Σκοτεινή υπόθεση...

Το Mortal Kombat 11 θυμίζει σε τόσα πολλά πράγματα το ΙΙ. Ξεκινώντας από το λογότυπο και φθάνοντας στη φιλοσοφία του σχεδιασμού και του γενικότερου artwork. Ή ίσως αυτή να είναι και η κρυφή επιθυμία του γράφοντος, μιας και το δεύτερο μέρος της σειράς ήταν και το αγαπημένο του. Όπως και να ‘χει, για δεκάδες λόγους που μπορούν να ποικίλλουν για τον καθένα μας, η προσμονή για τον τίτλο είναι μεγάλη. Τα εξαιρετικά teasers, τα ενδιαφέροντα features και η υπόσχεση για ολοκαίνουργιους χαρακτήρες, όλα τους μαζί δημιούργησαν και συντήρησαν ένα υψηλό hype.

Τόσο, όσο χρειαζόταν, μέχρι να έρθει η beta και να το μεταλαμπαδέψει. Δύσκολα θα υπήρχε άνθρωπος που θα έβρισκε την ευκαιρία να συμμετάσχει και να την άφηνε να πάει χαμένη, γεγονός που αντικατοπτρίστηκε στον μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων. Το matchmaking ήταν άμεσο και η ροή των online μαχών συνεχής και σχεδόν απρόσκοπτη. Δυστυχώς, το roster ήταν μικρό κι έτσι η εμπειρία δεν ξέφευγε από μερικά πολύ στενά και συγκεκριμένα όρια. Scorpion εναντίον Κano εναντίον Scarlet στο… διηνεκές. Αλλά αυτό έμοιαζε να μην πτοεί τον κόσμο.

Mortal Kombat 11 image 1

Φτωχό ήταν και το content. Μόνο online μάχη, του casual τύπου, με το γρήγορο, σπαρτιάτικο matchmaking που προαναφέρθηκε. Σύντομες μάχες και πυκνές, ικανές να βοηθήσουν τους παίκτες να εμπεδώσουν τις νέες ισορροπίες στο σύστημα μάχης. Αυτή παραμένει όπως πάντα ρευστή, δοσμένη στον ιδιαίτερο ρυθμό του κάθε μαχητή, με παρόμοια movesets με το παρελθόν, που δεν υπαινίσσονταν σημαντικές καινοτομίες, αλλά συνέβαλλαν στην αίσθηση εξοικείωσης του παλιού παίκτη με το καινούριο παιχνίδι.

Αυτό που υπέβοσκε όμως, ήταν το hint για παραμετροποιήσιμο moveset και ίσως στυλ μάχης. Αυτό αχνοφαινόταν στο customization mode του παιχνιδιού, που ήταν και το μόνο άλλο διαθέσιμο στην εν λόγω beta. Εκεί, έμοιαζε να υπάρχει η επιλογή για τρία διαφορετικά στυλ ανα χαρακτήρα, που μπορούσαν να μονταριστούν τόσο ως προς τα στοιχεία εμφάνισης, όσο και ως προς την προσθήκη ή την αφαίρεση κινήσεων. Δείχνει ενδιαφέρον και ενδεχομένως βαθύ, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την πλήρη έκδοση για να μπορέσουμε να μάθουμε κάτι παραπάνω.

Mortal Kombat 11 image 2

Πέραν τούτων... ελάχιστα πράγματα. Ένα φτωχό single mode -τύπου ladder- για να πάρουμε μια μικρή γεύση από το offline περιεχόμενο, και από εκεί και πέρα μόνο online μάχες και customization. Τα πανέμορφα, σκοτεινά γραφικά, η ρεαλιστικότατη απεικόνιση χαρακτήρων και περιβάλλοντος (συνεχίζοντας το εκπληκτικό αποτέλεσμα που είδαμε στο Injustice 2), καθώς και η - όχι απρόσμενα - υπέρμετρη βία, κράτησαν το ενδιαφέρον σε τροχιά γύρω από την beta. Μαζί φυσικά με το εύκολα αναγνωρίσιμο gameplay, που δείχνει κατά τι περισσότερο επικεντρωμένο στην ισχύ των χτυπημάτων και την απόκριση που έχουν στα σώματα των μαχητών.

Το σκοτεινό look, τα πανέμορφα γραφικά, η - ακόμα μεγαλύτερη - βία και η γρήγορη δράση ήταν τα χαρακτηριστικά αυτής της beta. Μαζί φυσικά με τις υπόνοιες και τις υποσχέσεις καινούριων modes που tease-αρίστηκαν μέσα από το customisation menu. To φτωχό content και ο μικρός αριθμός χαρακτήρων, καταφέρνουν μονάχα να αυξήσουν την προσμονή για την 23η Απριλίου, ιδιαίτερα συνδυαζόμενα με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Το παιχνίδι δείχνει σκοτεινό, ελκυστικό, βίαιο, πλούσιο κι απολαυστικό - αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την πλήρη έκδοση για να διαπιστώσουμε αν όλα αυτά είναι όντως αλήθεια ή όχι. Κι η αναμονή - ιδιαίτερα μετά από όλα αυτά - είναι δυσβάσταχτη!

Οι πρώτες μας εντυπώσεις από το MK11 βασίστηκαν στην έκδοση της beta για το PS4.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Ο Απόστολος μεγάλωσε τρώγωντας μακαρονάδα. Μακαρονάδα έφαγε, ένα μεσημέρι στα 8 του, όταν ένας θείος του τον πήγε για πρώτη φορά σε coin-op κι αυτό ήταν το αγαπημένο του πιάτο όσο περίμενε τον MSX να φορτώσει ένα παιχνίδι. Μετά τον CPC 6128 και τις Amiga 500 και 1200, ο εθισμός με το απολαυστικό αυτό γεύμα, τον οδήγησε να υιοθετήσει το όνομα Kabamaru, το ιαπωνικό alter ego του. Σήμερα, παίζει ακόμα Heroes of Might and Magic 3, κάνοντας διαλείμματα με σχεδόν οποιοδήποτε παιχνίδι πέσει στα χέρια του. Λατρεύει τον Terry Pratchett, την metal μουσική, την καλή μπύρα και την κουβέντα με φίλους.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Αλλαγή ημερομηνίας για το Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Με νέα περίοδο κυκλοφορίας, μέσα στο 2021.
Marvel's Avengers - Preview
Πρώτες εντυπώσεις, βασισμένες στην closed beta.
Μικρή καθυστέρηση στη διάθεση του DIRT 5
Μια εβδομάδα επιπλέον στο pit lane…
Μετάθεση κυκλοφορίας του Halo Infinite
Ακόμα ένα θύμα του Covid…
Trailer για το Remothered: Broken Porcelain
Αφιερωμένο τους «μη-κανονικούς» διαμένοντες του The Ashmann Inn.
Νέο υλικό από το Cyberpunk 2077
Ανακαλύπτοντας τους μηχανισμούς και τον κόσμο του.
Ξεπέρασε τα 5 εκ. αντίτυπα το Final Fantasy VII Remake
Με το μεγαλύτερο μερίδιο να αφορά στις digital πωλήσεις.
Ανακοινώθηκε το Hood: Outlaws & Legends
Ένα 4v4 multiplayer heist τίτλος για την τρέχουσα και επόμενη γενιά μηχανημάτων.
Έρχεται στην επομένη γένια το Temtem
Προσφέροντας ένα νέο "massively multiplayer creature-collection" ταξίδι.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

Πραγματικά απορώ με την ερώτηση... Τι θα πει "πριν 15 χρόνια ήταν ΟΚ, τωρα γιατί δεν είναι;" Λες και η βια είναι ένα στάνταρ μέγεθος, υπάρχει ή δεν υπάρχει. Δεν είναι έτσι, υπάρχει όριο, ακόμα και για το Mortal Kombat. Πριν 15-25 χρόνια, μας αρκούσε ένας "απλός αποκεφαλισμός" για fatality του Cage. Τι φτάσαμε να λέμε ε; Ένας απλός αποκεφαλισμός... Χωρίς ψητά έντερα να κρέμονται, χωρίς...

Πραγματικά απορώ με την ερώτηση... Τι θα πει "πριν 15 χρόνια ήταν ΟΚ, τωρα γιατί δεν είναι;" Λες και η βια είναι ένα στάνταρ μέγεθος, υπάρχει ή δεν υπάρχει. Δεν είναι έτσι, υπάρχει όριο, ακόμα και για το Mortal Kombat. Πριν 15-25 χρόνια, μας αρκούσε ένας "απλός αποκεφαλισμός" για fatality του Cage. Τι φτάσαμε να λέμε ε; Ένας απλός αποκεφαλισμός... Χωρίς ψητά έντερα να κρέμονται, χωρίς ξαφνιασμένα μάτια να κοιτούν το κενό, χωρίς ένα κεφάλι να τεμαχίζεται 3 και 4 φορές από έναν πρόθυμο, χαρούμενο χαρακτήρα επί της οθόνης. Είναι δυνατόν να θεωρούνται αυτά τα δύο μεγέθη συγκρίσιμα; Τα fatalities των 2 δευτερολέπτων να συγκρίνονται με τα σκηνοθετημένα ευφυήματα των 10+ δευτερολέπτων όπου η βία χρησιμοποιείται πλέον σαδιστικά, για να ικανοποιήσει ένα κοινό "που τα έχει δει όλα"; Είναι δυνατόν να λέμε ότι για το Mortal Kombat δεν υπάρχει όριο στη βία;

Πέρα από τα fatalities... Τα fatal blows καταστρέφουν τον ρυθμό της μάχης. Μας ενδιαφέρει το gameplay ή όχι; Αν κάτι το έχεις δει 3 φορές, μετά καταντάει κουραστικό. Κάνω fatal blow και ψάχνω να βρω το skip. Δεν υπάρχει. μετά από 300 φορές, λες δεν παίζω άλλο. Replayability killed ναι ή όχι; Ας μειώσουν το sequence, ας δώσουν τη δυνατότητα για skip, τουλάχιστον σε sp.

Διάβασε περισσότερα
There are no comments posted here yet