Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν.

Γεια σου αείμνηστε Νίκο Παπάζογλου, που κάπου στη δεκαετία του ‘80 βρήκες αυτήν την αναντίρρητη αλήθεια της ζωής και την τραγούδησες με τον τρόπο σου. Που διαπίστωσες ότι κάποια πράγματα, όσο κι αν προσπαθούν να μεταμορφωθούν, θα παραμείνουν για πάντα ίδια, όταν ο πυρήνας τους μένει ανέγγιχτος. Μακάρι οι δημιουργοί της Blizzard, όπως εσύ τότε, να είχαν σκεφτεί αυτές τις βασικές αρχές ή να ήταν τυχεροί ώστε να ακούσουν το τραγούδι σου. Μακάρι, έστω, να είχαν έρθει σε επαφή με τη ελληνική, λαϊκή, σοφία και να είχαν ακούσει εκφράσεις του στυλ “Άλλαξε ο Μανωλιός…” και “Ο λύκος κι αν εγέρασε…”.

Whispers of the Old Gods λοιπόν, άρτι αφιχθέν, μετά βαΐων και κλάδων (μέρες που είναι). Το πολυαναμενόμενο expansion της Blizzard για το υπερ-επιτυχημένο Hearthstone, που υποσχόταν εδώ και μήνες ότι θα αλλάξει ριζικά τη δομή του παιχνιδιού και κατά συνέπεια την εμπειρία. Ίσως και να πετυχαίνει το σκοπό του - μπορούμε να φτάσουμε σε τέτοιο συμπέρασμα, παίζοντας με λέξεις και έννοιες, επιστρατεύοντας περισσό skill. Ας δούμε όμως, για λίγο, τι οδήγησε σε αυτήν την ανάγκη για αλλαγή. Το εν λόγω παιχνίδι ξεκίνησε το Μάρτη του 2014, (αλλά είχε προηγηθεί μια μεγάλη beta περίοδος που μάζεψε αρκετούς οπαδούς) και συνεχίζει ακάθεκτο μέχρι σήμερα. Πρόκειται για online only παιχνίδι με κάρτες, στα πρότυπα ίσως του Magic the Gathering, αλλά φαινομενικά απλότερο, πιο γρήγορο και άκρως εθιστικό. Τα πρώτα χρόνια πήγαιναν πολύ καλά: ο κόσμος πειραματιζόταν με τις κάρτες, έφτιαχνε τα προσωπικά του decks και ερχόταν σε συνεχή αναμέτρηση με εκατομμύρια άλλους. Ο εθισμός χτυπούσε κόκκινο και η δημοτικότητα εκτοξευόταν στα ύψη.

hearthstone whispers of the old gods 04

Οι δε κάρτες, απλές στην πλειονότητά τους, λειτουργούσαν σαν απλά δομικά υλικά, σαν τουβλάκια lego, στη διαδικασία “οικοδόμησης” του deck. Λίγες κάρτες, εμφανώς ισχυρότερες (λέγε με legendary), έκαναν τη διαφορά μεταξύ των decks και το skill που απαιτούντο ήταν υψηλό κι έπαιζε σημαντικό ρόλο. Όμως ο χρόνος περνάει κι η ανανέωση κρίνεται επιτακτική προκειμένου να διατηρηθεί το ενδιαφέρον εκατομμυρίων παικτών. Το πρώτο επεκτατικό πακέτο καρτών ήρθε με τη μορφή solo (αλλά always online) περιπέτειας και έδεσε καλά με την υπάρχουσα κατάσταση. Οι νέες κάρτες ήταν ισχυρότερες από τις προηγούμενες, αλλά αυτό προς το παρόν έδινε ποικιλία και ζωντάνια στο παιχνίδι.

Έχοντας μεγαλύτερη ισχύ, ήταν απαραίτητες σε κάθε deck που αναζητούσε με αξιοπρέπεια την άνοδό του στα ranks του metagame. H μορφή των decks άρχιζε σιγά σιγά να στερεοποιείται γύρω από τον άξονα που έθεσαν οι OverPowered (σε σχέση με τις προηγούμενες) κάρτες. Το meta(game) απέκτησε τρελό ενδιαφέρον κι η δημιουργός εταιρία ευλόγησε τα γένια της, ποτισμένα όπως ήταν με το σιρόπι της επιτυχίας. Σύντομα κυκλοφόρησε νέο, μεγαλύτερο expansion, με κάρτες τόσο φανταχτερές και δυνατές, που κανείς δε μπορούσε να αγνοήσει. Συνεχίζοντας την προηγούμενη πρακτική, “χάλασε” το balance μεταξύ των καρτών και έκανε τις καινούριες OP σε σχέση ακόμα και με αυτές του προηγούμενου expansion. Ήταν όμως μεγάλες σε αριθμό κι η ζωντάνια ακόμα φαινόταν έντονα. Η εμπειρία ήταν ακόμα σε άνοδο.

hearthstone whispers of the old gods 01

Εδώ ξεκίνησε ο φαύλος κύκλος. Η σπείρα της παρακμής. Από εδώ και πέρα, τα expansions έρχονταν όλο και πιο συχνά, πάντα αγνοώντας το balance. Πάντα φέρνοντας ΟΡ κάρτες σε σχέση με τις προηγούμενες. Έφτασε το παιχνίδι σε τέτοιο σημείο, ώστε ένα deck φτιαγμένο με τις πρώτες, αρχικές κάρτες, να μην έχει ελπίδα σε οποιαδήποτε αναμέτρηση και οι κάρτες αυτές να είναι πρακτικά άχρηστες. Ελάχιστες από τις εκατοντάδες που δημιουργήθηκαν μέχρι τότε έβρισκαν θέση για κάποιο synergy σε ένα deck που περιείχε τις καινούριες. Ενώ, λοιπόν, υπήρχαν καμιά 800ρια κάρτες διαθέσιμες στον παίκτη, οι πραγματικά χρήσιμες και ως εκ τούτου χρησιμοποιούμενες, ήταν πολύ, πολύ λιγότερες.

Την κατάσταση ήρθε να χειροτερέψει η καταραμένη ρημαδο-εποχή του internet και το streaming παιχνιδιών από “pros” του είδους. Κάποιοι χρησιμοποίησαν την εφευρετικότητα και το skill τους κι έφτιαξαν πραγματικά καλά decks. Κέρδιζαν, ανέβαιναν στα ranks και γνώριζαν την όποια επιτυχία συνοδεύει ένα τέτοιο επίτευγμα. Εκατομμύρια άλλοι αντέγραψαν τα decks, ώστε να γίνουν κι αυτοί... “pros”. Έτσι, το λεγόμενο "meta" έφτασε στο σημείο να απαρτίζεται από εκατομμύρια παίκτες που έπαιζαν έναν, διψήφιο στην καλύτερη, αριθμό από decks. Το παιχνίδι έχασε τη μυθική του ρευστότητα. Έγινε στάσιμο, επαναλαμβανόμενο και μονότονο. Όποιος ξεκινούσε πλέον από την αρχή, δεν είχε ελπίδα με τις βασικές κάρτες. Έπρεπε “να τα στάξει” ώστε να αποκτήσει αρκετά πακέτα για τη δημιουργία των “standard decks” που κυκλοφορούσαν πλέον στο internet. Να μπει στη διαδικασία του copy paste (τέρμα η δημιουργικότητα) και να αναζητήσει την τύχη του στο meta. Ήρθε η ανάγκη για αλλαγή...

hearthstone whispers of the old gods 02

Ίσως πριν απ’όλους, η Blizzard κατάλαβε το doom spiral στο οποίο μπήκε το παιχνίδι. Με το Whispers of the Old Gods (WotOG) επιχειρεί να ανατρέψει την κατάσταση και να φέρει την εμπειρία στο αρχικό της επίπεδο. Έτσι, με το παρόν expansion δεν προσθέτει απλά κάρτες, αλλά διαφοροποιεί και τη δομή του παιχνιδιού. Πώς γίνεται αυτό; Εξηγούμαστε ευθύς αμέσως: στο παιχνίδι πλέον υπάρχουν δύο modes, το standard και το wild. Το standard (που θεωρείται το βασικό, επίσημο κλπ κλπ) περιλαμβάνει μόνον τις κάρτες του τελευταίου έτους και αποκλείει όλες τις υπόλοιπες πλην των basic.

Κάθε χρόνο θα προστίθενται νέες και θα αφαιρούνται αυτές που... έληξαν, ώστε να αποφευχθεί ο κορεσμός. Σίγουρα είναι μια πολύ σωστή κίνηση και προς την κατάλληλη κατεύθυνση. Το δε wild, είναι ο τρόπος παιχνιδιού που υπήρχε μέχρι τώρα, με όλες τις κάρτες διαθέσιμες και... ό,τι γίνει. Η εταιρία πλέον “νίπτει τας χείρας της” και αναγνωρίζει ότι με όλες τις κάρτες διαθέσιμες, η κατάσταση δεν ελέγχεται. Είναι... wild. Σαν επιλογή υπάρχει κι αυτό είναι κάτι καλό.


Η προσθήκη του standard mode βοηθά τον καινούριο παίκτη να μπει στη σειρά, δίνοντάς του έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: Την απόκτηση περίπου 134 καρτών, που είναι αρκετές για αξιοπρεπή decks στο τρέχον meta. Σιγά σιγά, ο νέος παίκτης θα βρει ή θα κατασκευάσει τις υπόλοιπες και θα πιάσει το ρυθμό των άλλων. Κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο μέχρι μερικές μέρες πριν, όπου η κατάσταση ήταν ένα βήμα πριν το... wild. Το μόνο που μένει είναι οι κάρτες αυτές καθ' αυτές να στηρίξουν το standard και να οδηγήσουν το παιχνίδι έξω από το φαύλο κύκλο που είχε πέσει. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε, ίσως, να είναι εφικτό...

...Αλλά δεν συνέβη ποτέ. Γιατί για μια ακόμη φορά η Blizzard δε σεβάστηκε την ισορροπία. Έκανε τις νέες κάρτες OverPowered (OP) σε σχέση με κάθε προηγούμενη, καθιστώντας αυτές υποχρεωτική επιλογή σε ένα deck. Από αυτό και μόνο, το wild “πέθανε” πριν καν γεννηθεί, μιας και η ήδη "δυσκοίλια" ελευθερία επιλογών πέτρωσε τελείως. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ελάχιστοι παίζουν πλέον wild, παρά επέλεξαν να καταστρέψουν τις παλιές κάρτες για να κατασκευάσουν σχεδόν όλες τις καινούριες (οι κατηργημένες δίνουν περίπου 7000 dust). Όποιος όμως προσπαθήσει να αναμετρηθεί με παλιό deck ενάντια στα καινούρια, θα κλάψει πικρά. Καμιά ισορροπία δυστυχώς. Ίσως βρεθούν μυαλά που να εντοπίσουν κάποια synergy χημεία μεταξύ των παλιών και των νέων, αλλά κάτι τέτοιο μένει να αποδειχτεί και δεν αλλάζει και πολλά σε κάθε περίπτωση. Έτσι, το standard mode αποτελεί (έναν ακόμα) μονόδρομο.

hearthstone whispers of the old gods 03

Μετά από τόσες αλλαγές, λοιπόν και πάλι καταλήγουμε να αναρωτηθούμε μήπως οι κάρτες αυτές καθ' αυτές μπορούν να προσφέρουν φρεσκάδα. Το νέο expansion έχει όντως κάποιες έντονες διαφορές. Υπάρχουν οι τέσσερις Μεγάλοι Παλ… εεεε…. Old Gods ήθελα να πω: ο C’Thun, o Y’Shaarj, o N’Zoth και ο Yogg-Soth… εεε… Yogg-Saron. Κάθε ένας από αυτούς έχει ένα ισχυρότατο end game effect γύρω από το οποίο χτίζεται το deck και ορίζεται η στρατηγική του. Ο C’Thun, για παράδειγμα, ο οποίος προς το παρόν κυριαρχεί στο meta (γιατί προσφέρεται ως δώρο σε όλους), πέφτει στον 10ο γύρο και εκτελεί τόσο damage όσο είναι η επίθεσή του. Η στρατηγική του έχει να κάνει με κάρτες οι οποίες τον buff-άρουν κατά τη διάρκεια των υπόλοιπων γύρων, κάνοντας όσο το δυνατόν ισχυρότερο το end game effect του.

Ο Yogg-Saron εξαπολύει τυχαία spells προς τυχαίους στόχους. Πόσα; Τόσα όσα είχε εκτελέσει ο Player μέχρι να τον ρίξει στο δέκατο γύρο. Συνεπώς, το deck που στήνεται με βάση το χαρακτήρα αυτό πρέπει να είναι “γεμάτο” spells. Ο Υ’Shaarj ρίχνει ένα minion στη μάχη στην αρχή κάθε γύρου που αυτός βρίσκεται στο board, ενώ ο N’Zoth (η πιο ΟΡ κάρτα στην ιστορία του παιχνιδιού) επαναφέρει στο παιχνίδι όλα τα deathrattle minions που χάσατε μέχρι εκείνη τη στιγμή. Συνεπώς, απαιτεί ένα deck “βαρύ” από τα προαναφερθέντα minions.

hearthstone whispers of the old gods 05

Πέραν αυτών, υπάρχουν μπόλικες άλλες κάρτες, εκ των οποίων οι περισσότερες έχουν να κάνουν με τις ιδιότητες του C’Thun, δίνοντας ασύμμετρο βάρος προς την επιλογή αυτής της κάρτας και της στρατηγικής που τη συνοδεύει. Όπως, όμως, θα κατάλαβαν οι βετεράνοι του παιχνιδιού -για μια ακόμη φορά- η ισορροπία δε διατηρήθηκε. Απλά δε μπορεί να συγκριθεί η ιδιότητα του Y’Shaarj με αυτήν του N’Zoth. Ο δε τελευταίος είναι ΟΡ σε γελοίο βαθμό και δεν απαιτεί σχεδόν κανένα skill στο παίξιμό του. Απλά τον ρίχνετε και γεμίζετε ένα board με minions, που ακόμα κι αν αφανιστούν με κάποιο board clear, θα αφήσουν πίσω τους πλειάδα ειδικών effects (deathrattle γαρ).

Η είσοδος αυτών των τεσσάρων στρατηγικών έχει αλλάξει άρδην το meta. Τα παιχνίδια τείνουν περισσότερο προς το control και άνετα ξεπερνούν το δέκατο γύρο, ώστε τα effects των Old Gods να τεθούν σε ισχύ. Συνεπώς, συμφέρει το στήσιμο control/ fatigue decks στις περισσότερες κλάσεις, ώστε να επιτευχθεί ο προαναφερθείς προσανατολισμός. Ειδικά όταν υπάρχουν κάρτες (C’Thun minions) που δίνουν σαν battlecry 10 armor ή 10 health, καταλαβαίνετε που πάει το πράμα. Οι επιλογές του παίκτη, λοιπόν, περιορίστηκαν σε διακλαδώσεις βασισμένες στις τέσσερις αυτές στρατηγικές και τελικά “τσιμέντωσαν” όταν το twitch έκανε πάλι το “θαύμα” του: τα ισχυρότερα decks για κάθε κλάση βγήκαν ήδη στη φόρα και λίγες μέρες μετά το launch, το copy-paste αυτών πάει σύννεφο. Δεδομένου του μικρού αριθμού καρτών στο standard, τα decks αυτά με δυσκολία αγγίζουν διψήφιο νούμερο στο σύνολο.

hearthstone whispers of the old gods 06 

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι κάθε φορά που βλέπετε έναν Priest, ξέρετε ποιες ακριβώς κάρτες έχει στο deck του. Το ίδιο συμβαίνει και με τους Warrior, Druid και Mage, ενώ μια μικρή διαφοροποίηση υπάρχει στα decks των Warlock και Rogue. Μόνη όαση στην έρημο της στυγνής αντιγραφής και της άμμετρης επανάληψης είναι οι Shaman, Paladin και Hunter, που δείχνουν να μπορούν να συντηρήσουν κάποιο aggro, zoo ή face με εντυπωσιακά synergies στο αργόσυρτο νέο meta. Το αίσθημα αυτό γίνεται πολύ έντονο όσο περνάει ο καιρός κι είναι ήδη δεδομένο ότι δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα (μα, μόλις βγήκε!). Αλλαγή στις κάρτες και το meta θα δούμε σε ένα χρόνο.


Προσπαθώντας, λοιπόν, η Blizzard να απεγκλωβίσει τον τρόπο παιχνιδιού, κατάφερε να τον καταστήσει στάσιμο σε μόλις λίγες εβδομάδες μετά το launch του πολυδιαφημιζόμενου νέου μοντέλου. Δείχνοντας παντελή ασέβεια στο balance, σκότωσε το wild πριν ακόμα αυτό προλάβει να εμφανιστεί (συγκρίνετε, για παράδειγμα, τον twilight elder με το spider tank και αναλογιστείτε…) και κατέληξε με ένα standard που είναι μεν οργανωμένο και προσβάσιμο σε όλους σχεδόν από την αρχή, αλλά εγκλωβίζεται από τις περιορισμένες τακτικές και το copy paste των νικηφόρων decks. To παράδοξο είναι ότι αναγνωρίζουν από μόνοι τους την “ταμπέλα” και τον περιορισμό που βάζουν σε κάθε κλάση, προτείνοντας ένα έτοιμο deck για τον καθένα με βάση το νέο expansion.

Καταλήγοντας λοιπόν, έχετε υπόψη ότι στην αρχή θα ενθουσιαστείτε. Θα ψάξετε τις νέες κάρτες, θα δοκιμάσετε μπας και μπορέσετε να αλλάξετε τα προτεινόμενα από την Blizzard decks, θα φάτε τα μούτρα σας και μετά θα καταφύγετε στο copy paste. Από εκεί και έπειτα, θα παίζετε τις ίδιες μάχες ξανά και ξανά. Θα αντιμετωπίζετε ως warrior κάποιον άλλον warrior και θα ξέρετε δύο πράγματα: πρώτον, ότι έχει το ίδιο σχεδόν deck με εσάς και, δεύτερον, ότι θα κερδίσει αυτός με το καλύτερο draw τελικά. More luck - Less skill δηλαδή. Μόνο θετικό στο όλο θέμα το ξεσκαρτάρισμα των καρτών και η διευκόλυνση των νέων παικτών στην είσοδό τους στο παιχνίδι.

hearthstone whispers of the old gods 07 

Είναι θέμα χρόνου να φτάσει η υπομονή στα όρια που διαθέτει ο κάθε παίκτης. Σε μια βδομάδα, σε ένα μήνα, δεν έχει σημασία, ο κορεσμός θα έρθει. Η νέα μέθοδος που ακολουθεί η Blizzard σηματοδοτεί περαιτέρω αλλαγή του meta σε ένα χρόνο και το γεγονός ότι τώρα, μόλις δύο βδομάδες από το launch, αυτό έχει τελματώσει ήδη, λέει πολλά για την εμπειρία που θα αποκομίσετε πλέον από το παιχνίδι. Μιας και η δημιουργός εταιρεία καταπιάστηκε και... με τη λογοτεχνία του φανταστικού με το Whispers of the Old Gods, καλό θα είναι να διαβάσει και λίγο Moorcock και να μάθει ότι η ισορροπία πρέπει πάντα να διατηρείται.

Θετικά

  • Εύκολη εισαγωγή του νέου παίκτη στο παιχνίδι χωρίς την καταβολή υπερβολικών ποσών.
  • Κάποιες ενδιαφέρουσες νέες προτάσεις τακτικής.

Αρνητικά

  • Προβληματικό, σχεδόν ανύπαρκτο, balance.
  • Over-Powered κάρτες, τόσο σε σχέση με παλαιότερες, όσο και μεταξύ τους.
  • Το meta κατακλύζεται πλέον από copy-paste decks τα οποία με δυσκολία φτάνουν διψήφιο αριθμό.
  • Όλα τα παραπάνω κάνουν την εμπειρία σύντομα κουραστική και το παιχνίδι στάσιμο.

Βαθμολογία

Ο Απόστολος μεγάλωσε τρώγωντας μακαρονάδα. Μακαρονάδα έφαγε, ένα μεσημέρι στα 8 του, όταν ένας θείος του τον πήγε για πρώτη φορά σε coin-op κι αυτό ήταν το αγαπημένο του πιάτο όσο περίμενε τον MSX να φορτώσει ένα παιχνίδι. Μετά τον CPC 6128 και τις Amiga 500 και 1200, ο εθισμός με το απολαυστικό αυτό γεύμα, τον οδήγησε να υιοθετήσει το όνομα Kabamaru, το ιαπωνικό alter ego του. Σήμερα, παίζει ακόμα Heroes of Might and Magic 3, κάνοντας διαλείμματα με σχεδόν οποιοδήποτε παιχνίδι πέσει στα χέρια του. Λατρεύει τον Terry Pratchett, την metal μουσική, την καλή μπύρα και την κουβέντα με φίλους.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Ο Spidey έρχεται στο Marvel's Avengers
Αποκλειστικά στην έκδοση του τίτλου για τις κονσόλες της Sony.
Τι επιφυλάσσει η Season 4 του Tekken 7
Αρκετές βελτιώσεις και σημαντικές προσθήκες στον τίτλο.
Έρχεται το Ever Forward της Pathea Games
Το νέο project από τους δημιουργούς του My Time at Portia.
Συνεχίζονται οι προσπάθειες βελτίωσης του Anthem
Εξελίσσοντας τους μηχανισμούς του loot.
Απολογισμός από την παρουσίαση του Halo: Infinite
Ενώ free-to-play θα είναι το multiplayer τμήμα του παιχνιδιού.
Σημαντικό το ενδιαφέρον του κοινού για το Grounded
Μέσα σε δύο μόλις ημέρες από τη διάθεσή του σε Early Access.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο Battletoads
Eπιστροφή των πολεμόχαρων βατράχων, 26 χρόνια μετά.
Σε ανάπτυξη βρίσκεται νέος AAA τίτλος από την People Can Fly
Action-adventure κατηγορίας, για τα συστήματα νέας γενιάς.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Metamorphosis
Ένας adventure τίτλος με μια ιστορία βασισμένη στον Κάφκα.
Διαθέσιμο έγινε το Hellpoint
Ένα sci-fi "Soulslike", action-RPG, με δυναμικό κόσμο.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (32)

This comment was minimized by the moderator on the site

Εξαιρετική ανάλυση Απόστολε! με το παιχνίδι έχω να ασχοληθώ από τα τέλη του 2014 (μετά το πρώτο expansion) και απ'ότι βλέπω καλά έκανα και το σταμάτησα. Κρίμα για όλους όσους επένδυσαν χρήματα μόνο για να δουν τις κάρτες τους να γίνονται παρωχημένες. Κρίμα επίσης για ένα τόσο καλοστημένο παιχνίδι να χάνει σιγά σιγά την αξία του μέσα από τακτικές υπερκατανάλωσης...

This comment was minimized by the moderator on the site

Στα θετικά θα μπορούσες να προσθέσεις και την ανάσταση του Thrall

This comment was minimized by the moderator on the site

Μία χαρά τον χρυσωσα με face. O Reno μου τη χάλασε.

This comment was minimized by the moderator on the site

:D
Αφού έχεις μπουχτήσει με τους ήρωες της Azeroth, μπορείς να δοκιμάσεις το Hex: Shards of Fate ως εναλλακτικό digital CCG. Οι πρώτες δύο ώρες μου είχαν αφήσει θετικές εντυπώσεις και από ότι φαίνεται έχει αρκετό PvE υλικό

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραίο κείμενο συμφωνώ σε αρκετά απ όσα αναφέρεις απλός στο θέμα των decks και τη διαμόρφωση του meta, υπάρχουν πάρα πολλές διαφοροποιήσεις ανταγωνιστικών decks και το νέο expansion συνέβαλε σε αυτό αλλά είναι φυσικό και επόμενο από τη στιγμή που είναι ένα online game οι παίκτες να βλέπουν decks άλλων παικτών και να τα προσαρμόζουν με βάση τις δικές τους διαθέσιμες κάρτες εφόσον έχουν επιτυχία...

Ωραίο κείμενο συμφωνώ σε αρκετά απ όσα αναφέρεις απλός στο θέμα των decks και τη διαμόρφωση του meta, υπάρχουν πάρα πολλές διαφοροποιήσεις ανταγωνιστικών decks και το νέο expansion συνέβαλε σε αυτό αλλά είναι φυσικό και επόμενο από τη στιγμή που είναι ένα online game οι παίκτες να βλέπουν decks άλλων παικτών και να τα προσαρμόζουν με βάση τις δικές τους διαθέσιμες κάρτες εφόσον έχουν επιτυχία στο ranked. Πιστεύω ότι δεν έχει χαθεί εντελώς αυτή η αίσθηση της δημιουργίας και “οικοδόμησης” διαφορετικών decks.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Τι meta άλλαξε , ως ήταν λογικό, με την είσοδο καρτών με ριζοσπαστικές αλλαγές στη φιλοσοφία. Όμως "έπηξε" εξίσου γρήγορα, τόσο λόγω του μικρού πλέον αριθμού καρτών , όσο κι από την αμεσότητα του copy-paste των pros.

Δέχομαι αυτό που λες για τη δημιουργικότητα, αλλά ελαχιστοι θα μπουν στον κόπο ή το ρίσκο να ψάξουν και να αλλάξουν τα ,decks τους, όταν με ένα απλό search τα παίρνουν έτοιμα από...

Τι meta άλλαξε , ως ήταν λογικό, με την είσοδο καρτών με ριζοσπαστικές αλλαγές στη φιλοσοφία. Όμως "έπηξε" εξίσου γρήγορα, τόσο λόγω του μικρού πλέον αριθμού καρτών , όσο κι από την αμεσότητα του copy-paste των pros.

Δέχομαι αυτό που λες για τη δημιουργικότητα, αλλά ελαχιστοι θα μπουν στον κόπο ή το ρίσκο να ψάξουν και να αλλάξουν τα ,decks τους, όταν με ένα απλό search τα παίρνουν έτοιμα από τον χ,ψ sottle πακέτο με την τακτική. Παίζουν, κάθεται το draw κερδίζουν. Δεν καθεται, χάνουν. More luck, less skills (όχι no skill. Less skill) που είπαμε και στο κείμενο.

ΥΓ Ακόμα περιμένω την οργή του Σάββα για την υφαρπαγή της Lovecraft θεματολογίας.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Εξαρτάται για τι ranks μιλάμε. Μέχρι rank 10 ναι υπάρχουν διαφοροποιήσεις και κάποια δημιουργικότητα. Από rank 10 και πάνω οι πάντες χρησιμοποιούν premade decks και ξέρεις ακριβώς τι deck (1 ή 2 διαφοροποιήσεις) θα έχει ο άλλος αναλόγως την class. Άντε ίσως να έχει 1-2 διαφορετικές κάρτες κι αυτό όχι λόγω δημιουργικότητας του παίκτη αλλά λόγω έλλειψης των καρτών. Ακόμα και ο C'thun...

Εξαρτάται για τι ranks μιλάμε. Μέχρι rank 10 ναι υπάρχουν διαφοροποιήσεις και κάποια δημιουργικότητα. Από rank 10 και πάνω οι πάντες χρησιμοποιούν premade decks και ξέρεις ακριβώς τι deck (1 ή 2 διαφοροποιήσεις) θα έχει ο άλλος αναλόγως την class. Άντε ίσως να έχει 1-2 διαφορετικές κάρτες κι αυτό όχι λόγω δημιουργικότητας του παίκτη αλλά λόγω έλλειψης των καρτών. Ακόμα και ο C'thun χρησιμοποείται ελάχιστα σε αντίθεση με τον overpowered Ν'Zoth.
Όλα αυτά δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό ( και στο Magic πριν καμια δεκαρια χρονια θυμαμαι που ψαχναμε για premade decks ) αλλά καταντάει βαρετό και ως ένα βαθμό pay2win.

Γενικά το review είναι spot on.

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 χρόνια από Adalon Adalon
This comment was minimized by the moderator on the site

Εξίσου spot on. Γενικά πάνω από το 10 δεν επιβιώνει τίποτα πέραν των copy/paste. Ακόμα και μ αυτά χτικιαζεις, γιατί τα win ratio (εκτός priest ίσως) είναι κοντά στο 50-50 γενικώς


Και ναι, είναι απίστευτη βαρεμαρα και εντελώς εκτός δημιουργικότητας να ξέρεις από την αρχή τι κάρτες έχει ο άλλος, απλά βλέποντας το class.

Όλοι παίζουν το ίδιο. "Big deal" η νίκη πλεον;)

This comment was minimized by the moderator on the site

εχω σταματησει πλεον να ασχολουμαι με το παιχνιδι παροτι το εχω λιωσει στο παρελθον (ευτυχως δεν ξοδεψα ποτε πραγματικα λεφτα) αλλα δυστυχως (ή ευτυχως) δεν με βλεπω να ξανακολλαω. Πολυ ωραιο ριβιου παντως Αποστολη!

This comment was minimized by the moderator on the site

Άψογη ανάλυση πολλα μπράβο.. Εγω το παιχνίδι τοχο λιώσει από beta φάση έως και σήμερα που βέβαια έχει επέλθει κορεσμός.καπου οι blizzard ακυρώνει τους παλιού παίχτες.έχουν δαπανήσει πόλοι χρήματα για κάρτες και πολύ κόπο και δεν μπορούν να Τις χρησιμοποιήσουν εκτός Wild. Παντός το παιχνίδι έχει γίνει πλήρωσε αντέγραψε γιανα νικήσεις. Εύστοχη η ανάλυση.μου λείπει ήδη ο Dr boom!! He! He! He!

This comment was minimized by the moderator on the site

Εγώ ακόμα περιμένω να μπει Death Knight κλάση

This comment was minimized by the moderator on the site

Τόσο γρήγορα που παλιωνει το παιχνίδι, δε θα περιμένεις και πολύ.:p

This comment was minimized by the moderator on the site

Μακάρι, 2 χρόνια έχουν περάσει...

This comment was minimized by the moderator on the site

Νομίζω είναι το τελευταίο τους χαρτί...

This comment was minimized by the moderator on the site

Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν

...και μένα τα χεράκια μου το WOW περιμένουν! χαχαχ :p

Οφείλω να παραδεχθώ πως το review σου Απόστολε, είναι κατατοπιστικότατο! Την έχω παρατήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό τη ταβέρνα, όπως ονομάζει η παρέα μου το hearthstone. Και ενώ είναι πολύ διασκεδαστικό και με μεγάλο βάθος παιχνίδι, κάπου με κούρασε η φάση του. Δεν έχω να πω κάτι για το παιχνίδι...

Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν

...και μένα τα χεράκια μου το WOW περιμένουν! χαχαχ :p

Οφείλω να παραδεχθώ πως το review σου Απόστολε, είναι κατατοπιστικότατο! Την έχω παρατήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό τη ταβέρνα, όπως ονομάζει η παρέα μου το hearthstone. Και ενώ είναι πολύ διασκεδαστικό και με μεγάλο βάθος παιχνίδι, κάπου με κούρασε η φάση του. Δεν έχω να πω κάτι για το παιχνίδι όσο έπαιξα, έπαιξα. το ευχαριστήθηκα και όλα καλά και πάμε για άλλα!

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Θεωρώ πως η κριτική σου είναι λίγο αυστηρή, όχι γιατί αυτά που λες δεν ισχύουν, αλλά γιατί απλά αυτός είναι ο χαρακτήρας αυτών των παιχνιδιών όταν τα παίζεις σε ανταγωνιστικό επίπεδο. Δηλαδή κάποιες κάρτες θα είναι αναπόφευκτα ισχυρότερες από τις άλλες, άρα θα παίζονται περισσότερο, και το meta θα κατακλύζεται από copy-paste decks. Και στο Magic the Gathering, για παράδειγμα, το κάθε format...

Θεωρώ πως η κριτική σου είναι λίγο αυστηρή, όχι γιατί αυτά που λες δεν ισχύουν, αλλά γιατί απλά αυτός είναι ο χαρακτήρας αυτών των παιχνιδιών όταν τα παίζεις σε ανταγωνιστικό επίπεδο. Δηλαδή κάποιες κάρτες θα είναι αναπόφευκτα ισχυρότερες από τις άλλες, άρα θα παίζονται περισσότερο, και το meta θα κατακλύζεται από copy-paste decks. Και στο Magic the Gathering, για παράδειγμα, το κάθε format έχει κάποια ισχυρά decks που σπάνια η ποικιλία τους φτάνει διψήφιο αριθμό, ενώ είναι σχεδόν αδιανόητο να παίξεις type 1, για παράδειγμα, και να τα πας καλά αν το deck σου δεν έχει power 9 και dual lands, με εξαίρεση κάνα δυο deck. Αλλά έτσι είναι τα περισσότερα ανταγωνιστικά παιχνίδια.
Ακόμη και στο ποδόσφαιρο, αν ζητούσαμε από τους καλύτερους προπονητές να ψηφίσουν τους 200 καλύτερους ποδοσφαιριστές όλων των εποχών και στη συνέχεια ο καθένας να διαλέξει 11 από αυτούς για να φτιάξει την υπερομάδα, ζήτημα αν θα χρησιμοποιούσαν 30 από αυτούς. Όλοι θα ήθελαν τον Πελέ ή τον Μαραντόνα για την ομάδα τους και για τερματοφύλακα τον Γιασίν ή τον Μπουφόν. Οι υπόλοιποι 170 ούτε πάγκο δεν θα βλεπαν. Και τα συστήματα που θα εφάρμοζαν οι προπονητές στους αγώνες που θα έδιναν αμφιβάλλω αν θα ξεπερνούσαν τα δάχτυλα του ενός χεριού.
Δεν λέω ότι έχεις άδικο στην κριτική σου, απλά αυτή πιστεύω πως είναι η "φύση" αυτών των παιχνιδιών, όταν προτεραιότητα είναι η νίκη κι όχι η διασκέδαση, για αυτό κι όσοι ενδιαφερόμαστε περισσότερο για το δεύτερο ή τα παρατάμε ή τα παίζουμε casual.
Υ.Γ. Ελπίζω να μην σε προσβάλλω, αλλά τα μακαρόνια με τόσο λίγη σάλτσα και χωρίς τυρί τα τρως;

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Μέχρι να βγάλω τη φωτό, ή σάλτσα πότισε μέχρι το βάθος του... ηφαιστείου που βλέπεις. Τυρί optional, ανάλογα με τα κέφια.

Στα λιγότερο σοβαρά θέματα του παιχνιδιού τώρα... Το Hearthstone έχει κουράσει. Βγάζει μία κούραση σε όλους μας, λιγότερο ή περισσότερο αντιληπτή. Όμως όλοι την έχουμε. Οι νέες κάρτες δείχνουν καλές. Είναι στημένες για combo κι εντυπωσιακά synergies όμως μιας κι αυτές...

Μέχρι να βγάλω τη φωτό, ή σάλτσα πότισε μέχρι το βάθος του... ηφαιστείου που βλέπεις. Τυρί optional, ανάλογα με τα κέφια.

Στα λιγότερο σοβαρά θέματα του παιχνιδιού τώρα... Το Hearthstone έχει κουράσει. Βγάζει μία κούραση σε όλους μας, λιγότερο ή περισσότερο αντιληπτή. Όμως όλοι την έχουμε. Οι νέες κάρτες δείχνουν καλές. Είναι στημένες για combo κι εντυπωσιακά synergies όμως μιας κι αυτές είναι περιορισμένες σε αριθμό, έτσι κι οι συνδυασμοί τους είναι λίγοι.

Σαν το παράδειγμα που έδωσες! Ευτυχώς που το ποδόσφαιρο δεν έφτασε να εγκλωβιστεί σε 10 παρόμοιες 11αδες, όλες με Πελε, Μαραντονα μέσα, που θα παίζουν 4 βασικά συστήματα. Θα κουραζε κι αυτό, πιστεύω.

Το Hearthstone δε μπορεί να κάνει διαφορετικά. Εγκλωβίστηκε. Άλλο πράγμα να υπάρχουν κάρτες διαφορετικής ισχύος, άλλο να υπάρχουν ΟΡ κάρτες. Ή Blizzard έβγαλε easy to win πακέτα για να μαζέψει , φυσικότητα, κόσμο. Εύκολα κάποιος αγοράζει την προσφορά των 50packs, φτιάχνει τον N'Zoth (εγώ τον ετυχα), και παίζει τετριμμένα ελπίζοντας να κερδίσει. Μόνο fun σε αυτό, το να φωνάζει στην κάμερα του υπολογιστή του είτε πανηγυριζοντας, είτε χάνοντας. Αμφότερα θέμα περισσότερο τύχης, πλέον.

Σε ένα review πρέπει να αποδοθεί η τελική εμπειρία που αποκομίζει ένας παίκτης παίζοντας το αξιολογουμενο παιχνίδι. Είναι καλη, άριστη, μέτρια, κακή; Αυτό προσπαθεί να δώσει ο reviewer στον αναγνώστη.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία εμπειρία που ξεκινάει έντονα και κουράζει πολύ σύντομα. Πετρώνει, χάνει τη ζωή της, με ραγδαίο ρυθμό. Αυτό πρέπει να ειπωθεί. Τώρα αν είναι πολύ ή λίγο αυστηρό το review, εδώ είμαστε για να μας κρινετε! Και καλύτερα, μπορώ να σου πω, γιατί έτσι βελτιωνουμε το δικό μας προϊόν προς εσάς.:)

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Ο λόγος για τον οποίον στο ποδόσφαιρο οι ομάδες δεν έχουν από έναν Μαραντόνα ή Πελέ (10 δεν γίνεται, είναι legendary) είναι γιατί δεν μπορείς να τους κάνεις crafting. Δεν είμαι ποδοσφαιρόφιλος αλλά πιστεύω πως αν μπορούσες να κλωνοποιήσεις το Μέσσι δίνονται 1600 dust δεν θα υπήρχε επαγγελματική ομάδα που να μην τον είχε στο ρόστερ της.
Από 'κει και πέρα το ranked στο Hearthstone είναι όπως το...

Ο λόγος για τον οποίον στο ποδόσφαιρο οι ομάδες δεν έχουν από έναν Μαραντόνα ή Πελέ (10 δεν γίνεται, είναι legendary) είναι γιατί δεν μπορείς να τους κάνεις crafting. Δεν είμαι ποδοσφαιρόφιλος αλλά πιστεύω πως αν μπορούσες να κλωνοποιήσεις το Μέσσι δίνονται 1600 dust δεν θα υπήρχε επαγγελματική ομάδα που να μην τον είχε στο ρόστερ της.
Από 'κει και πέρα το ranked στο Hearthstone είναι όπως το τυρί στα μακαρόνια, optional. Για να αποδοθεί η τελική εμπειρία σε ένα review όμως πρέπει να παρουσιάσεις όλες τις επιλογές που σου δίνει το παιχνίδι κι όχι να επικεντρωθείς σε μια. Εγώ παίζω πιο πολύ casual, κανά 3-4 παιχνιδάκια τη μέρα όποτε βρίσκω κανά 15λεπτο, όπου πιο συχνά συναντώ τον Yogg Saron παρά τον N Zoth και σπάω πλάκα με τον τρόπο που κάποιοι "αυτοκτονούν" όταν τον κατεβάζουν. Αν έπαιζα μόνο ranked με στόχο να φτάσω legendary πολύ πιθανόν να με χτίκιαζε, όπως σίγουρα, λόγω χαρακτήρα, θα με χτίκιαζε το ποδόσφαιρο αν ασχολούμουν μαζί του επαγγελματικά.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Μμμ... Μάλλον δεν επιασες το πνεύμα μου παραπάνω. Αν το ποδόσφαιρο ήταν όπως το περιγράφεις, με τον καθένα να μπορεί να έχει έναν Μεσσι κλπ στην ομάδα του, τότε θα ήταν ένα πολύ διαφορετικό αθλημα από αυτό που είναι τώρα. Θα ήταν πολύ βαρετό και κανείς δε θα ήθελε να το παρακολουθήσει. Περίπου όπως έχει καταντήσει το Hearthstone.

Τώρα για το άλλο θέμα που ειπες... Τα modes του παιχνιδιού...

Μμμ... Μάλλον δεν επιασες το πνεύμα μου παραπάνω. Αν το ποδόσφαιρο ήταν όπως το περιγράφεις, με τον καθένα να μπορεί να έχει έναν Μεσσι κλπ στην ομάδα του, τότε θα ήταν ένα πολύ διαφορετικό αθλημα από αυτό που είναι τώρα. Θα ήταν πολύ βαρετό και κανείς δε θα ήθελε να το παρακολουθήσει. Περίπου όπως έχει καταντήσει το Hearthstone.

Τώρα για το άλλο θέμα που ειπες... Τα modes του παιχνιδιού αναλύθηκαν στο review που έγινε όταν αυτό βγήκε το 2014. Τώρα εξετάζουμε το παρόν expansion. Δε χρειάζεται να κάνουμε σε λεπτομέρειες για το κάθε mode (arena, ranked κλπ) αν και μεταξύ μας, το "κύριο" mode του παιχνιδιού είναι το ranked. Εκεί υπάρχει η οποία εξέλιξη και πρόοδος του παίκτη, αλλά όπως είπα, δεν είναι της παρούσης.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Εγώ πάντως το πιο διασκεδαστικό mode πιστεύω ότι είναι το tavern brawl

This comment was minimized by the moderator on the site

Γενικά, ίσως ναι. Γρήγορο και ό,τι πρέπει για fun ματσάκια. Όμως επίτηδες πιστεύω ισχύει για λίγες μέρες, καθώς όλο και περισσότεροι δε θα έπαιρναν το κυρίως παιχνίδι στα σοβαρά, βρίσκοντας υποκατάστατο στο chaos του RNG και των έτοιμων (συνήθως) decks. Το brawl αυτής της βδομάδας είναι για γέλια και για κλάματα συνάμα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Παιδιά βλέπω ότι ο συντάκτης ξέρει από Card games αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί βρίσκει κάτι παράξενο. Όλα τα card games το ίδιο κάνουν. Εγώ παίζω Yugioh από τότε που βγήκε και γίνεται το ίδιο. Δηλαδή άμα παίξεις με deck 2 χρόνων πριν εναντίον ενός που βγήκε τώρα θα σε λιώσουν. Γιατί απλούστατα συνέχεια βγαίνουν κάρτες που είναι λιιιιιιιιιγο καλύτερες από τις προηγούμενες άμα τις συνδυάσεις.
Και...

Παιδιά βλέπω ότι ο συντάκτης ξέρει από Card games αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί βρίσκει κάτι παράξενο. Όλα τα card games το ίδιο κάνουν. Εγώ παίζω Yugioh από τότε που βγήκε και γίνεται το ίδιο. Δηλαδή άμα παίξεις με deck 2 χρόνων πριν εναντίον ενός που βγήκε τώρα θα σε λιώσουν. Γιατί απλούστατα συνέχεια βγαίνουν κάρτες που είναι λιιιιιιιιιγο καλύτερες από τις προηγούμενες άμα τις συνδυάσεις.
Και λογικό είναι. Θα μου πεις γιατί είναι λογικό? Γιατί άμα έβγαιναν κάρτες που δεν ήταν καλύτερες από τις προηγούμενες τότες ποιός ο λόγος να τις αγοράσεις? Θα κρατήσεις αυτές που έχεις και τα Decks που έχεις και πως θα βγάλει λεφτά η εταιρία? Γιατί όλα είναι θέμα χρημάτων απλά τα πράγματα.
Στο Yugioh τα καλά Decks είναι συνήθως 5, άντε βάλε και άλλα 5 άμα θες να δείξεις ότι είσαι καλός. Και ναι ξέρεις τι θα έχει ο άλλος όταν δεις τις πρώτες κάρτες του. Και λοιπόν?
Είναι σαν να παίζω ένα Online RPG και να μην χρησιμοποιώ το καλύτερο σπαθί. Μα αφού είναι το καλύτερο γιατί να μην το χρησιμοποιώ?
Επίσης πιό παλιά πήγαινα με ένα φίλο σε τουρνούα Pro Evolution Soccer. Και σχεδόν όλοι είχανε Ρεάλ και Μπαρτσελόνα. Και γιατί όχι? Παίζεις για να νικήσεις και αυτές είναι οι καλύτερες, αυτές θα χρησιμοποιήσεις!
Στα Card Games θες να έχεις καλές κάρτες. Τίποτα άλλο δεν μετράει.
Και να ρωτήσω, εγώ που θα ήθελα να ασχοληθώ με το Hearthstone, συμφέρει να αρχίσω τώρα?

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Αν αρχίσεις τώρα, χωρίς να πληρώσεις τίποτα, θα χρειαστείς αρκετό grind για να φτάσεις να έχεις μία καλή συλλογή. Ωστόσο, μπορείς να φτιάξεις σχετικά εύκολα ένα ανταγωνιστικό aggro deck. Αφού έχεις εμπειρία με CCG, λογικά θα μπορέσεις να εμπλουτίσεις αρκετά γρήγορα τη συλλογή σου παίζοντας arena (παρόμοιο concept με τα sealed decks στο MtG )

This comment was minimized by the moderator on the site

Σαν filler, να παίξεις δηλαδή στο διάλειμμα απ' τη δουλειά ή το διάβασμα, ή αν οι άλλοι (ή η άλλη ;)) σε έχουν στήσει στο ραντεβού, είναι απ' τα καλύτερα.
Τώρα, αν θες να παίξεις πιο σοβαρά, πολύ πιθανόν να σε κουράσει και να σε εκνευρίσει γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η τύχη. Δεν εννοώ τι κάρτες θα τραβήξεις στο αρχικό σου χέρι ή τι θα topdeckαρεις. Αυτά λίγο πολύ ισχύουν σε όλα τα καρτοπαίχνιδα....

Σαν filler, να παίξεις δηλαδή στο διάλειμμα απ' τη δουλειά ή το διάβασμα, ή αν οι άλλοι (ή η άλλη ;)) σε έχουν στήσει στο ραντεβού, είναι απ' τα καλύτερα.
Τώρα, αν θες να παίξεις πιο σοβαρά, πολύ πιθανόν να σε κουράσει και να σε εκνευρίσει γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η τύχη. Δεν εννοώ τι κάρτες θα τραβήξεις στο αρχικό σου χέρι ή τι θα topdeckαρεις. Αυτά λίγο πολύ ισχύουν σε όλα τα καρτοπαίχνιδα. Εννοώ πως έχει πολλές κάρτες με random effects. Π.χ. υπάρχουν αρκετές κάρτες που το πόσο damage θα κάνουν ή το που θα το κάνουν (σε κάποιες περιπτώσεις και τα δύο) είναι random. Αν κάνουν όσο χρειάζεται και πάει εκεί που πρέπει κερδίζεις την παρτίδα, αν όχι "πας κουβά". Έτσι έχεις συχνά την αίσθηση πως κέρδισες ή έχασες όχι επειδή έπαιξες καλύτερα ή επειδή είχες χειρότερο deck απ τον αντίπαλο αλλά επειδή έτσι "αποφάσισε" το πρόγραμμα.
Σε κάθε περίπτωση, δωρεάν είναι, δοκίμασέ το, και δεν θα χρειαστείς πολύ χρόνο για να δεις αν σου κάνει ή όχι.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτές οι κάρτες είναι από το expansion Goblins and Gnomes που πλέον δεν παίζουν στο "κανονικό" παιχνίδι.

This comment was minimized by the moderator on the site

Απανταω σε όλο το παραπάνω thread όσο μπορώ κι όσο κατέχω.

1. Όχι, δεν είναι ccg. Δεν έχεις τίποτα στα χέρια σου. Αγοράζεις αέρα κοπανιστο. Είναι computer game και κρίνεται ως computer game.

2. Σε κανένα "υλικό" ccg ο αριθμός των καρτών δεν υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπτό. Εδώ γίνεται χάος: gang up, thoughtsteal, Beneath the Remains, ,κλπ

3. Για να μπορούσε να παιχτεί με πραγματικές κάρτες...

Απανταω σε όλο το παραπάνω thread όσο μπορώ κι όσο κατέχω.

1. Όχι, δεν είναι ccg. Δεν έχεις τίποτα στα χέρια σου. Αγοράζεις αέρα κοπανιστο. Είναι computer game και κρίνεται ως computer game.

2. Σε κανένα "υλικό" ccg ο αριθμός των καρτών δεν υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπτό. Εδώ γίνεται χάος: gang up, thoughtsteal, Beneath the Remains, ,κλπ

3. Για να μπορούσε να παιχτεί με πραγματικές κάρτες θα χρειαζόταν d&d ζάρια. Luck factor increased x100.

4. Ο,τι είπε ο φίλος για το random. 100% σύμφωνος. Εύγε.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Για το RNG στοιχείο του παιχνιδιού την άποψη μου, στην έχω πει στο forum ( το απεχθάνομαι, αλλά από ότι φαίνεται αρέσει πολύ στον κόσμο να βλέπει ζάρια ). Ωστόσο, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου με τις δύο κάρτες Priest που αναφέρεις. Καμία από τις δύο δεν παίζεται πάρα πολύ συχνά ( το mind vision ακόμα πιο σπάνια ), οπότε δεν πρέπει να αφορά λόγους balance. Ως...

Για το RNG στοιχείο του παιχνιδιού την άποψη μου, στην έχω πει στο forum ( το απεχθάνομαι, αλλά από ότι φαίνεται αρέσει πολύ στον κόσμο να βλέπει ζάρια ). Ωστόσο, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου με τις δύο κάρτες Priest που αναφέρεις. Καμία από τις δύο δεν παίζεται πάρα πολύ συχνά ( το mind vision ακόμα πιο σπάνια ), οπότε δεν πρέπει να αφορά λόγους balance. Ως concept, πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλούν τόσο πολύ σε ένα ψηφιακό CG.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Πάντως σε όλα τα videgame yugioh που έχω παίξει έχει κάτι κάρτες που είναι κυριολεκτικά σκουπίδια και δεν καταλαβαίνω καν ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης τους...

πχ http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20061016012252/yugioh/images/thumb/f/ff/FrogtheJam-MP1-NA-C-UE.jpg/300px-FrogtheJam-MP1-NA-C-UE.jpg
http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20081030234125/yugioh/images/e/eb/StuffedAnimal-TP2-NA-C-UE...

Πάντως σε όλα τα videgame yugioh που έχω παίξει έχει κάτι κάρτες που είναι κυριολεκτικά σκουπίδια και δεν καταλαβαίνω καν ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης τους...

πχ http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20061016012252/yugioh/images/thumb/f/ff/FrogtheJam-MP1-NA-C-UE.jpg/300px-FrogtheJam-MP1-NA-C-UE.jpg
http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20081030234125/yugioh/images/e/eb/StuffedAnimal-TP2-NA-C-UE.jpg

Και ένα ακόμα card game videogame που ειχα παίξει Marvel TCG (VS System) από όσο θυμάμαι και εκεί είχε μερικές πολύ αδύναμες κάρτες.

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 χρόνια από Sadshadow Sadshadow
This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτό γίνεται για να πουλάει η εταιρία παραπάνω κάρτες. Τι εννοώ? Θα πας να πάρεις ένα Booster Pack. Θα τύχεις 2-3 καλές και οι άλλες θα έιναι άθλιες. Άρα θα αγοράσεις και άλλα να τύχεις καλές κάρτες! Όλα για το χρήμα, έτσι γίνεται. Μπορείς να αγοράσεις Online μία μία τις κάρτες που θέλεις. Σωστά. Όμως έτσι θα σου βγουν πιό ακριβά. Και πάλι θα έχει βγάλει χρήμα η εταιρία!

This comment was minimized by the moderator on the site

Καλησπερα παιδες ! Πιστευω πως πρεπει να σταματησετε λιγο την γκρινια για το τι φταιει και με ποιον τροπο η blizzard βγαζει περισσοτερα λεφτα και να αφιερωσετε λιγο παραπανω χρονο και να διορθωσετε τα οποια λαθακια κανετε στο παιχνιδι σας για να δειτε καποιο αποτελεσμα . Θεωρω δεδομενο το οτι δεν χαιρεστε το game επειδη εχετε περισσοτερες ηττες παρα νικες , γιατι εαν οι νικες σας ηταν...

Καλησπερα παιδες ! Πιστευω πως πρεπει να σταματησετε λιγο την γκρινια για το τι φταιει και με ποιον τροπο η blizzard βγαζει περισσοτερα λεφτα και να αφιερωσετε λιγο παραπανω χρονο και να διορθωσετε τα οποια λαθακια κανετε στο παιχνιδι σας για να δειτε καποιο αποτελεσμα . Θεωρω δεδομενο το οτι δεν χαιρεστε το game επειδη εχετε περισσοτερες ηττες παρα νικες , γιατι εαν οι νικες σας ηταν πολαπλασιες απο τις ηττες τοτε θα χαιροσαστε και θα απολαμβανατε το game . Πιστευω πως μια καλη αρχη ειναι να μιλαμε για διαφορα decks μεσα απο το forum και να κανουμε αρκετα spectate μεταξυ μας ωστε να υπαρχουν διαφορετικες γνωμες πανω στις διαφορες αποφασεις που πρεπει να ληφθουν την ωρα του παιχνιδιου . Η ομαδικη δουλεια κανει θαυματα ! Antegia#2230 ειναι το δικο μου ονομα στο game αν θελετε να κανετε friend request ελευθερα και να αρχισουμε ενα πιο ( ομαδικο ) παιχνιδι . Συγγνωμη αν εθιξα καποιους με τα παραπανω αλλα αυτη ειναι η αληθεια στα card games .

Διάβασε περισσότερα
There are no comments posted here yet