειριστηρίου.

Για το touchpad, παρακολουθήσαμε ένα σημείο όπου ο Deslin καλούνταν να βάλει το χέρι σε ένα σαρωτή σε ένα σημείο ελέγχου της DUP. Ο χειριστής του demo, με το touchpad, μετακίνησε το χέρι του Deslin μέχρι που αυτό συνέπεσε με την κατάλληλη θέση στο σαρωτή. Αλλά είμαστε βέβαιοι ότι κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατό και με τον αναλογικό μοχλό του DS4.

b_940_0_16777215_00_images_InFamous_Second_Son_inFAMOUS_Second_Son-image-04.jpg

Δεν είναι όμως η ώρα για προβληματισμούς αν και ποιοι από τους διαφημιζόμενους μηχανισμούς-δυνατότητες των νέων κονσολών θα επιτύχουν και ποιοι θα καούν στο πυρ το εξώτερον. Ούτως ή άλλως μοιραία θα καταπιούμε και μία σειρά από gimmicks μέχρι οι εταιρείες να δώσουν το πράσινο φως στα studio λέγοντας «ok, το παρατάμε αυτό, το έφαγε η μαρμάγγα, κάντε αυτό που ξέρετε, όπως το ξέρετε».

Δεν είναι αυτή η ουσία. Η ουσία είναι αν θα δούμε κάποια νέα πράγματα στη νέα γενιά κονσολών. Και η αλήθεια είναι ότι το Second Son, πέρα από τα εντυπωσιακότερα γραφικά και την οπτική πανδαισία, μάλλον προσφέρει εμπειρία ίδια με των προκατόχων του. Όχι, δεν περιμέναμε από τη Sucker Punch να φέρει την επανάσταση. Ούτε αυτή έρχεται προγραμματισμένα. Και ναι, θα ανεχτούμε για χιλιοστή φορά, αυτό που έχουμε παίξει δεκάδες φορές, να μας το παρουσιάσουν σαν κάτι μοναδικό και καινούργιο εφόσον το αποτέλεσμα είναι τελικά καλό.

Τουλάχιστον, όμως, στην περίπτωση του Second Son, φαίνεται ότι έχει γίνει πηγαία δουλειά, με μεράκι και φροντίδα, από ανθρώπους που, αν μη τι άλλο, το κατέχουν το αντικείμενο.

Σάββας Καζαντζίδης

O Σάββας δεν παίζει videogames από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Δεν ξέρει πως είναι από κοντά ένα NES πόσο μάλλον ένα SNES. Παρόλα αυτά καταφέρνει και ανέχεται τον εαυτό του ως gamer και που και που, μεταξύ Heavy Metal και Χέβι Μέταλ, παίζει και κανένα παιχνίδι. Επίσης είναι ερωτευμένος με τη Liara T’soni και θα ήθελε κάποια στιγμή να μετακομίσει σε μία καλύβα κοντά στη Firelink Shrine, ένα τσιγάρο δρόμο από τις Κατακόμβες αν και δεν καπνίζει.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Έρχεται retail έκδοση του Fahrenheit στο PlayStation 4
Με την ευκαιρία των εορτασμών της 15ης επετείου του παιχνιδιού.
Tο μεγαλύτερο project στην ιστορία της FromSoftware θα είναι το Elden Ring
Και διερευνήσεις για κοινά στοιχεία με το Game of Thrones.
Το Doom Eternal έρχεται στο Xbox Game Pass
Στις αρχές του επόμενου μήνα.
Νέο trailer για το Dragon Quest XI S - Definitive Edition
Καθώς το παιχνίδι ξεπέρασε τα 6 εκατομμύρια αντίτυπα σε πωλήσεις.
Νέο trailer για το NieR Replicant ver.1.22474487139
Μαζί με επιβεβαίωση της ημερομηνίας διάθεσης.
Έτοιμο το επόμενο expansion του Nioh 2
Με διάθεση στα μέσα Οκτωβρίου.
Nexomon: Extinction - Review
Pokémon στη θέση των Pokémon.
Νωρίτερα η διάθεση του Remothered: Broken Porcelain
Επτά μέρες νωρίτερα η επίσκεψή μας στο Ashmann Inn.
Update με προσθήκη co-op για το Untitled Goose Game
Με αφορμή την κυκλοφορία του σε Steam και σε retail.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (38)

This comment was minimized by the moderator on the site

Απο τα λιγα παιχνιδια που με ψηνουν πολυ για την next gen. Μακαρι να ανταποκριθει στις προσδοκιες που εχει δημιουργησει το παιχνιδι. Η χρηση του touchpad και του ηχειου στο ds4 δεν με πολυψηνει. Και θελω να δω αισθητες διαφορες (οπως πχ σε δυναμεις) μεταξυ καλου και κακου, κατι που στα πρωτα 2 παιχνιδια επαιζα αρκετα σημαντικο ρολο. Και λιγο customization να υπαρχει στην εμφανιση του χαρακτηρα...

Απο τα λιγα παιχνιδια που με ψηνουν πολυ για την next gen. Μακαρι να ανταποκριθει στις προσδοκιες που εχει δημιουργησει το παιχνιδι. Η χρηση του touchpad και του ηχειου στο ds4 δεν με πολυψηνει. Και θελω να δω αισθητες διαφορες (οπως πχ σε δυναμεις) μεταξυ καλου και κακου, κατι που στα πρωτα 2 παιχνιδια επαιζα αρκετα σημαντικο ρολο. Και λιγο customization να υπαρχει στην εμφανιση του χαρακτηρα δεν θα μου κακοπεφτε.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Μετά το preview του Σάββα μου αρέσει περισσότερο. Δεν ήξερα ότι μπορείς να παίρνεις τις δυνάμεις των αντιπάλων. ΧΑΟΣ!

This comment was minimized by the moderator on the site

ωραιο preview Σαββα! και μενα μου αρεσει αυτο με το να παιρνεις τις δυνάμεις των αντιπάλων!

This comment was minimized by the moderator on the site

Εδω και λιγες ημερες που χαζευω βιντεακια του παιχνιδιου αντικατεστησα το Killzone που ειχα στο μυαλο μου για αγορα με την κονσολα με το 2nd son. Ο,τι καλυτερο σε showcase για μια νεα κονσολα! Το gameplay του φενεται επισης εντυπωσιακο ακομη και εαν δεν αποτελει φρεσκια ιδεα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ένα πιο όμορφο και μεγαλύτερο ενδεχομένως inFamous. Μια χαρά. Αν καταφέρουν και δώσουν τα παλικάρια κάτι που θα ξεπεράσει τις προσδοκίες μας, ακόμα καλύτερα... :)
(Επίσης το όνομα του πρωταγωνιστή είναι Delsin...)

This comment was minimized by the moderator on the site

Σιγουρη αγορα ! Τους εμπιστευομαι τους ανθρωπους της Sucker Punch.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραιο preview , κατατοπιστικο .

This comment was minimized by the moderator on the site

Σιγουρα ενα απο τα πιο δυνατα exlusives που εχουμε δει εως τωρα για το PS4.

This comment was minimized by the moderator on the site

Σκεφτειτε οτι ειναι και οι πρωτοι τιτλοι ...εχουμε να δουμε πολυ εντυπωσιακα game...

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολύ δυνατός τίτλος και βελτιωμένος.Το περιμένουμε και αυτό να το δούμε.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πω πω.. μου αρέσουν τα όσα διάβασα. Ανυπομονώ να κυκλοφορήσει το PS4 για να αρχίσω να φτιάχνω λίστες αγορών και για αυτό.

This comment was minimized by the moderator on the site

Φαίνεται πολύ καλό, και μιας και μου άρεσαν τα προηγούμενα είμαι σίγουρος πως θα απολαύσω κι αυτό, όταν και αφού βέβαια. Από την άλλη σκέφτομαι σε δυο χρόνια τι παιχνιδάρες θα παίζουμε και ανατριχιάζω, ούτε να τα φανταστώ δεν μπορώ!!..

This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτο το game θα μας "καψει".Παντως περα απο την πλακα τα παιδια στην Sucker Punch εχουν κανει δουλεια αυτο ειναι σιγουρο.Αλλα το να λεμε οτι το Second Son εχει τα καλυτερα γραφικα δεν ειμαι σιγουρος γιατι μην ξεχναμε οτι υπαρχει και ενα Metal Gear 5.Με τον χρονο θα μπορεσουμε πιστευω να κανουμε και τις συκγρισεις αλλα προς το παρον ακομη στην αρχη ημαστε.

This comment was minimized by the moderator on the site

Σίγουρη αγορά!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Μετά και απο αυτόν το preview, η ανυπομονησία μεγάλωσε κατά πολύ. Κρίμα που είναι launch τίτλος.

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων