Nobody expects the Dragon Age Inquisition!

H πρώτη gameplay επαφή με το Dragon Age Inquisition δεν οδηγεί σε ένα συμβατικό preview όπως εύλογα μπορεί να περιμένει κανείς. Το παιχνίδι από μόνο του είναι πολύ σημαντικό ώστε το κείμενο να αναλωθεί στο «πόσες μπάρες έχουν προσθέσει στο User Interface» και στο «τι είναι το Focus και πώς χρησιμοποιείται στη μάχη;». Δεν υποτιμούμε αυτές τις ερωτήσεις και αυτού του είδους την προσέγγιση. Σε καμία περίπτωση. Αλλά το Inquisition έχει τεράστια βαρύτητα, που το παρασύρει και το μετακινεί εκτός της σφαίρας επιρροής των συμβατικών συμπεριφορών.

Πρωτίστως, προέρχεται από μία εταιρεία που στα ματιά πολλών είναι ό,τι σημαντικότερο υπάρχει στη mainstream βιομηχανία. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λάτρεις indie και underground παιχνιδιών που να ανατριχιάζουν με τη φράση, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς, έτσι έχουν τα πράγματα. Μιλάμε για μία εταιρεία που πολύ απλά δεν έχει σταματήσει να παράγει ποιοτικά παιχνίδια. Ακόμα και το 4vs1 που θα κυκλοφορήσει καλό θα είναι (στο Shadow Realms η αναφορά). Όσο άλλοι κολοσσοί του χώρου έχουν επενδύσει στο να μετατρέψουν την προϊούσα ιδιοφυΐα των παιχνιδιών τους σε lifestyle, ξεχνώντας όμως στο μεταξύ να παράγουν υλικό (λυπάμαι αγαπητέ Gordon, αλλά έχω σταματήσει να ανάβω κεράκια στο πνευματικό σου λίκνο για κάτι που σπαργάνωσε πριν δέκα χρόνια) η Bioware θα παίζει μόνη της μπάλα στο γήπεδο των βετεράνων.

dragon-age-inquisition-image-01

Κατά δεύτερο λόγο, το Inquisition, σηκώνει δύο παραδόσεις ωσάν το Σίσυφο: Το μοναδικής λαμπρότητας επίτευγμα του Dragon Age Origins να αναστήσει τα κουρασμένα CRPG εν έτει 2009, και τα στραβοπατήματα του Dragon Age 2, που αν τελικά το Inquisition επιτύχει, θα το θυμόμαστε σαν ένα μικρής σημασίας spin off. Έχει σημασία να θυμηθούμε σε ποιους τομείς απέτυχε το εγχείρημα του Dragon Age 2. Ναι, ήταν εγχείρημα, διότι καταφανέστατα δρούσε σα Δούρειος  Ίππος σχεδιαστικών επιλογών, που ευτυχώς έτυχαν αποδοκιμασίας και δεν καθιερώθηκαν. Όχι, δεν απέτυχε παντού, διότι αυτό θέλουν να το λεν όσοι ξέρουν να αυτοσυγκαταλέγονται στην υψηλή νομενκλατούρα του gaming, χωρίς να έχουν αγγίξει το παιχνίδι. Ξέρετε κάτι; Μαθηματικά, τα σφοδρά κύματα αποδοκιμασίας του Dragon Age 2, απλά, δε βγαίνουν.

Δε βγαίνει η εξίσωση. Ο αριθμός των gamers που έπαιξαν το Origins είναι πεπερασμένος. Ε, αυτοί οι όψιμοι αρωγοί της RPG κανονικότητας που έκαναν στυλ το θάψιμο του Dragon Age 2 είναι περισσότεροι! Ούτε οι μιγαδικοί τέτοιο μπέρδεμα. Γιατί αγαπητοί, ο κόσμος λατρεύει να λατρεύει αυτά που δεν έχει παίξει, να τα φοράει σε μπλουζάκια, να τα πίνει σε σφηνοπότηρα, να τα κοτσάρει σε φανταχτερές signatures στα fora, αλλά κυρίως λατρεύει να μισεί αυτά που ούτε καν έχει αγγίξει. Ιδία πείρα το λέμε.

dragon-age-inquisition-image-02

Επανερχόμαστε στις αποτυχίες του Dragon Age 2, αφού βεβαιώσουμε ότι κάναμε δεύτερη τρύπα στο δισκάκι από το πολύ παίξιμο. Ας δούμε πρώτα τη δομή. Ατυχέστατη η επιλογή μίας παράπλευρης ιστορίας που έτρεχε λίγο πριν και αρκετά μετά το τέλος του Οrigins. Αμέσως, η εστίαση στο Σύμπαν του Dragon Age, που τόσο αριστουργηματικά προβλέψιμα έχτισε η Bioware, χάνεται. Χύσαμε ιδρώτα για να αποτρέψουμε το Blight και να σφάξουμε τον Archdemon, και το DA2 ασχολείται με κάποιους τυχοδιώκτες στην Kirkwall και μερικούς πρόσφυγες παρεκτοπισμένους Qunari. Τα δε χρονικά άλματα μεταξύ των κεφαλαίων του παιχνιδιού, εκτός τόπου και χρόνου πραγματικά. Μοιραία, η τελική σύγκρουση Templars και Mages συμβαδίζει μεν με τη λογική του κόσμου του Dragon Age, είναι όμως ένας αφηγηματικός παρίας στην ιστορία που επιχειρεί να μας πει το DA 2.

Στο Dragon Age Inquisition, η Bioware επανέρχεται σε μία συμβατική δομή, που όμως δεν αποπροσανατολίζει τον παίκτη και του δίνει το ένα και βασικό κίνητρο για να απολαμβάνει κάθε λεπτό του gameplay: έναν σπουδαίο, επικό, μεγαλειώδη σκοπό. Τόσο απλά το έκανε κάποτε ο Tolkien, τόσο απλά το έκαναν τα Forgotten Realms RPGs, τόσο απλά το έκανε και το Origins. Ένας τελικός σκοπός που θα ενιαιοποιεί τις πράξεις, τα quest και δε θα επενδύει στον κύκλο μέρας νύχτας μήπως και εμφανιστεί καμιά καινούργια συμμορία σε μια γωνιά της πόλης για να την αποδεκατίσουμε.  Βέβαια, το ειρωνικό στην υπόθεση είναι ότι η επική αυτή ιστορία που θα επιχειρήσει να δώσει η Bioware μέσα από το Inquisition, στηρίζεται σε τεράστιο ποσοστό στο backstory του 2. Δε γεννά ανησυχίες κάτι τέτοιο, καθώς παρά τις στραβοτιμονιές ο δρόμος που έχει χαραχθεί με το Origins είναι φαρδύς και το όχημα δεν κινδυνεύει να ντελαπάρει.

dragon-age-inquisition-image-03

Ας περάσουμε στο απογυμνωμένο Inventory. Ούτε καν είναι θέμα προς συζήτηση πόσες παραχωρήσεις και υποχωρήσεις έγιναν σε αυτόν τον τομέα. Στο Inquisition αυτό που είδαμε ζωντανά, τραβάει χειρόφρενο στις ανησυχίες. Μιλάμε για ένα πλήρες, παραμετροποιήσιμο Inventory με τεράστια ποικιλία και βάθος. Με δεδομένο ότι από το Origins ακόμα είχε γίνει σπουδαία δουλειά στο χειρισμό και έλεγχό του, οι οιωνοί είναι πολύ καλοί. Συνυπολογίζουμε και το ανανεωμένο σύστημα Crafting, που όπως μας υποσχέθηκαν ως δημιουργοί προς οπαδούς οι άνθρωποι της Bioware, θα είναι ό,τι πιο ουσιαστικό έχει δώσει ποτέ η εταιρεία σε αυτόν τον τομέα.

Στα ίδια νερά κινείται και η πολύ πιο σημαντική παράμετρος του skill tree. Δε βρήκαμε το skill tree του 2 απογοητευτικό, αλλά σαφώς δεν ήταν και πλούσιο. Χωρίς να έχουμε την ευκαιρία να δούμε κάτι χειροπιαστό στη μισή ώρα που ασχοληθήκαμε, είχαμε όλες τις διαβεβαιώσεις ότι το skill tree καθώς και τα abilities θα είναι πολύ πλούσια και ποικίλα. Με τη χρήση του Xbox One Controller, τα abilities εμφανίζονται σχεδόν με τον ίδιο τρόπο με αυτόν που εμφανιζόταν στο 2. Το Radial Menu δεν το δοκιμάσαμε μέσα στον κακό χαμό. Ωραίοι ανταποκριτές, ε; Στα του κόσμου και των περιοχών του παιχνιδιού. Για όποιον έφτασε στο δεύτερο κεφάλαιο του DA2 και αντιλήφθηκε ότι ξανακάνει βόλτες στη νυχτερινή Kirkwall και τις δύο τρεις ίδιες εξωτερικές περιοχές (και στις τρεις παραλλαγές των Dungeons που αυτές εμπεριείχαν) δε χρειάζονται περαιτέρω σχόλια. Όσο χαμηλά ήταν να πέσει η Bioware, έπεσε με εκείνη την επιλογή. Στο Inquisition τα πράγματα έρχονται όλα τούμπα. Το παιχνίδι ανοίγει και επενδύει σε τεράστιους χάρτες, που όμως σε καμία περίπτωση δε λειτουργούν σαν του Skyrim ή του Oblivion.

dragon-age-inquisition-image-04

Οι περιοχές είναι εκεί για να δώσουν ζωντάνια σε έναν κόσμο που είναι γεμάτος με όλα τα στοιχεία ενός Dragon Age RPG. Στο demo που έπεσε στα χέρια μας η αποστολή ελάμβανε χώρα στην άλλη μεριά μιας πεδινή έκτασης που ήταν ανεξερεύνητη. Το συναίσθημα είναι περίεργο για όσους θυμούνται τους «διαδρόμους» του Origins και τα σχετικά μικρά Dungeons. Στο Inquisition η περιοχή πρέπει να εξερευνηθεί και μπορεί να επιφυλάσσει εκπλήξεις ακόμα και κατά την εκτέλεση ενός quest. Η δική μας εκτίμηση από αυτό που είδαμε είναι ότι, πέρα από το ότι προστίθενται δεκάδες ώρες παιχνιδιού με αυτόν τον τρόπο, αναδύεται και μία πρωτοφανής για τη σειρά αληθοφάνεια, που είχε μείνει στην άκρη χάριν των πιο «αποστειρωμένων περιβαλλόντων». Η Bioware αναφέρει δέκα τέτοιες ανοικτές περιοχές -εκτός βεβαίως του στάνταρ περιεχομένου με πόλεις, χωριά, Dungeons που είναι εκ των ων ουκ άνευ για ένα τέτοιο παιχνίδι. Πάντως, αν απορείτε για το πώς ακριβώς λειτουργεί έναν τέτοιο περιβάλλον, αρκεί να σας πούμε ότι συμπαίκτες μας στην ίδια αίθουσα, μετά το 40λεπτο, ακόμα δεν είχαν βρει το δρόμο για το φρούριο όπου ελάμβανε χώρα το Quest.

Σε αυτή την ανοικτή περιοχή συμβαίνουν δεκάδες διαφορετικά πράγματα. Η δική μας συντροφιά ήταν απασχολημένη στο να σφάζει κατά συρροή κάτι υποχθόνιους και βδελυρούς ερπετοειδείς κατοίκους του διπλανού βάλτου. Στο μεταξύ κάποιος από την ομάδα μάζευε και βότανα, υλικά για Crafting, έψαχνε κρυφές γωνιές του χάρτη κτλ. Άλλες συντροφιές προφανώς πάλευαν με τις πυξίδες και τα αζιμούθια. Εκφράζουμε την πίστη μας ότι αυτό το μοντέλο θα λειτουργήσει στο Inquisition. Όπως πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσει και το σύστημα μάχης. Είναι άτοπο να περιγράψουμε σε ένα τέτοιο preview (ο Θεός να το κάνει) το πώς λειτουργεί γενικώς η μάχη στο Dragon Age. Μπορούμε όμως να πούμε ότι στο Inquisition η μάχη αποτελεί μία διασταύρωση του γρήγορου στυλ της μάχης του 2 και του τακτικού-στρατηγικού στυλ του Origins.

dragon-age-inquisition-image-05

Kαι για του λόγου το αληθές υπενθυμίζουμε ότι το Tactical View της PC έκδοσης του Origins έρχεται σε όλες τις εκδόσεις του Inquisition -ακόμα και σε αυτές της προηγούμενης γενιάς (Xbox 360, PS3). Η μάχη στο DA 2 είχε πάρα πολλά θετικά στοιχεία. Η έκδοση για κονσόλες ήταν πιο γρήγορη και πιο νευρική από του Origins, και οι ζαριές ακόμα και στον υπό έλεγχο χαρακτήρα είχαν αντικατασταθεί με real time κινήσεις (που βέβαια πάλι σε ζαριές κατέληγαν σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητά τους). Το δυστυχές της υπόθεσης ήταν ότι όλες οι εκδόσεις ήταν console εκδόσεις στο 2. Ακόμα και του PC. Ο λόγος αγνόησης των σπουδαίων δυνατοτήτων του Mouse+Keyborad μένει κάπου θαμμένος στα κιτάπια φωστήρων της EA ή και της Bioware. Αλλά πλέον το μήνυμα ελήφθη και η ομάδα αντέδρασε καταλλήλως.

Η τακτική/ στρατηγική γωνία θέασης είναι γεγονός για όλες τις εκδόσεις και μπορούμε εδώ να καταθέσουμε ότι η μάχη φαίνεται (από την ημίωρη ενασχόλησή μας) άκρως απολαυστική. Σε υψηλό επίπεδο δυσκολίας αυτό που περιμένει τους παίκτες είναι μία αρωματική πνοή γλυκού σαδισμού. Και ώρα είναι και οι κάτοχοι κονσολών να «νιώσουν» από αυτή τη γλύκα. Τέλος, θα πάμε και στο στοιχείο εκείνο του DA2 που μας άρεσε ως σύλληψη και που φαίνεται ότι περνάει και στο Inquisition. Το ανοικτό τέλος (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ιστορία δεν τελειώνει) αφήνει περιθώρια περαιτέρω εξερεύνησης του κόσμου και φυσικά προσθήκης νέων αποστολών και γενικά περιεχομένου με τη μορφή DLC. Μόνο θετικές είναι οι μνήμες από το Legacy DLC του DA2 που προχωρούσε την ιστορία του/ της Hawke και μετέφερε τους παίκτες σε νέες περιοχές με καινούργιο και εμπνευσμένο περιεχόμενο. Αν αυτή η παρακαταθήκη περάσει αυτούσια στον ανοικτό κόσμο του Inquisition, μπορεί να δούμε σπουδαία πράγματα στο μέλλον. Με την προϋπόθεση βεβαίως να είναι πρωτίστως σπουδαίο το παιχνίδι ως έχει.

dragon-age-inquisition-image-06

Κι επειδή πάντα υπάρχει η προσμονή για το πώς βλέπουμε τα γραφικά ενός τίτλου σε τέτοιου είδους προθεάσεις, σημειώνουμε ότι αυτό που είδαμε το κρίνουμε άκρως ικανοποιητικό για το στυλ και το ύφος ενός Dragon Age. Μέσα στον πανικό μίας έκθεσης, σε μία αποστολή που διεξαγόταν κατά τη διάρκεια της νύχτας (τι επιλογή κι αυτή), όσα είδαμε μας άφησαν πολύ ευχαριστημένους. Η Frostbite 2 μπορεί να κάνει θαύματα σε τομείς που ακόμα και η Eclipse Engine είχε προσφέρει σπουδαίες επιδόσεις

Τα υπόλοιπα στοιχεία του gameplay που είδαμε δεν έχουν και τόση σημασία για ένα παιχνίδι που μπορεί και να πλησιάζει τις εκατό ώρες και θα είναι στα χέρια μας σε δύο μήνες. Άλλωστε, με τόσα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει από τη Bioware (και που κάποιοι προνοητικοί φρόντισαν να ΜΗΝ παρακολουθήσουν για να μη χαλάσουν οι εκπλήξεις), μόνο τη συνολική αίσθηση που αποκόμισε ο γράφων μπορούμε να μεταφέρουμε. Και η αίσθηση αυτή είναι άκρως θετική. Δε μπορούμε να ξέρουμε αν η ιστορία θα είναι τελικά καλή ή κακή. Αν οι χαρακτήρες και οι ήρωες με τις μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις θα σταθούν επάξια σε μία Morrigan ή σε έναν Zevran. Αν τα side quests θα είναι τόσο ομαλά και στιβαρά δεμένα με την κεντρική ιστορία ώστε να μοιάζουν κομμάτια ενός ενιαίου και ομογενούς συνόλου. Αν, εν τέλει, κλείνοντας το παιχνίδι θα δημιουργείται σύνδρομο στέρησης μετά από πέντε λεπτά.

Αλλά μπορούμε με μία σχετική ασφάλεια να μεταφέρουμε ότι η Bioware έμαθε από τα λάθη του DA2 και επιχειρεί να παραδώσει ένα πλήρες, επικό, και αντάξιο του παρελθόντος CRPG. 75 και σήμερα. Είναι πολλές;

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

O Σάββας δεν παίζει videogames από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Δεν ξέρει πως είναι από κοντά ένα NES πόσο μάλλον ένα SNES. Παρόλα αυτά καταφέρνει και ανέχεται τον εαυτό του ως gamer και που και που, μεταξύ Heavy Metal και Χέβι Μέταλ, παίζει και κανένα παιχνίδι. Επίσης είναι ερωτευμένος με τη Liara T’soni και θα ήθελε κάποια στιγμή να μετακομίσει σε μία καλύβα κοντά στη Firelink Shrine, ένα τσιγάρο δρόμο από τις Κατακόμβες αν και δεν καπνίζει.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Αλλαγή ημερομηνίας για το Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Με νέα περίοδο κυκλοφορίας, μέσα στο 2021.
Marvel's Avengers - Preview
Πρώτες εντυπώσεις, βασισμένες στην closed beta.
Μικρή καθυστέρηση στη διάθεση του DIRT 5
Μια εβδομάδα επιπλέον στο pit lane…
Μετάθεση κυκλοφορίας του Halo Infinite
Ακόμα ένα θύμα του Covid…
Trailer για το Remothered: Broken Porcelain
Αφιερωμένο τους «μη-κανονικούς» διαμένοντες του The Ashmann Inn.
Νέο υλικό από το Cyberpunk 2077
Ανακαλύπτοντας τους μηχανισμούς και τον κόσμο του.
Ξεπέρασε τα 5 εκ. αντίτυπα το Final Fantasy VII Remake
Με το μεγαλύτερο μερίδιο να αφορά στις digital πωλήσεις.
Ανακοινώθηκε το Hood: Outlaws & Legends
Ένα 4v4 multiplayer heist τίτλος για την τρέχουσα και επόμενη γενιά μηχανημάτων.
Έρχεται στην επομένη γένια το Temtem
Προσφέροντας ένα νέο "massively multiplayer creature-collection" ταξίδι.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (31)

This comment was minimized by the moderator on the site

Σάββα φίλε μου, ο γραπτώς σου λόγος είναι καθηλωτικός.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολύ ωραίο Preview αλλά εγώ κρατάω αυτό "Δε μπορούμε να ξέρουμε αν η ιστορία θα είναι τελικά καλή ή κακή. Αν οι χαρακτήρες και οι ήρωες με τις μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις θα σταθούν επάξια σε μία Morrigan ή σε έναν Zevran." εφόσον μιλάμε για rpg τα κυριότερα στοιχεία για μένα είναι το story, characters & interaction...οπότε θα περιμένω και το αντίστοιχο Review όταν έρθει εκείνη η μέρα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Tελικα μονο 8 ability slots στο UI?!!!:p
Περα απο τη πλακα,πιστευω οτι αυτη τη φορα η Bioware θα μας δωσει ενα πραγματικο επος και θα διαγραψει απο τη μνημη μας το DA:2

This comment was minimized by the moderator on the site

Όπως πιστεύω είναι και η γνώμη των περισσότερων, η Bioware φαίνεται να μαθαίνει απο τα ''λάθη'' του παρελθόντος και πολύ πιθανό να παραδόσει ένα υπερπλήρες Dragon Age ανάλογο του αριστουργηματικού πρώτου μέρους.
Ανυπομονώ για το τελικό αποτέλεσμα!
Χειμώνας με Dragon Age, Evil Within και Alien Isolation...Γιαμ!
Είναι απολαυστικό πάντως να διαβάζεις ένα τόσο καλογραμμένο κείμενο απο το Σάββα...

Όπως πιστεύω είναι και η γνώμη των περισσότερων, η Bioware φαίνεται να μαθαίνει απο τα ''λάθη'' του παρελθόντος και πολύ πιθανό να παραδόσει ένα υπερπλήρες Dragon Age ανάλογο του αριστουργηματικού πρώτου μέρους.
Ανυπομονώ για το τελικό αποτέλεσμα!
Χειμώνας με Dragon Age, Evil Within και Alien Isolation...Γιαμ!
Είναι απολαυστικό πάντως να διαβάζεις ένα τόσο καλογραμμένο κείμενο απο το Σάββα που έχει εντριφύσει τόσο στο 1 όσο και στο ακατονόμαστο.. Λεπτομέρεια, εκβάθυνση και καίρια σημεία των παιχνιδιών αναλύονται προς τέρψη δική μας!

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

πολυ καλο preview ειχα παιξει το origins και ηταν απιστευτο αλλα δεν ειχα ασχοληθει με το 2 καθως απο το demo που επαιξα δεν με τρελαινε....εμπιστοσυνη υπαρχει στην bioware και αναμενουμε...

This comment was minimized by the moderator on the site

πολυ καλο preview,υπομονη και σε δυο μηνες ερχεται

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 5 χρόνια από nikolasvanitas nikolasvanitas
This comment was minimized by the moderator on the site

Μας πορωσες Σαββα με το κειμενο.Φερτε την παιχνιδαρα την περιμενω πως και πως

This comment was minimized by the moderator on the site

Ως λιώστης του DA Origins (και όλων των dlc) δεν μπορώ να περιγράψω πόσο πολύ με απώθησε αυτή η αλλαγή ιστορίας του 2. Πραγματικά μου φάνηκε τόσο ξεκάρφωτο... Δεν κατάλαβα τι προσπάθησαν να κάνουν.

Κατά τα άλλα τρομερό preview και τέλειο timing για μένα!
Μετά από πολλά χρόνια θα έχω 30 μέρες διακοπές ίσα ίσα για να παίξω το DA 2 και μετά αγορά του 3.

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 5 χρόνια από epinephrineGR epinephrineGR
This comment was minimized by the moderator on the site

Nobody expects????????καλα ενταξει..........

This comment was minimized by the moderator on the site

Σάββα τέλειο preview συγχαρητήρια, όντως ο γραπτώς σου λόγος είναι απο άλλο πλανήτη.

75 και σήμερα. Είναι πολλές; Ναι είναι πάρα πολλές Σάββα!!!! Θέλω να το παίξω τώρα!!

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 5 χρόνια από Hernandez Hernandez
This comment was minimized by the moderator on the site

Έχουμε και λέμε: dragon age 3, divinity, project eternity, wasteland, witcher 3, evil within.... Αλλάζω το επάγγελμά μου σε gamer

This comment was minimized by the moderator on the site

εγω σε αυτα που εγραψες θα βγαλω το evil within και στη θεση του θα προσθεσω xenoblade chronicles x και περασε η χρονια για πλακα

This comment was minimized by the moderator on the site

Σαββα μια εξηγηση αν μπορεις να μου κανεις, το συστημα μαχης τι κοινο εχει με του origins; δηλ θα μπορεις να κανεις παυση σε οποιοδηποτε σημειο και να δινεις νεες εντολες στην ομαδα σου; ητην καμερα θα μπορεις να την εχεις σε ολη τη διαρκεια απο πανω;

This comment was minimized by the moderator on the site

Όταν ελέγχεις έναν χαρακτήρα, θα λειτουργεί σαν του 2. Ενώ στο Origins (σε κονσόλα) έδινες εντολή για επίθεση και ουσιαστικά παρακολουθούσες το χαρακτήρα να μάχεται σε γύρους (χωρίς να εμπλέκεσαι άμεσα) στο 2 και στο Ιnquisition θα κάνεις άμεσες κινήσεις, επιθέσεις κλπ.
Η διαφορά είναι ότι πλέον θα μπορείς να "σηκώνεις" την κάμερα και σε tactical view όπως στην PC έκδοση του Origins.

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 5 χρόνια από gfreeman gfreeman
This comment was minimized by the moderator on the site

Τι σιχαμερο γλειψιμο ηταν αυτο? Πνιγηκα απο τα γελια με τις πρωτες παραγραφους. Βετερανοι λεει, οταν εχουν φυγει ολα τα ταλεντα απο εκει μεσα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ναι, είναι. Θεωρείς ότι η λέξη έχει κάποια θετική φόρτιση από μόνη της; δεν έχει.

This comment was minimized by the moderator on the site

Δεν με κατάλαβες, συμφωνώ μαζί σου για την bioware, οσο για το DA:I περιμένω να αγγίζει επίπεδα origins και γιατί να μην το ξεπεράσει κιόλας;
Με τις φάπες εννοώ το καθιερωμένο ξύλο που πέφτει στα σχόλια κάτω απο την παρουσίαση σχεδόν κάθε τίτλου. κάτι που είναι και αναπόφευκτο και το ξέρεις, φάπες θα πέσουνε θα φας θα ρίξεις... αίμα θα μας πιτσιλίσει μετά το τέλος της ανάγνωσης, όπως γίνεται...

Δεν με κατάλαβες, συμφωνώ μαζί σου για την bioware, οσο για το DA:I περιμένω να αγγίζει επίπεδα origins και γιατί να μην το ξεπεράσει κιόλας;
Με τις φάπες εννοώ το καθιερωμένο ξύλο που πέφτει στα σχόλια κάτω απο την παρουσίαση σχεδόν κάθε τίτλου. κάτι που είναι και αναπόφευκτο και το ξέρεις, φάπες θα πέσουνε θα φας θα ρίξεις... αίμα θα μας πιτσιλίσει μετά το τέλος της ανάγνωσης, όπως γίνεται και στο παιχνίδι;) Μην μου πεις οτι δεν περιμένεις να έρθει η ώρα;

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Αν το παιχνίδι δε βγει καλό ποσώς με νοιάζουν οι φάπες.

This comment was minimized by the moderator on the site

Λοιπον,επειδη δεν ειχα παιξει τα προηγουμενα,τα πηρα και τα δυο και τα επαιξα στο καπακι,το origins οντως ηταν καταπληκτικο,αφου παρακαλουσα να μην τελειωσει,δηλαδη το καταευχαριστηθικα απο ολες τις πλευρες.Ξεκιναω και το 2 ο τροπος μαχης,δηλαδη αυτο το πιογρηγορο μου αρεσε παρα πολυ,οποτε λεω θα το ευχαριστηθω κι αυτο.Για να μην πολυλογω,απο την μεση και μετα παρακαλουσα να τελειωσει,ολο τα...

Λοιπον,επειδη δεν ειχα παιξει τα προηγουμενα,τα πηρα και τα δυο και τα επαιξα στο καπακι,το origins οντως ηταν καταπληκτικο,αφου παρακαλουσα να μην τελειωσει,δηλαδη το καταευχαριστηθικα απο ολες τις πλευρες.Ξεκιναω και το 2 ο τροπος μαχης,δηλαδη αυτο το πιογρηγορο μου αρεσε παρα πολυ,οποτε λεω θα το ευχαριστηθω κι αυτο.Για να μην πολυλογω,απο την μεση και μετα παρακαλουσα να τελειωσει,ολο τα ιδια και τα ιδια σε ολυς τους τομεις.Ελπιζω το inquisition να ειναι τουλαχιστον σαν το origin.Κι απο οτι διαβαζω το preview του Σαββα,μαλλον κατι τετοιο περιμενω.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Το Origins μου άρεσε πολύ, το DA2 μου φάνηκε φτωχός συγγενής. Το Inquisition το περίμενα με αγωνία, αλλά ο πολιτικώς ορθός "ακτιβισμός" της Bioware έχει αρχίσει να μου βαράει στα νεύρα. Αν κρίνω από τις ανακοινώσεις που βγάζουν τελευταία, μου φαίνεται ότι περισσότερο καίγονται να έχουν "ισότιμη δημογραφική εκπροσώπηση όλες οι σεξουαλικά διαφοροποιούμενες κοινωνικές ομάδες" παρά να γράψουν μια...

Το Origins μου άρεσε πολύ, το DA2 μου φάνηκε φτωχός συγγενής. Το Inquisition το περίμενα με αγωνία, αλλά ο πολιτικώς ορθός "ακτιβισμός" της Bioware έχει αρχίσει να μου βαράει στα νεύρα. Αν κρίνω από τις ανακοινώσεις που βγάζουν τελευταία, μου φαίνεται ότι περισσότερο καίγονται να έχουν "ισότιμη δημογραφική εκπροσώπηση όλες οι σεξουαλικά διαφοροποιούμενες κοινωνικές ομάδες" παρά να γράψουν μια πραγματικά αξιομνημόνευτη ιστορία, όπως κάποτε στα Baldur's Gate ή ακόμα και στο Origins. Εντάξει, πιθανόν να υπερβάλλω και το Inquisition να είναι πολύ καλό σε όλα τα επίπεδα, αλλά με βλέπω να το προσπερνάω και να επενδύω στη medieval καφρίλα του Witcher 3, ελπίζοντας ότι θα μείνει πιστό στην παράδοση και δεν θα βάλει νερό στο κρασί του από φόβο μην τυχόν και του κολλήσουν κανέναν -ισμό οι απανταχού καθώς πρέπει σταυροφόροι.

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 5 χρόνια από RickDangerous RickDangerous
This comment was minimized by the moderator on the site

Σιχαθηκες και εσυ την Sarkeesian ετσι ; Σε καταλαβαινω απολυτα. Ελπιζω το Dragon Age να απομακρυνθει.

This comment was minimized by the moderator on the site

Μέσα έπεσες με την Sarkeesian. Κι όταν ακόμα και ο Spoony έχει φτάσει να απολογείται για τα παλιά review του Final Fantasy, αντιλαμβάνομαι ότι έχει γίνει πλέον δύσκολο να ασχολούμαι, απλά, με το χόμπυ μου χωρίς να υπομένω πολιτική κατήχηση. Το Inquisition δεν το βλέπω να απομακρύνεται (καλώς η κακώς, αυτή είναι η τάση στη βιομηχανία), ας είναι τουλάχιστον καλό παιχνίδι για να το απολαύσουν...

Μέσα έπεσες με την Sarkeesian. Κι όταν ακόμα και ο Spoony έχει φτάσει να απολογείται για τα παλιά review του Final Fantasy, αντιλαμβάνομαι ότι έχει γίνει πλέον δύσκολο να ασχολούμαι, απλά, με το χόμπυ μου χωρίς να υπομένω πολιτική κατήχηση. Το Inquisition δεν το βλέπω να απομακρύνεται (καλώς η κακώς, αυτή είναι η τάση στη βιομηχανία), ας είναι τουλάχιστον καλό παιχνίδι για να το απολαύσουν όσοι δεν έχουν το δικό μου κόλλημα.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Θα δειξει .

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 5 χρόνια από katamaran katamaran
There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων