Viva New Vegas

Αρκούντως ιδιάζουσα η θέση στην οποία βρισκόμαστε. Ποτέ στο παρελθόν δεν είχαμε τόσα λίγα πράγματα να γράψουμε για ένα τόσο μεγάλο σε διάρκεια και αξία τίτλο. Και η αιτία είναι η προφανής. Το Fallout New Vegas, είναι το Fallout 3, με ένα Wild West καμουφλάζ, που όμως δεν καταφέρνει να μπερδέψει κανέναν επίδοξο αγοραστή του. Είναι κακό αυτό; Και ναι, και όχι. Ναι, διότι οι προοπτικές που διανοίχθηκαν με το Fallout 3 της Bethesda, ήσαν κολοσσιαίες, και παρόλα αυτά, δύο χρόνια μετά έχουμε στα χέρια μας μία απόλυτα και κραυγαλέα διεκπεραιωτική δουλειά της Obsidian που φωνάζει «2005» από πολλά χιλιόμετρα μακριά. Όχι, διότι όστις λάτρεψε το Fallout 3 και περιπλανήθηκε για (πραγματικές) μέρες ολόκληρες στη Capital Wasteland, δεν έχει απολύτως κανένα λόγο να μην ανέβει σε ένα πυρηνοκίνητο λεωφορείο και να μη ταξιδέψει μέχρι τη Mojave Desert, το μέρος στο οποίο διαδραματίζεται το Fallout New Vegas.

Ο Ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές

Ήρωάς μας στο παρόν παιχνίδι, ένας courier, ένας ανώνυμος κομιστής πακέτων στην αφιλόξενη και επικίνδυνη έκταση που απλώνεται νότια του μεταμορφωμένου Las Vegas. Το «ιστορικό» υπόβαθρο της περιόδου συντίθεται από τη δράση του στρατού της North California Republic, που ελέγχει κομμάτι της περιοχής και της Legion, μιας φατρίας που έχει υπό τον έλεγχό της ένα φράγμα, μοναδική πηγή πόσιμου νερού και ηλεκτρικής ενέργειας στην περιοχή.

fallout new vegas 01

Μεταξύ πυρών και ομοβροντιών, ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, πυροβολείται από μια συμμορία κατά τη διακομιδή ενός μυστηριώδους δέματος, για άγνωστο λόγο, και σώζεται από τους κατοίκους της ειρηνικής κωμόπολης του Goodsprings. Από κεί και έπειτα, η πορεία της ιστορίας, χωρίς να επικεντρώνει σε έναν συγκεκριμένο υπέρτερο στόχο, παρά θυμίζοντας περισσότερο ένα κυνηγητό για λόγους εκδίκησης, εκτυλίσσεται με τον ήρωα να διαλέγει στρατόπεδα και συμμάχους, και να ακολουθεί ένα δρόμο με πολλές παρακαμπτήριες μεν, με κοινή κατάληξη δε. Το Fallout 3, δε διακρίθηκε πρωτίστως για την ιστορία του, αλλά αυτή δεν έπαυε να είναι ενδιαφέρουσα, με δεδομένο, ότι ο πρωταγωνιστής τοποθετούνταν σε ένα απόλυτα ξένο και πρωτοφανές περιβάλλον, ψάχνοντας για τον πατέρα του, και ένα μεγάλο μυστικό, το οποίο οδηγούσε σε γεγονότα υψίστης σημασίας, δηλαδή στον εξαγνισμό των υδάτων.

Στο Fallout New Vegas, παρά το γεγονός ότι η ιστορία εξελίσσεται ομαλότερα και πολυσχιδέστερα, η δυνατότητα του παίκτη να επιλέξει στρατόπεδα, και να μετατρέψει τον εαυτό του σε καθαρό στρατιώτη της μιας ή της άλλης παράταξης, αφαιρεί σημαντικούς πόντους από την υποβλητικότητα του παιχνιδιού, και δεν προκαλεί την έκπληξη του πρώτου.

fallout new vegas 02

Περιττό να αναφέρουμε ότι η ιστορία μας ξετυλίγεται με τον ίδιο και απαράλλαχτο τρόπο, όπως και στο Fallout 3. Οι διάλογοι με τους ενδιαφέροντες χαρακτήρες της Mojave, είναι κατά το γνωστό τρόπο δομημένοι, οι απαντήσεις είναι σχετικά διακριτές σε ό,τι αφορά την «καλή», «κακή» ή «ουδέτερη» απόχρωσή τους και παρά την επιφανειακή περιπλοκότητα του πράγματος, ο τρόπος με τον οποίο παρεισφρύει κάποιος στη μία ή την άλλη παράταξη, καθ' όλα ευδιάκριτος. Εδώ εισάγεται και ένα νεωτεριστικό στοιχείο σε σχέση με το 3, καθώς, με βάση τα πεπραγμένα μας, γινόμαστε αρεστοί ή μη, από την κάθε ομάδα στον κόσμο του New Vegas. Μία επιλογή μας θα είναι καλοδεχούμενη από τους κατοίκους μιας περιοχής, αλλά ταυτόχρονα θα αποτελεί casus beli για την αντιμαχόμενη ομάδα.

Η ολοκλήρωση ενός quest για την NCR θα μας βάλει αυτόματα στο στόχαστρο της Legion κ.ο.κ. Το σύστημα λειτουργεί ομαλά και δρά δημιουργικά για δύο λόγους. Κατά πρώτον, ωθεί τον παίκτη να αναλογιστεί εις διπλούν τις συνέπειες των ενεργειών του, και κατά δεύτερο, αφήνει στην άκρη την έτερη εξέλιξη και της βασικής αλλά και των παράπλευρων ιστοριών, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η επιθυμία να ξαναπαιχτεί ο τίτλος. Έτσι λοιπόν, η συγκεκριμένη προσθήκη αποτιμάται εξόχως θετικά για έναν τίτλο που υπολείπετο στο συγκεκριμένο τομέα. Άλλωστε, όποιο και αν ήταν το Karma μας στο Fallout 3, η αλληλουχία των γεγονότων και των quests ήταν, πάνω κάτω, η ίδια (εντάξει, εκτός από την Megaton) κάτι που πλέον αίρεται ολοκληρωτικά.

fallout new vegas 03
Έχοντας εξασφαλίσει λοιπόν το πολυδιάστατο της προσέγγισης της ιστορίας, λαχταρούμε να μάθουμε για τον κατεξοχήν πυρήνα του παιχνιδιού, που στην περίπτωση του Fallout New Vegas είναι δισυπόστατος. Τουστέστιν, gameplay και side quests. Αμφότερα κινούνται επικίνδυνα κοντά στις υψηλότατες προδιαγραφές που έθεσε ο προκάτοχός του. Τα side quests, που συχνά αποτελούν πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες που αποσπούν τον παίκτη από τη βασική ροή των γεγονότων, είναι πολυποίκιλα, βρίθουν λεπτομερειών και χιούμορ, και δίνουν ζωή στον ερημότοπο της Mojave. Υπάρχουν quests που θα μπορούσαν να αποτελέσουν το main story πολλών σύγχρονων παιχνιδιών των 4 ωρών.

Ο τρόπος πραγματοποίησης των quests αυτών είναι ο σεσημασμένος ύποπτος από το Fallout 3. Shooting μηχανισμοί με το οικείο πλέον σύστημα V.A.T.S., looting μέχρις εσχάτων και πολλές συζητήσεις, που επαφίενται στη χαρισματικότητα του χαρακτήρα και στην πειστική του ικανότητα.

Οι διαφορές με το Fallout 3 είναι ελάχιστες, γι’ αυτό και δεν κρίνουμε σκόπιμο να υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες για τους μηχανισμούς μάχης, αναβάθμισης του χαρακτήρα και ψαξίματος. Η ποικιλία των όπλων τεράστια, με πολλά από αυτά να είναι μοναδικά, τα perks παρόντα, ικανά να καταστήσουν το χαρακτήρα «θηρίο» σε συγκεκριμένους τομείς της δράσης του, το Pip Boy αχώριστος σύντροφος και το looting ανελέητο όσο ποτέ άλλοτε. Οι προσθήκες είναι καλοδεχούμενες, αλλά δεν είναι ριζοσπαστικές παρά συμπληρωματικές, και θα μπορούσαν να βρίσκονται σε ένα expansion του Fallout 3.


Tο ότι πλέον μπορούμε να συνθέτουμε και να διαλύουμε σε συστατικά τα πυρομαχικά μας σε συγκεκριμένους πάγκους, ή να συνθέτουμε πρώτες ύλες με βάση συνταγές για πιο αποτελεσματικά γιατροσόφια και τρόφιμα, είναι από τη φύση τους επικουρικές λύσεις και δεν αποτελούν ρηξικέλευθες αλλαγές. Ομοίως η δυνατότητα εφαρμογής μικροαλλαγών στον οπλισμό με την προσθήκη διοπτρών, μεγαλύτερων γεμιστήρων κτλ, και η ολοκλήρωση challenges που επιφέρουν πολυπόθητα XP points και συχνά είναι κομμάτι των achievements του παιχνιδιού. Ειλικρινά, δε ξέρουμε πώς να αξιολογήσουμε το γεγονός ότι σε αυτόν τον τομέα το 99% του παιχνιδιού είναι πανομοιότυπο με το Fallout 3. Και αν ισχυριζόμενοι ότι αυτό αποτελεί εγγύηση για την ποιότητά του, επιχειρήσουμε να το υπερασπιστούμε, αδυνατούμε να βρούμε τρόπο να το εκφράσουμε σε έναν παίκτη που πριν δύο χρόνια κατανάλωσε 150 ώρες στην Capital Wasteland. Δίκοπο μαχαίρι στο σημείο αυτό οι αποφάσεις της Obsidian, που φαίνεται ότι απέφυγε τα πολλά ρίσκα στη δημιουργία του New Vegas.

fallout new vegas 04

Και αν στο gameplay πυρήνα ακόμα και οι μικροαλλαγές είναι ευδιάκριτες, σχεδιαστικά το παιχνίδι είναι...Fallout 3. Ελάχιστες βελτιώσεις έχουν γίνει στη μηχανή φωτισμού του τίτλου καθώς και στην κίνηση-animation των χαρακτήρων. Από κεί και πέρα, όλα μας μεταφέρουν στο 2008 χωρίς ίχνος υπερβολής. Οι μόνες διαφορές έγκεινται στο περιβάλλον του New Vegas, με την απόδοση των χαρακτηριστικών του σημείων όπως ανάλογα είχε αποδοθεί η Washington DC στο Fallout 3.

Πέραν αυτού, ουδέν παράταιρον. Υπάρχει μια ποικιλία σε εχθρούς και αντιπάλους που υπαγορεύεται από τη διαφορετική γεωγραφική τοποθέτηση του τίτλου, αλλά αν θέλετε την άποψή μας, οι στυλιστικές υπερβάσεις της μεταπυρηνικής Αλάσκας στο Operation Anchorage ή των κεσιομπαρουτοκαπνισμένων βάλτων του Point Lookout ήταν υπέρτερες. Επιπρόσθετα, οι ενδιάμεσες περιοχές της Mojave, έχουν αξιοσημείωτα μικρότερη ποικιλία από τις αντίστοιχες της Capital Wasteland και δεν κρύβουν στον ίδιο βαθμό τις μικρές ή μεγάλες εκπλήξεις που έκρυβαν τα περίχωρα της αμερικανικής πρωτεύουσας.

Και αν μία επιτυχημένη επιλογή, αυτή της μηχανής του Oblivion-Fallout 3, είναι μια καλή δικαιολογία για την επανάπαυση του δημιουργού (ή εργολάβου στην περίπτωση της Obsidian), ουδόλως αποτελεί δικαιολογία για τα απεχθή προβλήματα και bugs του τίτλου, που ειλικρινά σιχαθήκαμε να βλέπουμε τόσα χρόνια. Αν μας είχε δοθεί μια λευκή κολλά και μας είχε ζητηθεί να καταγραφούν αυτά πριν την κυκλοφορία του τίτλου, θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα πέφταμε διάνα στο 90% αυτών.

fallout new vegas 10

Εχθροί που κολλάνε στο περιβάλλον; Περάστε παρακαλώ. Σκορπιοί που βυθίζονται στην άμμο της ερήμου; Έλα μέσα κι εσύ. Συμμορίτες που γίνονται ένα με τους τοίχους; Μη κολλάς στην πόρτα, όλοι οι καλοί χωράνε. NPCs που κολλάνε σε καρέκλες, τραπέζια και λοιπά έπιπλα; Παιδιά μη κάθεστε έξω στο κρύο, ελάτε μέσα στη ζέστη. Όπλα που από κοντινή απόσταση μέσω VATS βαράνε αλλού γι’ αλλού; Περάστε κι εσείς, αρχίζει το πάρτι. Δεν επιχειρούμε να υποδυθούμε ούτε κατά διάνοια το ρόλο του αυστηρού κριτή. Αλλά αναφερόμαστε σε προβλήματα, τα οποία παρουσιάζονται ολόιδια κατ’εικόνα και καθ’ομοίωσιν από το 2005 και δεν έχει επιχειρηθεί ούτε στο ελάχιστο να διορθωθούν.

Δυστυχώς, στο συγκεκριμένο θέμα δεν υπάρχουν περιθώρια επιείκειας. Τουλάχιστον στον τομέα του ήχου και της μουσικής επένδυσης έχει γίνει εξαιρετική δουλειά με υποβλητικά και κατάλληλα σε κάθε περίσταση μουσικά θέματα και ηχητικά εφέ, όπως η έκρηξη μίας πυρηνοκίνητης μηχανής αυτοκινήτου που παραμένει καθηλωτική σε αποτέλεσμα.

Τα voiceovers από την άλλη στοιχειώνονται από τον κλασικό στατικό σχεδιασμό της Bethesda, και ακόμα και αν πολλές φορές ηχούν πειστικά (ίσως περισσότερες από όσες στο Fallout 3), δεν παύουν να περιλούζονται από μία αύρα παραδοξότητας, όταν φερ’ ειπείν, ενώ μας επιτίθεται ένας γιγαντιαίος σκορπιός, μας σταματάει ένας NPC και τα πάντα παγώνουν τριγύρω, ενώ αυτός μας αφηγείται την ιστορία της ζωής του.

FNV04

Τι είναι εν τέλει το Fallout New Vegas; Σαφώς και πρόκειται για ένα πλούσιο παιχνίδι που χτίζεται πάνω σε μία εξαιρετικά πετυχημένη συνταγή και είναι ικανό να απορροφήσει ολοκληρωτικά έναν παίκτη στον κόσμο του. Έναν παίκτη που για δεκάδες ώρες, θα περιπλανιέται στις μοναδικές περιοχές της Mojave Desert, θα απαγκιστρώνεται από το βασικό quest και θα απασχολείται με δεκάδες διαφορετικά πράγματα. Τα Fallout είναι μοναδικά στο να δημιουργούν την επιθυμία να εξερευνηθεί ο κόσμος τους πιθαμή προς πιθαμή χαρίζοντας ένα μοναδικό αίσθημα ικανοποίησης, και το New Vegas δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα.

Μόνο που θα είναι άδικο προς τους εαυτούς μας και προς όλους αυτούς τους δημιουργούς στην gaming βιομηχανία, που δεν επαναπαύονται σε επιτυχημένες λύσεις και κάθε φορά ρισκάρουν δημιουργώντας και προσφέροντας νέες εμπειρίες, να μη σημειώσουμε το αυτονόητο: Ότι καλώς ή κακώς το Fallout New Vegas, δεν παρεκκλίνει από το δρόμο που χάραξε το Fallout 3, ούτε σπιθαμή.

FNV07

Για να απλουστεύσουμε ελαφρώς το σκεπτικό μας, το New Vegas θα μπορούσε άνετα να αποτελεί ένα γιγάντιο expansion. Και τότε δε θα αντιμετωπιζόταν με την αυστηρότητα που θα αντιμετωπίσουμε τώρα έναν ολοκαίνουργιο τίτλο, δύο ολόκληρα χρόνια μετά το Fallout 3, που ακολουθεί ευλαβικά την πεπατημένη ακόμα και στον τομέα των λαθών και των παραλείψεων. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θεωρούμε το παιχνίδι υπέροχο και δεν το προτείνουμε σε όλους τους gamers και ιδίως αυτούς που απόλαυσαν το 3. Στα 2,5 έως τώρα playthrough μας, το απολαμβάνουμε εξίσου με τον προκάτοχό του. Αλλά είπαμε. Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε να εθελοτυφλούμε και να πούμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.

Και επειδή είμεθα αυθεντίες στα σουρεαλιστικά – ντανταϊστικά μαθηματικά, σύκα+σκάφη= …

Σάββας Καζαντζίδης

Θετικά

  • Όσοι απολαύσατε το Fallout 3, βουτήξτε στο New Vegas χωρίς δευτερη σκέψη Εθιστικό και ανταποδοτικό gameplay με τόνους από μάχες και looting Πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις σε ένα quest και πολλοί διαφορετικοί δρόμοι Η επιλογή faction προσθέτει Replayability στον τίτλο

Αρνητικά

  • Μηδενική πρόοδος σε σχέση με τον από διετίας προκάτοχό του Ελάχιστες προσθήκες Τα ίδια από πενταετίας προβλήματα είτε τεχνικής, είτε σχεδιαστικής φύσης

Βαθμολογία

O Σάββας δεν παίζει videogames από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Δεν ξέρει πως είναι από κοντά ένα NES πόσο μάλλον ένα SNES. Παρόλα αυτά καταφέρνει και ανέχεται τον εαυτό του ως gamer και που και που, μεταξύ Heavy Metal και Χέβι Μέταλ, παίζει και κανένα παιχνίδι. Επίσης είναι ερωτευμένος με τη Liara T’soni και θα ήθελε κάποια στιγμή να μετακομίσει σε μία καλύβα κοντά στη Firelink Shrine, ένα τσιγάρο δρόμο από τις Κατακόμβες αν και δεν καπνίζει.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Επιστροφή του Alan Wake στο Xbox Store
Επιλύθηκαν τα θέματα με τα πνευματικά δικαιώματα της μουσικής.
Τι επιφυλάσσει η νέα χρονιά στους Gold Μembers του Live
Αρχή χρονιάς με Styx, Batman, Kazuya και Star Wars.
Τι επιφυλάσσει ο Δεκέμβριος στους Gold Μembers του Live
Κλείσιμο χρονιάς με Jurassic World Evolution, Toy Story και Castlevania.
Ανακοινώθηκαν τα Games with Gold για τον Νοέμβριο
Sherlock Holmes, Final Station, Star Wars Jedi Starfighter και Joy Ride Turbo.
Τι επιφυλάσσει ο Οκτώβριος στους Gold Μembers του Live
Friday the 13th: The Game και Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge.
Τι επιφυλάσσει ο Σεπτέμβριος στους Gold Μembers του Live
Hitman: The Complete First Season και Tekken Tag Tournament 2.
Τι επιφυλάσσει ο Αύγουστος στους Gold Μembers του Live
Πλούσιος μηνάς με Gears 4, Forza 6, Torchlight και Castlevania: Lords of Shadow.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (66)

This comment was minimized by the moderator on the site

Χμμμ τετοια παιχινιδια δεν τα κανουμε review σε κονσολες ρε παιδια ;).
Παμε τωρα να ριξουμε ενα διαβασμα

This comment was minimized by the moderator on the site

το παιχνίδι είναι ένα βελτιωμένο fallout με κάποιες προσθήκες αλλά ΙΔΙΑ ΓΡΑΦΙΚΑ.

This comment was minimized by the moderator on the site

@wesrcoastkiller13, αν η αντιπροσωπία επιλέγει πως αυτή ειναι η έκδοση που θέλει να δειξει στο κοινό, δεν μπορούμε εμεις να κανουμε κατι άλλο.
η επιλογή της πάντως εξηγείται λογικα καθώς τέτοια παιχνίδια πουλάνε τα περισσότερα κομματια τους στις κονσόλες.


Το New Vegas στην ουσία είναι καλύτερο αποτι ήταν το Fallout 3, αλλά μετά απο τόσο καιρό περιμέναμε σημαντικές διορθώσεις που ταλανίζουν...

@wesrcoastkiller13, αν η αντιπροσωπία επιλέγει πως αυτή ειναι η έκδοση που θέλει να δειξει στο κοινό, δεν μπορούμε εμεις να κανουμε κατι άλλο.
η επιλογή της πάντως εξηγείται λογικα καθώς τέτοια παιχνίδια πουλάνε τα περισσότερα κομματια τους στις κονσόλες.


Το New Vegas στην ουσία είναι καλύτερο αποτι ήταν το Fallout 3, αλλά μετά απο τόσο καιρό περιμέναμε σημαντικές διορθώσεις που ταλανίζουν την Bethesda απο το Oblivion ακομα!
Παντως αν κάποιος αγαπησε το F3, τοτε το NV είναι εξαιρετικη προταση.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Δεν μπορώ να πω κάτι που δεν έχει ήδη ειπωθεί.
Όπως είπε ο Σάββας και εδω και στο webcast, πρόκειται για ενα μεγάλο expansion. Μόνο απο την οπτική γωνία του "expansion" μπορούσε να πάει ΠΟΛΥ καλύτερα, έως άριστα. Όταν όμως πρόκειται για ενα "καινουριο" παιχνίδι, κι ό,τι αυτό συνεπάγεται(πχ τιμή) πέφτει πολύ.
Μπράβο στον κ. Καλλίφα που βρήκε την λέξη που πάει γάντι στην Obsidian: Εργολάβος

This comment was minimized by the moderator on the site

Κάπου εκεί την περίμενα την βαθμολογία.. Δηαλδή από τα λεγόμενα σου Σάββα, για να απόλαύσει κάποιο καλύτερα next gen fallout πρέπει πρώτα να παίξει αυτό και μετά το 3?:lol: Μου ήρθε προχθές η GOTY του 3, και στο μέλλον θα πάρω και αυτό.. Κρίμα πάντως που δεν διόρθωσαν μερικά σοβαρά bugs.. Τώρα θα φάμε στη μάπα 10000 updates... Πάνε οι επόχές ps2 και xbox που δεν είχαν updates και πέρναμε...

Κάπου εκεί την περίμενα την βαθμολογία.. Δηαλδή από τα λεγόμενα σου Σάββα, για να απόλαύσει κάποιο καλύτερα next gen fallout πρέπει πρώτα να παίξει αυτό και μετά το 3?:lol: Μου ήρθε προχθές η GOTY του 3, και στο μέλλον θα πάρω και αυτό.. Κρίμα πάντως που δεν διόρθωσαν μερικά σοβαρά bugs.. Τώρα θα φάμε στη μάπα 10000 updates... Πάνε οι επόχές ps2 και xbox που δεν είχαν updates και πέρναμε έτοιμα παιχνίδια..

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Συμφωνο απολυτα με το review. Δεν ηθελα ενα αλλο Fallout 3 αλλα ενα καινουργιο Fallout.
Δεν θα ξοδεψω αλλες τοσες ωρες ξανα οσες ξοδεψα για το Fallout 3
Τελικα Obsidian = Εργολάβοι

Sakis was right

This comment was minimized by the moderator on the site

Οκ μολις το διαβασα το review. Σαββα για τα bugs που αναφερεις εγω παντως στην PC εκδοση δεν τα εχω συναντησει, και γενικα δεν εχω δει κανενα.
Επισης οσο αναφορα τα οπλα και το γεγονος μην ξεχνας οτι δεν ειναι FPS το παιχνιδι αλλα "RPG" και αυτο που μετραει ειναι η ικανοτητα του παιχτη με τον τυπο οπλου που κραταει, τα stats του (κατα κυριο λογο το perception) και την κατασταση του οπλου. Τωρα...

Οκ μολις το διαβασα το review. Σαββα για τα bugs που αναφερεις εγω παντως στην PC εκδοση δεν τα εχω συναντησει, και γενικα δεν εχω δει κανενα.
Επισης οσο αναφορα τα οπλα και το γεγονος μην ξεχνας οτι δεν ειναι FPS το παιχνιδι αλλα "RPG" και αυτο που μετραει ειναι η ικανοτητα του παιχτη με τον τυπο οπλου που κραταει, τα stats του (κατα κυριο λογο το perception) και την κατασταση του οπλου. Τωρα αμα εχεις 20 ξερω γω στα guns και 4 perception γιατι θελεις να εχεις χαρακτηρα ο οποιος μπορει να τους πλακωσει ολους στα μπουνιδια αλλα δεν ξερει την σωστη μερια του οπλου δεν φταει το game. To ιδιο ηταν και στα αρχικα Fallout ;).
Τελος αυτο που δεν ειδα στο review ειναι οτι το παιχνιδι εχει αρκετα κοινα με τα αρχικα οσο αναφορα το χιουμορ τα special encounters καποιος χαρακτηρες ( Cass ).

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Πολυ καλο το review.
Το παιχνιδι θα το νοικιασω...

This comment was minimized by the moderator on the site

@ olic : Μονο αμα το κρατησεις καμια βδομαδα :lol:

This comment was minimized by the moderator on the site

Σαββα απο side quests εχει την ποικοιλια του 3;Αυτο που
σκεφτομαι ειναι το εξης: Θα μου δωσει τις ατελειωτες ωρες
εξερευνισης που μου εδωσε το 3;Θα εχει τα "απειρα" side quests;Γενικα για μενα που καηκα με το 3 θα μπορεσω να καω
και με αυτο;Τελευταιο τα bugs που αναφαιρεις,κατα την γνωμη
σου,χαλανε τον τιτλο ή θα τα ξεπερασουμε οπως στο 3 και στο
Οblivion.

This comment was minimized by the moderator on the site

Θα το αγοράσω σίγουρα όταν "ωριμάσει" λίγο, και εννοώ να βγούν κανά 2 patches. Νομίζω ότι ο επόμενο Elder Scrolls θα φέρει αν όχι την επανάσταση, τουλάχιστον σημαντικές εξελίξεις σε gameplay και γραφικά.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολύ καλό το review. Κακώς έχει τόσα τεχνικά προβλήματα. Ευτυχώς όμως τα patches βγαίνουν το ένα μετά το άλλο και φαίνεται σύντομα να διορθώνεται η κατάσταση. Δίνοντας βάση στο πρώτο θετικό της λίστας, θα είναι σίγουρη αγορά ο τίτλος μόλις πέσει λίγο η τιμή.

This comment was minimized by the moderator on the site

Το review είναι καλό, αν και έχω ακούση ότι σε σχέση με το F3 δεν υπάρχουν οι ξεκάθαρα "καλές" και "κακές" παρατάξεις κάτι που για μένα είναι ένα συν. Θα το αγοράσω σίγουρα όταν "ωριμάσει" λίγο, και εννοώ να βγούν κανά 2 patches. Νομίζω ότι το επόμενο Elder Scrolls θα φέρει αν όχι την επανάσταση, τουλάχιστον σημαντικές εξελίξεις σε gameplay και γραφικά.

This comment was minimized by the moderator on the site

Τα γραφικά θα έπρεπε να ήταν καλύτερα. Πάντως δεν θα μπορούσε να είναι και καλύτερο το παιχνίδι. Το Fallout 3 ΔΕΝ είναι ρε παιδιά RPG. Είναι RPG νέας mainstream γενιάς. Όσοι είχαν παίξει τα παλιά fallout (με αποκορύφωμα το 2) καταλαβαίνουν τι εννοώ. Ένα adventurωειδές shooter είναι που πάλι καλά έχει μείνει ακόμη το VATS και θυμίζει turn based κάπως. Ο κόσμος νομίζω πως είναι το δυνατό του...

Τα γραφικά θα έπρεπε να ήταν καλύτερα. Πάντως δεν θα μπορούσε να είναι και καλύτερο το παιχνίδι. Το Fallout 3 ΔΕΝ είναι ρε παιδιά RPG. Είναι RPG νέας mainstream γενιάς. Όσοι είχαν παίξει τα παλιά fallout (με αποκορύφωμα το 2) καταλαβαίνουν τι εννοώ. Ένα adventurωειδές shooter είναι που πάλι καλά έχει μείνει ακόμη το VATS και θυμίζει turn based κάπως. Ο κόσμος νομίζω πως είναι το δυνατό του στοιχείο κι αυτό είναι αρκετά καλό θεωρώ. Φέρτε πίσω τα παλιά fallout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Το σημαντικότερο είναι πως έχει κάτι που ούτε το 3 είχε αλλά ούτε και τα περισσότερα σημερινά games έχουν : προσωπικότητα και ατμόσφαιρα.Και αυτό γίνεται από την πρώτη στιγμη αντιληπτό.

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων