«Τραγούδησε μαζί μου ένα τραγούδι κατάκτησης και πεπρωμένου…».

Μερικά χρόνια πριν, αν ρωτούσε κανείς κάποιον πιστό οπαδό της Nintendo για το ποια είναι τα πιο δημοφιλή franchise της εταιρείας, θα μπορούσε να του απαριθμήσει αρκετά: Super Mario, The Legend of Zelda, Metroid, Donkey Kong, Smash Bros... Η αλήθεια είναι πως η σειρά Fire Emblem, γνήσιο τέκνο της Nintendo και της Intelligent Systems, αν και έχει γνωρίσει σημαντικές κυκλοφορίες τόσο στις οικιακές όσο και στις φορητές κονσόλες της εταιρείας ανά τακτά χρονικά διαστήματα, δεν είχε καταφέρει να κερδίσει αρκετή από την  αίγλη των μεγαλύτερων franchise. Όμως, με το Fire Emblem: Awakening, μία από τις πιο εντυπωσιακές κυκλοφορίες για το Nintendo 3DS μέχρι στιγμής, αρκετός κόσμος κατάφερε επιτέλους να τη γνωρίσει. Και τώρα, με το Fire Emblem Fates, αρκετός κόσμος θα καταφέρει να τη λατρέψει!

Με την κυκλοφορία του Fire Emblem Fates, τόσο η Nintendo όσο και η Intelligent Systems κάνουν τη διαφορά, καθώς κυκλοφορούν όχι ένα αλλά... τρία παιχνίδια. Πρόκειται για τις εκδόσεις του παιχνιδιού με τον υπότιτλο Birthright, Conquest και Revelations, με τους παίκτες που θα προμηθευτούν είτε το Birthright είτε το Conquest να μπορούν να αγοράσουν τα άλλα δύο μέσω DLC. Και πριν προλάβει κανείς να αρχίσει τα παράπονα για την εισαγωγή DLC και σε αυτή τη σειρά, πρέπει να διευκρινίσουμε πως το κάθε κεφάλαιο είναι ένα πλήρες παιχνίδι. Κάθε κεφάλαιο ακολουθεί την κεντρική ιστορία από διαφορετική σκοπιά, ενώ όλα μαζί δίνουν μια πιο σφαιρική εικόνα για το τι ακριβώς συμβαίνει στον κόσμο του Fire Emblem: Fates.

Fire Emblem Fates 01

Η ιστορία του παιχνιδιού ακολουθεί τον Corrin, έναν πρίγκηπα, ο οποίος ξαφνικά εμπλέκεται στη διαμάχη δύο βασιλείων, του Hoshido και του Nohr. Χωρίς να θέλουμε να χαλάσουμε την υπόθεση, θα αναφέρουμε πως ο νεαρός πρωταγωνιστής έχει ισχυρούς δεσμούς και με τα δυο βασίλεια, κάτι που αγνοούσε μέχρι πρότινος, και ξαφνικά καλείται να κάνει μια επιλογή που θα καθορίσει την πορεία του παιχνιδιού και τη σχέση του με τους διάφορους χαρακτήρες. Οι παίκτες που θα προμηθευτούν τη retail έκδοση του Birthright ή του Conquest δεν χρειάζεται να ανησυχούν ιδιαίτερα, καθώς η επιλογή έχει ήδη γίνει και η κάθε έκδοση αντικατοπτρίζει αυτήν την επιλογή και την πορεία της περιπέτειας. Όσοι, όμως, αγοράσουν το παιχνίδι μέσω του e-shop, θα κληθούν από ένα σημείο και μετά να επιλέξουν το πώς θα συνεχίσουν.

Ποιος θα είναι αυτός ο δρόμος; Θα είναι ο δρόμος των πατρογονικών δικαιωμάτων ή θα είναι ο αιματηρός δρόμος του πολέμου και της κατάκτησης; Ή, μήπως, κάτι διαφορετικό; Αυτήν την απάντηση καλούμαστε να δώσουμε σε αυτό το κείμενο. Η αίσθηση που δίνεται από τις ώρες ενασχόλησης με το Birthright και το Conquest είναι πως πρόκειται για δυο διαφορετικά παιχνίδια με διαφορετικό target group. Το Birthright είναι ο τίτλος που ασχολείται με το βασίλειο Hoshido, ενώ το Conquest ασχολείται με το Nohr. Τα δυο βασίλεια είναι εκ διαμέτρου διαφορετικά. Το Hoshido είναι ο παράδεισος επί της γης και βασίζεται σε ιαπωνικά πρότυπα. Είναι το βασίλειο του φωτός, όπου τα πάντα βρίσκονται σε αφθονία, το χρήμα ρέει άφθονο και οι ευκαιρίες που συντελούν στη γρηγορότερη εξέλιξη είναι άφθονες.

Fire Emblem Fates 02

Αντίθετα, το Nohr είναι ένα γοτθικό και σκοτεινό βασίλειο, με κάστρα και κατασκευές που παραπέμπουν σε ευρωπαϊκό Μεσαίωνα. Το φως δεν έχει θέση εκεί. Οι κάτοικοι συμβιβάζονται με τα λίγα διαθέσιμα resources και γι’ αυτό το λόγο αναγκάζονται να πολεμούν με άλλα βασίλεια, σε μια προσπάθεια να επεκταθούν και να αλλάξουν το πεπρωμένο τους. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι το Hoshido, με την αφθονία του, αποτελεί πόλο έλξης για τις δυνάμεις του Nohr και πως, κατά τη διάρκεια αυτής της περιπέτειας, οι παίκτες θα βιώσουν τη μεγαλύτερη, ίσως, σύρραξη των δύο βασιλείων μέχρι και εκείνη τη στιγμή.

Το ύφος των δύο βασιλείων αντικατοπτρίζεται άμεσα και στο gameplay. Θα μπορούσε κανείς να πει -ίσως κάπως αυθαίρετα, μιας και αυτό μπορεί να αλλάξει- πως το Birthright είναι ένα αρκετά πιο εύκολο παιχνίδι σε σχέση με το Conquest και πως απευθύνεται κυρίως στους νεοεισερχόμενους στη σειρά παίκτες. Πιθανόν και να ισχύει. Στο Birthright οι παίκτες μπορούν να συμμετάσχουν σε περισσότερες δευτερεύουσες αποστολές, πέραν από αυτές της ιστορίας, όπου μπορούν να δυναμώσουν τους ήρωες και να κερδίσουν περισσότερα χρήματα, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν είτε για να αγοράσουν καλύτερο και δυνατότερο εξοπλισμό, είτε για να «πληρώσουν» κατασκόπους που θα ανοίξουν το δρόμο σε νέες δευτερεύουσες αποστολές. Κατά συνέπεια, με περισσότερες ευκαιρίες για ενδυνάμωση των χαρακτήρων, η κεντρική ιστορία γίνεται αρκετά πιο εύκολη ως προς την ολοκλήρωσή της, με τους παίκτες να μπορούν να χαλαρώσουν και να μην ασχολούνται ιδιαίτερα με πολεμικές τακτικές.

Fire Emblem Fates 05

Αυτό, όμως, αλλάζει εντελώς στο Conquest. Καθώς οι πηγές πλούτου είναι ελάχιστες και καθώς δεν μπορούμε να αποκτήσουμε χρήματα αρκετά συχνά, η εξέλιξη της ιστορίας είναι περισσότερο απαιτητική. Το παιχνίδι απαιτεί μια πιο προσεκτική διαχείριση των χρημάτων, του εξοπλισμού και φυσικά των ηρώων, καθώς μόνο η σωστή στρατηγική και τακτική θα προχωρήσουν την ιστορία παρακάτω. Οι ίδιες οι αποστολές είναι περισσότερο διαφορετικές σε σχέση με το Birthright, με αποτέλεσμα να βάζουν τον παίκτη σε μια διαρκή κατάσταση εξερεύνησης και ανακάλυψης των κατάλληλων συνθηκών ως προς την επιτυχή ολοκλήρωσή τους.

Για παράδειγμα, σε μια αποστολή, οι ήρωες δέχονται επίθεση από πειρατές, οι οποίοι σε κάθε γύρο κλέβουν από το χρυσό της ομάδας και ο παίκτης καλείται να εντοπίσει τον αρχηγό των πειρατών για να σταματήσει την εκροή του χρυσού. Ο τρόπος, όμως, με τον οποίο μπορεί να γίνει αυτό έχει να κάνει μόνο με τον προσεκτικό χειρισμό και την ακόμα πιο προσεκτική θεώρηση της κατάστασης, κάτι το οποίο γίνεται μόνο στο Conquest και όχι στο Birthright.


Διαβάστε επίσης

bravely default pack        Xenoblade Chronicles X boxshot       Digimon Story Cyber Sleuth boxshot



Και πάλι, όμως, η προαναφερθείσα κατάσταση δεν είναι ο κανόνας. Όλα αυτά επηρεάζονται από το πώς θα επιλέξει ο κάθε παίκτης να παίξει το παιχνίδι. Πιο συγκεκριμένα, ποιον βαθμό δυσκολίας θα επιλέξει στην αρχή για να ολοκληρώσει το παιχνίδι. Το Fire Emblem Fates προσφέρει από την αρχή ένα νέο mode, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στη Normal difficulty. Κάνοντας χρήση του Phoenix Mode, όσοι ήρωες έπεσαν λαβωμένοι στη μάχη, επιστρέφουν στον επόμενο γύρο με πλήρη υγεία. Το mode αυτό, το οποίο και έχει εισαχθεί για να κάνει πιο εύκολη την εμπειρία του παίκτη ως προς την εξέλιξη της ιστορίας, έχει κατακριθεί από τους οπαδούς της σειράς καθώς θεωρείται πως αλλοιώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που καθιστούν μοναδική τη σειρά Fire Emblem.

Αυτό είναι σίγουρα αληθές και πολύ αρνητικό, καθώς έτσι αναιρούνται όλες οι προσπάθειες για πιο τακτική και στρατηγική προσέγγιση της μάχης, με το Conquest να γίνεται αρκετά πιο εύκολο και το Birthright να γίνεται ενοχλητικά απλοϊκό. Όμως και πάλι, όλα είναι θέμα επιλογής του κάθε παίκτη, και το γεγονός ότι ο παίκτης μπορεί έστω και με αυτόν τον τρόπο να καθορίσει την ατομική εμπειρία του παιχνιδιού, μπορεί να θεωρηθεί και αμιγώς θετικό. Από εκεί και πέρα, το Fire Emblem Fates ακολουθεί την ίδια συνταγή με το Awakening αλλά και με παλαιότερους τίτλους της σειράς. Η ιστορία του παιχνιδιού είναι αρκετά ικανοποιητική και γεμάτη με χαρούμενες αλλά και τραγικές στιγμές, ενώ ο ορισμός της αγάπης, της φιλίας, της προδοσίας αλλά και της θυσίας για το ευρύτερο καλό αγγίζει νέα επίπεδα.

Fire Emblem Fates 08

Εκείνο το χαρακτηριστικό το οποίο και θα απασχολήσει αρκετά τον εκάστοτε παίκτη κατά τη διάρκεια της περιπέτειας είναι οι διαπροσωπικές σχέσεις των ηρώων. Όταν οι ήρωες μάχονται πλάι-πλάι ή σχηματίζουν ζευγάρια κατά τη διάρκεια της μάχης, οι προσωπικές σχέσεις τους βελτιώνονται. Εκτός της μάχης, μας δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη της σχέσης τους μέσα από σύντομα βίντεο. Αυτή η εξέλιξη μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση της επίδοσής τους κατά τη διάρκεια της μάχης, όταν πολεμούν μαζί.

Σε περιπτώσεις διαφορετικών φύλων, η σχέση τους μπορεί να εξελιχθεί σε ρομάντζο, που οδηγεί σε γάμο και σε απόκτηση παιδιών, τα οποία μπορεί να μοιράζονται τα classes των γονιών τους (αν και όχι πάντοτε) και μπορούν να γίνουν και αυτά μέρος του στρατού μας. Πάντως, σχεδόν όλες οι ιστορίες που αφορούν στις διαπροσωπικές σχέσεις των ηρώων είναι μοναδικές, καθώς καταπιάνονται με κάποια αδυναμία ή ικανότητα ή ακόμα και κάποιο σκοτεινό μυστικό των ηρώων και παρακολουθούμε πως όλο αυτό το πράγμα εξελίσσεται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε η βελτίωση των σχέσεων των ηρώων να αποκτά πραγματικό νόημα, δίνοντας συγχαρητήρια στην Intelligent System για τον τρόπο γραφής.

Fire Emblem Fates 03

Και όπως και σε προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, η επένδυση στους χαρακτήρες του στρατού μας οδηγείται, αργά ή γρήγορα, σε πιο προσωπικό επίπεδο. Νοιαζόμαστε για την εξέλιξή τους, για τον εξοπλισμό τους και για την ασφάλειά τους κατά τη διάρκεια της μάχης. Αν, δε, φτάσουμε και στο σημείο να «χάσουμε» στη μάχη κάποιον ήρωα οριστικά και αμετάκλητα, το αίσθημα της απώλειας αγγίζει δραματικά επίπεδα. Οι πιο γενναίοι θα το αποδεχτούν και θα συνεχίσουν παρακάτω, ενώ οι λιγότερο γενναίοι θα κάνουν reset στην κονσόλα και θα συνεχίσουν ξανά τη μάχη. Ο γράφων, πάντως, δεν άντεξε όταν ο ninja Kaze έχασε τη ζωή του από τις δυνάμεις του Hoshido και επέλεξε να ξαναρχίσει το παιχνίδι, αλλάζοντάς τον με κάποιον άλλο χαρακτήρα, απλά για να είναι πιο σίγουρος...

Οι χάρτες επιστρέφουν δυναμικά στο Fire Emblem Fates, σε μια προσπάθεια να διώξουν από πάνω τους τους ισχυρισμούς ότι οι χάρτες στο Awakening ήταν αρκετά απλοϊκοί. Οι χάρτες της δράσης, οι οποίοι απεικονίζονται στην 3D οθόνη του φορητού, έχουν πολλές λεπτομέρειες, με τα τρισδιάστατα μοντέλα που χρησιμοποιούνται να λειτουργούν άψογα ακόμα και σε κοντινότερα πλάνα. Ποτάμια, δάση, έρημοι, δίνες ανέμων και πολλά άλλα χαρακτηριστικά θα δώσουν νέα διάσταση στην εξέλιξη της στρατηγικής, όπως για παράδειγμα στο πόσο εύκολα θα μπορούν να κινηθούν κάποιοι ήρωες ή στο πως θα πρέπει να παραταχθούν για να μην υποστούν κάποια ζημιά. Οι φλέβες των δράκων (Dragon Veins), οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο από τα μέλη των βασιλικών οικογενειών του Hoshido και του Nohr, παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στη στρατηγική, καθώς μπορούν να ανοίξουν νέες οδούς, να ωφελήσουν ή και να προκαλέσουν ζημιά, ανάλογα πάντα με το πώς χρησιμοποιούνται.

Fire Emblem Fates 09

Επίσης, αρκετοί χάρτες έχουν διάσπαρτα πολλά σεντούκια, με χρήσιμα αντικείμενα ή χρήματα να περιμένουν τον παίκτη, κάτι που θα αποδειχθεί αρκετά χρήσιμο για όσους ασχοληθούν με το Conquest, ενώ αναφορικά με τα χαρακτηριστικά των χαρτών, οι αποστολές στο Conquest κάνουν χρήση τους αρκετές φορές, δείχνοντας για ακόμα μια φορά πόσο διαφορετικό είναι σε σχέση με το Birthright. Ωστόσο και οι δυο τίτλοι, ανάλογα με το πώς θα ρυθμιστούν, μπορούν να κάνουν ουσιαστική χρήση των περιεχομένων του κάθε χάρτη, πέρα από το αν κάποια χαρακτηριστικά αποτελούν μέρος των στόχων της αποστολής ή όχι.

Τέλος, όπως και στο Awakening, η δράση της μάχης εκτυλίσσεται στην επάνω οθόνη μέσω ειδικού cinematic video, με την κάτω οθόνη να προσφέρει στατιστικά χαρακτηριστικά που προβλέπουν την εξέλιξη της μάχης και το κατά πόσο ένα χτύπημα μπορεί να είναι επιτυχημένο ή όχι. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ωστόσο, πως όλες οι μάχες είναι απρόβλεπτες. Μια αναμέτρηση όπου οι πιθανότητες νίκης για τον ήρωα είναι μικρές, μπορεί να αποβεί νικηφόρα αν γίνει χρήση κάποιας ειδικής ικανότητας, κάτι που αλλάζει άρδην τα δεδομένα. Επιπλέον, μια αναμέτρηση όπου οι πιθανότητες νίκης υπέρ του ήρωά μας μπορεί να μην αγγίζει απόλυτα το 100 τοις εκατό, μπορεί να αποτύχει. Σπάνια μεν, αλλά μπορεί να συμβεί και αυτό, δυναμώνοντας έτσι το στοιχείο της έκπληξης και της αίσθησης ότι τα πάντα μπορούν να συμβούν (ή και όχι).


Διαβάστε επίσης

bravely default pack        Xenoblade Chronicles X boxshot       Digimon Story Cyber Sleuth boxshot



Και μετά από τη μάχη, τι; Όλο το περιεχόμενο του παιχνιδιού έξω από το χάρτη μάχης, λαμβάνει χώρα σε ένα mode με τίτλο "My Castle". Το κάστρο αυτό διαφέρει ως προς το περιεχόμενο και το περιβάλλον όσον αφορά στους δύο τίτλους, με το Birthright να δίνει έμφαση σε στοιχεία και ονομασίες που σχετίζονται με το φως, και το Conquest να δίνει μια πιο σκοτεινή νότα στα κτίρια και στη διακόσμηση. Μετά από κάθε μάχη ο παίκτης κερδίζει πόντους, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε για την κατασκευή νέων κτιρίων του κάστρου, είτε για την αναβάθμισή τους. Έτσι, μπορούμε να έχουμε κτίρια για την αγορά όπλων και ξορκιών, κτίρια τα οποία μας δίνουν πρόσβαση σε πηγές όπως τρόφιμα και πολύτιμους λίθους καθώς και κτίρια τα οποία χρησιμοποιούνται για τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των ηρώων.

Όταν αυτά τα κτίρια αναβαθμίζονται, τα χαρακτηριστικά τους βελτιώνονται. Έτσι, μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε όπλα καλύτερης ποιότητας ή σε περισσότερες πηγές πλούτου. Στο κάστρο μας μπορούμε επίσης να προμηθευτούμε τις ειδικές σφραγίδες (Seals) με σκοπό την αλλαγή κλάσης όταν ένας ήρωας έχει πλέον φτάσει στο ζενίθ της ανάπτυξής του. Οι κλάσεις μπορούν να αλλάξουν είτε με βάση τον αρχικό προσδιορισμό του ήρωα (για παράδειγμα, με μία Master Seal ο Ninja μπορεί να γίνει Master Ninja), αν και με χρήση ειδικών σφραγίδων ένας ήρωας μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι διαφορετικό, ανάλογα με τις σχέσεις που έχει αναπτύξει και με τους υπόλοιπους χαρακτήρες. Θα θέλαμε να υπήρχε μια καλύτερη επεξήγηση στη χρήση του συστήματος αλλαγής κλάσεων, πέρα από τις αυξομειώσεις στα stats, αλλά αυτό πιθανότατα συμβαίνει για να δοθεί περισσότερη ελευθερία στον παίκτη να πειραματιστεί και να δει τι ακριβώς του ταιριάζει περισσότερο.

Fire Emblem Fates 04

Επιπλέον, υπάρχουν και οι αμυντικές κατασκευές, οι οποίες παίζουν και αυτές σημαντικό ρόλο, καθώς τo κάστρο μας αποτελεί και τον βασικό πυλώνα των multiplayer αναμετρήσεων. Το multiplayer προσφέρεται με διάφορους τρόπους. Μπορούμε να έχουμε local play multiplayer αναμετρήσεις ή απομακρυσμένες αναμετρήσεις, όπου ο στρατός μας μάχεται με αντίπαλα στρατεύματα. Ωστόσο, το Fire Emblem Fates προσφέρει και μια μορφή ασύγχρονου multiplayer. Οι παίκτες, μέσω ενός ειδικού μενού, μπορούν να επισκεφθούν άλλα κάστρα, να κάνουν χρήση τω διαθέσιμων κτιρίων, να αφήσουν feedback για τη γενική εικόνα του κάστρου και, φυσικά, να προβούν σε αναμέτρηση με τους ιδιοκτήτες.

Οι αναμετρήσεις με τα στρατεύματα του άλλου κάστρου μπορούν να γίνουν είτε στο αντίπαλο είτε στο δικό μας κάστρο. Εκτός από την εμπειρία και τους πόντους κατασκευής κτιρίων, αν η αναμέτρηση είναι επιτυχής, ο νικητής μπορεί να διαλέξει μια ικανότητα από κάποιον αντίπαλο ήρωα και να την προσφέρει σε κάποιον δικό του ή ακόμα και να στρατολογήσει έναν αντίπαλο ήρωα στο δικό του στράτευμα, αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των μονάδων του, κάτι που αποτελεί μια καλή εναλλακτική σε περίπτωση που χάσουμε στη μάχη κάποιον αγαπημένο ήρωα…

Fire Emblem Fates 06

Συμπερασματικά, το Fire Emblem Fates αποτελεί μια εξαιρετική και ώριμη επιλογή για τη φορητή κονσόλα της Nintendo. Όλα τα παραπάνω προσφέρονται με το περιτύλιγμα μιας υπέροχης και δυνατής ιστορίας, που εκτυλίσσεται σε 26 κεφάλαια -πέραν του προλόγου- και που είναι σίγουρο ότι δεν θα απογοητεύσουν κανέναν, καθώς επίσης και με ένα εικαστικό κομμάτι με υπέροχα anime cutscenes, σταθερό 3D effect, μοντέλα ζωγραφισμένα στο χέρι και εικόνες background που θα ενθουσιάσουν και τους πιο απαιτητικούς. Τα στοιχεία που ενίσχυσαν το Awakening επιστρέφουν ακόμα καλύτερα και ο υποψήφιος παίκτης που θα επενδύσει σε κάποιο από τα διαθέσιμα κεφάλαια (ή και σε όλα) θα είναι σίγουρος πως το συνολικό περιεχόμενο θα τον ταξιδέψει στους ρυθμούς ενός τραγουδιού που μιλάει για την οικογένεια και τη φιλία, τα πατρογονικά δικαιώματα και την κατάκτηση, τον πόλεμο και την ειρήνη, την ελπίδα και την απογοήτευση, την εμπιστοσύνη και την προδοσία, τη ζωή και το θάνατο.

Τα δυο ξεχωριστά κεφάλαια θα προσφέρουν απλόχερα την αίσθηση του πώς θα ήταν να πολεμάς μαζί με αυτά τα άτομα που τώρα στέκονται απέναντί σου και αυτό το δίλημμα θα συντροφεύει τους παίκτες καθ’ όλη τη διάρκεια της ιστορίας. Και αν και υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στα δύο αυτά κεφάλαια, το τελικό πόρισμα δεν αλλάζει: το Fire Emblem Fates είναι ένα πραγματικό διαμάντι, που ακόμα περισσότερα άτομα οφείλουν να αφιερώσουν χρόνο και χρήμα και να ασχοληθούν μαζί του στο άμεσο μέλλον.


Διαβάστε επίσης

bravely default pack        Xenoblade Chronicles X boxshot       Digimon Story Cyber Sleuth boxshot


 

Τσέκαρε το βίντεο

Θετικά

  • Η ιστορία και η συνολική γραφή.
  • Το εικαστικό κομμάτι.
  • Η ολόπλευρη ανάπτυξη των ηρώων.
  • Ουσιαστικές διαφορές μεταξύ των Birthright και Conquest.
  • Το My Castle mode και ό,τι αυτό προσφέρει.
  • Το Phoenix Mode που υπάρχει για να βοηθήσει τους νεότερους...

Αρνητικά

  • ...και να εκνευρίσει τους παλιότερους παίκτες.
  • Το παιχνίδι κάποτε φτάνει στο τέλος του, δυστυχώς...

Βαθμολογία

Όλα ξεκινάνε ένα βράδυ Χριστουγέννων όπου αποκτώ το πρώτο μου Game Boy και γίνομαι αυτόματα (χωρίς να το ξέρω τότε) οπαδός της Nintendo. Ακολουθεί μια κονσόλα PlayStation (σε λίγο μεγαλύτερη ηλικία) και από τότε η δεσποινίδα Croft εισβάλει στη ζωή μου. Έκτοτε, τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει πολύ. Παραμένω φανατικός οπαδός των φορητών και των 3rd person Action Adventures (Tomb Raider! Prince of Persia! Assassin’s Creed??) μόνο που προτιμώ να απολαμβάνω τίτλους στην οθόνη του PC (γιατί είμαι φαν και των RTS!). Από εκεί και πέρα δεν θα πω όχι σε ένα καλό βιβλίο, πολλές καλές σειρές, άπειρες καλές ταινίες και βόλτες με καλή παρέα.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Τέλος εποχής για το Nintendo 3DS
Συμπληρώνοντας περισσότερο από εννιά χρόνια στην αγορά.
Νέες πληροφορίες για το Pokemon Home
Απλές και premium λειτουργίες, επικοινωνία με Pokemon Bank και GO.
Τιμητική διάκριση για τον Shigeru Miyamoto
King of Nintendo, First of His Name κ.λπ.
Αλλαγή προτεραιοτήτων για την Game Freak
Προσπάθεια προώθησης των νέων ΙΡ της εταιρείας.
Kirby's Extra Epic Yarn
Μαζεύοντας τις κλωστές που ολοκληρώνουν μια ιστορική πορεία.
Yo-Kai Watch 3
Yokai με άρωμα Αμερικής.
Luigi's Mansion
Τρισδιάστατη, νοσταλγική επιστροφή.
Το Nintendo Switch ξεπέρασε σε πωλήσεις το GameCube
Δείτε ποιοι είναι οι πιο πετυχημένοι τίτλοι της κονσόλας.
Το μέλλον της σειράς Dragon Quest
Η αποδοχή της σειράς στη Δύση και σκέψεις για επόμενα παιχνίδια.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (10)

This comment was minimized by the moderator on the site

Όπως είπατε το μόνο αρνητικό είναι το ότι πρέπει να αγοράσεις 3 παιχνίδια για να παίξεις το πλήρες Story. Ναι δεν χρειάζεται αλλά να δεις τα πράγματα με άλλη οπτική γωνιά αξίζει. Πάντως λόγω έλλειψης χρημάτων θα πάρω μόνο την μία έκδοση που είναι φυσικά η Birthright.
Επίσης θέλω να ρωτήσω, υπάρχει επιλογή οι χαρακτήρες που πέφτουν μέσα στην μάχη να μην πεθαίνουν και στην επόμενη μάχη να είναι...

Όπως είπατε το μόνο αρνητικό είναι το ότι πρέπει να αγοράσεις 3 παιχνίδια για να παίξεις το πλήρες Story. Ναι δεν χρειάζεται αλλά να δεις τα πράγματα με άλλη οπτική γωνιά αξίζει. Πάντως λόγω έλλειψης χρημάτων θα πάρω μόνο την μία έκδοση που είναι φυσικά η Birthright.
Επίσης θέλω να ρωτήσω, υπάρχει επιλογή οι χαρακτήρες που πέφτουν μέσα στην μάχη να μην πεθαίνουν και στην επόμενη μάχη να είναι διαθέσιμοι όπως στο Awakening?
Κατά τα άλλα το παιχνίδι είναι φοβερό, να το ξέρετε.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Φυσικά και υπάρχει αυτή η επιλογή. Είναι η δυσκολία Normal χωρίς την επιλογή για Phoenix Mode. Δεν έχει αλλάξει κάτι σε αυτό από τα προηγούμενα...

This comment was minimized by the moderator on the site

Τα Fire Emblem πάντα ήταν παιχνιδάρες. Ακόμα δεν έχω στη κατοχή μου την τελευταία έκδοση του παιχνιδιού. Φαίνεται αρκετά καλό και απ΄ότι κατάλαβα για μία ακόμα φορά καλύπτει τις προσδοκίες των gamers σε ποιότητα για να ονομάζεται "Fire Emblem".

Επίσης θεωρώ αστείο το γεγονός αυτή η σειρά~παιχνιδάρα να εδραίωσε την επιτυχία της από το Game Boy Advance και ακόμα ο μέσος "Nintendo hater" να...

Τα Fire Emblem πάντα ήταν παιχνιδάρες. Ακόμα δεν έχω στη κατοχή μου την τελευταία έκδοση του παιχνιδιού. Φαίνεται αρκετά καλό και απ΄ότι κατάλαβα για μία ακόμα φορά καλύπτει τις προσδοκίες των gamers σε ποιότητα για να ονομάζεται "Fire Emblem".

Επίσης θεωρώ αστείο το γεγονός αυτή η σειρά~παιχνιδάρα να εδραίωσε την επιτυχία της από το Game Boy Advance και ακόμα ο μέσος "Nintendo hater" να αγνοεί ή να μην ξέρει την ύπαρξη του. Έχω απορία να δω αν αυτοί οι συγκεκριμένοι, όταν κυκλοφορήσει ο 100ος επιτυχημένος τίτλος της σειράς, καταλάβουν ότι Nintendo δεν είναι τελικά μόνο Zelda.

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 χρόνια από Jimaruto Jimaruto
This comment was minimized by the moderator on the site

Κι εγώ το ίδιο...και δυστυχώς ξέρω πολλούς τέτοιους:(

This comment was minimized by the moderator on the site

Μεγάλος φαν της σειράς και εννοείται θα είμαι εκεί απο την πρώτη μέρα. Επίσης κατάφερα μετά απο πολύ ψάξιμο να κάνω preorder και τη συλλεκτική έκδοση που έχει και τα τρία παιχνίδια οπότε είμαι κομπλέ.
Το gameplay ωριμάζει σαν το παλιο καλό κρασί απο παιχνίδι σε παιχνίδι.Μοναδικό ''παράπονο'' που έχω απο τη σειρά είναι οτι πλέον θα ήθελα να βλέπω in game αυτό το υπέροχο artwork που έχει στα...

Μεγάλος φαν της σειράς και εννοείται θα είμαι εκεί απο την πρώτη μέρα. Επίσης κατάφερα μετά απο πολύ ψάξιμο να κάνω preorder και τη συλλεκτική έκδοση που έχει και τα τρία παιχνίδια οπότε είμαι κομπλέ.
Το gameplay ωριμάζει σαν το παλιο καλό κρασί απο παιχνίδι σε παιχνίδι.Μοναδικό ''παράπονο'' που έχω απο τη σειρά είναι οτι πλέον θα ήθελα να βλέπω in game αυτό το υπέροχο artwork που έχει στα cinematics κι όχι το παιδικό στυλ που έχουν τα sprites.Eπίσης καιρός είναι για νέα έκδοση σε home κονσόλα. Μεγάλο πλείγμα που δεν είδαμε κάτι στο WiiU όπως και το Metroid.
Kατα τα άλλα,απολαυστικό review Κώστα.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Για πες και σε εμάς που τη βρήκες τη special edition γιατί δε βρίσκω τπτ

This comment was minimized by the moderator on the site

Mετα κόπων και βασάνων, στο γερμανικό Amazon φίλε μου.

This comment was minimized by the moderator on the site

Απλά από τους κατόχους 3DS δεν χάνεται

This comment was minimized by the moderator on the site

Παιχνιδαρες τα Fire Emblem. Τρομερό κρίμα που πλέον τα βλέπουμε μόνο σε handhelds και δε βγαινει κ σε main console.
Το Tokyo Mirage θα ξεδιψάσει λίγο τους παιχτες αλλά πόσο γλυκό θα ήταν ένα μεγάλο τέτοιο game σε home console!

This comment was minimized by the moderator on the site

Μπράβο Κώστα για το πολύ καλογραμμένο review Όσο για το παιχνίδι τα λόγια είναι περιττά. Εξαιρετικός τίτλος, τώρα που έρχεται μείωση τιμής στο 3ds πρέπει όλοι να το δοκιμάσουν :p:p

There are no comments posted here yet