No Books, No Wisdom, Just You Fratello Mio.

To Assassin's Creed Unity ήταν φιλόδοξο αλλά αποτυχημένο. Το φιλόδοξο του πράγματος δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Δώδεκα studios και κοντά χίλιοι άνθρωποι δούλεψαν για ένα αποτέλεσμα που τελικά έμπαζε από παντού και εκτός των άλλων είχε και τεχνικά προβλήματα που δεν κολάκευαν καθόλου το πρώτο βήμα της επιτυχημένης σειράς στη νέα γενιά hardware. Και αυτό το αντιλήφθηκαν και οι άνθρωποι της Ubisoft και το πήραν αλλιώς. Ξέρουν πλέον τι κάνουν πολύ καλά (αποτύπωση εποχών και ενσάρκωση πόλεων και περιοχών μέσα σε ένα παιχνίδι, ενσάρκωση που θα τη ζήλευαν όλα τα μουσεία και οι ιστορικοί του πλανήτη) και ξέρουν σε τι έχουν αποτύχει παταγωδώς στα τελευταία μέρη της σειράς.

Την επιτυχία των AC στο να αποτυπώνουν την ιστορική εποχή δεν την αμφισβητεί κανείς. Η Ιερουσαλήμ και η Δαμασκός στο Assassin's Creed ήταν πρωτόγνωρες εμπειρίες για τον gamer δέκα χρόνια πριν. Η Φλωρεντία και η Βενετία έκοβαν την ανάσα. Η Ρώμη με τους αχανείς τάφους του Ρωμύλου ξαναζωντάνευε το μυστικισμό της Εστίας και τη Σοφία της Μινέρβα, ενώ η θέα από την κορυφή του πύργου του Γαλατά, ακόμα και σήμερα είναι ικανή να συναρπάσει και τον πλέον αδαή στα videogames. Η πτώση (παροδική) ήρθε όταν η σειρά αποτύπωσε της αδιάφορες αποικιακές παράγκες της Νέας Υόρκης και της Βοστώνης του Πολέμου της Ανεξαρτησίας και τα τσαντίρια του Kingston και του Port Royale, αν και τα τελευταία ήταν καλοδεχούμενα για τον φρέσκο αέρα που έφερναν στη μυθολογία των Assassins.

assassins creed syndicate 01

"Υποτίθεται ότι ο Jacob είναι πιο καλός στη μάχη σώμα με σώμα ενώ η Evie καλύτερη στο Stealth. Δυστυχώς, πέρα από μία μοναδική ικανότητα που γίνεται πιο αισθητή στην Evie, καταλήγουμε να κάνουμε ακριβώς τα ίδια πράγματα και με τους δύο χαρακτήρες."

Η επιστροφή στο μεγαλεπήβολο έγινε με το Παρίσι, και τώρα, με το Λονδίνο, όπου τα λόγια για τη δουλειά που έχει επενδυθεί είναι πραγματικά φτωχά. Προκειμένου να αποφευχθούν τα τεχνικά προβλήματα του Unity, στο Syndicate έχει μειωθεί αισθητά η κίνηση στους δρόμους (παρόλα αυτά, αυτό που προσπάθησαν να κάνουν με το επαναστατικό Παρίσι παραμένει υπέροχο αν και με γυάλινα ποδάρια), οι αχρείαστοι εσωτερικοί χώροι των random κτηρίων επίσης, και έτσι έχει επιτευχθεί μία ισορροπία αισθητικής αρτιότητας και τεχνικής σταθερότητας που ευχαριστεί το μάτι. Προσθέστε την εναλλαγή μέρας-νύχτας και τα ποικίλα καιρικά φαινόμενα και καταλήγουμε εύλογα σε ένα ακόμα αριστούργημα που μπορεί κανείς να καταναλώσει ώρες απλά και μόνο για να το «επισκεφθεί».

Δεν είναι δε τυχαία η μεγάλη επιείκεια των δυτικών και δη αγγλοσαξωνικών μέσων για το Syndicate, όταν η κεντρική πόλη του αγγλόφωνου κόσμου αποδίδεται τόσο υπέροχα. Ας μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για το Dickensian Λονδίνο της Βασίλισσας Βικτωρίας και της Βιομηχανικής Επανάστασης. Των φόνων στο Whitechapel και των ανακτόρων την περίοδο του πολέμου της Κριμαίας. Ούτως ή άλλως, κοντινά γεγονότα καταλήγουν σε ένα ιστορικό τουρλουμπούκι δημιουργικότητας, που εν τέλει ικανοποιεί και γεμίζει το παιχνίδι. Οι δημιουργοί έχουν δώσει χρώμα και ταυτότητα σε κάθε διαφορετική γειτονιά και αξιοθέατο της πόλης και το έχουν γεμίσει ζωή και ηχοχρώματα. Η πόλη είναι ζωντανή και διαφέρει από περιοχή σε περιοχή. Εκεί που μία ορχήστρα εγχόρδων προσφέρει αγαλλίαση και ευφραίνει καρδίες  στο Westminster, σε μία άλλη γειτονιά παιδάκια παίζουν με τις λάσπες και ένας ύποπτος νταής έχει στριμώξει στη γωνιά μια ιερόδουλη. Εκεί που μαγαζάτορες σκουπίζουν τα τραπεζάκια στο Covent Garden, σε μια άλλη γειτονιά ζητιάνοι τείνουν παρακλητικά το χέρι για μία penny. Κι εκεί που αλλάζει η φρουρά μπροστά στα ανάκτορα του Buckingham, σε μια άλλη γειτονιά ένα απόβρασμα σε ένα κλωστοϋφαντουργείο χτυπάει δεκάχρονα παιδάκια προκειμένου να κάνουν πιο γρήγορα στις μηχανές.

assassins creed syndicate 02

"Η A.I. στα Assassins πάντα αποτελούσε αχίλλειο πτέρνα, αλλά κάτι με την αύξηση δυσκολίας στη μάχη (Unity), κάτι με την ένταση της καταδίωξης και τη δυσκολία εξαφάνισης (ΙΙΙ) τα πράγματα ισορροπούσαν. Εδώ έχουν ευκολύνει τα πάντα."

H παρουσία δε του Graham Bell, του Darwin, του Dickens και του Marx, κάπως έτσι λειτουργούν. Ως κομμάτι του αισθητικού καλειδοσκόπιου που επιχειρεί να δώσει σχήμα στο Λονδίνο της εποχής, μέσα από έναν καταιγισμό αισθητικών ερεθισμάτων. Οι αποστολές που προκύπτουν από αυτές τις περσόνες έχουν ξαναπαιχτεί πολλάκις στο παρελθόν και δεν έχουν κάτι ουσιαστικό να προσφέρουν, αλλά σε ό,τι αφορά το αισθητικό του πράγματος λειτουργούν απροβλημάτιστα, ιδίως ο Dickens ο οποίος είναι και η ψυχή του Βικτωριανού Λονδίνου και η κύρια πηγή γνώσεων για την καθημερινότητα στην αγγλική πρωτεύουσα εκείνης της εποχής.

Αυτό, λοιπόν, το έκανε σχεδόν πάντα και συνεχίζει να το κάνει καλά το AC. Kαι συνεχίζουν οι δημιουργοί του Syndicate να κρατούν τα καλά του Unity και να αποτάσσουν τις αδυναμίες του. Κρατούν το Black Box των βασικών αποστολών. Το θυμάστε; Eπρόκειτο για τις ευκαιρίες που έδινε το Unity στις 8-9 βασικές αποστολές-δολοφονίες, ώστε να ακολουθηθεί ένας εναλλακτικός δρόμος προκειμένου ο Arno να φτάσει στο στόχο του. Στο Syndicate ονομάζονται Opportunities, αλλά δυστυχώς η πραγματική τους ονομασία θα έπρεπε να είναι Cheats. Πρώτα πρώτα, σε αντίθεση με το Unity, που απαιτούσε ένα υποτυπώδες ψάξιμο (εντοπισμός φρουρών που έχουν κλειδιά για τα παράθυρα της Notre Dame φερ’ ειπείν) στο Syndicate αποκαλύπτονται εξαρχής στον παίκτη, είτε στην Evie είτε στον Jacob. Σε συνδυασμό με το μπαφαρισμένο Eagle Vision, ένας στόχος που περικυκλώνεται από δεκάδες εχθρούς και βρίσκεται στο κέντρο μίας περίπλοκης οικοδομικής κατασκευής, γίνεται προσπελάσιμος σε λίγα λεπτά μέσω των αδιάντροπα απλών εναλλακτικών.

assassins creed syndicate 03

"Στο Λονδίνο είναι εκατοντάδες οι άμαξες, είναι ωραίος τρόπος γρήγορης και διασκεδαστικής μετακίνησης, αλλά η συμπεριφορά αλόγων και τροχοφόρων απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί ρεαλιστική ιδίως σε φάσεις καταδίωξης όπου οι καταστάσεις θυμίζουν καραμπόλα στο GTA III."

Ο δε μηχανισμός, αποτυγχάνει πλήρως σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως σε μία αποστολή που η απελευθέρωση του δέσμιου από τους Templars, αληθινού επικεφαλής της φρουράς, οδηγεί σε κινητοποίηση των πραγματικών φρουρών, οι οποίοι αρχίζουν να εξολοθρεύουν αδιαλείπτως Templars, φτάνοντας σε χρόνο "dt" και στο στόχο της Evie. Κι ενώ η τελευταία περιπλανιέται στους κήπους του Tower of London, ένα cutscene διακόπτει τους ρεμβασμούς και η Evie βρίσκεται πάνω από το θύμα της που κείτεται μέσα στα αίματα. Στόχος επετεύχθη εξ αποστάσεως και ερήμην του εκτελεστή. Οικτρές καταστάσεις εν έτει 2015.

Το Black Box, λοιπόν, του Unity, απογυμνώνεται τελείως στο Syndicate με σκοπό να διευκολυνθεί (κι άλλο;) ο παίκτης και να προστεθούν κάποιες ενδιαφέρουσες σκηνές που προκύπτουν από τα Unique Kill Chance (μικρά cutscenes που ενεργοποιούνται εφόσον ο παίκτης έχει επιλέξει μία συγκεκριμένη Ευκαιρία). Απογυμνώνεται όμως και το σύστημα μάχης του Unity. Θυμόμαστε ότι οι Γαλλοκαναδοί είχαν επιλέξει στο προηγούμενο AC μία πιο δύσκολη προσέγγιση στη μάχη, που σχεδόν εξανάγκαζε τον παίκτη να χρησιμοποιεί stealth, αφού εμπλοκή με πάνω από 3-4 αντιπάλους σήμαινε σχεδόν πάντα θάνατο με θανατηφόρα χτυπήματα σπαθιών και μοιραίες βολές μουσκετοφόρων. Στο Syndicate η Evie και ο Jacob έχουν μετατραπεί σε Neo του Matrix (αποφυγή πυροβολισμών) και σε Bruce Wayne αφού με ένα καπνογόνο και ένα grappling hook βρίσκονται δέκα μέτρα ψηλά στην κοντινότερη σκεπή και αφήνουν τους πέντε, δέκα, τριάντα εχθρούς να ψάχνουν στα τυφλά.


Είναι επιλογή στο Syndicate οι πρωταγωνιστές να είναι overpowered σχεδόν από την αρχή. Η μάχη έχει γίνει πολύ γρήγορη αλλά όσοι εχθροί και να εμφανιστούν υπάρχει πάντα το dodge. Παράλληλα, με ορισμένες αναβαθμίσεις κατά το ιδιότυπο leveling των ηρώων, τα πάντα μετατρέπονται σύντομα σε παιχνιδάκι. Υποτίθεται ότι ο Jacob είναι πιο καλός στη μάχη σώμα με σώμα ενώ η Evie καλύτερη στο Stealth. Δυστυχώς, πέρα από μία μοναδική ικανότητα που γίνεται πιο αισθητή στην Evie, καταλήγουμε να κάνουμε ακριβώς τα ίδια πράγματα και με τους δύο χαρακτήρες. Και όσο οδοστρωτήρας είναι ο Jacob στη μάχη, άλλο τόσο είναι και η Evie. Και όσο αιλουροειδής είναι η Evie στο stealth άλλο τόσο είναι και ο Jacob. O ισχυρισμός για διαφορετικό gameplay των δύο ηρώων απλά δεν ευσταθεί και αποτελεί ή PR πομφόλυγα ή ψέμα.

Στο stealth δε κομμάτι, είτε σε επιμέρους είτε σε κύριες αποστολές, γινόμαστε μάρτυρες της χειρότερης και προσβλητικά βλακωδέστερης Α.Ι. σε AC παιχνίδι. Επτά θύματα από το ίδιο pile of hay, σας λένε κάτι; Δέκα απανωτά corner kills χωρίς να κουνηθεί η Evie (η οποία εξαφανίζεται όταν μένει ακίνητη σε stealth στάση); Πέντε πτώματα στη μέση της σάλας στο Buckingham Palace, μετά από μάχη με φωνές, κλαγγές και πυροβολισμούς και δέκα μέτρα πιο πέρα οι φρουροί με τους βίσωνες στο κεφάλι δεν κουνιούνται ρούπι, σας λέει κάτι; Η A.I. στο παιχνίδι δεν είναι κακή. Είναι ευθεία προσβολή σε παίκτες που ακολουθούν το franchise από το πρώτο παιχνίδι και το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι πιθανότατα είναι επίτηδες έτσι.

assassins creed syndicate 04

"Στο Syndicate η Evie και ο Jacob έχουν μετατραπεί σε Neo του Matrix (αποφυγή πυροβολισμών) και σε Bruce Wayne αφού με ένα καπνογόνο και ένα grappling hook βρίσκονται δέκα μέτρα ψηλά στην κοντινότερη σκεπή και αφήνουν τους πέντε, δέκα, τριάντα εχθρούς να ψάχνουν στα τυφλά."

Η A.I. στα Assassins πάντα αποτελούσε αχίλλειο πτέρνα, αλλά κάτι με την αύξηση δυσκολίας στη μάχη (Unity), κάτι με την ένταση της καταδίωξης και τη δυσκολία εξαφάνισης (ΙΙΙ) τα πράγματα ισορροπούσαν. Εδώ έχουν ευκολύνει τα πάντα. Κυριολεκτικά τα πάντα. Όταν μία μάχη με δέκα αντιπάλους-θύματα δεν ακυρώνει το side objective «Να μη γίνεις αντιληπτός από το Στόχο», τα λόγια είναι περιττά. Σε όλο το παιχνίδι δε ανακαλούμε ούτε ένα Alarm Bell που να δυσχέραινε τις καταστάσεις. Ούτε μία μάχη που να ακύρωσε το stealth. Ούτε μία συμπλοκή που να μην επανήλθε σε No Αlert κατάσταση μόλις ο Jacob «έπιασε» σε κλάσματα του δευτερολέπτου σκεπή με το grappling hook. Γιατί; Ήταν δύσκολα τα AC; Υπήρχαν παράπονα από παίκτες ότι είναι περίπλοκες και δύσκολες οι αποστολές; Δεν ήταν αρκούντως προσβάσιμα σε υπόπτως ευρύτερο κοινό από αυτό που θα περίμενε κανείς λόγω της φύσης του τίτλου; Η καταγραφή και το ανέβασμα βίντεο (δεκάδες κυριολεκτικά οι ευκαιρίες) με κωμικοτραγικές A.I. καταστάσεις δεν έγινε μόνο και μόνο γιατί μπορεί να θεωρηθεί ευθεία επίθεση στη Ubisoft. Αυτά που είναι να γραφτούν, γράφονται εδώ, χωρίς καμία πρόθεση να επιτεθούμε σε κανέναν. Το παιχνίδι κρίνεται εδώ, αλλά πλέον είναι ηλίου φαεινότερο ότι η εταιρεία θέλει το παιχνίδι να μπορεί να παιχτεί από όλους.

Κατ’ επέκταση, οι κύριες αποστολές μετατρέπονται σε ένα trial and error μέχρι να επιτευχθούν και τα side objectives που τελικά δεν είναι αποτέλεσμα προσπάθειας και σχεδιασμού αλλά ζαριάς για το πότε η A.I. θα είναι πιο ανόητη. Δε θέλετε να μάθετε πώς «εξαφάνισε» ο Jacob τον αναίσθητο φρουρό, του οποίου τη στολή δανείστηκε. Toν μετέφερε μπροστά στα μάτια των (πολλών) υπόλοιπων φρουρών. Σε κάθε συμπλοκή εξαφανιζόταν στις σκεπές μέχρι σε δευτερόλεπτα οι φρουροί να τον «ξεχάσουν». Ο αναίσθητος φρουρός είχε όμως μετακινηθεί λίγα μέτρα προς το εξωτερικό της restricted περιοχής. Μετά από τρεις τέτοιες προσπάθειες, σε ένα glitch της glitchαρισμένης ούτως ή άλλως A.I. ακουλουθούσαν τον Jacob που κουβαλούσε το φρουρό περίπου δέκα συνάδελφοί του, όμως κανείς δεν έκανε επίθεση ώστε ο Jacob να ρίξει το φρουρό. Έτσι η αστεία αυτή ομήγυρη έφτασε άνετα σε αστικό ιστό, όπου ο Jacob εξαφανίστηκε κι όταν επανεμφανίστηκε για να κουβαλήσει το φρουρό, οι αντίπαλοι είχαν επανέλθει στις θέσεις τους πολλές εκατοντάδες μέτρα μακριά. Job Well Done!

assassins creed syndicate 05

"Το να αφήσει δε ο παίκτης την οδήγηση σε φιλική A.I. ώστε να ανέβει στην οροφή και να αποκρούσει τους επιτιθέμενους καταλήγει σε τραγωδία. Εκεί κι αν «βρίσκει» η A.I."

H κατεστραμμένη Α.Ι. παρασύρει στο γκρεμό και ορισμένες ενδιαφέρουσες προσθήκες όπως αυτή της Απαγωγής, η οποία είναι ευχάριστη τις πρώτες 52 φορές. Μετά κι αυτή ξεφτίζει, ιδίως με την ενίσχυση των Abilities των ηρώων, που σχεδόν εκμηδενίζει τον κύκλο εντός του οποίου ο ήρωας γίνεται αντιληπτός. Οι δε αμαξομαχίες είναι καημός από την πρώτη εκείνη αμαξοδρομία του Ezio όταν άφηνε για πρώτη φορά τη Φλωρεντία και το Monterriogioni για τη λασπουριά του Forli. Στο Λονδίνο είναι εκατοντάδες οι άμαξες, είναι ωραίος τρόπος γρήγορης και διασκεδαστικής μετακίνησης, αλλά η συμπεριφορά αλόγων και τροχοφόρων απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί ρεαλιστική ιδίως σε φάσεις καταδίωξης όπου οι καταστάσεις θυμίζουν καραμπόλα στο GTA III. Το να αφήσει δε ο παίκτης την οδήγηση σε φιλική A.I. ώστε να ανέβει στην οροφή και να αποκρούσει τους επιτιθέμενους καταλήγει σε τραγωδία. Εκεί κι αν «βρίσκει» η A.I.

Με τις άμαξες, μεταφερόμαστε μοιραία στις ατελείωτες (κυριολεκτικά) παράπλευρες ασχολίες των αδερφών Frye στις μεγάλες γειτονιές του Λονδίνου. Η ανεξάρτητη δουλειά που έχει γίνει σε όλο αυτό το σύστημα προοδευτικής επέκτασης της επιρροής των Rooks (της συμμορίας του Jacob), της κατάκτησης νέων περιοχών, της εξολόθρευσης αντίπαλων συμμοριών, της συλλογής χρημάτων, της εξυπηρέτησης φίλιων συμφερόντων των Affiliated περσόνων, των train, ship raids και της αναβάθμισης της συμμορίας των Rooks εν γένει, είναι όπως πάντα, ένα παιχνίδι από μόνο του ικανό να καταναλώσει πολλές ώρες. Σε όσους θεωρούν ότι οι «εργατοώρες» που προσφέρει ένα παιχνίδι είναι το σημαντικότερο στοιχείο του, όλο αυτό το ογκώδες σύνολο κάθεται κουτί.

assassins creed syndicate 06

"Για κάποιο αδιάφορο λόγο ο αδιάφορος Jacob αδιαφορεί για τις επιταγές του αδιάφορου Assassin πατέρα του και θέλει να κατακτήσει το Λονδίνο με τη συμμορία του, αδιαφορώντας για την προσήλωση της αδιάφορης αδερφής του στο να βρει ακόμα ένα αδιάφορο artifact."

Το εν λόγω σύστημα δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από αυτό που προσέφερε, για παράδειγμα, η κατάκτηση των Templar Dens στο Brotherhood, αλλά είναι οργανικό κομμάτι των AC παιχνιδιών και παραμένει πλούσιο με ποικιλία δραστηριοτήτων. Το πιο ενδιαφέρον τμήμα παραμένει η επίλυση των γρίφων του Secrets of London, που εφόσον δεν αφεθεί στα φιλεύσπλαχνα χέρια και στη φροντίδα ενός youtube οδηγού, αποτελεί μία ενδιαφέρουσα εμπειρία εκμάθησης του χάρτη. Η επιλογή αγοράς χάρτη με τα Μυστικά έναντι πραγματικών χρημάτων από το e-shop ανήκει στα νέα ήθη, τα οποία ήρθαν για να μείνουν και αρνούμαστε πλέον να σχολιάσουμε σε ένα review.


Aν συνολικά αξιολογήσουμε όλο αυτό το εκτός βασικής ιστορίας περιεχόμενο, θα δούμε τελικά ότι εμπίπτει στην ίδια κατηγορία διεκπεραιωτικού gaming στο οποίο υπέπεσε η σειρά μετά το Assassin’s Creed II, όπου έξτρα gameplay ήταν τα Tomb Raids με πληθώρα puzzles Prince of Persia αναφορές. Aυτά έχουν τελειώσει και ο παίκτης αναλώνει περισσότερο χρόνο στο να ξεκλειδώνει abilities και να ταξιδεύει στο νέο hub του τίτλου, ένα τρένο όπου και πάλι μαζεύει χρήματα, τα οποία συλλέγονται αυτόματα. Με δεδομένο δε και το ότι το platforming κομμάτι έχει συρρικνωθεί (το grappling hook και η μετακίνηση με άμαξες καταργούν το parkour κατά το 90% και σε ορισμένες περιπτώσεις καλοδεχούμενα), καταλήγουμε ότι τελικά το παιχνίδι παίρνει αποστάσεις από την ίδια τη φύση της σειράς και μάλιστα καθόλου διακριτικά. Οι ασυναρτησίες που διαβάσαμε περί επιστροφής στον πυρήνα του gameplay των AC, είναι ακριβώς αυτό: ασυναρτησίες που αρνούνται να δουν ένα πράγμα, ότι το Syndicate δεν είναι πλέον Assassin’s Creed.

Και δυστυχώς, αυτό μας φέρνει στο κομμάτι της ιστορίας των AC, το οποίο παραδοσιακά ήταν αυτό που ξεκινούσε αντίστοιχα κείμενα εδώ και αρκετά χρόνια. Και η επιλογή αυτό να αναφερθεί στο τέλος είναι συνειδητή, καθ'ότι το κομμάτι αυτό είναι το πιο αδιάφορο από τη γέννηση της σειράς. Δεν υπάρχει κάτι να πούμε. Η ιστορία της σειράς εναποτίθεται σε cgi cutscenes, που δείχνει Assassins του παρόντος σε ένα ακόμα Raid σε αρχηγείο των Templars. Αφήνονται υπόνοιες για σύνδεση με το αφηγηματικό εύρημα του Unity, τους Sages (άνθρωποι με μεικτό γενετικό υλικό και τριπλή DNA έλικα), αλλά μόνο αυτό. Υπόνοιες. Κατά τα άλλα, ο Jacob είναι πιο ενοχλητικός κι από τον Connor και η Evie πιο αδιάφορη κι από την Aveline.

assassins creed syndicate 07

"Οι δημιουργοί έχουν δώσει χρώμα και ταυτότητα σε κάθε διαφορετική γειτονιά και αξιοθέατο της πόλης και το έχουν γεμίσει ζωή και ηχοχρώματα. Η πόλη είναι ζωντανή και διαφέρει από περιοχή σε περιοχή."

Για κάποιο αδιάφορο λόγο ο αδιάφορος Jacob αδιαφορεί για τις επιταγές του αδιάφορου Assassin πατέρα του και θέλει να κατακτήσει το Λονδίνο με τη συμμορία του, αδιαφορώντας για την προσήλωση της αδιάφορης αδερφής του στο να βρει ακόμα ένα αδιάφορο artifact (το Shroud of Eden… άντε και τον Τίμιο Σταυρό την άλλη φορά). Η αδιάφορη Evie μπλέκεται σε αδιάφορες φιλονικίες με τον αδιάφορο αδερφό της, που δεν αφορούν κανέναν και καταλήγουν να μαλώνουν με ατάκες σαν παιδάκια του νηπιαγωγείου. Και η Juno εμφανίζεται σε ένα κομμάτι του παιχνιδιού, που παίζει με το χωροχρονικό παράδοξο (όπως στο Unity, όπου ο Arno μεταφερόταν σε άλλες εποχές του Παρισιού) και μας εξιστορεί την ιστορία που ξέραμε μέχρι τώρα άλλη μία φορά και που κάποτε προκαλούσε το ενδιαφέρον του κοινού με τη σταδιακή αποκάλυψή της, και τώρα, την έκτη φορά που λέγεται, προκαλεί χασμουρητά. Τουλάχιστον είναι μία καλή σούμα για όσους παίζουν AC για πρώτη φορά και επιλέγουν να ξεκινήσουν από το αδιάφορο Syndicate.

Ο κακός Templar με το περίεργο κούρεμα, την S&M ρητορική και το σουβλερό μουστάκι (μα δεν υποτίθεται ότι αυτό το κομμάτι είχε αρχίσει να μπερδεύεται με τον Kenway και τον πατέρα του Arno στο ποιος είναι κακός και ποιος καλός; Ολόκληρο Rogue δε βγήκε γι αυτό το λόγο;) έχει επιστρέψει, είναι ένας και μοναδικός για όλο το Λονδίνο, με minions που τον ακολουθούν, σχεδόν καρικατούρες, με sexploitation βλέμμα. Σαν τη Βάντα από το Sport Billy. Και οι Assassins; Ένας είναι κι αυτός, και Ινδός. Οι άλλοι, άφαντοι. Ούτε πολιτικές ίντριγκες, ούτε δολοπλοκίες, ούτε συνωμοσίες, ούτε artifacts (πέρα από αυτό που κατά τύχη έχει ένα σημαντικό πρόσωπο στην αυλή του…), τίποτα. Κωμική μορφή και ο Marx, τύπος με τον οποίο κάνει αστειάκια ο Jacob, ο Darwin ερωτοχτυπημένος με την Evie, ο Bell μεθύστακας, ο Dickens (καλά, μεθύστακας ήταν) φιγούρα από σατιρικά της εποχής, η κυρία πρωθυπουργού που καταλήγει σε μία αποστολή να κάνει ψυχανάλυση σε thugs των επικίνδυνων περιοχών του Λονδίνου, οι οποίοι στο τέλος μυξοκλαίνε και τα ρίχνουν στον πατέρα τους, που τους έδερνε, και γενικώς μία ωραία και ευχάριστη ατμόσφαιρα η οποία δεν αφορά κανέναν.

assassins creed syndicate 09

"Η μάχη έχει γίνει πολύ γρήγορη αλλά όσοι εχθροί και να εμφανιστούν υπάρχει πάντα το dodge. Παράλληλα, με ορισμένες αναβαθμίσεις κατά το ιδιότυπο leveling των ηρώων, τα πάντα μετατρέπονται σύντομα σε παιχνιδάκι."

Γιατί; Πώς από τον Ezio και τον Altair φτάσαμε στις καρικατούρες; Πώς εγκαταλείφτηκαν εμπνευσμένα ευρήματα σαν αυτά του Black Flag στο σύγχρονο gameplay με την Abstergo και μείναμε με cgi σκηνές; Πώς από τη θυσία του Desmond καταλήξαμε σε έναν ανώνυμο initiate, που παρακολουθεί ρομαντικό μυθιστόρημα σε συνέχειες στους Times του Λονδίνου; Ναι, είναι πλούσιο το Syndicate. Σταθερό τεχνικά (αυτό να ήταν το πρόβλημα, τρομάρα μας) και με πολύ και χρονοβόρο υλικό. Δεκάδες πράγματα να γίνουν και ώρες να καταναλωθούν. Έχει επίσης την πιο ανόητη A.I., το πιο απογυμνωμένο gameplay και το πιο ρηχό και αδιάφορο σενάριο. Επιλογή τους; Ναι. Επιλογή μας κι εμάς η καταδίκη του. Η καταδίκη του χειρότερου Assassin’s Creed από γεννήσεως της σειράς.

Το review βασίστηκε στην PS4 έκδοση του παιχνιδιού.

Τσέκαρε το βίντεο

Θετικά

  • Εξαιρετική απόδοση του Βικτωριανού Λονδίνου με παρέλαση ιστορικών περσόνων.
  • Ξεκούραστη προσθήκη το grappling hook του παιχνιδιού.
  • Ενδιαφέρουσες προσθήκες που εμπλουτίζουν ορισμένους κουρασμένους μηχανισμούς.

Αρνητικά

  • Αδιάφοροι χαρακτήρες-ιστορία-πλοκή-εξέλιξη.
  • Εγκατάλειψη του ύφους της σειράς.
  • Τραγική Α.Ι.
  • Ανούσιο κεφάλαιο στην ιστορία των AC.

Βαθμολογία

O Σάββας δεν παίζει videogames από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Δεν ξέρει πως είναι από κοντά ένα NES πόσο μάλλον ένα SNES. Παρόλα αυτά καταφέρνει και ανέχεται τον εαυτό του ως gamer και που και που, μεταξύ Heavy Metal και Χέβι Μέταλ, παίζει και κανένα παιχνίδι. Επίσης είναι ερωτευμένος με τη Liara T’soni και θα ήθελε κάποια στιγμή να μετακομίσει σε μία καλύβα κοντά στη Firelink Shrine, ένα τσιγάρο δρόμο από τις Κατακόμβες αν και δεν καπνίζει.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Έτοιμο το επόμενο expansion του Nioh 2
Με διάθεση στα μέσα Οκτωβρίου.
Nexomon: Extinction - Review
Pokémon στη θέση των Pokémon.
Νωρίτερα η διάθεση του Remothered: Broken Porcelain
Επτά μέρες νωρίτερα η επίσκεψή μας στο Ashmann Inn.
Update με προσθήκη co-op για το Untitled Goose Game
Με αφορμή την κυκλοφορία του σε Steam και σε retail.
Δίχως αλλαγές η υποστήριξη για το The Elder Scrolls Online
Για κάθε πλατφόρμα διάθεσης, παρά τις εξελίξεις.
Πληροφορίες για το Spider-Man Remastered [ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ]
Με βελτιώσεις εφάμιλλες του Miles Morales η μετάβαση του Spider-Man στο PS5.
Χωρίς demo η φετινή έκδοση του FIFA 21
Χάλασε μια παράδοση πολλών χρόνων.
Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το Xbox Game Pass
Ξεπέρασε τους 15 εκ. συνδρομητές.
Και στο Xbox Series X το Quantum Error
Ένα "cosmic horror" shooter πρώτου προσώπου.
Στοιχεία για τον κόσμο του Immortals Fenyx Rising
Χωρισμένος σε επτά διαφορετικές περιοχές.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (153)

This comment was minimized by the moderator on the site

ξεκιναω διαβασμα και σχολιαζω μετα....

This comment was minimized by the moderator on the site

Ακόμα διαβάζεις..;:D:D

This comment was minimized by the moderator on the site

Να πω οτι δεν τα περιμενα αυτα που μολις διαβασα θα ελεγα ψεμματα. Αυτο που με ενδιεφερε πανω απ'ολα στα AC ηταν το σεναριο με το μυστυκιστικο και μυστηριακο χαρακτηρα. Η σειρα σεναριακα εχει καταντησει εδω και καιρο να ειναι αντιστοιχης ποιοτητας με φτηνιαρικες αμερικανικες τηλεοπτικες σειρες της δεκαετιας του 90. Σε συνδυασμο με το οτι το gameplay εχει παραμενει ακριβως το ιδιο με 8 χρονια...

Να πω οτι δεν τα περιμενα αυτα που μολις διαβασα θα ελεγα ψεμματα. Αυτο που με ενδιεφερε πανω απ'ολα στα AC ηταν το σεναριο με το μυστυκιστικο και μυστηριακο χαρακτηρα. Η σειρα σεναριακα εχει καταντησει εδω και καιρο να ειναι αντιστοιχης ποιοτητας με φτηνιαρικες αμερικανικες τηλεοπτικες σειρες της δεκαετιας του 90. Σε συνδυασμο με το οτι το gameplay εχει παραμενει ακριβως το ιδιο με 8 χρονια πριν με κανει να αδιαφορω πληρως για το syndicate. Κριμα παντως, πολυ μεγαλο κριμα.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Μάλιστα, ωραίο το review και πολύ κατανοητά τα όσα εξηγεί ο Σάββας. Βέβαια σε κάποιον σαν και εμένα που ποτέ δεν έδωσα και πολύ σημασία στο σενάριο εκτιμώ ότι τα πράγματα δεν θα είναι και τόσο τραγικά. Κρίμα πάντως για την κάτω βόλτα που φαίνεται να παίρνει και πάλι η σειρά, διότι μετά το Black Flag που έπαιξα τελευταία είχα πιστέψει ότι ανέκαμψε. Μάλλον αναλαμπή ήτανε όμως.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ενα review... 50 ασυναρτησιες
Μας κατατοπισε πληρως τι να πω...

This comment was minimized by the moderator on the site

Οι 50 ασυναρτησιες του Σαββα... χιουμορ βαζει μαζι με πληροφοριες, γινεται πιο ευχαριστη η αναγνωση

This comment was minimized by the moderator on the site

Ζητώ συγγνώμη για τα διαγραφέντα posts αλλά οι εποχές που τετρακοσιαρίζαμε επειδή τραβούσαμε ανούσιες κόντρες εις το διηνεκές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Slim Shady. Για κάποιο περίεργο λόγο, αφήνω να εξελιχθεί η ιδιότυπη κουβέντα που κάνεις με βάση ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ παρά το ότι επειδή έβαλα 6, το site κι εγώ γίναμε "πουθενάδες". Ελπίζω να διάβασα σωστά τα αντιαισθητικά κομμένα greeklish του Xbox.
...

Ζητώ συγγνώμη για τα διαγραφέντα posts αλλά οι εποχές που τετρακοσιαρίζαμε επειδή τραβούσαμε ανούσιες κόντρες εις το διηνεκές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Slim Shady. Για κάποιο περίεργο λόγο, αφήνω να εξελιχθεί η ιδιότυπη κουβέντα που κάνεις με βάση ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ παρά το ότι επειδή έβαλα 6, το site κι εγώ γίναμε "πουθενάδες". Ελπίζω να διάβασα σωστά τα αντιαισθητικά κομμένα greeklish του Xbox.
Nα συνεχίσει η όποια κουβέντα επί του τίτλου παρακαλώ. Στο επόμενο "πουθενάδες" γίνεται "πουθενάς" ο λογαριασμός χρήστη (πολύ κακώς το αφήνω έτσι αυτό, αλλά ας έχουμε κι ένα artifact παλαιών κακών εποχών αφού το Syndicate δεν έχει κανένα χοχοχο...)

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Βγάλε ένα βιβλίο "Οι 50 ασυνάρτητες αποχρώσεις του Σάββα'' να κολυμπας στα εκατομμύρια.....!

This comment was minimized by the moderator on the site

Ένα μπράβο στο Σάββα και μπράβο και στο gameover γιατί δεν μασάτε ούτε απο franchise, ούτε από μαρκετινκ και είσαστε σωστοί απέναντι σε αυτούς που σας παρακολουθούν και σας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια.Γι'αυτό άλλωστε ξεχωρίζεται γενικά στην Ελλάδα σαν site με τις πρακτικές και τις αρχές που ακολουθείτε. Όσο για το παιχνίδι τι να πει κανείς, αναλογίζομαι μόνο την πρώτη φορά που μπήκα στο...

Ένα μπράβο στο Σάββα και μπράβο και στο gameover γιατί δεν μασάτε ούτε απο franchise, ούτε από μαρκετινκ και είσαστε σωστοί απέναντι σε αυτούς που σας παρακολουθούν και σας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια.Γι'αυτό άλλωστε ξεχωρίζεται γενικά στην Ελλάδα σαν site με τις πρακτικές και τις αρχές που ακολουθείτε. Όσο για το παιχνίδι τι να πει κανείς, αναλογίζομαι μόνο την πρώτη φορά που μπήκα στο λιμάνι της Κωνσταντινούπολης στο Revelation και μου σηκώθηκε η τρίχα και λυπάμαι πραγματικά. Κρίμα...

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

πω πω... fatality του έκανες Σάββα!
ομολογώ πως απο το hands on μου δεν ειχα καποια ιδιαίτερη ελπιδα για το παιχνιδι αλλα με τοσα καλα λογια δεξια αριστερα, πίστεψα πως ηταν τουλαχιστον λιγο πιο φρεσκο. αλλα με ολα αυτα που γραφεις, εβαλες ταφόπλακα εντελως για οποιαδήποτε ελπίδα επιστροφής μου στη σειρα. δε πειράζει, υπαρχουν πολλα αλλα παιχνιδια

This comment was minimized by the moderator on the site

Fatality, Brutality, Stage Fatality, Stage Brutality όλα μαζί !

This comment was minimized by the moderator on the site
This comment was minimized by the moderator on the site

Λήχτε τοοοο (sic)

This comment was minimized by the moderator on the site

Σάββα και γενικά gameover ότι και να πούμε για εσάς είναι λίγο... Το είχα πει και στο forum αν ο Σάββας βάλει 7 θα είναι για 7 εντάξει το 6 δεν το περίμενα, μου αρέσει επίσης που δεν μασάτε τα λόγια σας ότι παιχνίδι και να είναι. Οπως είπε και ο φίλος @Sky333 για Fatality εγώ θα βγάλω την prequel πρόταση Finish Her=UbiSoft... :)
Είναι από τις λίγες φορές που έπεσα στην παγίδα του hype δηλαδή...

Σάββα και γενικά gameover ότι και να πούμε για εσάς είναι λίγο... Το είχα πει και στο forum αν ο Σάββας βάλει 7 θα είναι για 7 εντάξει το 6 δεν το περίμενα, μου αρέσει επίσης που δεν μασάτε τα λόγια σας ότι παιχνίδι και να είναι. Οπως είπε και ο φίλος @Sky333 για Fatality εγώ θα βγάλω την prequel πρόταση Finish Her=UbiSoft... :)
Είναι από τις λίγες φορές που έπεσα στην παγίδα του hype δηλαδή με τις βαθμολογίες που είδα από τα άλλα site και το αγόρασα. Το ξεκίνησα εχτές και έπαιξα 4 ώρες και μου φάνηκε αρκετά καλό αλλά μόλις το έπιασα το απόγευμα και σήμερα το πρωί και είδα παραπέρα τι γίνεται έπεσε γρήγορα στα μάτια μου με σημαντικότερο την γνωστή ΑΙ πιο εύκολο και από την αναπνοή πραγματικά ανούσια περπατάς στον δρόμο και σκοτώνεις τους εχθρούς τόσο εύκολα που καταντάει γελοίο... Στα θετικά για εμένα είναι η τρομερή απόδοση του Βικτωριανού Λονδίνου που πραγματικά χαζεύεις... Το στόρυ δεν θα το σχολιάσω γιατί δεν έχω δει μέχρι τέλος αν και μου άρεσε που έχω δυο χαρακτήρες να παίζω... Αυτά προς το παρόν....
ΥΓ: Τώρα θα περιμένω το review σας για το Fallout 4 δεν θα την πατήσω ξανά....;)

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 χρόνια από VasilisGR1982 VasilisGR1982
This comment was minimized by the moderator on the site

Χαχαχαχα... κλαίω είπα και εγώ θα κρατηθείς...:D:D:D Άστα πατάτα του μήνα και όχι τίποτα άλλο τις πρώτες 4 ώρες μου φάνηκε καλό αλλά όσο προχωράς και βλέπεις τα κενά χαλιέσαι... Μετά το AC2 και Black flag που για εμένα είναι το κορυφαίο το χάος....

This comment was minimized by the moderator on the site

Είδα το σχόλιο σου προχτές στο forum αλλά έκανα την κουφή τυρόπιτα..!;)

This comment was minimized by the moderator on the site

Πονηρέ:p:p Άσε γιατί τις πρώτες ώρες φαίνεται ότι πατάει καλά αλλά είναι οι πρώτες ώρες του ενθουσιασμού...

This comment was minimized by the moderator on the site

Τιποτα μονο στα 15 - 20 αξιζουν πλεον καθε χρονο μας εχουν πρηξει στην ubisoft με το hype τους κουραστηκαμε πλεον
αλλα οσο προπαραγγελνουν και ειναι πολλοι αυτοι τι τους νοιαζει;;

This comment was minimized by the moderator on the site

καλα ποιος τα παιζει ακομα και κανει την ζημια???

This comment was minimized by the moderator on the site

Παίζει να μην το έχει παίξει γι αυτό..;)

This comment was minimized by the moderator on the site

Ακριβός το ίδιο σκέφτομαι και εγώ

This comment was minimized by the moderator on the site

To Σαββατο στο Game, τη μεγαλυτερη gaming αλυσιδα στην Αγγλια, γινοταν χαμος για το AC. Βεβαια ειναι και η τοποθεσια του που παιζει ρολο για την Αγγλια.

This comment was minimized by the moderator on the site

Άντε ρε Σάββα,το περίμενα πως και πως και το έθαψες μπαγάσα.Εντάξει,μόνο βαθμό είδα,το διαβάζω κι επιστρέφω.
Πάντως εγώ ως τώρα το ευχαριστιέμαι πάρα πολύ.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολύ καλογραμμένο ρηβιού,το ευχαριστήθηκα.
Από κει και πέρα,έχω να κάνω την εξής παρατήρηση.Το Unity προς το τέλος είχε γίνει υπερβολικά δύσκολο,θυμάμαι χαρακτηριστικά μια αποστολή που σκεφτόμουν ότι απλά δεν παίζει να τη βγάλω ποτέ.Μιλάμε πάντα για 100% έτσι;Στο post game content θυμάμαι επίσης ότι ήταν αρκετά ζόρικο σε κάποιες αποστολές,τόσο που πραγματικά με έκανε και το παράτησα,μέχρι που...

Πολύ καλογραμμένο ρηβιού,το ευχαριστήθηκα.
Από κει και πέρα,έχω να κάνω την εξής παρατήρηση.Το Unity προς το τέλος είχε γίνει υπερβολικά δύσκολο,θυμάμαι χαρακτηριστικά μια αποστολή που σκεφτόμουν ότι απλά δεν παίζει να τη βγάλω ποτέ.Μιλάμε πάντα για 100% έτσι;Στο post game content θυμάμαι επίσης ότι ήταν αρκετά ζόρικο σε κάποιες αποστολές,τόσο που πραγματικά με έκανε και το παράτησα,μέχρι που ήρθε το Dead Kings με το Guillotin gun και τα έβγαζα όλα άνετα.
Προσωπικά μιλώντας,πολύ το χαίρομαι που είναι πιο εύκολο από το Unity.Μου αρέσει το σύστημα μάχης και οι αναβαθμίσεις των χαρακτήρων.Τα 2 αδέλφια ναι στο τέλος θα καταλήξουν να είναι ολόιδια ως προς τον τρόπο παιξίματος προς το τέλος,αλλά όσο είναι αρχή ακόμα,προσανατολίζεις τις αναβαθμίσεις ξεχωριστά.Θα μου πεις βλέπεις καμιά διαφορά;Ελάχιστη ως μηδαμινή.Υποθέτω με τις final abilities θα αλλάζει το πράγμα,μπορεί και όχι.Κακά τα ψέμματα η Evie μπήκε για να αποφύγουν το κράξιμο ότι δεν έχουν female playable characters.Εμένα μου αρέσει πάντως η πιο ανάλαφρη ατμόσφαιρα και ότι έχουν διαφορετικά κίνητρα.
Θες να σου πω τι δε μου αρέσει,που δεν το είδα σε κανένα ρηβιού;Στο Unity πέρα από τη δυσκολία που ανέφερα,δε μου άρεσε επίσης ότι έχει τεράστια loading times.Στο Syndicate επίσης δε μου αρέσουν τα τεράστια loading times καθώς επίσης και τα διάφορα τεχνικά προβλήματα που όμοιά τους δεν είχα συναντήσει στο patched Unity,πχ Objectives που εξαφανίζονται και θέλουν restart για να εμφανιστούν.
Στα της υπόθεσης δεν έχω να πω κάτι μιας και είμαι ακόμα στη μέση και δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί μετά.Απλά να σημειώσω εδώ πως όποιος περιμένει να δει την βασική ιστορία να προχωράει από το 3 και μετά,σε σειρά με ετήσια κυκλοφορία που έχουν σκοπό να τη βγάζουν μέχρι το 2020 κάτι κάνει λάθος.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Δεν είναι το πρόβλημα του Syndicate τα loading times. Αργεί (όχι όσο το Witcher για παράδειγμα) αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Το περιμενα να πω την αληθεια, δεν ειχα μεγαλες βλεψεις για το συγκεκριμενο. Ο Σαββας ειναι πολυ καλος Reviewer και αξιοπιστος.

This comment was minimized by the moderator on the site

Δυστυχώς η σειρά έχει πέσει τόσο χαμηλά που οι περισσότερες εκπλήξεις σε κάθε νέο τίτλο της, αν υπάρχουν, είναι αρνητικές. Αξίζει πάντως να αναφερθεί πως αυτό πρέπει να είναι το πιο καλογραμμένο κείμενο που έχω διαβάσει στο site το τελευταίο καιρό.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωχ......
Για μένα που είμαι απ'έξω φαίνεται να είναι η, με μαθηματική ακρίβεια, λογική πορεία και κατάληξη μιας σειράς η οποία παραπέει καιρό τώρα.
Είχα μία ελπίδα απο όσα διάβαζα ότι ο κορεσμός έφερε μία νότα ανανέωσης και μια πιο focused εμπειρία αλλά τελικά έμεινε όνειρο φθινοπωρινής νυκτός. Βαθιά μέσα μου θέλω να αγαπήσω συτή τη σειρά αλλά δυστυχώς κάθε χρόνο προσγειώνομαι ανώμαλα στην...

Ωχ......
Για μένα που είμαι απ'έξω φαίνεται να είναι η, με μαθηματική ακρίβεια, λογική πορεία και κατάληξη μιας σειράς η οποία παραπέει καιρό τώρα.
Είχα μία ελπίδα απο όσα διάβαζα ότι ο κορεσμός έφερε μία νότα ανανέωσης και μια πιο focused εμπειρία αλλά τελικά έμεινε όνειρο φθινοπωρινής νυκτός. Βαθιά μέσα μου θέλω να αγαπήσω συτή τη σειρά αλλά δυστυχώς κάθε χρόνο προσγειώνομαι ανώμαλα στην πραγματικότητα.
Του χρόνου λοιπόν!

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

ειπες τη μαγικη λεξη: "Reboot" μετα τη κουβεντα στο χθεσινο webcast πιστευω οτι πηγαινουμε κατα εκει αργα ή γρηγορα. Αλλιως δε συμαζευεται η ιστορια

This comment was minimized by the moderator on the site

Το 2 είναι το μόνο που τελείωσα από τα AC που δοκίμασα.
Αυτό ήταν πολύ καλό άλμα από το πρώτο παιχνίδι, το οποίο πρώτο από gameplay μου φάνηκε πολύ αδιάφορο.
Ναι, βασικά χρειάζονται και διάλλειμα και reboot. Ίσως τότε βρουν τον χρόνο οι παραγωγοί του να δώσουν λίγη αγάπη στο παιχνίδι.

This comment was minimized by the moderator on the site

Edit: Να πω πως για τα AC είμαι στην ίδια φάση που είσαι και εσύ Νίκο (το ξέρεις). Ποτέ δεν μου άρεσαν/άγγιξαν ιδιαίτερα, αν και θα το ήθελα.
Edit2: Βασικά τα βρίσκω αρκετά βαρετά

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 χρόνια από moulan7 moulan7
This comment was minimized by the moderator on the site

προτιμω να μαζεψω 10 million bolts στο up your arsenal

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων