Πιο ελληνικό δεν γίνεται.

Μόνο να φανταστούμε μπορούμε το άγχος των εργαζομένων στο Santa Monica Studio, όταν κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος της Sony σηκώνει το τηλέφωνο και λέει: “Θέλουμε ένα καινούργιο God of War”. Δεν είναι μόνο η μεγάλη επιτυχία της σειράς που ίσως προκαλεί άγχος στους δημιουργούς του καλιφορνέζικου στούντιο, αλλά το γεγονός πως κάθε παιχνίδι αποτελεί σημείο αναφοράς στα set pieces, τα εντυπωσιακά boss battles, τον οπτικό τομέα και, γενικότερα, όλα εκείνα τα στοιχεία που έχουν καταστήσει το God of War ως ένα από τα σημαντικότερα franchises της βιομηχανίας. Και αφού στο God of War ΙΙΙ ο Κράτος κατέβασε έναν.. ολόκληρο Όλυμπο και η εισαγωγή με τους Τιτάνες να σκαρφαλώνουν στο βουνό, και τον Σπαρτιάτη να κρέμεται στο σώμα της Γαίας, άφησε το δικό της στίγμα στη βιομηχανία, ήταν πρακτικά αδύνατο στην ίδια γενιά να δούμε κάτι εξίσου εντυπωσιακό ή πραγματικά διαφορετικό.

Και στο Ascension η αίσθηση ότι κάπου τα έχουμε ξαναδεί όλα, ότι κάνουμε για έκτη φορά περίπου τα ίδια πράγματα, είναι έντονη. Και είναι κακό αυτό; Εξαρτάται από την προσέγγιση του καθενός. Αν κάποιος αναζητά κάτι φρέσκο και καινοτόμο, σίγουρα θα απογοητευθεί. Αν, όμως, η όρεξή του για “ακόμα λίγο God of War πριν το PS4” είναι μεγάλη, τότε το Ascension είναι ακριβώς αυτό που περίμενε. Το Ascension είναι “prequel” των παρελθόντων επεισοδίων. Δηλαδή, εδώ περιγράφεται η “Άνοδος” του Κράτου στο επίπεδο του κορυφαίου στρατιώτη της εν λόγω μυθολογίας, αφού χρησιμοποιήθηκε από τον Άρη για τους σκοτεινούς σκοπούς του και κατόπιν της δολοφονίας της οικογένειας του Σπαρτιάτη από το ίδιο του το χέρι. Είναι μια ιστορία προδοσίας, εκδίκησης και λύτρωσης, καθώς ο Κράτος προσπαθεί να ξεφύγει από τα δεσμά του θεού του πολέμου, την ώρα που οι Ερινύες, οι κύριες αντίπαλοι του Κράτου στο παιχνίδι, βρίσκονται εδώ για να εγγυηθούν είτε την αιώνια φυλάκιση του πολεμιστή, είτε το θάνατό του

gow ascension new img01

Φυσικά, η ιστορία έχει ορισμένες ανατροπές, ξεδιπλώνεται με χρονικά μπρος-πίσω και δένει άριστα με το lore του franchise, στήνοντας έτσι το σκηνικό που θα εξελιχθεί από το Chains of Olympus και έπειτα. Το σενάριο του Ascension είναι γραμμένο για μια ακόμα φορά από την Marianne Krawczyk, η οποία είναι “επιβάτις στο τρένο” από το πρώτο παιχνίδι και γνωρίζει καλά πώς να γράφει τον Κράτος.

Αυτή τη φορά ο Σπαρτιάτης δεν είναι τόσο οργισμένος και η συμπεριφορά του δείχνει έναν άνθρωπο που ακόμα δεν έχει οδηγηθεί -αλλά οδηγείται- στην τρέλα και είναι ενδιαφέρον να τον βλέπουμε κάπως διαφορετικό. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι τα περιθώρια που είχε εδώ η συγγραφέας ήταν στενά και δεν κατάφερε να αναπτύξει ιδιαίτερα τους χαρακτήρες. Αποτέλεσμα αυτού είναι να έχουμε το πιο σύντομο God of War στις οικιακές κονσόλες, το οποίο μπορεί να διαρκέσει από 6:30 μέχρι 8 ώρες (καθαρού χρόνου), ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας που θα επιλέξει ο παίκτης. To Ascension ακολουθεί τη φιλοσοφία των παρελθόντων παιχνιδιών ευλαβικά, χωρίς ποτέ να παρεκκλίνει από την πορεία του και να δοκιμάζει κάτι διαφορετικό. Το τρίπτυχο μάχη-platforming-επίλυση γρίφων είναι παρόν και εδώ, με την κάθε μια από τις τρεις κατηγορίες να έρχεται σε πρώτο πλάνο ανάλογα με το σημείο της ιστορίας.

gow ascension new img02

Για παράδειγμα, ενώ οι γρίφοι στο πρώτο μισό -ίσως και περισσότερο- του παιχνιδιού είναι σύντομοι, απλοϊκοί και δεν απαιτούν ιδιαίτερη σκέψη για την επίλυσή τους, λίγο πριν το τέλος το παιχνίδι εστιάζει ξεκάθαρα σε αυτό το τμήμα με ένα από τα πιο καλοσχεδιασμένα, εκτενή και εμπνευσμένα puzzles που έχουμε δει μέχρι σήμερα στο franchise. Το platforming, από την άλλη, είναι σχεδόν αυτοματοποιημένο -πολύ περισσότερο από των προηγούμενων τίτλων- και δεν προσφέρει απολύτως καμία πρόκληση στον παίκτη, παρά λειτουργεί ως όχημα για να μεταβεί από το ένα σημείο του χάρτη στο άλλο.

Παρόμοια με το παρελθόν είναι σχεδιασμένα και τα επίπεδα του Ascension, με την αίσθηση της κλίμακας να αφήνει τον παίκτη με το στόμα ανοιχτό, την αρχιτεκτονική των χαρτών να είναι πανέμορφη και το γενικότερο game design να είναι σχεδόν εφάμιλλο των παλαιοτέρων επεισοδίων. Εδώ αξίζει να πούμε ότι η αρχή του Ascension δεν είναι από τις καλύτερες που έχουμε συναντήσει στη σειρά. Ναι, η γνωστή μάχη στο σώμα του Εκατόγχειρα -που έχουμε δει εδώ και καιρό στα trailers- μπορεί να εντυπωσιάζει, αλλά το παιχνίδι δείχνει την πραγματική του ομορφιά -όχι μόνο στα γραφικά, αλλά στο γενικότερο σχεδιασμό- μετά από περίπου δύο ώρες μέσα στην ιστορία. Από εκεί και πέρα, η εξέλιξη είναι η γνωστή.

gow ascesnsion screens 08

Ο Κράτος προχωρά μέσα στους χάρτες, οι εχθροί εμφανίζονται ανά κύματα και πρέπει να εξολοθρευτούν με κάθε τρόπο για να ανοίξει ο δρόμος προς το επόμενο δωμάτιο/ χώρο. Τα boss fights εδώ μπορεί να είναι λιγότερα και όχι τόσο εντυπωσιακά (το final boss εξαιρείται φυσικά...), αλλά εξυπηρετούν το σκοπό τους.

Σε γενικές γραμμές, η συνταγή λειτουργεί καλά και ορισμένες κινήσεις “φρεσκάδας”, όπως οι νέοι εχθροί, τα action sequences που απαιτούν μεγαλύτερη συμμετοχή από τον παίκτη και όχι απλά το πάτημα του κουμπιού που εμφανίζεται στην οθόνη, και το ελαφρώς αλλαγμένο σύστημα μάχης, βοηθούν στην ανανέωση.


Και το σύστημα μάχης είναι το σημείο που το παιχνίδι πραγματικά διαπρέπει. Αλλάζοντας λίγο τη συνταγή, οι δημιουργοί προσφέρουν ένα σύστημα combos με απίστευτα γλυκιά ροή, που αναδεικνύει τις πραγματικές αρετές και το βάθος του στους υψηλότερους βαθμούς δυσκολίας, όπου τα combos και οι μαγικές ιδιότητες των λεπίδων πρέπει να χρησιμοποιούνται σωστά και όχι με τυχαίο button mashing. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι οι μαγικές ικανότητες του Κράτου είναι διαφορετικές, αφού τα ξόρκια πέρασαν στις λεπίδες του Χάους και ενεργοποιούνται με το πάτημα μιας κατεύθυνσης στο d-pad. Τα ξόρκια αυτά κερδίζονται σταδιακά μέσα στην περιπέτεια, εξομοιώνουν “elements” (κεραυνός, φωτιά, πάγος, χάος/ δαίμονες) και πρέπει να χρησιμοποιούνται στους κατάλληλους εχθρούς για να φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα.

Μια ακόμα προσθήκη είναι αυτή της χρήσης όπλων που είτε βρίσκουμε στο χώρο, είτε ρίχνουν οι εχθροί. Αυτά τα όπλα είναι πανίσχυρα και φέρνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε στην κατοχή μας για μεγάλη διάρκεια. Εν ολίγοις, εκπλήξεις εδώ δεν υπάρχουν, πέρα από ορισμένα αντικείμενα, που χρησιμοποιούνται κυρίως στην επίλυση γρίφων (προσπαθούμε να αποφύγουμε spoilers...). Στο Ascension θα βρείτε σχεδόν ό,τι έχετε δει σε προηγούμενα God of War, αλλά με μια μικρή εξαίρεση: Η δυσκολία εδώ μπορεί να γίνει σαδιστική. Δώστε, λοιπόν, προσοχή στο βαθμό δυσκολίας που θα επιλέξετε, αφού ακόμα και στο επίπεδο "normal" η κατάσταση λίγο πριν το τέλος του παιχνιδιού ξεπερνά κάθε προηγούμενο...

gow ascesnsion screens mp 03

Ακολουθώντας τις προσταγές της αγοράς, το Ascension διαθέτει και ένα multiplayer mode -πρώτη φορά για τη σειρά-, για μέχρι και οκτώ παίκτες, με μια πλειάδα από modes. Το παιχνίδι ξεκινά προσφέροντας στον παίκτη έναν “generic” πολεμιστή, ο οποίος πρέπει αρχικά να δηλώσει πίστη και υποταγή σε έναν από τους θεούς του Ολύμπου. Αυτό γίνεται μέσα σε έναν χάρτη, στου οποίου την κορυφή υπάρχουν τα τεράστια αγάλματα τεσσάρων θεών (Άδης, Δίας, Ποσειδώνας και Άρης).

Και τι ακριβώς σημαίνει υποταγή και συμμαχία; Ανάλογα με το θεό που θα διαλέξουμε, θα αποκτάμε διαφορετικού τύπου attributes, ξόρκια και άλλες ιδιότητες μέσα στις μάχες. Αφού γίνει, λοιπόν, αυτή η επιλογή, μπορούμε να ξεκινήσουμε τις μάχες στις διαθέσιμες αρένες. Το θετικό εδώ είναι ότι οι mp αρένες του Ascension δεν είναι επίπεδα δανεισμένα από το campaign, αλλά χάρτες σχεδιασμένοι εκ του μηδενός για αυτό το τμήμα του παιχνιδιού. Τα διαθέσιμα modes είναι τα Εύνοια των Θεών (4 ή 8 παίκτες), Κατέκτησε το Λάβαρο (8 παίκτες με δύο ομάδες 4 παικτών) και ο Αγώνας των Πρωταθλητών (4-8 παίκτες). Και ενώ οι αρένες για τις μάχες τεσσάρων παικτών δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αφού είναι απλώς... αρένες, στην Εύνοια των Θεών για 8 παίκτες οι χάρτες είναι πραγματικά τεράστιοι, πολυεπίπεδοι και γεμάτοι παγίδες για να αυξάνουν έτσι την πρόκληση. Το gameplay στο multiplayer τμήμα του Ascension ακολουθεί τη φιλοσοφία των κλασικών God of War, με χρήση “ξορκιών”, άμυνας, ισχυρών, απλών ή συνδυασμένων χτυπημάτων, αλλά η αλήθεια είναι ότι τα πιο εξειδικευμένα combos δεν είναι διαθέσιμα ούτως ώστε να μην υπάρχουν φαινόμενα "juggle" μεταξύ των παικτών.

God of War Ascension Multiplayer Update

Στην Εύνοια 8 παικτών υπάρχουν δύο ομάδες τεσσάρων παικτών η κάθε μία. Οι ομάδες χαρακτηρίζονται ως “Τρώες” και “Σπαρτιάτες” και η κάθε μια προσπαθεί να εξοντώσει την αντίπαλη, συλλέγοντας ταυτόχρονα artifacts από το χάρτη και πατώντας επάνω σε βωμούς, με στόχο να φτάσει πρώτη στο όριο των 8.000 πόντων. Τα ίδια ισχύουν, φυσικά, και στην Εύνοια για 4 παίκτες, αλλά εδώ η κατάσταση είναι αρκετά διαφορετική σε ό,τι αφορά το ύφος των μαχών. Εδώ ο καθένας είναι για τον εαυτό του, η αρένα είναι μικροσκοπική σε σχέση με τους μεγάλους χάρτες των 8 παικτών και οι μάχες γίνονται φρενήρεις μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Στην Εύνοια 4 παικτών οι πόντοι συνεχίζουν να υφίστανται, αλλά απλά υπάρχουν για να βοηθήσουν στην εξέλιξη του επιπέδου μας, αφού οι μάχες τελειώνουν βάσει χρονικού ορίου. Τέλος, έχουμε το Trials of the Gods (Δοκιμασία των Θεών), ένα mode που δεν υπήρχε στη beta και που αποκαλύφθηκε πριν λίγες ημέρες. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα “horde” mode, όπου δύο φίλοι συνεργάζονται για να αντιμετωπίσουν συνεχόμενα κύματα εχθρών μέχρι να χάσουν. Το multiplayer mode του Ascension σίγουρα δεν είναι κακό, αφού δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό του και έγινε προσπάθεια να περαστεί το ύφος του campaign μέσα σε ένα δύσκολο multiplayer περιβάλλον. Αν και κανείς δεν θα βγει χαμένος δοκιμάζοντάς το, δεν μπορούμε να πούμε ότι ήταν και απολύτως απαραίτητο σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Σε κάθε περίπτωση, συμβάλει στην αύξηση της αντοχής του τίτλου στο χρόνο.

gow ascesnsion screens mp 01

Δεν είναι μυστικό ότι το πιο σημαντικό -για την εγχώρια αγορά, φυσικά- στοιχείο του God of War Ascension είναι η πλήρης μεταγλώττισή του. Τα συγχαρητήρια στη Sony Hellas για την προσπάθεια που έκανε είναι δεδομένα από όλους μας, αφού η αντιπροσωπεία της εταιρείας δείχνει να “ανταποδίδει” τη στήριξη που της έχει προσφέρει το ελληνικό κοινό. Η χρήση της ελληνικής γλώσσας σε ένα videogame ίσως να ξενίσει αρχικά το κοινό -και δικαιολογημένα θα λέγαμε, αφού έχουμε “γαλουχηθεί” με την αγγλική γλώσσα σε αυτό το μέσο διασκέδασης- αλλά σε ένα παιχνίδι τόσο “ελληνικό” όσο το God of War, η χρήση της γλώσσας μας σίγουρα ταιριάζει. Το αποτέλεσμα της μεταγλώττισης είναι ικανοποιητικό, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί γνωστοί, επαγγελματίες -“voice talents”- ηθοποιοί, με τους οποίους έχουν μεγαλώσει γενιές ολόκληρες.


O αγαπημένος του GameOver, Ντίνος Σούτης, για παράδειγμα, είναι ένας εξ αυτών, ενώ οι περισσότεροι ηθοποιοί που δανείζουν τις φωνές τους σε χαρακτήρες είναι γνώριμοι είτε από σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων, είτε από διαφημιστικά σποτ. Ένα μικρό πρόβλημα με τη μίξη του ήχου αν επιλεχθεί το ελληνικό voice over υπάρχει, αλλά δεν είναι τίποτα που δεν μπορεί να ξεπεραστεί. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει κάποιος να παίξει το Ascension χρησιμοποιώντας ελληνικά, αφού η αίσθηση του “απολύτως ελληνικού” είναι και έντονη και γοητευτική. Και για όσους δεν θέλουν την ελληνική γλώσσα, υπάρχει πάντα το αγγλικό voice over, που μπορεί να συνδυαστεί με ελληνικούς υπότιτλους. Σε ό,τι αφορά τη μουσική, ο Gerard Marino -κύριος συνθέτης του franchise- απουσιάζει για πρώτη φορά, αλλά ο “πολύς” Tyler Bates, με εμπειρία από κινηματογράφο και τηλεόραση, συνέθεσε ορισμένα από τα καλύτερα θέματα της σειράς, μένοντας πιστός στο ύφος που καθιέρωσε ο Marino.

Tέλος, έχουμε τον οπτικό τομέα. Εδώ πρέπει να πούμε ότι τοποθετήσαμε το God of War III στην κονσόλα μας για να φρεσκάρουμε λίγο τη μνήμη και να προχωρήσουμε σε συγκρίσεις. Και η αλήθεια είναι ότι το τρίτο μέρος της σειράς παραμένει αξεπέραστο. Tο Ascension έχεις τις καλές στιγμές του. Για την ακρίβεια, έχει στιγμές που δείχνει ομορφότερο από το τρίτο παιχνίδι. Αλλά σε γενικές γραμμές δεν προσφέρει ούτε τα απόκοσμα set pieces του God of War III ούτε τα εντυπωσιακά boss fights, ούτε είναι σε θέση εν έτει 2013 να εντυπωσιάσει με τον τρόπο που το είχε κάνει το GoW III πίσω στο 2010. Και πάλι, όμως, πρέπει να πούμε ότι όσο πλησιάζουμε προς το τέλος, το Ascension γίνεται ομορφότερο και πιο εντυπωσιακό.

Το God of War Ascension δεν καταφέρνει να αγγίξει το μεγαλείο του God of War III, αλλά σίγουρα αποτελεί μια αξιοπρεπέστατη, προσεγμένη και καλοφτιαγμένη προσθήκη στο franchise της Sony. Το απολαυστικό σύστημα μάχης, τα όμορφα γραφικά, η ιστορία, που έρχεται για να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα χρόνων, και η χρήση της ελληνικής γλώσσας, που επιτέλους έγινε πραγματικότητα χάρη στις μεγάλες προσπάθειες της Sony Hellas, είναι τα μεγάλα ατού του τίτλου και αυτά είναι που γέρνουν τη ζυγαριά προς το θετικό αποτέλεσμα. Η αίσθηση deja vu είναι έντονη, η σύντομη διάρκεια αφαιρεί πόντους από τη συνολική εμπειρία και το multiplayer δεν είναι κάτι συναρπαστικό, αλλά στο τέλος της ημέρας, η ουσία είναι ότι έχουμε να κάνουμε με μια ακόμα απολαυστική περιπέτεια του Κράτου που οι φίλοι της σειράς πρέπει να δουν.

Θετικά

  • Κορυφαίο, βαθύ και απολαυστικό σύστημα μάχης Αν και δεν ξεπερνούν τα αντίστοιχα του GoW III, τα γραφικά είναι εξαιρετικής ποιότητας Πλήρως και αξιοπρεπώς μεταγλωττισμένο, αλλά χωρίς να υποχρεώνει τον παίκτη να το ακούσει έτσι, αφού υπάρχει και το πρωτότυπο, αγγλικό voice over για όσους το προτιμούν Το multiplayer χαρίζει μια σχετική αντοχή στο χρόνο και είναι εθιστικό...

Αρνητικά

  • ...αλλά δύσκολα θα κρατήσει κάποιον για περισσότερες από μερικές ημέρες Η αίσθηση του ότι κάπου τα έχουμε ξαναδεί και ξανακάνει όλα

Βαθμολογία

Ήταν το 1982, όταν ο πατέρας μου, μου χάρισε έναν "κλώνο" κονσόλας Atari που ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα. Σήμερα, αν και με δύο παιδιά βρίσκουμε χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, ενώ τις νύχτες ανοίγουμε και κανένα βιβλίο high fantasy ή βλέπουμε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Α, και ακούμε classic rock...

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Έρχονται σημαντικές αλλαγές στο PlayStation Store
Εν όψει κυκλοφορίας του PlayStation 5.
Το The Unfinished Swan έγινε διαθέσιμο σε υπολογιστές και iOS
Πρώην αποκλειστικότητα του PlayStation, από την προηγούμενη γενιά.
PS+ Φεβρουαρίου: Ένας εντυπωσιακός μήνας για την υπηρεσία
Σημαντικοί τίτλοι και 100GB χώρος για κάθε συνδρομητή.
O Ιανουάριος 2019 στο PlayStation Plus
Ποδαρικό με Steep, Portal Knights και Zone of the Enders HD Collection.
PS+ Δεκεμβρίου: Αυτοί είναι οι δωρεάν τίτλοι των Χριστουγέννων
Ατμοσφαιρικές διακοπές με... πολλά οκτάνια!

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (108)

This comment was minimized by the moderator on the site

Παιχνιδάρα με τα όλα της.Περιμένω πως και πως να το πάρω στα χέρια μου.Και την special edition κιόλας.Θα το κάψω.

This comment was minimized by the moderator on the site

Νομίζω λείπει το ελληνικό lip sync mouth animation η είναι ιδέα μου;

This comment was minimized by the moderator on the site

"τίμιο" review ...θα παιχτεί κάποια στιγμή σίγουρα...τα God of War πάντα ξεχωρίζουν για την ποιότητα τους...αν και το τελευταίο δείχνει σαν "να το 'χουμε ξαναδεί το έργο".

This comment was minimized by the moderator on the site

Εαν τους καταπιεζουν να βγαλουν παιχνιδι λογικο ειναι να του λειπει η φαντασια σε ενα βαθμο, αλλα 6 ωρες.. προκαλει για ενοικιαση!

This comment was minimized by the moderator on the site

Το 1 το λατρεψα, το 2 μου αρεσε, το 3 με εντυπωσιασε αλλα ολα τα ειχα ξαναδει και καπου μπηκε σφηνα η ιστορια της marimar σε πιο brutal εκδοση, το Ascension εχει λογο υπαρξης? Επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως

This comment was minimized by the moderator on the site

Γιωργο ευχαριστουμε για το review , για εμενα προσωπικα που δεν εχω παιξει το GOW 3 , τα προηγουμενα 4 σε Hd μορφη τα εχω παλτιναρει , με καλυψε ολοκληρωτικα !!
ειναι μαλλον το επομενο παιχνιδι που θα παιξω , για το GOW 3 λεω , αφου μετα απο ενα 4μηνο overdose των προηγουμενων δεν το αντιμετωπιζα οπως του αρμοζε !!
το multi σιγουρα δεν θα με αφησει αδιαφορο διοτι και απο την beta ειχα καλα...

Γιωργο ευχαριστουμε για το review , για εμενα προσωπικα που δεν εχω παιξει το GOW 3 , τα προηγουμενα 4 σε Hd μορφη τα εχω παλτιναρει , με καλυψε ολοκληρωτικα !!
ειναι μαλλον το επομενο παιχνιδι που θα παιξω , για το GOW 3 λεω , αφου μετα απο ενα 4μηνο overdose των προηγουμενων δεν το αντιμετωπιζα οπως του αρμοζε !!
το multi σιγουρα δεν θα με αφησει αδιαφορο διοτι και απο την beta ειχα καλα στοιχεια ... !!!

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

το 3 μ αρεσε μονο το πρωτο μισο μετα γινοταν λιγο βαρετο πλην του τελους βεβαια το 2 μ αρεσε πολυ κ να δουμε αυτο πως θα ναι τωρα το περιμενω σε συλλεκτικη

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραιο ριβιου Γιωργο!!

This comment was minimized by the moderator on the site

τωρα ειδα την διαρκεια του πολυ μικρη 6 με 8 ωρες μονο ?? θα πρεπει να το βαλουμε στο god η στο titan κ να παιζουμε μια ωριτσα για να μας παει μια βδομαδα βαρια-βαρια

This comment was minimized by the moderator on the site

Αντωνη το GoW 3 πρεπει να το παιξεις οπωσδηποτε. Ορισμενες σκηνες του ειναι τουλαχιστον επικες

This comment was minimized by the moderator on the site

Ξανά ζεσταμένο φαγητό imo.Επίσης πολύ μικρή διάρκεια,για μια ενοικίαση το βλέπω.

This comment was minimized by the moderator on the site

Μεγαλο μειον μικρη του διαρκεια. Οποτε για να βγαλει τα λεφτα του θελεις τουλαχιστον 2 playthroughs.

This comment was minimized by the moderator on the site

To gow 3 έχει επικα boss fights αλλα ειναι το χειροτερο απο τα βασικα gow απο ιστορια, πληρης αποτυχια και ενα τελος π δεν ηταν τελος.

This comment was minimized by the moderator on the site

ΠΑιχνιδαρα τι να λεμε τωρα! ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραίο παιχνίδι. Τελικά δε θα το αγοράσω άμεσα αλλά σίγουρα κάποια στιγμή!

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων