Μία πραγματικά φρέσκια ιδέα δεν αρκεί από μόνη της.

Το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι από αυτές τις περιπτώσεις που τραβάνε κατευθείαν τα βλέμματα πάνω τους χάρη σε μία τόσο απλή αλλά παράλληλα τόσο καινοτόμα ιδέα, που δείχνει αρκετή για να βασιστεί πάνω της ένα απολαυστικό παιχνίδι. Το Superhot (οι δημιουργοί θέλουν το όνομα με κεφαλαία, αλλά εμείς θα προτιμήσουμε τα μικρά) έκανε αίσθηση όταν εμφανίστηκε στον διαγωνισμό 7 Day FPS Challenge χάρη στην πρωτότυπη μεταχείριση του λεγόμενου "bullet time", που κατάφερνε να ξεχωρίσει αβίαστα από την πολυχρησιμοποιημένη υλοποίηση της τεχνικής σε δεκάδες FPS και Third Person Shooters. Η συνολική φιλοσοφία του Superhot περιστρέφεται γύρω από τον gameplay μηχανισμό που επιτρέπει στο χρόνο να κυλάει μόνο όταν κινούμαστε εμείς. Το αποτέλεσμα είναι ότι, τόσο όταν πυροβολούμε εμείς όσο και όταν πυροβολούν οι εχθροί, παρακολουθούμε τις σφαίρες να ακολουθούν την πορεία τους σε όσο αργή κίνηση επιθυμούμε μέσω του χειρισμού του χαρακτήρα μας.

Η συγκεκριμένη ιδέα ήταν αρκετή για να τραβήξει τα βλέμματα στον προαναφερθέντα διαγωνισμό και να οδηγήσει τη Superhot Team -που αλλού;- στο Kickstarter. Όπως ήταν φυσικό, η ευφάνταστη ιδέα τους κέρδισε το κοινό και, έτσι, τρία χρόνια μετά έφτασαν στην τελική υλοποίηση της ιδέας τους και στην επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού, ζητώντας το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 20 ευρώ. Έπειτα από την εκτενή ενασχόλησή μας με τον τίτλο, το συγκεκριμένο αντίτιμο φαντάζει υπερβολικό, καθώς δείχνει να αντικατοπτρίζει την πεποίθηση των δημιουργών πως πρέπει να χρεώσουν ένα premium για την καινοτόμα ιδέα τους, ανεξάρτητα από την ελλιπή ποικιλία δουλεμένου περιεχομένου, ικανού να κρατήσει το ενδιαφέρον μας για παραπάνω από 2-3 ώρες.

Superhot image 01

Είναι αρκετά ατυχής αυτή η κατάσταση, καθώς η Superhot Team είχε στα χέρια της μία πραγματικά ενδιαφέρουσα ιδέα. Ας δούμε, όμως, τα πράγματα με τη σειρά. Σε ένα τετριμμένο είδος, όπως αυτό των FPS, όπου οι καινοτομίες έρχονται πραγματικά με το σταγονόμετρο, είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να βλέπουμε την ανεξάρτητη σκηνή να έρχεται με μία πρωτότυπη ιδέα, ικανή να προσφέρει διασκεδαστική δράση μέσα από έναν ξεχωριστό και φρέσκο μηχανισμό. Η μεταχείριση του χρόνου όταν μόνο εμείς κινούμαστε, προσφέρει έντονες συγκινήσεις και τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε εντυπωσιακές σκηνές δράσεις.

Φανταστείτε τη σκηνή όπου βρισκόσαστε σε ένα μπαρ. Ένας εχθρός σηκώνει το πιστόλι για να σας πυροβολήσει, εσείς παίρνετε άμεσα ένα μπουκάλι και του το ρίχνετε στο κεφάλι. Όπως πετάγετε το πιστόλι από το χέρι του, το πιάνετε στον αέρα και κάνετε στροφή 180 μοιρών για να πυροβολήσετε τον τύπο που έχει μπει από την πόρτα του μαγαζιού. Αμέσως μετά, γυρνάτε στιγμιαία προς τα πίσω και κάνετε μερικά βήματα δεξιά για να αποφύγετε τα σκάγια που έχουν φύγει από την καραμπίνα ενός άλλου εχθρού, που έχει βγει από την τουαλέτα του μπαρ. Με το πιστόλι να έχει αδειάσει, το πετάτε στα μούτρα του, αρπάζετε την καραμπίνα του, την αδειάζετε πάνω του και ρίχνετε την τελευταία σφαίρα στον τύπο με το πολυβόλο που έχει εισέλθει από την είσοδο του μαγαζιού, αποφεύγοντας ταυτόχρονα τις ριπές από το όπλο του.

Superhot image 02

Στην παραπάνω κατάσταση μπορείτε να βγείτε αλώβητοι μόνο με την σωστή μεταχείριση του χρόνου, που σας επιτρέπει να ζυγίζετε την κατάσταση ώστε να αποφασίσετε την επόμενη καλύτερη δυνατή κίνηση. Η μέγιστη τρωτότητα του χαρακτήρα σας, που εξοντώνεται με μία μόνο σφαίρα ή γροθιά, συντελεί σε πραγματικά έντονες και κινηματογραφικές καταστάσεις. Η δράση του Superhot έχει γενικά όλα τα εχέγγυα για να σας οδηγήσει σε θεαματικές ανταλλαγές πυροβολισμών μέσα από την πάντα εντυπωσιακή τεχνική του slow motion.

Η μεταχείριση του slow motion, βέβαια, δεν οδηγεί σε έναν περίπατο, όπως αρχικά κάποιος μπορεί να υποθέσει, καθώς η ταχύτητα κινείται μεν σε πολύ αργούς ρυθμούς, όμως η ταχύτητα του χαρακτήρα σας είναι επίσης ανάλογα αργή. Το αποτέλεσμα είναι πως, όταν, παραδείγματος χάρη, ένας εχθρός στα τρία μέτρα σάς πυροβολήσει, θα μπορείτε να κάνετε ουσιαστικά μόνο ένα βήμα προς μία κατεύθυνση πριν σας φτάσει η σφαίρα. Όταν αντιμετωπίζετε πάνω από τρεις εχθρούς η κατάσταση φυσικά περιπλέκεται και η σωστή σκέψη για την επόμενη ασφαλή κίνηση είναι πιο απαιτητική από ό,τι αρχικά φαντάζει. Όμως, όσο καλή και αν είναι αυτή η πρωτότυπη ιδέα για το gameplay, η συνολική υλοποίησή της δίνει την εντύπωση πως το παιχνίδι βρίσκεται ακόμα σε μία beta έκδοση. Αυτό δεν το λέμε επειδή υπάρχουν bugs, καθώς το Superhot “τρέχει” απροβλημάτιστα. Η αίσθηση του ημιτελούς παιχνιδιού έρχεται από το ελλιπές περιεχόμενο, αλλά και από επιμέρους στοιχεία που δείχνουν ότι θα μπορούσαν να είχαν δουλευτεί περισσότερο ώστε να φτάσει στο σημείο να δείχνει ως μία ολοκληρωμένη παραγωγή.

Superhot image 03

Εξαρχής, δεν μας έκανε και τόσο καλή εντύπωση η αρκετά φλύαρη ιστορία που προσπαθεί να πει. Το σενάριο προσπαθεί να σπάσει τον τέταρτο τοίχο, δημιουργώντας την εντύπωση πως ένας φίλος μας, μέσω ενός παλαιομοδίτικου chat, προσπαθεί να μας πείσει να ασχοληθούμε με την “σπασμένη” έκδοση του Superhot, ενός παιχνιδιού που βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης.

Ασχολούμενοι με τα διάφορα επίπεδα, συχνά το παιχνίδι θα μας “πετάει” στο αρχικό μενού, όπου θα χρειάζεται να παρακολουθούμε νέες, υποτιθέμενες συνομιλίες στο chat από εμάς προς τον φανταστικό φίλο μας, αλλά και μία άλλη εχθρική οντότητα, σε μία ιστορία που φαίνεται να έχει ρίξει κλεφτές ματιές στο σενάριο των Matrix. Το σπάσιμο του τέταρτου τοίχου θεωρούμε ότι γίνεται επιτηδευμένα και η όλη ιδέα του σεναρίου είναι αρκετά υπερβολική, δίχως να είναι τόσο έξυπνη όσο πιστεύει ότι είναι και, τελικά, το μόνο που καταφέρνει είναι να μας βγάζει συνεχώς από τη δράση ώστε να μας δώσει μερικές ακόμα αράδες κειμένου που δύσκολα πιστεύουμε ότι θα προξενήσουν το ενδιαφέρον κάποιου.


 Διαβάστε επίσης

dishonored definitive edition boxshot        TimeShift X360       Singularity pack 360



Η συνολική αίσθηση που αφήνει το gameplay του Superhot είναι αυτή της arcade καταιγιστικής απόλαυσης και οι συνεχείς παύσεις για την προώθηση ενός όχι και τόσο ενδιαφέροντος και πρωτότυπου σεναρίου, μας βγάζει με άκομψο τρόπο από τη δράση, σε ένα παιχνίδι που φαίνεται ότι ιδανικά θα έπρεπε να μας οδηγεί άμεσα από το ένα επίπεδο στο επόμενο. Καλώς ή κακώς, όμως, το story mode δεν αργεί να τελειώσει. Το αντίθετο μάλιστα. Τα λίγο περισσότερα από 30 επίπεδα δεν θα διαρκέσουν πάνω από δύο ώρες, πολύ πιθανότατα μάλιστα να μην μπορέσουν να ξεπεράσουν τα 60 λεπτά. Τελειώνοντας το story mode, ξεκλειδώνονται διάφορα challenges, τα οποία προσπαθούν να επεκτείνουν τη διάρκεια.

Τα challenges λαμβάνουν χώρα στα επίπεδα που έχετε ήδη δει στο story mode. Κάποια από αυτά θα σας δίνουν μόνο μία σφαίρα σε κάθε όπλο, άλλα θα σας επιτρέπουν να έχετε μόνο katana στα χέρια σας, ενώ ορισμένα άλλα θα σας αφαιρούν εντελώς τη χρήση όπλων, ώστε να τα βγάλετε πέρα μόνο με τις γροθιές σας. Η ποικιλία των challenges μπορεί να είναι αρκετά καλή, αλλά η φαντασία που έχουν στους περιορισμούς που προσφέρουν είναι άλλη ιστορία... Το endless mode σε διάφορες αρένες τα πάει αρκετά καλύτερα, όπου -όπως προδίδει το όνομα- έρχεστε αντιμέτωποι με ατέλειωτα κύματα εχθρών, προσπαθώντας να εξοντώσετε όσους περισσότερους αντιπάλους μπορείτε. Σε αυτό το mode το Superhot δείχνει να είναι στα καλύτερά του, καθώς η δράση είναι ασταμάτητη και οι δυνατότητες για να βρεθείτε σε εντυπωσιακές σκηνές που εσείς οι ίδιοι δημιουργείτε, πολλές.

Superhot image 06

Όπως θα έχετε προσέξει από τις εικόνες ο οπτικός τομέας είναι ιδιαίτερα λακωνικός. Το λευκό των περιβαλλόντων, το μαύρο των όπλων και το κόκκινο των χαρακτήρων είναι τα μόνα χρώματα που θα δείτε, σε ένα παιχνίδι που φαίνεται να επιθυμεί να σας δώσει τα απολύτως απαραίτητα σε οπτικό επίπεδο, ώστε να επικεντρωθείτε εντελώς στη δράση. Τα περιβάλλοντα όπου θα βρεθείτε έχουν μία σχετική ποικιλία και η έμπνευσή τους προέρχεται από χώρους που δείχνουν έντονα πως αντλούν την έμπνευσή τους από εντυπωσιακές σκηνές δράσης διαφόρων ταινιών. Σοκάκια, μπαρ, λόμπι και διάφορα άλλα μέρη δείχνουν ιδανικά για το ύφος της slow motion δράσης.

Η σπαρτιατική παλέτα χρωμάτων, τελικά, δεν ξενίζει και το σπάσιμο των εχθρικών μοντέλων σε κρυστάλλους, όποτε τους πετυχαίνουμε, δείχνει περιέργως ταιριαστό με το arcade ύφος του παιχνιδιού. Από την άλλη, όσο ασχολούμασταν με το Superhot, σκεφτόμασταν συνεχώς πόσο εντυπωσιακό θα ήταν να βλέπαμε αυτό το μηχανισμό ενσωματωμένο σε περιβάλλοντα και εχθρούς με λεπτομέρεια και όλο το φάσμα των χρωμάτων.

Superhot image 05

Το Superhot είναι τελικά ένα παιχνίδι με μία πραγματικά φρέσκια ιδέα, η οποία λειτουργεί εξαιρετικά καλά στη δημιουργία εντυπωσιακών σκηνών δράσης, κάτι που γίνεται ακόμα περισσότερο εμφανές όταν αντιληφθούμε το πόσο απολαμβάνουμε το gameplay -ανεξάρτητα από τον περιοριστικό τεχνικό τομέα. Από την άλλη πλευρά, όσο φρέσκος κι αν είναι αυτός ο μηχανισμός, δε γίνεται να αγνοήσουμε τον ημιτελή χαρακτήρα του παιχνιδιού. Η μουσική απουσιάζει σχεδόν ολοκληρωτικά, τα ηχητικά εφέ είναι τα απολύτως απαραίτητα και η ποικιλία των περιβαλλόντων, τελικά, απελπιστικά μικρή. Τα περίπου 30 επίπεδα μπορεί να ακούγονται ικανοποιητικά σε αριθμό, αλλά μιλάμε για επίπεδα που κάθε ένα εξ αυτών διαρκεί το πολύ 30 δευτερόλεπτα, σε πραγματικό χρόνο.

Είναι μάλλον οξύμωρο αυτό που θα πούμε, αλλά το Superhot είναι ένα παιχνίδι που από τη μία πλευρά αξίζει την προσοχή σας, ιδίως όσων τα FPS είναι το είδος τους, χάρη στην καινοτόμα ιδέα του. Από την άλλη πλευρά, όμως, δε γίνεται να παραβλέψουμε την ελλιπή υλοποίηση και την υπερβολική τιμολόγηση του παιχνιδιού στα 20 ευρώ.


Διαβάστε επίσης

dishonored definitive edition boxshot        TimeShift X360       Singularity pack 360


 

Θετικά

  • Ένας ιδιαίτερα πρωτότυπος gameplay μηχανισμός. Όχι και μικρό κατόρθωμα για το είδος των FPS.
  • Δυνατότητα να δημιουργήσετε πραγματικά εντυπωσιακές σκηνές δράσης.

Αρνητικά

  • Απελπιστικά μικρή διάρκεια.
  • Το σενάριο δεν είναι όσο έξυπνο νομίζει ότι είναι.
  • Αφήνει γενικά την εντύπωση πως βρίσκεται ακόμα σε beta μορφή, σε όλους τους τομείς.
  • Μία φρέσκια ιδέα που όμως χαντακώνεται από την υπερτιμολόγηση και την ελλιπή φαντασία σε υλικό.

Βαθμολογία

Η αγάπη του Νικόλα για το gaming ξεκίνησε από πολύ νωρίς χάρη στο Atari 2600. Έκτοτε, το πάθος του για τα βιντεοπαιχνίδια αυξήθηκε με γεωμετρικούς ρυθμούς με ιδιαίτερη έμφαση στο console gaming και ιδίως στα FPS, action-adventure και οτιδήποτε έχει την indie “ταμπέλα”. Ο κινηματογράφος έρχεται στην πολύ κοντινή δεύτερη θέση στα χόμπι του, παρακολουθώντας ένα μεγάλο εύρος ταινιών από την αξεπέραστη εποχή του ασπρόμαυρου σινεμά μέχρι τα blockbusters του "ψηφιακού" Hollywood.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Ο Spidey έρχεται στο Marvel's Avengers
Αποκλειστικά στην έκδοση του τίτλου για τις κονσόλες της Sony.
Τι επιφυλάσσει η Season 4 του Tekken 7
Αρκετές βελτιώσεις και σημαντικές προσθήκες στον τίτλο.
Έρχεται το Ever Forward της Pathea Games
Το νέο project από τους δημιουργούς του My Time at Portia.
Συνεχίζονται οι προσπάθειες βελτίωσης του Anthem
Εξελίσσοντας τους μηχανισμούς του loot.
Απολογισμός από την παρουσίαση του Halo: Infinite
Ενώ free-to-play θα είναι το multiplayer τμήμα του παιχνιδιού.
Σημαντικό το ενδιαφέρον του κοινού για το Grounded
Μέσα σε δύο μόλις ημέρες από τη διάθεσή του σε Early Access.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο Battletoads
Eπιστροφή των πολεμόχαρων βατράχων, 26 χρόνια μετά.
Σε ανάπτυξη βρίσκεται νέος AAA τίτλος από την People Can Fly
Action-adventure κατηγορίας, για τα συστήματα νέας γενιάς.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Metamorphosis
Ένας adventure τίτλος με μια ιστορία βασισμένη στον Κάφκα.
Διαθέσιμο έγινε το Hellpoint
Ένα sci-fi "Soulslike", action-RPG, με δυναμικό κόσμο.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (9)

This comment was minimized by the moderator on the site

Θέλω να πω ότι μ αρέσει αλλά κάτι με κρατάει...

This comment was minimized by the moderator on the site

Ό,τι ακριβώς φοβόμουν. Απλά μια καλή ιδέα. Από τα πρώτα βίντεο που είχαν κυκλοφορήσει την εποχή που έσκασε το παιχνίδι στο Kickstarter αυτή την εντύπωση έδινε, ότι είναι μια καλή ιδέα που δεν θα εμβαθύνει. Αυτό πρόδιδε για 'μένα το εικαστικό μέρος του τίτλου. Φαινόταν πως όλο το βάρος έχει πέσει στον μηχανισμό του gameplay και όλα τα άλλα τα άφησαν στην μοίρα τους. Όταν βγήκαν τα πρώτα reviews...

Ό,τι ακριβώς φοβόμουν. Απλά μια καλή ιδέα. Από τα πρώτα βίντεο που είχαν κυκλοφορήσει την εποχή που έσκασε το παιχνίδι στο Kickstarter αυτή την εντύπωση έδινε, ότι είναι μια καλή ιδέα που δεν θα εμβαθύνει. Αυτό πρόδιδε για 'μένα το εικαστικό μέρος του τίτλου. Φαινόταν πως όλο το βάρος έχει πέσει στον μηχανισμό του gameplay και όλα τα άλλα τα άφησαν στην μοίρα τους. Όταν βγήκαν τα πρώτα reviews απόρησα, γιατί άρχισαν, κλασικά, οι θριαμβολογίες, αλλά τα ξεκαθάρισε ορθά ο Νικόλας. Στο Metacritic εν τω μεταξύ έχει σκορ 85! Ή ζούμε στην εποχή της φωτοβολίδας ή όχι! Όταν με το καλό βγήκε στις κονσόλες και πέσει πολύ η τιμή του, ίσως του ρίξω μια ματιά.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Σωστή παρατήρηση. Είχαν μια εξαιρετική ιδέα αλλά δεν κατάφεραν να τη μετουσιώσουν σε ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι. Μουσική δύσκολα θα έβαζαν πάντως αφού θα έπρεπε να σπάει όταν ήσουν ακίνητος και θα ακουγόταν άσχημα. Οπτικά το μινιμαλιστικό στυλ που έχει φαντάζει ελλιπές μπροστά στα mirror's edge και portal(άλλα budget βέβαια).
20€ για 60 λεπτά ουαου

This comment was minimized by the moderator on the site

προσπαθουν πολυ τα gameover reviews αλλα δεν εχουν καμια ομοιογένια και παντα στο τέλος απτυγχανουν να αποδώσουν τα δεδομένα. εγω το λιγότερο που θα ηθελα είναι καλύτερη προσπάθεια στην ταυτότητα των παιχιδιών... τα υπολοιπα λίγο πολύ ειναι και υποκειμενικά

This comment was minimized by the moderator on the site

Λίγο με μπέρδεψες με αυτό που λες. Μπορείς να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς? ποια είναι τα δεδομένα που αποτυγχάνουμε να αποδώσουμε? τι εννοείς ομοιογένεια στα review? ποια είναι η ταυτότητα των παιχνιδιών?

This comment was minimized by the moderator on the site

το κειμενο παντα εχει υποκειμενικο χαρακτήρα....αλλα η παρατηρηση μου ειναι για το πινακακι πανω που γραφει τα χαρακτηριστικα του παιχνιδιου....ας πουμε αυτο το παιχνιδι βγαινει και για χβοχ σε μια βδομαδα αλλα δεν αναγραφετε και επισης δεν το βλεπω ουτε μεσα στο κειμενο ...απο την αλλη αν παμε στο tomb raider αναγραφονται ακομα και οι μελλοντικες εκδοσεις για ps4 pc κτλ.... το παραδειγμα...

το κειμενο παντα εχει υποκειμενικο χαρακτήρα....αλλα η παρατηρηση μου ειναι για το πινακακι πανω που γραφει τα χαρακτηριστικα του παιχνιδιου....ας πουμε αυτο το παιχνιδι βγαινει και για χβοχ σε μια βδομαδα αλλα δεν αναγραφετε και επισης δεν το βλεπω ουτε μεσα στο κειμενο ...απο την αλλη αν παμε στο tomb raider αναγραφονται ακομα και οι μελλοντικες εκδοσεις για ps4 pc κτλ.... το παραδειγμα ειναι τυχαιο απλα θελω να πω πως δεν με εξυπηρετει οπως πρεπει το πινακακι και εκει πάει και η ομοιογενια.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτό είναι δικό μου σφάλμα, θα κοιτάξω να το προσέχω περισσότερο.

This comment was minimized by the moderator on the site

κριμα ρε σεις, κρίμα. το demo ηταν φοβερα ενδιαφέρον και η ιδέα ειναι πολυ καλη. αλλα αν δεν την εξελίσεις καθόλου και απλα κανεις copy-paste, δε βγαζεις παιχνιδι. ειδικα οταν ζητας 20Ε.
στεναχωρέθηκα γιατι ηθελα να βγει καλο.

This comment was minimized by the moderator on the site

Οι τύποι κάναν κάτι που όσο περνάει ο καιρός είναι εκθετικά πιο δύσκολο, δημιουργησαν πρωτοτυπο gameplay σε fps. Φαινεται η τεραστια δουλειά και το polishing σε αυτον τον τομέα. Από την μινιμαλιστικη ΑΙ, μεχρι το πότε θα κινειται ο χρόνος και με ποση ταχύτητα, όλα ειναι φοβερά ισορροπημένα. Πραγματικά αυτό που έκαναν ειναι επίτευγμα. Η υπόθεση είναι πράγματι ειναι λίγο φλύαρη, αλλά πρέπει να...

Οι τύποι κάναν κάτι που όσο περνάει ο καιρός είναι εκθετικά πιο δύσκολο, δημιουργησαν πρωτοτυπο gameplay σε fps. Φαινεται η τεραστια δουλειά και το polishing σε αυτον τον τομέα. Από την μινιμαλιστικη ΑΙ, μεχρι το πότε θα κινειται ο χρόνος και με ποση ταχύτητα, όλα ειναι φοβερά ισορροπημένα. Πραγματικά αυτό που έκαναν ειναι επίτευγμα. Η υπόθεση είναι πράγματι ειναι λίγο φλύαρη, αλλά πρέπει να λαβετε υπόψη ότι το παιχνίδι αναπτύχθηκε ως VR τίτλος. Και εκεί η υπόθεση έχει περισσότερο νόημα ως meta αναφορα γραφικου VR των '80ies μέσα στο πραγματικο VR του σήμερα.
Λόγω της αργοπορίας των vr headsets (και την αργης τους διαδοσης, λογω των μεγαλων τιμών) οι developers μάλλον ολοκληρωσαν λίγο βιαστικά την προσπάθεια τους ώστε να αρχίσουν να έχουν εισοδημα από ενα τιτλο που τον δουλεύουν πανω από 2 χρόνια. Πλέον προετοιμάζουν το VR port, το οποιο θα είναι το αρχικο τους όραμα και πιστεύω ότι απλα θα σπέρνει.

Γενικά σήμερα είναι ένα μεγάλο demo, οριακα πιστεύω τα αξίζει τα λεφτά του, αλλα η εκδοση σε VR θα κάνει αισθηση. Το bullet time που βλέπαμε στο μάτριξ γίνεται διασκεδαστικη πραγματικοτητα!

Διάβασε περισσότερα
There are no comments posted here yet