Άλλος ένας εκπληκτικός τίτλος από την Playdead.

Η Playdead τα κατάφερε και τη δεύτερη φορά. Το Limbo ήταν ένα κορυφαίο παιχνίδι αλλά –τελικά- όχι αξεπέραστο. Διάφοροι προσπάθησαν να φτάσουν την καλλιτεχνική ποιότητα του μακάβριου και ζοφερού του κόσμου, αλλά τελικά η δανέζικη εταιρία, αργά και σταθερά, έρχεται να μας φέρει τον πραγματικό, πνευματικό διάδοχο του αριστουργηματικού, παρθενικού ξεκινήματός της. Αν δεν βλέπετε τον απόλυτο βαθμό όπως είχαμε αποδώσει στο Limbo, αυτό γίνεται όχι επειδή το Inside είναι υποδεέστερο παιχνίδι, αναντίρρητα ισχύει το αντίθετο, όμως η Playdead είχε κάνει τέτοια αρχή που, όπως και η ίδια εταιρία, έτσι και εμείς έχουμε πλέον γίνει τελειομανείς με τις δημιουργίες της. Το Inside δεν “χάνει” πουθενά ώστε να μην έχει αυτό το πρόσθετο 0.5 στην τελική βαθμολογία, αλλά η τρίωρη διάρκεια φαντάζει πλέον πολύ λίγη για ένα παιχνίδι που δείχνει ότι θα μπορούσε να ξεδιπλωθεί ακόμα περισσότερο και από άποψη ιστορίας και από gameplay.

Όπως καταλαβαίνετε, βέβαια, το να συζητάμε για το αν ένα παιχνίδι άξιζε 9.5 ή 10 είναι από μόνο του ένα σημάδι για τη μοναδικότητά του. Ήδη από την αρχή το Inside φαίνεται ότι ακολουθεί πιστά την φόρμουλα του Limbo. Η σπαρτιατική εισαγωγική εικόνα δίνει αυτοστιγμεί με το πάτημα ενός κουμπιού τον έλεγχο του μικρού παιδιού που θα χειριστούμε. Οι γενικότερες ομοιότητες, όμως, με τη δομή του Limbo δεν σημαίνουν σε καμία περίπτωση έλλειψη έμπνευσης από την Playdead. Το Inside έχει πάρει πραγματικά κάθε στοιχείο του κοντινού “συγγενή” του και το έχει βελτιώσει στον υπερθετικό βαθμό. Γραφικά, gameplay, ιστορία, ηχητικός τομέας, όλα τα στοιχεία είναι εξελιγμένα με τέτοιον τρόπο, που αποτελούν την απόλυτη ένδειξη πως το στούντιο έχει ωριμάσει ακόμα περισσότερο.

Inside image 02

Για άλλη μια φορά οι Δανοί δημιουργοί επέλεξαν τις φειδωλές σεναριακές πληροφορίες. Ξεκινάμε έχοντας τον έλεγχο ενός αγοριού που προσπαθεί να ξεφύγει. Από ποιον; Προς τα πού; Διάφορα ερωτήματα θα προκύψουν και οι απαντήσεις θα έρθουν μέσω του ίδιου του περιβάλλοντος, επιτρέποντας στον καθένα να αναπτύξει τη δική του θεωρία. Η Playdead αποτυπώνει ακριβώς τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε ούτε να φανεί πως η ιστορία έχει αφεθεί στον αέρα, αλλά ούτε και να μας σερβίρει στο πιάτο την ερμηνεία. Αυτή η προσέγγιση είναι η πλέον κατάλληλη για ένα παιχνίδι που διακατέχεται από ένα συνεχές μυστήριο γύρω από τον εναλλακτικό, οργουελικό κόσμο του. Χωρίς να εισέλθουμε στην περιοχή των spoilers, απλά θα πούμε ότι το Inside πραγματεύεται την έννοια του ελέγχου από απολυταρχικές κοινωνίες, που σκοπός τους είναι να δημιουργήσουν ανθρώπους-στρατιωτάκια, άβουλα όντα που δεν έχουν πλέον καμία ελπίδα αντίστασης.

Η πλοκή του Inside είναι σαφέστατα αλληγορική και το φινάλε (το οποίο είναι μέγα spoiler και θα πρέπει να αποφύγετε οποιαδήποτε συζήτηση ή βίντεο) είναι εμφανές ότι μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Η καφκική ιστορία, αν και σκιαγραφεί κάτι πολύ χειροπιαστό, στην πραγματικότητα δημιουργεί προβληματισμούς και μπόλικη τροφή για σκέψη μέσα από μία ιστορία με πολλές κοινωνικές προεκτάσεις. Πολλοί θα τελειώσουν το νέο δημιούργημα της Playdead και δε θα έχουν καμία πρεμούρα να προσπαθήσουν να εντοπίσουν τη σημασία του Inside, όμως πολλοί επίσης θα είναι αυτοί που θα βυθιστούν σε σκέψεις, πατώντας ταυτόχρονα το start για το δεύτερο playthrough, ώστε να βιώσουν για ακόμα μία φορά αυτήν τη μοναδική εμπειρία.

Inside image 02

Για να κλείσουμε με το θέμα του σεναρίου, το Inside πατάει γερά στις δυνάμεις των βιντεοπαιχνιδιών ώστε να αφηγηθεί μία ιστορία που μόνο σε αυτό το μέσο θα μπορούσε να επιτευχθεί τόσο ιδανικά. Θα μπορούσα να φέρω διάφορα παραδείγματα για την υποστήριξη της παραπάνω διαπίστωσης, αλλά θεωρώ ότι όσο και αν θέλω να σχολιάσω διάφορες κατάλληλες σκηνές, είναι μάλλον καλύτερα να τις ανακαλύψετε όλες μόνοι σας. Όπως και στο Limbo, βέβαια, το Inside δεν αρκείται μόνο στον εικαστικό του τομέα, ο οποίος είναι εκπληκτικός για άλλη μία φορά αλλά, αντίθετα, έχει δοθεί η δέουσα προσοχή και στο gameplay. Οι περιβαλλοντικοί γρίφοι διαδέχονται ο ένας τον άλλο με εξαιρετική ροή, δίχως να μπουκώνουν ποτέ την περιήγηση, αλλά και χωρίς να απουσιάζουν για περισσότερο από ό,τι χρειάζεται. Η εγκράτεια της Playdead στο θέμα των γρίφων είναι τεράστια, δεδομένου ότι κανένας γρίφος δεν επαναλαμβάνεται, όσο περίτεχνος και αν είναι ο μηχανισμός στον οποίο στηρίζεται και όσο ελκυστική και αν θα ήταν η εύκολη λύση της ελαφριάς παραλλαγής ώστε να επιμηκυνθεί ο τίτλος.

Ως εκ τούτου, συνεχώς θα βρίσκετε μία καινούρια πρόκληση μπροστά σας, πάντοτε με λογική λύση, μέσα από την παράνοια και την αρρώστια ορισμένων τεχνουργημάτων και καταστάσεων όπου θα βρεθείτε. Η δουλειά στην ποιότητα των γρίφων είναι πραγματικά υψηλή. Η παρατηρητικότητα του γύρω χώρου είναι πάντοτε ο καλύτερος σύμμαχος, ενώ μόνο ως θετικό μπορούμε να δούμε πως καμία λύση δεν απαιτεί χρονοβόρες διαδικασίες, ένα σύνηθες σφάλμα σε παρόμοια παιχνίδια, που καταλήγουν να κουράζουν.

Inside image 03

Στην όλη υψηλή ποιότητα του gameplay συμβάλλει καταλυτικά και ο εξαιρετικός τεχνικός τομέας, που αποτελεί τεράστια βελτίωση από το ήδη πανέμορφο Limbo. Το Inside μπορεί να αφήνει πίσω το μονόχρωμο κόσμο, αλλά η μουντή παλέτα χρωμάτων καταφέρνει να προβάλλει με ιδανικό τρόπο ένα αφιλόξενο και άκρως επικίνδυνο, ανθρωπογενές περιβάλλον. Αν και το gameplay είναι δισδιάστατο, έχει δοθεί η δέουσα προσοχή στη δημιουργία βάθους. Πολλές φορές οι κίνδυνοι προέρχονται από το background, όπως άνθρωποι που ψάχνουν με φακούς ή σκυλιά που ορμούν από κάποια απομακρυσμένη αποθήκη. Όσον αφορά το τελευταίο, είναι πραγματικά από τις λίγες φορές που ένα παιχνίδι καταφέρνει τόσο ικανά να σε “ρουφήξει” στον κόσμο του ώστε όταν μία αγέλη σκύλων όρμησε κάποια στιγμή από το πουθενά προς το παιδάκι, ο φόβος που δημιουργήθηκε ήταν αποκλειστικά για τον εύθραυστο χαρακτήρα που έλεγχα και όχι για την πιθανότητα πως θα έπρεπε να μεταφερθώ σε προηγούμενο checkpoint.

Τα animation είναι και αυτά σε υψηλότατο επίπεδο. Η κίνηση που έχει το παιδάκι αλλά και η εκφραστικότητά του είναι απόλυτα φυσική και ιδιαίτερα ομαλή με ποικιλία διαφορετικών αντιδράσεων ανάλογα με την εκάστοτε κατάσταση. Ο ήχος είναι για άλλη μία φορά λεπτομερής, αλλά, επίσης για άλλη μία φορά, μιλάμε σχεδόν αποκλειστικά για περιβαλλοντικούς ήχους, καθώς η Playdead δείχνει πως επιθυμεί να δημιουργήσει συναισθήματα απλά και μόνο μέσω οπτικών ερεθισμάτων και όχι βάσει μουσικής υπόκρουσης. Η φειδωλή χρήση της απόκοσμης και κάπως αφαιρετικής μουσικής έρχεται τις κατάλληλες στιγμές, ώστε να τονιστεί κάποια έντονη σκηνή, αλλά πάντα μιλάμε για θέματα δευτερολέπτων.

Inside image 06

Δεν χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω. Η Playdead μπορεί να πήρε το χρόνο της για να μας φέρει το δεύτερο δημιούργημά της, όμως, έξι χρόνια μετά καταφέρνει να φτάσει και να ξεπεράσει τον ήδη υψηλότατο πήχη που η ίδια είχε θέσει. Το Inside προσφέρει μία εξαιρετική αλληγορική εμπειρία, αποδομένη με μοναδική λεπτομέρεια σε όλους τους τομείς ανεξαιρέτως.

Σαν να παρακολουθείτε ένα εξαιρετικό σοβαρό animation, το Inside είναι πιθανό ότι αφού το πιάσετε στα χέρια σας δεν θα το αφήσετε μέχρι να ολοκληρωθεί, κάτι που ίσως ήταν και ένας από τους στόχους των δημιουργών. Άλλωστε, το gameplay είναι τόσο ενιαίο και αδιάκοπο, που και να θέλετε δεν θα μπορείτε να βρείτε κάποιο σημείο ώστε να αφήσετε το μοχλό για διάλειμμα. Μακάρι η εμπειρία να κρατούσε 10 ώρες, αλλά ακόμα και σε αυτήν την τρίωρη διάρκεια το Inside παραμένει ένα ακόμα εξαιρετικό επίτευγμα. Πραγματικά ελπίζουμε η εμπειρία της Playdead να αποδώσει καρπούς και στον κύκλο ανάπτυξης καθώς έξι χρόνια είναι πάρα πολλά για να βλέπουμε νέες εμπειρίες από εταιρίες αυτού του βεληνεκούς.

Το review βασίστηκε στην Xbox One έκδοση του παιχνιδιού.


Διαβάστε επίσης - Προσθέστε παιχνίδια στη βιβλιοθήκη σας.

limbo pack        Ori definitive boxshot       unravel boxshot       Feist boxshot


Τσέκαρε το βίντεο

Θετικά

  • Ξεπερνάει το Limbo σε όλους τους τομείς.
  • Εξαιρετικά animations.
  • Ιδανικά αποδομένη ιστορία, που δίνει τροφή για σκέψη και επιτρέπει σε πολλαπλές αναγνώσεις.
  • Πλέον, μιλάμε για σφραγίδα ποιότητας Playdead.

Αρνητικά

  • Η τρίωρη διάρκεια ανοίγει την όρεξη. Αναγκαστικά θα επανέλθουμε ξανά και ξανά στο Inside για να σβήσουμε λίγο τη δίψα μας

Βαθμολογία

Η αγάπη του Νικόλα για το gaming ξεκίνησε από πολύ νωρίς χάρη στο Atari 2600. Έκτοτε, το πάθος του για τα βιντεοπαιχνίδια αυξήθηκε με γεωμετρικούς ρυθμούς με ιδιαίτερη έμφαση στο console gaming και ιδίως στα FPS, action-adventure και οτιδήποτε έχει την indie “ταμπέλα”. Ο κινηματογράφος έρχεται στην πολύ κοντινή δεύτερη θέση στα χόμπι του, παρακολουθώντας ένα μεγάλο εύρος ταινιών από την αξεπέραστη εποχή του ασπρόμαυρου σινεμά μέχρι τα blockbusters του "ψηφιακού" Hollywood.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Αλλαγή ημερομηνίας για το Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Με νέα περίοδο κυκλοφορίας, μέσα στο 2021.
Marvel's Avengers - Preview
Πρώτες εντυπώσεις, βασισμένες στην closed beta.
Μικρή καθυστέρηση στη διάθεση του DIRT 5
Μια εβδομάδα επιπλέον στο pit lane…
Μετάθεση κυκλοφορίας του Halo Infinite
Ακόμα ένα θύμα του Covid…
Trailer για το Remothered: Broken Porcelain
Αφιερωμένο τους «μη-κανονικούς» διαμένοντες του The Ashmann Inn.
Νέο υλικό από το Cyberpunk 2077
Ανακαλύπτοντας τους μηχανισμούς και τον κόσμο του.
Ανακοινώθηκε το Hood: Outlaws & Legends
Ένα 4v4 multiplayer heist τίτλος για την τρέχουσα και επόμενη γενιά μηχανημάτων.
Έρχεται στην επομένη γένια το Temtem
Προσφέροντας ένα νέο "massively multiplayer creature-collection" ταξίδι.
Εκτενή gameplay πλάνα από το Godfall
Χορταστικές πληροφορίες και βίντεο από PS5 devkit

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (48)

This comment was minimized by the moderator on the site

Φαίνεται εξαιρετικό! Θα το αγόραζα σήμερα κιόλας, αλλά ίσως να περιμένω για μια πτώση τιμής σε κάποιες εβδομαδιαίες εκπτώσεις ίσως. Φτάνει να μην μας πήξουν εν τω μεταξύ στα σπόιλερς.
Ωραίο κείμενο Νικόλα. Σου έλαχε επιτέλους παιχνιδάρα!

This comment was minimized by the moderator on the site

Μοιάζει καλό αλλα δεν βγαίνει για ps4☹️

This comment was minimized by the moderator on the site

Βγαίνει και στο pc.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραιο φαινεται να ειναι και το Limbo μου ειχε αρεσει αλλα ειχα βαρεθει να ακουω για αυτο φτανει

This comment was minimized by the moderator on the site

Ας έρθει σε PS4 να το τιμήσουμε δεόντως

This comment was minimized by the moderator on the site

Θα περιμένω λίγο για retail όπως είχα κάνει και με το Journey.
Κατα τα άλλα αποτελεί ακριβώς ότι ψάχνω απο αυτού του είδους τα παιχνίδια.
Η διάρκεια για μένα δεν παίζει κανένα ρόλο διότι δε μπορείς να βάλεις τιμη στην εμπειρία και τα συναισθήματα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Μετα το ori αλλο ενα διαμαντι για το xboxone..Κ ερχετε κ το caphead που κ αυτο ειναι εξαιρετικο..

This comment was minimized by the moderator on the site

θα το παιξω στο... scorpio. για ps4 δεν προβλεπεται να βγαινει?

This comment was minimized by the moderator on the site

nope ειναι X1 exclusive.
τώρα αν βγει μετα απο κάποιο χρονικό διάστημα όπως έγινε και με το Limbo, ποτέ δε ξέρεις...

This comment was minimized by the moderator on the site

Τα γραφικα ειναι αθλια. Επρεπε να ειναι στα "αρνητικα" αυτο

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 χρόνια από croc croc
This comment was minimized by the moderator on the site

Μου φαίνεται έχεις πολλάααα χρόνια να παίξεις PS 1.
Οπτικά είναι έτη φωτός μπροστά το παιχνίδι από τα γραφικά του τότε Playstation 1.

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 χρόνια από MEGADRIVE-78 MEGADRIVE-78
This comment was minimized by the moderator on the site

Οκ PS2

This comment was minimized by the moderator on the site

Πονοκέφαλος. Το ενδεχόμενο να μας τρολλάρει ο croc κι εμείς να τσιμπάμε άδικα την έχουμε σκεφτεί;

Ας τσιμπήσω κι εγώ, λοιπόν.

Οπότε, για να καταλάβω, σημασία έχουν τα πολύγωνα και ο φωτορεαλισμός; Οπότε η Guernica του Picasso, που έχει σχηματάκια, είναι παιδική και "indie" λογικής ζωγραφιά σε αντίθεση με τον Rembrandt που είναι καλύτερος, γιατί είναι πιο φωτορεαλιστικός κι έχει...

Πονοκέφαλος. Το ενδεχόμενο να μας τρολλάρει ο croc κι εμείς να τσιμπάμε άδικα την έχουμε σκεφτεί;

Ας τσιμπήσω κι εγώ, λοιπόν.

Οπότε, για να καταλάβω, σημασία έχουν τα πολύγωνα και ο φωτορεαλισμός; Οπότε η Guernica του Picasso, που έχει σχηματάκια, είναι παιδική και "indie" λογικής ζωγραφιά σε αντίθεση με τον Rembrandt που είναι καλύτερος, γιατί είναι πιο φωτορεαλιστικός κι έχει περισσότερες πινελιές ανά τετραγωνικό εκατοστό;

Τι λογική είναι αυτή;

Το θέμα είναι τι εξυπηρετεί την αφήγηση. Μόνο αυτό μετράει. Η αισθητική ομορφιά δεν έχει να κάνει με τον αριθμό πολυγώνων ή τον ρεαλισμό. Αν θες τη γνώμη μου, αφηγηματικά και δραματουργικά είναι πολύ περισσότερα και βαθύτερα τα πράγματα που μπορούν να εκφραστούν όταν φεύγεις από τους περιορισμούς του ρεαλισμού. Παράλληλα, πολλές φορές ο ρεαλισμός είναι δεκανίκι και παγίδα, ενώ οι περιορισμοί κονδυλίου και πόρων πολλές φορές οδηγούν σε δημιουργικές λύσεις που έχουν ανώτερη αισθητική αξία.

Το Thomas Was Alone, για παράδειγμα, είναι ένα παιχνίδι που δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει με καμία άλλη αισθητική προσέγγιση και να έχει το ίδιο αφηγηματικό και συναισθηματικό αποτέλεσμα. Άσχετα με το αν το έκανε γιατί είχε ή δεν είχε τα χρήματα για μεγαλύτερη παραγωγή και καλύτερα γραφικά, μόνο με αυτά τα γραφικά θα μπορούσε να έχει αυτό το αποτέλεσμα. Το ίδιο ισχύει κι αντίστροφα.

Δεν είναι αυτοσκοπός ο φωτορεαλισμός, ούτε είναι συνώνυμο με την αισθητική ομορφιά. Τα screenshots που βλέπω στο review, προσωπικά, μου φαίνονται και όμορφα και καλαίσθητα και απολύτως ταιριαστά με το concept του παιχνιδιού που διαβάζω από το κείμενο.

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 χρόνια από lovesfool lovesfool
This comment was minimized by the moderator on the site

@croc βάλε και μια γενιά ακόμα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Αρα φίλε croc με αυτό που γράφεις,μόνο τα AAA studios έχουν το δικαίωμα να φτιάχνουν παιχνίδια λόγω χρήματος!!!Τα μικρά studios απο τι στιγμή που έχουν χαμηλό μπάτζετ,ας το κλείσουν το "μαγαζϊ".Δε μας(σε) ενδιαφέρουν τα δήθεν "ψαγμένα" παιχνίδια τους!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Συνεχισε το καπως ετσι

https://eventsimg.blob.core.windows.net/banners/8931831a1f1f957fc6f282c8a5c2acac

Ασε μας ρε φιλε, που οσα δεν μπορουμε να πετυχουμε να τα λεμε τεχνη.

Αυτο ισχυει και για τις ηληθιες θεωριες του Limbo οσον αφορα το σεναριο(υπαρχουν στο ιντερνετ) και τον δημιουργο που και καλα ηθελε να βγαλομε μονοι μας το συμπερασμα .. Ξεχνωνοντας οτι ουτε ο ιδιος δεν εχει καταληξει...

Συνεχισε το καπως ετσι

https://eventsimg.blob.core.windows.net/banners/8931831a1f1f957fc6f282c8a5c2acac

Ασε μας ρε φιλε, που οσα δεν μπορουμε να πετυχουμε να τα λεμε τεχνη.

Αυτο ισχυει και για τις ηληθιες θεωριες του Limbo οσον αφορα το σεναριο(υπαρχουν στο ιντερνετ) και τον δημιουργο που και καλα ηθελε να βγαλομε μονοι μας το συμπερασμα .. Ξεχνωνοντας οτι ουτε ο ιδιος δεν εχει καταληξει στο σεναριο αφου οσα δεν μπορουσε να τα δικαιολογησει (λογω γριφων και ατμοσφαιρας που ηθελε να φτιαξει) το αφηνε και καλα σε εμας τυπου "Βγαλε μονοι σας το συμπερασμα" ΟΚ τα βγαλαμε....θελετε να σας πουμε??

Θα μπορουσα να ανοιξουμε κουβεντα γι αυτο αλλα δεν ειστε προθυμοι να ακουσετε κατι αρνητικο αν εχει ξετρελανει του reviwers

Θελω να πιστευω οτι στο Inside (περα απο τα καρτουνιστικα γραφικα που επιμενω δεν ταιριαζουν με το υφος του παιχνιδιου) τουλαχιστον θελω να εχει πιο ξεκαθαρο σεναριο που αυτα που βλεπουμε στην οθονη να συνδεονται μεταξυ τους περισσοτερο απο το δηθεν ψαγμενο limbo

ΑΥΤΑ

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Φίλε Croc το ότι εσύ θέλεις ένα παιχνίδι να έχει φωτορεαλιστικά γραφικά και σενάριο που να στο σερβίρει στο πιάτο είναι καθαρά προσωπικό γούστο. Αφορά καθαρά το τι ψάχνεις εσύ από αυτό το μέσο για να περάσεις ευχάριστα τις ώρες σου. Όμως το ότι εσένα σου αρέσει αυτή η προσέγγιση δεν σημαίνει ότι αυτό ισχύει για όλον τον κόσμο. Δεν σημαίνει ότι η Playdead "αρκέστηκε" στο να κάνει καρτουνίστικα...

Φίλε Croc το ότι εσύ θέλεις ένα παιχνίδι να έχει φωτορεαλιστικά γραφικά και σενάριο που να στο σερβίρει στο πιάτο είναι καθαρά προσωπικό γούστο. Αφορά καθαρά το τι ψάχνεις εσύ από αυτό το μέσο για να περάσεις ευχάριστα τις ώρες σου. Όμως το ότι εσένα σου αρέσει αυτή η προσέγγιση δεν σημαίνει ότι αυτό ισχύει για όλον τον κόσμο. Δεν σημαίνει ότι η Playdead "αρκέστηκε" στο να κάνει καρτουνίστικα γραφικά για να πει δήθεν το παιχνίδι της τέχνη. Όπως και στο Limbo έτσι και εδώ είχαν ένα συγκεκριμένο όραμα και τελικά το έφεραν εις πέρας με την τεχνοτροπία που πίστευαν ότι θα αποδώσει όσο καλύτερα γίνεται το παιχνίδι τους.

Εάν το Limbo ακολουθούσε την πορεία των "αληθινών" γραφικών, που λες κι εσύ, δεν θα μιλούσε κανείς γι' αυτό τώρα (σου αρέσει δεν σου αρέσει το παιχνίδι). Έκανε κάτι διαφορετικό στον οπτικό τομέα που σε συνδυασμό με το πολύ καλό gameplay πέτυχε. Το ίδιο έγινε και με το Inside (τουλάχιστον κατά τη δική μου άποψη), ένα παιχνίδι που ο οπτικός τομέας είναι ιδανικός για αυτό που προσπαθεί να πει.

ΑΥΤΑ κι από μένα

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Η αληθεια ειναι οτι το τοτε που βγηκε το Limbo θεωρουταν απο πολλους ψαγμενο (για αλλους δηθεν ψαγμενο).... μονο που πλεον το ψαγμενο ακουγεται κλισε.

Δεν μου ειπες για το σεναριο του Limbo. Δεν μου διευυκρινησες αυτο που ειπα

"Ξεχνωνοντας οτι ουτε ο ιδιος δεν εχει καταληξει στο σεναριο αφου οσα δεν μπορουσε να τα δικαιολογησει (λογω γριφων και ατμοσφαιρας που ηθελε να φτιαξει)"

Πιστευεις...

Η αληθεια ειναι οτι το τοτε που βγηκε το Limbo θεωρουταν απο πολλους ψαγμενο (για αλλους δηθεν ψαγμενο).... μονο που πλεον το ψαγμενο ακουγεται κλισε.

Δεν μου ειπες για το σεναριο του Limbo. Δεν μου διευυκρινησες αυτο που ειπα

"Ξεχνωνοντας οτι ουτε ο ιδιος δεν εχει καταληξει στο σεναριο αφου οσα δεν μπορουσε να τα δικαιολογησει (λογω γριφων και ατμοσφαιρας που ηθελε να φτιαξει)"

Πιστευεις οτι ολα αυτα συνδεοντουσαν μεταξυ τους? Αν ναι, πες μου ενα-ενα καθε πραγμα που βλεπαμε ξεχωριστα στο Limbo, πως αρχισε η ιστορια, τι εγινε και πως κατεληξε. Γιατι εγω εχω διαβασει στο ιντερνετ διαοφρες θεωριες που αν ισχυει μια απο αυτες καποια πραγματα που δειχνει ειναι περιττα ενω καποια αλλα δεν δικαολουγουνται. Αν βαλουμε αλλη θεωρια δικαιολογουνται μερικα απο αυτα που ελεγα πριν αλλα δεν δικαιολουνται αλλα...Πρωτα πες μου λοιπον τι εγινε στο limbo και μετα μιλα για παιχνιδια που δεν σου σερβιρουν στο πιατο οσον αφορα το σεναριο.

Για το inside δεν ειπες κατι. Αν παλι δηλαδη, γινεται αυτο το πραγμα. Ειπαμε να μην τα σερβιρει στο πιατο αλλα να εχουν μια συνοχη τα πραγματα που δειχνει και να δικαιολογουνται ΟΛΑ, οχι μερικα, που τα εφτιαξε ο δημιουργος για να φτιαξει δυσκολους γριφοους και ωραια ατμοσφαιρα...

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 χρόνια από croc croc
This comment was minimized by the moderator on the site

Επειδή ξεφεύγει πολύ η κουβέντα, ας συνεχίσουμε στο φόρουμ. Ας ανοίξει κάποιος ένα σχετικό thread ή ας συνεχιστεί σε αυτό του Inside.

This comment was minimized by the moderator on the site

Το κουράσαμε λίγο το θέμα με το θέμα των γραφικών νομίζω παιδιά. Ας το αφήσουμε στο ότι άλλα πράγματα ψάχνει ο καθένας στα παιχνίδια.

This comment was minimized by the moderator on the site

To Limbo μου έχει αφήσει ανεξίτηλες αναμνήσεις, ελπίζω το ίδιο να κάνει και το Inside όταν καταφέρω να το δω!

This comment was minimized by the moderator on the site

πολυ καλο παιχνιδι . δεν το περιμενα να ειναι τοσο καλο. απειρως καλυτερο απο το limbo.

This comment was minimized by the moderator on the site

Καλά σε κάποιο ποστ υπάρχει spoiler για το παιχνίδι? δεν πολυκατάλαβα γιατί πήγα να το σώσω. Ελπίζω να κάνω λάθος

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων