Άσε το Κακό να μπεί.

To Evil Within παίζει συνεχώς με αυτό που διάλεξαν οι υπεύθυνοι του παιχνιδιού για σήμα κατατεθέν. Παίζει με τον εγκέφαλο, όχι μόνο ως ανατομική δομή αλλά και ως καθρέφτη της ψυχοσύνθεσης ενός ανθρώπου. Ο Mikami, πατώντας στη δική του παράδοση (κυρίως μέσα από τα Resident Evil) και βαθιά επηρεασμένος από τη συνεργασία του με τον Suda 51, επιχειρεί να ανελκυθεί σε ένα ψηλότερο επίπεδο σε ό,τι αφορά το gameplay, την ατμόσφαιρα και το gore περιεχόμενο ενός horror τίτλου.

Το Evil Within δεν είναι τελικά καθόλου απλή υπόθεση. Ο τίτλος εσωκλείει παραδοσιακές συνταγές, που περνούν μέσα από ένα φίλτρο σκουριάς, αποξηραμένου αίματος και λογιών λογιών συρματοπλεγμένες κατασκευές γύρω από μέρη του ανθρωπίνου σώματος. Περιέχει δηλαδή ό,τι θα περίμενε (ή ΔΕ θα περίμενε κανείς) από την αποτύπωση του gore και της νοσηρής ατμόσφαιρας σε ένα νέο επίπεδο από τους πρωτεργάτες του είδους, εμποτισμένη από παραδοσιακές λογικές, που –το κυριότερο- κάνουν ένα παιχνίδι ουσιαστικό και με περιεχόμενο, χωρίς να μένουν σε «αισθητικές παρεμβάσεις». Οι αισθητικές παρεμβάσεις και η ατμόσφαιρα, δεν παίζονται. Μπορεί να γίνουν αντικείμενο θαυμασμού, αλλά δεν παίζονται. Στην Tango Gameworks έχουν ένα φετίχ με τα παραλλαγμένα και δαιμονικά παραποιημένα ανθρώπινα πρόσωπα και σώματα. Οι νεκροζώντανοι, που έχουν σηκωθεί από όπου τέλος πάντων αναπαύονταν (και υπεύθυνος είναι πιθανά ο κύριος με την κουκούλα ονόματι Ruvik), είναι αποτρόπαιοι σαν παρουσίες και σαν εχθροί. Βασανίστηκαν ως ζωντανές υπάρξεις, βασανίζονται και μετά θάνατον και ίσως εκεί ακριβώς να ψάχνουν και τη λύτρωσή τους: στο πώς θα κατασπαράξουν τον Sebastian Castellanos, τον ντετέκτιβ που ερευνά τα περίεργα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στον κόσμο του παιχνιδιού.

the-evil-within-new-image-01

Η έπαυλη που επισκέπτεται ο Castellanos στην αρχή του demo (και όγδοου κεφαλαίου στο παιχνίδι) ονόματι «Cruelest Intentions» δεν είναι ένας τυχαίος χώρος. Εκτός του ότι φέρνει αμέσως στο νου την πρώτη επαφή με το μνημειώδες Resident Evil, κρύβει μέσα της άρρωστα μυστικά, που εκπορεύονται από πειράματα που γινόταν σε ασθενείς (ή και υγιείς;) με επίκεντρο τον ανθρώπινο εγκέφαλο.  Η δοκιμασμένη στο παρελθόν συνταγή της κλειστής πόρτας και των κλειδαριών που πρέπει να ανοίξουν προκειμένου ο ήρωας να προχωρήσει, είναι ευπρόσδεκτη. Άλλωστε, με δεδομένο ότι όλο το παιχνίδι στηρίζεται στα παιχνίδια του μυαλού, οτιδήποτε μέσα στην ιστορία μπορεί να έχει, αλλά μπορεί και να μην έχει νόημα. Τρεις κλειδαριές βρίσκονται κάπου στους μπροστά χώρους της έπαυλης λοιπόν, και τρείς γρίφοι πρέπει να λυθούν για να ανοίξει η μεγάλη πόρτα του δεύτερου ορόφου.

Ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο είναι το ότι η λύση των γρίφων αυτών θα διαφέρει μεταξύ των επιπέδων δυσκολίας του παιχνιδιού. Ένας συνδυασμός χρηματοκιβωτίου, φερειπείν, θα απαιτεί λίγο ψάξιμο παραπάνω στο Normal επίπεδο, ενώ στο Easy μπορεί να μη ζητείται καν και το χρηματοκιβώτιο να ανοίγει αυτόματα. Κλασική προσέγγιση που θυμίζει σπουδαίους τίτλους όπως τα Silent Hill που χρησιμοποίησαν αυτήν την τακτική. Στο παιχνίδι, ο Castellanos έχει στη διάθεσή του ένα υποτυπώδες οπλοστάσιο, με ένα revolver, μία καραμπίνα, ίσως και κάποια χειροβομβίδα. Κι επειδή ο Mikami σέβεται τον εαυτό του, εννοείται ότι τα πυρομαχικά στο παιχνίδι είναι πιο σπάνια και από άντρα στη Φιλοσοφική του ΑΠΘ. Η ύστατη επιλογή του ντετέκτιβ είναι το Agony Crossbow (για κάποιον λόγο θα ονομάζεται έτσι), που μπορεί να παγώσει, να τυφλώσει, να χτυπήσει με ηλεκτρισμό ή να ανατινάξει τους εχθρούς. Τα βέλη για το Crossbow είναι επίσης σπάνια, αλλά σε αυτήν την περίπτωση είναι δυνατή η κατασκευή τους από πρώτες ύλες που βρίσκει ο Castellanos στους περιβάλλοντες χώρους του παιχνιδιού.

the-evil-within-new-image-02

Εδώ γυρίζουμε σε μία ακόμα συνταγή που η παραμέρισή και η συνεχής υποτίμησή της από τη βιομηχανία τον τελευταίο καιρό, μόνο κακό έκανε σε παιχνίδια (ακόμα και του ίδιου του Mikami) που θα μπορούσαν να έχουν πιο πλούσιο περιεχόμενο με τέτοια απλά «κόλπα». Η εξερεύνηση του χώρου δεν είναι μία απλή ρουτίνα στο Evil Within. Είναι κομμάτι του αγώνα για επιβίωση που δίνει ο πρωταγωνιστής σε κάθε του βήμα. Σε αυτό θα πρέπει να συνυπολογίσετε ότι ακόμα κι όταν ένας χώρος έχει αδειάσει από νεκροζώντανους, η απειλή είναι πάντα παρούσα. Το φάντασμα του μυστηριώδους κουκουλοφόρου Ruvik μπορεί να εμφανιστεί ανά πάσα στιγμή και αυτό είναι κυριολεξία. Ο Ruvik εμφανίζεται τυχαία και χωρίς προειδοποίηση στο παιχνίδι και η μόνη διέξοδος για τον Castellanos σε αυτήν την περίπτωση είναι η διαφυγή. Φανταστείτε, λοιπόν, να ψάχνετε εξονυχιστικά έναν δαιδαλώδη χώρο (για παράδειγμα, τη βιβλιοθήκη του πάνω ορόφου στο demo) και αφού έχετε καλύψει ένα τμήμα του, να εμφανίζεται ο Ruvik κι εσείς να ξαναχάνεστε στα δωμάτια και τις σκάλες.

Θέλει τέχνη και μαστοριά ώστε να συντηρείται το αίσθημα αποπροσανατολισμού και αβεβαιότητας, που μπορούν από μόνα τους να αποδειχτούν πολύ πιο τρομακτικά από τον θερμό εναγκαλισμό με έναν κατακρεουργημένο νεκροζώντανο που έχει βάλει στο μάτι το ζουμερό λαιμό του ντετέκτιβ. Και ο Mikami, μαζί με ένα δύο ακόμη κόλπα, φαίνεται να το πετυχαίνει. Απ’ όσο καταλαβαίνουμε, ένας από τους βασικούς στόχους του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να μην αισθάνεται ποτέ μα ποτέ άνετα. Ακόμα και μετά την εξόντωση ενός (ή δύο ή τριών) εχθρού, που πιστέψτε το, σε μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση, το σώμα του πρέπει να καεί προκειμένου ο ντετέκτιβ να βεβαιωθεί ότι δεν απειλείται πλέον από αυτόν. Ένα βήμα πέρα από το stomping στα Resident Evil και Silent Hill.

the-evil-within-new-image-03

Και βεβαίως, σύμφωνα με τη διαστρεβλωμένη και φριχτά τεθλασμένη λογική του παιχνιδιού, ακόμα και τα σπίρτα είναι δυσεύρετα στο χώρο. Αλλά γιατί ψάχνουμε λογική σε έναν τίτλο όπου τα πακέτα υγείας για αποκατάσταση τραυμάτων μπορούν να προκαλέσουν παραισθήσεις; Το ξαναλέμε, ένα παιχνίδι του μυαλού είναι όλο το παιχνίδι, και ο Sebastian Castellanos δε φαίνεται να ξεφεύγει από αυτόν τον κανόνα. Η πραγματικότητα μπερδεύεται με τον εφιάλτη και ο πρωταγωνιστής βρίσκεται μπροστά σε ανοιγμένα κρανία με εκτεθειμένους τους λοβούς του εγκεφάλου και τον κάτοχο του κρανίου σε πλήρη συνείδηση. Η πολύ παρέα με τον Suda 51 που λέγαμε.

Απ’ όσο μπορείτε να αντιληφθείτε, το παιχνίδι είναι δύσκολο. Αυτή είναι δηλαδή η εντύπωση που έδωσε το demo. Ο παίκτης ψάχνει τα στοιχεία, αλλά παράλληλα είναι σε εγρήγορση για πιθανούς εχθρούς, τα οράματα και οι παραισθήσεις μπορούν να έρθουν από το πουθενά, ενώ δεν είναι απίθανο την ώρα που ψάχνει για ένα στοιχείο του puzzle, να εμφανιστεί ένας εχθρός (από μόνο του αυτό μπορεί να προκαλέσει ακόμα και μαρμαρυγή…) και στην προσπάθεια του παίκτη να τον αντιμετωπίσει, το παιχνίδι να «θυμηθεί» να ρίξει και τη Νέμεση του Castellanos στη σκηνή. Το δαιμονικό Ruvik. Και την ώρα που ο παίκτης πανικόβλητος το βάζει στα πόδια, μία βόμβα παγίδα, που το ασθενικό της προειδοποιητικό τικ-τακ χάνεται κάτω από τους ambient ήχους και το καρδιοχτύπι, να του σκάει κυριολεκτικά μέσα στα μούτρα. Να μια χαρακτηριστική καθημερινή και ευτυχισμένη στιγμή γαλήνης από το Evil Within.

the-evil-within-new-image-04

Τελικά, τις μόνες στιγμές ηρεμίας τις χαρίζει στον παίκτη το Safe Haven του παιχνιδιού, ένας χώρος στον οποίο ο ντετέκτιβ αποκτά πρόσβαση μέσα από έναν καθρέφτη, που βρίσκεται σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού, κάτι σαν τα αντίστοιχα Safe Havens του Resident Evil, με τον Mikami όμως να έχει μεγαλώσει και να έχει σαδιστικοποιηθεί ελαφρώς, αν μας επιτρέπετε το νεολογισμό. Ακόμα και αυτός ο χώρος (που ναι, ανοίγει κι αυτός μέσα από μια παραίσθηση) ζέχνει με πυκνές αναθυμιάσεις απειλής, παλαβομάρας και μη-κανονικότητας. Ουσιαστικά πρόκειται για έναν ημιφωτισμένο προθάλαμο νοσοκομείου (;), ψυχιατρείου (;), νεκροτομείου (;), με μία νοσοκόμα πίσω από το γκισέ να μας καλωσορίζει. Δεν γίνεται αντιληπτό άμεσα ποια άρρωστη αλληγορία θέλει να περάσει ο Mikami. Δηλαδή, το «καταφύγιο» από την πραγματικότητα είναι μία παραισθησιογενής πτέρυγα ψυχιατρείου;

Όπως και να ‘χει, εδώ ο παίκτης μπορεί να ελέγξει τα collectibles του τίτλου (ανοίγοντας πόρτες ψυγείων νεκροτομείου), που είναι όλα συνδεδεμένα με το lore του Evil Within, καθώς και να αναβαθμίσει τον οπλισμό ή κάποιες από τις ικανότητες. Κάτι πιο συγκεκριμένο δε θα διαβάσετε, διότι αυτές ήταν όλες κι όλες οι πληροφορίες. Από την Ε3 πάντως, όπου το συγκεκριμένο Safe Haven δεν υπήρχε καν, έχουμε μία πρόοδο. Αρκεί βέβαια να αναφέρουμε ότι ακόμα και η διαδικασία αναβάθμισης μοιάζει να βγήκε από φθηνή (θαρρείς και υπήρχαν ακριβές;) exploitation ταινία του Franco των μέσων της δεκαετίας του ’70.

the-evil-within-new-image-05

Δράση, αποτροπιασμός, συνεχές παιχνίδι με τις παραισθήσεις, συνεχώς επικρεμάμενη απειλή, τρομακτικές σκηνές, τρομακτικοί εχθροί, εχθροί που η αναμέτρηση μαζί τους αποβαίνει μοιραία… μοιραία, σιχαμένα άρρωστη αισθητική (τα πολλά ούζα και τσίπουρα με τον Suda) και παραδοσιακοί μηχανισμοί ψαξίματος, shooting και επίλυσης γρίφων. Αν μη τι άλλο, η εντύπωση που δίνεται μετά από 45 περίπου λεπτά ενασχόλησης με το παιχνίδι, είναι ότι αυτός ο τίτλος δεν είναι μία «ξεπέτα» για τον Mikami. Δεν μαζεύτηκε μία τρελοπαρέα να κάνει την πλάκα της. Για τον μεγάλο Ιάπωνα δημιουργό, τον πρωτοπόρο του τρόμου, είναι το «next big thing». Τελεία. Παύλα, όχι ακόμη. Θα το παίξουμε, θα το ξεκοκαλίσουμε, και θα αποφανθούμε εάν και εφόσον βάλουμε την παύλα.

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

O Σάββας δεν παίζει videogames από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Δεν ξέρει πως είναι από κοντά ένα NES πόσο μάλλον ένα SNES. Παρόλα αυτά καταφέρνει και ανέχεται τον εαυτό του ως gamer και που και που, μεταξύ Heavy Metal και Χέβι Μέταλ, παίζει και κανένα παιχνίδι. Επίσης είναι ερωτευμένος με τη Liara T’soni και θα ήθελε κάποια στιγμή να μετακομίσει σε μία καλύβα κοντά στη Firelink Shrine, ένα τσιγάρο δρόμο από τις Κατακόμβες αν και δεν καπνίζει.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Τι επιφυλάσσει η Season 4 του Tekken 7
Αρκετές βελτιώσεις και σημαντικές προσθήκες στον τίτλο.
Έρχεται το Ever Forward της Pathea Games
Το νέο project από τους δημιουργούς του My Time at Portia.
PS5: Τα περιφερειακά που θα είναι συμβατά από το PS4
Wireless Headsets, VR Aim, DualShock 4, εν μέρει, κ.α.
Την Πέμπτη το επόμενο State of Play της Sony
Με επικέντρωση κυρίως σε τίτλους για τα PlayStation 4 και PSVR.
Συνεχίζονται οι προσπάθειες βελτίωσης του Anthem
Εξελίσσοντας τους μηχανισμούς του loot.
Απολογισμός από την παρουσίαση του Halo: Infinite
Ενώ free-to-play θα είναι το multiplayer τμήμα του παιχνιδιού.
Σημαντικό το ενδιαφέρον του κοινού για το Grounded
Μέσα σε δύο μόλις ημέρες από τη διάθεσή του σε Early Access.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο Battletoads
Eπιστροφή των πολεμόχαρων βατράχων, 26 χρόνια μετά.
Σε ανάπτυξη βρίσκεται νέος AAA τίτλος από την People Can Fly
Action-adventure κατηγορίας, για τα συστήματα νέας γενιάς.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Metamorphosis
Ένας adventure τίτλος με μια ιστορία βασισμένη στον Κάφκα.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (32)

This comment was minimized by the moderator on the site

Εντάξει θα έχουμε ένα τουλάχιστον πολύ καλό survival horro παιχνίδι για αυτό είμαι σίγουρος και από αυτά που διάβασα στο άρθρο. Σάββα μια ερώτηση τεχνικής φύσεως πιο πολύ. Που το έπαιξες το demo? Θέλω να δω αν θα το πάρω στο ps3 ή να περιμένω για το ps4.

This comment was minimized by the moderator on the site

Σε Χbox One το έπαιξα. Και σε PC αν θυμάμαι καλά στην Ε3. Αλλά εκεί δεν είχα προλάβει να κάνω τίποτα. Πάντως να ξέρεις, πιστεύω ότι στα ίδια θα είμαστε πάνω κάτω και σε PS3/360.

This comment was minimized by the moderator on the site

Αποψη μου ειναι το συγκεκριμενο μην τον χαραμισεις σε ps3. Κανε υπομονη να ασχοληθεις σε μηχανημα που μπορει να σου δωσει τα μεγιστα

This comment was minimized by the moderator on the site

Τσίρλαααααααααααααααααα!!!! Πιστεύω το παιχνίδι θα έχει συνέχεια τον παίκτη με τσιτωμένα τα νεύρα, γουστάρω!

This comment was minimized by the moderator on the site

Aπό τότε που ανακοινώθηκε, θεωρήθηκε σίγουρη αγορά. Πλέον η αναμονή φτάνει στο τέλος της και όπου να 'ναι θα το κρατήσουμε στα χέρια μας!!! Ο Mikami φαίνεται πως έδωσε "πόνο"!!

This comment was minimized by the moderator on the site

καταπληκτικο preview πολλα μπραβο ειχα λιγο τις αμφιβολιες μου αλλα με αυτο το αρθρο σιγα σιγα φευγουν....σε τι κονσολα παιχτηκε?το gameplay ηταν ομαλο? ειχε frame drop? τα γραφικα χανανε καθολου? ο χαρακτυρας στην κινηση ειναι καπως "βαρυς" ? το στοιχειο shooting ικανοποιητικο? συγγνωμη για τις πολλαπλες αποριες απλα δεν θυμαμαι πουθενα να αναφερεστε σε αυτα...υποθετω λογικα οτι εσεις ο ιδιος...

καταπληκτικο preview πολλα μπραβο ειχα λιγο τις αμφιβολιες μου αλλα με αυτο το αρθρο σιγα σιγα φευγουν....σε τι κονσολα παιχτηκε?το gameplay ηταν ομαλο? ειχε frame drop? τα γραφικα χανανε καθολου? ο χαρακτυρας στην κινηση ειναι καπως "βαρυς" ? το στοιχειο shooting ικανοποιητικο? συγγνωμη για τις πολλαπλες αποριες απλα δεν θυμαμαι πουθενα να αναφερεστε σε αυτα...υποθετω λογικα οτι εσεις ο ιδιος παιξατε το demo?

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραίες ερωτήσεις, αλλά στο τεχνικό τμήμα πέρα από αυτά που γράφω δε μπορούμε ποτέ να είμαστε σίγουροι. Θέλω να πω, frame drops είχε και το Destiny που βγαίνει σε δύο μέρες. Οπότε, για ένα παιχνίδι που βγαίνει σε ενάμιση μήνα, ό,τι και να γράψεις για αυστηρά τεχνικά θέματα, είναι λίγο αίολο.
Στη shooting αίσθηση έχει δίκιο, δεν έγραψα γιατί... δεν πυροβόλησα και πολύ!:D Πιο melee προσέγγιση το...

Ωραίες ερωτήσεις, αλλά στο τεχνικό τμήμα πέρα από αυτά που γράφω δε μπορούμε ποτέ να είμαστε σίγουροι. Θέλω να πω, frame drops είχε και το Destiny που βγαίνει σε δύο μέρες. Οπότε, για ένα παιχνίδι που βγαίνει σε ενάμιση μήνα, ό,τι και να γράψεις για αυστηρά τεχνικά θέματα, είναι λίγο αίολο.
Στη shooting αίσθηση έχει δίκιο, δεν έγραψα γιατί... δεν πυροβόλησα και πολύ!:D Πιο melee προσέγγιση το έκανα. Resident Evil 5 κατάσταση σκέψη και λίγο καλύτερα. Ελπίζω να απάντησα. Ό,τι άλλο θες, ρώτα, εδώ είμαστε.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Υπερευχαριστω με καλυψατε αναμενουμε το review με το καλο σε ενα μηνα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ενας μηνας εμεινε,το περιμενωω πως και πως,εχω παντως καλο προαισθημα!Ειδωμεν...

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολλά υποσχόμενο δείχνει παιχνιδάρα! Επιτέλους έρχεται ο χειμώνας για να παίξουμε κάτι καλό. Ένα μπράβο στον Σάββα Καζαντζίδη για το καλογραμμένο άρθρο

This comment was minimized by the moderator on the site

To περιμένω σαν ένας μαθητής Γ' Λυκείου που μόλις έμαθε ότι πέρασε στη Φιλοσοφική του ΑΠΘ......
*Σάββα, κλαίω...

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραίο preview. To πιάσαμε το νοήμα. Κρατάω από τα λόγια του Σάββα ότι δεν είναι ξεπέτα το παιχνίδι!

This comment was minimized by the moderator on the site

πάντως δεν ξέρω αν συμφωνείς σάββα αλλά η A.I, δεν μου φάνηκε και πολύ καλή,και μιλώ για το σημείο της βιβλιοθήκης.οι εχθροί ακολουθούσαν προκαθορισμένη πορεία.δεν λέω ότι το παιχνίδι για αυτό είναι μάπα αλλά θεωρώ ότι έπρεπε να δουλευτεί λίγο περισσότερο.skyrim μου θύμησε.βέβαια δεν παύει να είναι demo και όχι το τελικό παιχνίδι.

This comment was minimized by the moderator on the site

Η γραφή του Σαββα γι'αλλη μια φορα ειναι εκπληκτική, για το παιχνίδι τι να πω "Δράση, αποτροπιασμός, συνεχές παιχνίδι με τις παραισθήσεις, συνεχώς επικρεμάμενη απειλή, τρομακτικές σκηνές, τρομακτικοί εχθροί, εχθροί που η αναμέτρηση μαζί τους αποβαίνει μοιραία… μοιραία, σιχαμένα άρρωστη αισθητικη και παραδοσιακοί μηχανισμοί ψαξίματος, shooting και επίλυσης γρίφων" αυτα μονο αμα βγουν σωστα στο...

Η γραφή του Σαββα γι'αλλη μια φορα ειναι εκπληκτική, για το παιχνίδι τι να πω "Δράση, αποτροπιασμός, συνεχές παιχνίδι με τις παραισθήσεις, συνεχώς επικρεμάμενη απειλή, τρομακτικές σκηνές, τρομακτικοί εχθροί, εχθροί που η αναμέτρηση μαζί τους αποβαίνει μοιραία… μοιραία, σιχαμένα άρρωστη αισθητικη και παραδοσιακοί μηχανισμοί ψαξίματος, shooting και επίλυσης γρίφων" αυτα μονο αμα βγουν σωστα στο παιχνιδι θα ειμαι ευτυχυσμενος.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

μέχρι στιγμής απο αυτα που έχω δει σχετικά με το παιχνίδι δε μου έχει κάνει κλικ ακόμα αν και διαβάζω ωραία πραματα... αντε βγαίνει όπου να ναι...

This comment was minimized by the moderator on the site

"Παίζει με τον εγκέφαλο, όχι μόνο ως ανατομική δομή αλλά και ως καθρέφτη της ψυχοσύνθεσης ενός ανθρώπου" Πόσο καλύτερα να προλογίσεις το παιχνίδι;; Εξαιρετική γραφή και ένα από τα καλύτερα previews που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό, για έναν άκρως αναμενόμενο τίτλο. Ελπίζω οι προσδοκίες όλων μας να επαληθευτούν και να μπει και η πολυπόθητη "παύλα".

This comment was minimized by the moderator on the site

Και τα μυαλά στα σύρματα! Το πρώτο horror παιχνίδι της νέας γενιάς , φυσικά και θα παιχτεί day one!

This comment was minimized by the moderator on the site

Μακάρι το αυτό το βιντεοπαιχνίδι να είναι αντάξιο των προσδοκιών.;)

This comment was minimized by the moderator on the site

το τσιμπαμε δηλ ε ?? παιχνιδαρος κ σε ωραια εποχη βγαινει με την αλλαγη της ωρας ....

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων