Για τον MMO gamer.

Δεν έχουμε σκοπό να μακρυγορήσουμε περισσότερο και να πούμε πιο πολλά από εκείνα που καταθέσαμε ως preview ύστερα από τη πρώτη μας επαφή με το Wildstar. Κατά βάση ισχύουν ακριβώς τα ίδια, με τη μόνη διαφορά ότι, παίζοντας ακόμα περισσότερο από τις 3 Ιουνίου, όπου και βγήκε επίσημα στην κυκλοφορία, το mmorpg της Carbine ενισχύει την αίσθηση του κλασσικού που λαμβάνουμε καθ’όλη τη διάρκεια της καθημερινής μας ενασχόλησης. Το Wildstar μάς επιστρέφει στα θρανία για μια γερή δόση επανάληψης του τι είναι ένα mmorpg, χωρίς να βασίζεται σε κάποιο γνωστό σύμπαν ως κράχτη, χωρίς να παίρνει υπέρ του δέοντος σοβαρά τον εαυτό του στον τρόπο που επιλέγει οπτικά να παρουσιαστεί στον παίκτη, διαθέτοντας απαράμιλλη γοητεία και σοβαρότητα εκεί που έχει μοναδική και ανεκτίμητη αξία: στο gameplay.

Με μπόλικη δόση τρέλας και περιεχομένου, μας διδάσκει ξανά τη σημασία του να βρίσκεται μια ομάδα ικανή να φέρει εις πέρας ένα τέτοιο εγχείρημα, να συνδέσει επιτυχώς τις τελείες που συνθέτουν έναν τόσο περίπλοκο τίτλο, με το τρόπο που εκείνη η ομάδα της Blizzard έκανε δέκα χρόνια πριν. Μας υπενθυμίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο, πως ο ασαφής αυτοσκοπός μιας «επανάστασης» είναι αέρας κοπανιστός μπροστά σε ένα σωστά μελετημένο και υλοποιημένο παιχνίδι. Είναι ένας συγκερασμός περίπλοκων μηχανισμών και συστημάτων, που έρχονται να δέσουν ιδανικά, κάτι που όπως τελικά η ιστορία δείχνει να αποδεικνύει, συμβαίνει μια φορά στα δέκα χρόνια.

Wildstar review images 01

Το Wildstar είναι ένα mmorpg κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του mmo παίκτη. Του υπομονετικού, ώριμου παίκτη, που βρίσκει ανεξάντλητη διασκέδαση εμπλεκόμενος σε δραστηριότητες παίζοντας με άλλους, που καταβροχθίζει quests και ενδυναμώνει συνεχώς το χαρακτήρα του, που αναζητά την επόμενη πρόκληση για αυτόν και τους φίλους του. Ο περιστασιακός εκείνος παίκτης, που παίζει κάθε νέα κυκλοφορία έως το τέλος του πρώτου δωρεάν μήνα και εν συνεχεία βγαίνει να κλαψουρίσει στα forums θα κάνει κι εδώ ακριβώς το ίδιο, για χίλιους δυό δίκαιους και άδικους λόγους, θα μπει στο hype train του «next big thing» και θα συνεχίσει το δρόμο του. Η δυσκολία του τίτλου έχει γίνει ήδη πρώτο θέμα συζήτησης, μιας και κάτω από τον καρτουνίστικο μανδύα του Wildstar κρύβεται ένας gameplay πυρήνας που έχει σκοπό να παιδέψει, να εκπαιδεύσει και, εν τέλει, να προσφέρει πληθώρα διασκέδασης.

Ένα από τα πολλά παραδείγματα είναι τα πρώτα dungeons που ανοίγουν στο level 20, τα Stormtalon’s Lair και Ruins of Kel Voreth. Eισερχόμενοι ως πεντάδα και με ύφος χιλίων καρδιναλίων, κουβαλώντας χρόνια εμπειρίας σε ανάλογα παιχνίδια, το πρώτο dungeon μας κράτησε γύρω στις δυόμιση ώρες εντός, ύστερα από αλλεπάληλες μώλωπες και ξύλο στην πλάτη μας. Τα... γαλλικά, τα γέλια, οι τακτικές, τα away from keyboard για μερικές ανάσες ήταν μια καλοδεχούμενη και φρέσκια εμπειρία που είχαμε τόσο καιρό να ζήσουμε.

Wildstar review images 02

Είναι απόλυτα φυσιολογική και λυτρωτική η ικανοποίηση που λαμβάνεις ως παίκτης αντιμετωπίζοντας και ξεπερνώντας κάτι δύσκολο, κάτι που συνεχώς σε τεστάρει και σου θέτει προκλήσεις. Ύστερα από ακόμα μερικές απόπειρες, έχοντας μάθει πλέον λίγο καλύτερα τους μηχανισμούς της A.I. και τον τρόπο παιχνιδιού του χαρακτήρα μας, το πανδύσκολο δείχνει πιο βατό και οι κραυγές αγωνίας πέντε μικρών ανήμπορων Dominions μεταμορφώνονται σιγά σιγά σε μια καλοδουλεμένη μηχανή, λειτουργώντας ως ομάδα, ως ένα σύνολο.

Τα μοτίβα της μάχης είναι ορατά και εμείς πλέον λιγάκι καλύτεροι. Γίνεται αντιληπτό, έχοντας λάβει πλέον την πρώτη κρυάδα της εμπειρίας, πώς κινούνται οι νεοεισερχόμενοι παίκτες και πως υποπέπτουν στα ίδια λάθη. Η πρόκληση με την καμπή εκμάθησης πάνε χέρι χέρι, και στις αναμετρήσεις του Wildstar ακόμα κι ένα έμπειρο group μπορεί να υποπέσει σε ήττες. Aν η πρόκληση είναι το πρώτο όνομα του Wildstar, τότε το επίθετό του είναι αυτό της παραμετροποίήσης. Aπό το όργιο σχεδιαστικής φαντασίας στο καλύτερο housing mode που έχει δει ποτέ το είδος, στο customization του εξοπλισμού σε δύναμη και εμφάνιση, στους τρόπους παιχνιδιού του χαρακτήρα μας μέχρι τις διάφορες παλαβές μόντες σε mounts και την υποστήριξη addons από τους παίκτες σε κάθε gameplay έκφανση του τίτλου, το Wildstar βριθεί προσωπικότητας.

Wildstar review images 04

Μπορούμε να βρούμε δεκάδες μικρά και μεγάλα πράγματα να βάλουμε στον προσωπικό μας χώρο, στολίζοντας το εσωτερικό και τον περίγυρο του σπιτιού μας. Σταθμούς για crafting και harvesting, κήπους με τα απαραίτητα βότανα, mini-dungeons, challenges κάθε τύπου, teleports ή γενικότερα θεματικά αντικείμενα που μας δίνουν τη δυνατότητα να σπαταλήσουμε άπειρες ώρες μέχρι να βρούμε τη σωστή γωνία για εκείνη την τροπαιοθήκη ή που στο καλό να χωρέσουμε τον τεράστιο εκείνο κροκόδειλο! Η minecraft αίσθηση που δίνει το housing μπορεί ποτέ να μην φτάνει σε βάθος το αντίστοιχο παιχνίδι, τα παρεχόμενα εργαλεία, όμως, είναι υπεραρκετά για να βγάλουμε τρελά γούστα.

Σχεδιαστικές ιδέες παρμένες από άλλους τίτλους βρίσκουμε και σε διάφορα άλλα σημεία κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ειδικότερα στα Adventures θα βρούμε το War in the Wilds, που ουσιαστικά πρόκειται για ένα moba mode ή το Siege of Tempest Refuge, ένα adventure τύπου tower defense. Τα δε Shiphands προσφέρουν περισσότερο εστιασμένες, story-driven περιπέτειες, με απρόβλεπτα συνήθως σκηνικά και εξέλιξη. Το ανελέητο questing στον έξω κόσμο του Nexus μπορεί να καταβάλει ακόμα και τέρατα υπομονής.

Wildstar review images 05

Ως δια μαγείας, τα πάντα γίνονται πιο διασκεδαστικά και ανταποδοτικά έχοντας ένα φιλαράκι παρέα. Εκεί που τα πράγματα αρχίζουν να αγριεύουν γύρω στα 30 level και το solo μπορεί να κουράσει σε βάθος χρόνου, πάντα η επιδίωξη ήταν να βρούμε κάποιον από τη guild ή έναν ξέμπαρκο να παίξουμε μαζί. Η προθυμία βρίσκεται στο κατακόρυφο, σε σημείο μάλιστα ουκ ολίγων περιπτώσεων, όπου Dominion και Exile χτυπούσαν τα ίδια mobs, προσπαθώντας να στοχεύσουν τα telegraphs των επιθέσεών τους χωρίς να χτυπήσουν τους αντίπαλους παίκτες. Φυσικά υπάρχουν και οι προκλητικοί, όπου σου ρίχνονται επίτηδες, τους κατεβάζεις και ύστερα καλούν τους 50ρηδες μπαμπάδες να καθαρίσουν.

Δε λείπουν βέβαια και οι gankers, όπου με την πρώτη ευκαιρία ανάβουν φωτιά σε μια περιοχή και από το πουθενά γινόμαστε όλοι μια υπέροχη ατμόσφαιρα. Όλα είναι μέρος του παιχνιδιού, όλα συντελούν στη δημιουργία immersion. Η αλληλεπίδραση μηχανισμών και παρουσίας παικτών είναι ιδανική. Εκεί γύρω στα 30 level είναι που ο τίτλος ξεδιπλώνει όλο του μεγαλείο, με τη δυσκολία να έχει μπει για τα καλά πλέον στο πετσί μας, αρχίζοντας τις αλχημείες με τα skills του χαρακτήρα μας, προσπαθώντας να βρούμε τον καλύτερο δυνατό τρόπο να ανταπεξέλθουμε, με τις διαθέσιμες επιλογές να μην είναι ποτέ αποτρεπτικές στην πρόοδό μας.

Wildstar review images 06

Μάλιστα, στο σημείο όπου πλέον το παιχνίδι έχει ανοίξει το σύνολο των modes και skills, όπου οι γενοκτονίες ιθαγενών του Nexus αρχίζουν να δείχνουν τα πρώτα σημάδια κούρασης στο ρυθμό, αναλαμβάνει τα ηνία η ιστορία για να μας επαναφέρει τη διάθεση σε τάξη. Είναι περίπου σε εκείνο το σημείο που τα αμέτρητα lore books και datacubes έρχονται στην επιφάνεια, όπου η κουλτούρα του πλανήτη στην ασταμάτητη φρενίτιδα σκοτωμών, μας βάζει σε μια παύση ώστε να αντιληφθούμε πόση δουλειά έχει πέσει στη μυθολογία του παιχνιδιού, πόσο έξυπνα μοίραζε μέχρι τότε μικρά κομμάτια ιστορίας, αποκαλύπτοντας σιγά σιγά τα πώς και γιατί του θεοπάλαβου πλανήτη.

Τι είναι λοιπόν το Wildstar; Ένα χρονικό παράδοξο, ένα all-time classic της κατηγορίας του, που πολύς κόσμος θα παίξει και λίγοτερος ίσως θα εκτιμήσει. Αξίζουν εύσημα στην Carbine μόνο και μόνο που κυκλοφόρησε ένα τέτοιο εγχείρημα σε μια εποχή που η online μαγεία δεν είναι πλέον προνόμιο των mmorpgs, σε μια αγορά όπου η σκιά του "πρώτου" καταστρέφει εναλλακτικές και αξιόλογες προσπάθειες, με ένα ανικανοποίητο κοινό του "τώρα και γρήγορα". Οι προοπτικές του τίτλου είναι υπαρκτές, η αξία του δεδομένη. Είναι στο χέρι της Carbine να περάσει τη σκόπελο του πρώτου τριμήνου, να μην αποθαρρυνθεί με την αναμενόμενη φυγή παικτών στο πρώτο εξάμηνο και να συνεχίσει με τον ίδιο ζήλο και πίστη να ακούει τη βάση χρηστών και να στηρίζει το παιχνίδι της. Τέτοια παιχνίδια δεν βγαίνουν κάθε μέρα.

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

View the embedded image gallery online at:
https://www.gameover.gr/reviews/28192-wildstar#sigProId816347e44e

Θετικά

  • Το καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο MMORPG της τελευταίας δεκαετίας.

Αρνητικά

  • Αυστήρα απαγορευμένο για... "δυσκοίλιους" και casuals.

Βαθμολογία

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Εκτενή gameplay πλάνα από το Godfall
Χορταστικές πληροφορίες και βίντεο από PS5 devkit
Othercide - Review
Μάνα είναι μόνο μία.
Ο Alan Wake επιστρέφει στο... Control
Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας του AWE DLC.
Πλήρης υποστήριξη για το PSVR στο Hitman III
Καθώς και σε ολόκληρη την τριλογία Hitman.
Έρχονται νέες πληροφορίες για το Cyberpunk 2077
Μέσα από ένα νέο digital event της CD Projekt RED.
Αλλαγή στην ημερομηνία διάθεσης του Serious Sam 4
Στα τέλη Σεπτεμβρίου η κυκλοφορία του.
Διαθέσιμο στην Ευρώπη το Phantasy Star Online 2
Με αρκετές αλλαγές στη διάθεση των παικτών.
Παράθυρο κυκλοφορίας για το Last Days of Lazarus
Νέος horror τίτλος, από τον δημιουργό του Gray Dawn.
Ορόσημο στην εμπορική πορεία του GreedFall
Με λιγότερο από έναν χρόνο στην αγορά.
Σημαντικό το ενδιαφέρον του κοινού για το Fall Guys: Ultimate Knockout
Ένα παιχνίδι battle-royale, κάπως... διαφορετικό!

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (13)

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολύ καλό Review και χαίρομαι πραγματικά που βγήκε καλό το συγκεκριμένο, κάποια στιγμή θα το τσιμπήσω για να "καώ" όπως αρμόζει, διότι τώρα με την έλλειψή ελεύθερου χρόνου δεν θα μπορέσω να το χαρώ...να δω και πότε θα τερματίσω και το SMT Lucifer's call...time goes by when you have fun

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολυ ενδιαφερον δεν το περιμενα τοσο καλο..Γενικα εχω δοκιμασει παρα πολλα MMO αλλα λογο των συνδρομων σπανια κατασταλαζω σε ενα.Ισως μεσα στο καλοκαιρακι να του δωσω μια ευκαιρια του Wildstar.

This comment was minimized by the moderator on the site

Οδυσσέα καλοπροαίρετα θα πω πως αν και τα reviews σου είναι εξαιρετικά γραμμένα νομίζω πως ενθουσιάζεσαι/παρασύρεσαι με κάποιο game και ξεχνάς να εστιάσεις στον πυρήνα των χαρακτηριστικών τους.

Αρνητικά
- CREDD : Μπορείς να αγοράζεις game time με πραγματικά χρήματα για να το πουλήσεις ingame για εικονικά χρήματα. Με άλλα λόγια αν είναι πλουσιόπαιδο στη πραγματική ζωή θα έχει πλεονεκτήματα στο...

Οδυσσέα καλοπροαίρετα θα πω πως αν και τα reviews σου είναι εξαιρετικά γραμμένα νομίζω πως ενθουσιάζεσαι/παρασύρεσαι με κάποιο game και ξεχνάς να εστιάσεις στον πυρήνα των χαρακτηριστικών τους.

Αρνητικά
- CREDD : Μπορείς να αγοράζεις game time με πραγματικά χρήματα για να το πουλήσεις ingame για εικονικά χρήματα. Με άλλα λόγια αν είναι πλουσιόπαιδο στη πραγματική ζωή θα έχει πλεονεκτήματα στο παιχνίδι - όσο μικρά κι αν είναι αυτά - το οποίο μάλιστα δεν είναι free to play αλλά p2p δηλαδή με συνδρομή. Αυτό έχει αντιγραφεί από το Eve Online στο οποίο λειτουργούσε αρκετά καλά μεν αλλά υπάρχει μια τεράστια διαφορά : το Eve είναι sandbox κι όχι themepark.
- Το "φοβερό" gameplay συνοψίζεται σε 4 λέξεις : του telegraph(ή aoe) το κάγκελο. Σε τέτοιο βαθμό που το pvp είναι απλά ανούσιο. Στο pve είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα αλλά κι εκεί καταντάει κουραστικό.
- Όπως ακριβώς και πριν 10 χρόνια στο WoW έτσι κι εδώ υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στην εξισορρόπηση μεταξύ των class. Χαμός από warriors,spellsingers,stalkers, σχεδόν ανύπαρκτοι οι υπόλοιποι - και με το δίκιο τους.
- Νοοτροπία "αμερικανιάς" στα quests τύπου "άντε πήγαινε σκότωσέ μου 10 τέρατα να τελειώνουμε" σε συνδυασμό με τα δύσκολα dungeons θα έχει ως αποτέλεσμα τη συγκέντρωση του χειρότερου τύπου συμπεριφοράς mmo παικτών.
- Dungeons 40 players. Όση κακία και να έχει κανείς για τη Blizzard σίγουρα δε μπορεί να τη κατηγορήσει κανείς για έλλειψη επιχειρηματικής ευφυίας - κι αυτός είναι ο λόγος που την οδήγησε στην εξαφάνιση των 40 player dungeons.
- Πιο καρτουνίστικο ακόμα κι από το WoW. Κι όμως γίνεται.
- Κακός χαμός από bots.
- Οι ευρωπαϊκοί servers έχουν ήδη αρχίσει κι αδειάζουν - σε αντίθεση με τους αμερικανικούς.

Θετικά
- Το Skyrim των mmo. Απίστευτου μεγέθους και ποικιλίας περιεχόμενο δηλαδή τρομερό value for money. Αυτός είναι κι ο λόγος που το αγόρασα (αλλά μόνο για τον δωρεάν μήνα).
- Εκπληκτικά μοναδικό soundtrack. Αν κι αρχικά είχα αμφιβολίες γιατί σε κάποια φάση της ανάπτυξης έφυγε ο Jason Hayes (συνθέτης του WoW).
- Crafting system απλό αλλά με βάθος.
- Τα γραφικά, αν και καρτουνίστικα, έχουν χαρακτήρα.
- Τα όμορφα flicks και cinematics.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Ήταν μια δόση που έγραψα ότι στο παιχνίδι υπάρχουν bugs, bots και unbalances αλλά το θεώρησα περιττό και δεδομένο έτσι έσβησα σχεδόν δυό παραγράφους από το κείμενο. Πραγματικό πρόβλημα ήταν τα disconnects από τον server όπου ενώ ήσουν δυό ώρες μέσα σε ένα dungeon, μετά από 7-8 wipes στο τελευταίο boss, να σε πετά απροειδοποίητα κάνοντας disband το group και reset το instance. Ευτυχώς τις...

Ήταν μια δόση που έγραψα ότι στο παιχνίδι υπάρχουν bugs, bots και unbalances αλλά το θεώρησα περιττό και δεδομένο έτσι έσβησα σχεδόν δυό παραγράφους από το κείμενο. Πραγματικό πρόβλημα ήταν τα disconnects από τον server όπου ενώ ήσουν δυό ώρες μέσα σε ένα dungeon, μετά από 7-8 wipes στο τελευταίο boss, να σε πετά απροειδοποίητα κάνοντας disband το group και reset το instance. Ευτυχώς τις τελευταίες 3-4 μέρες βλέπω να έχουν εκλείψει.

Με τα Credd δε βλέπω να υπάρχει κάποιο θέμα. Ήδη άτομα λιώνουν σε gold runs. Όλοι οι υπόλοιποι που δεν έχουμε τον απαραίτητο χρόνο παίζουμε με τη συνδρομή μας. Χίλιες φορές καλύτερα από το να ήταν free-to-play και να έσκαγα πραγματικά χρήματα για κάθε decor και FABkit, για τα ability και AMP unlocks, για dyes, για runes, για mount upgrades και οτιδήποτε άλλο μπορούσε να γίνει επί χρήμασι.

Για το gameplay επίσης δεν έχω να πω περισσότερα, εάν δεν ήταν αυτό θα είχα σταματήσει να παίζω, είναι τόσο απλό. Όχι μόνο δεν το κατατάσω στα αρνητικά αλλά είναι ένας από τους κύριους λόγους που ενθουσιάστηκα/γουστάρω/κρίνω πολύ καλό τον τίτλο. Αν έχω ένα θέμα εδώ είναι με το itemization, θέλει μεγαλύτερη προσοχή και refine στα μεταγενέστερα patches, να φέρουν στα ίσια τους το pvp gear και να σταματήσουμε να βλέπουμε focus regen σε tanking gear. Για το raiding επίσης δεν έχω να πω τίποτα, μόλις πριν λίγο έφτασα 50 κι έχω ένα κάρο attunements πριν ξεκινήσω.

Στη παρούσα φάση, αν ήταν να ξεχωρίσω τρία στοιχεία ως αποτρεπτικά/αρνητικά ως σημεία εισόδου/λόγους αγοράς θα ήταν α) το στυλ γραφικών του και β) το σύστημα μάχης του, που αμφότερα δεν είναι για όλους, και γ) είναι δύσκολο και κυκλοφορεί μέσα στο καλοκαίρι.

Κατά τα άλλα χαίρομαι που βρίσκεις ενθουσιώδες το κείμενο, η αλήθεια είναι πως είχα πάρα πολύ καιρό να παίξω κάτι τόσο καλό και γεμάτο στα mmorpgs.

Διάβασε περισσότερα
admin Admin
This comment was minimized by the moderator on the site

Adalon και Οδυσσέα, καντονέζικα χρησιμοποιήσατε στα δύο τελευταία posts;

This comment was minimized by the moderator on the site

Αν και το μοναδικό ΜΜΟ που έχω παίξει είναι το Guild Wars 1 και αυτό για μισή ώρα :p, χαίρομαι όταν κυκλοφορούν τόσο όμορφα παιχνίδια.

This comment was minimized by the moderator on the site

Δοκιμάζοντας και εγώ κάθε τελευταίο MMO που βγαίνει (με την ελπίδα να βρίσκω κάτι καλύτερο στην κατήγορια αυτή συνέχεια), έχω να πω πως το παιχνίδι αυτό στέκεται περίφημα σε "καλό" επίπεδο. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω όμως ότι το καλύτερο ΜΜΟ που έχει βγει τα τελευταία χρόνια. Έχει τα θετικά του, αλλά έχει και πολλά αρνητικά. Βέβαια τη πραγματική αξία του θα τη δείξει σε λίγο καιρό γιατί θέλω να...

Δοκιμάζοντας και εγώ κάθε τελευταίο MMO που βγαίνει (με την ελπίδα να βρίσκω κάτι καλύτερο στην κατήγορια αυτή συνέχεια), έχω να πω πως το παιχνίδι αυτό στέκεται περίφημα σε "καλό" επίπεδο. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω όμως ότι το καλύτερο ΜΜΟ που έχει βγει τα τελευταία χρόνια. Έχει τα θετικά του, αλλά έχει και πολλά αρνητικά. Βέβαια τη πραγματική αξία του θα τη δείξει σε λίγο καιρό γιατί θέλω να πιστεύω πως ορισμένα αρνητικά του θα διορθωθούν (πχ. bots, unbalanced classes), όπως διορθώνονται σε κάθε MMO.

Για την ώρα παραμένο στο Guild Wars 2 που για μένα είναι "υπόδειγμα διόρθωσης". Έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα από το launch του και δεν μοιάζει με την αρχική του μορφή. Το πιο σημαντικό στοιχείο του (και σε κάθε MMO) είναι το end-game, το τι έχεις να κάνεις δηλαδή αφού έχεις maxaρει όλα τα lvls. Και από τότε που στο Guild Wars 2 ανακοίνωσαν το σύστημα εξέλιξης της ιστορίας κάθε 2 βδομάδες με δωρεάν patches, βρίσκω συνέχεια λόγω να γυρνάω πίσω και να παίζω το νέο content. Μέσα σε αυτό το σύστημα μάλιστα κατέστρεψαν τη κεντρική πόλη και την ξανάχτισαν! Σε πoιο MMO έχει ξαναγίνει αυτό με μικρά patches; (από 1η Ιουλίου μάλιστα ξεκινάει η 2η season του living world).

Με λίγα λόγια ένα MMO δείχνει τη πραγματική αξία του μετά από ορισμένους μήνες κυκλοφορίας του και για το τι έχει να δώσει στο τέλος για να σε κρατήσει σε αυτό. Άμα δεν "ισοροπίσει" το παιχνίδι μέσα σε λίγους μήνες από τη κυκλοφορία του και άμα δεν έχει να προσφέρει τίποτα άλλο όταν τελειώσεις με τα lvls, τότε πιστεύω...the game is over.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

μιας κ ειμαι gamer που δεν τον νοιάζουν οι arenas και το κυνήγι gear, βλέπω τα mmo από ματιάς ιστορίας/lore, αισθητικής και campaign questing. δυστυχώς το λίγο που ασχολήθηκα μαζί με το Wildstar δεν κατάφερε να με κερδίσει καθόλου οπότε απλά το προσπερνάω μιας κ δεν ειναι για εμένα.
Αλλά ακούω καλά λόγια για όσους είναι λάτρες αυτών που δεν με ενδιαφέρουν εμένα οπότε το παιχνίδι φαίνεται να...

μιας κ ειμαι gamer που δεν τον νοιάζουν οι arenas και το κυνήγι gear, βλέπω τα mmo από ματιάς ιστορίας/lore, αισθητικής και campaign questing. δυστυχώς το λίγο που ασχολήθηκα μαζί με το Wildstar δεν κατάφερε να με κερδίσει καθόλου οπότε απλά το προσπερνάω μιας κ δεν ειναι για εμένα.
Αλλά ακούω καλά λόγια για όσους είναι λάτρες αυτών που δεν με ενδιαφέρουν εμένα οπότε το παιχνίδι φαίνεται να έχει προοπτικές για αυτούς

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. To Final Fantasy 14 Realm Reborn (μακράν το καλύτερο mmo κατά τη γνώμη μου αυτή τη στιγμή αλλά και τη βαθμολογία χρηστών σε διάφορα sites) δίνει μεγάλη βάση στην ιστορία και τους χαρακτήρες ακόμα και των πιο απλών side quests αλλά ταυτόχρονα είναι από challenging στα αρχικά level μέχρι και ψυχαναγκαστικά hardcore στο end game.

This comment was minimized by the moderator on the site

Εντάξει θεωρώ υπερβολή το Final Fantasy XIV ως καλύτερο ΜΜΟ. Είναι αρκετά αξιόλογο ως αναφορά το questing-leveling-crafting αλλά ως εκεί. Το παιχνίδι πάσχει από το πιο σοβαρό πρόβλημα που έχω δει σε mmo και αυτό λέγεται Animation/Latency/Lag issue (o Scholar μου συγκεκριμένο skill με 1,0sec casting time...το castarei περπατώντας και δεν μπαίνω στον κόπο να μιλήσω για Bosses που πρέπει να...

Εντάξει θεωρώ υπερβολή το Final Fantasy XIV ως καλύτερο ΜΜΟ. Είναι αρκετά αξιόλογο ως αναφορά το questing-leveling-crafting αλλά ως εκεί. Το παιχνίδι πάσχει από το πιο σοβαρό πρόβλημα που έχω δει σε mmo και αυτό λέγεται Animation/Latency/Lag issue (o Scholar μου συγκεκριμένο skill με 1,0sec casting time...το castarei περπατώντας και δεν μπαίνω στον κόπο να μιλήσω για Bosses που πρέπει να αποφεύγεις τα ΑοΕ). Για παράδειγμα:
1)https://www.youtube.com/watch?v=3leMnErroL0
2)https://www.youtube.com/watch?v=G5g4TM1fkCg
Είναι τραγικό το έτος 2014 η Square Enix να μην μπορεί να το διορθώσει την ώρα που υπάρχουν πολλά mmo τριγύρω που δουλεύουν σωστά και να το μασκαρεύει βάζοντας μεγάλα GCD...Αυτό δημιουργεί προβλήματα και στο Εnd game και στο PvP (ο θεός να το κάνει). Sorry για το ξέσπασμα αλλά το αγαπώ το FF και τσαντίζομαι που δεν μπόρεσε να με κρατήσει

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Όντως ισχύει αν και στα instances η κατάσταση έχει βελτιωθεί σημαντικά. Αυτό με το Titan πχ δεν το βλέπεις πια εκτός κι αν παίζεις από καμιά Αυστραλία.

This comment was minimized by the moderator on the site

κατά την γνώμη μου το wildstar μόνο και μόνο επειδή είναι πόλη δύσκολο αλλά ταυτόχρονος και ανταποδοτικό θα πετύχει σε σχέσει με αλλά MMORPG που μόλις φτάνεις level cap τα παρατάς γιατί πέρα την πόλη καλών quests που λέτε δεν έχουν τίποτα αξιοσημείωτο μετά (swtor)

There are no comments posted here yet