Ένας κόσμος που δεν είναι για όλους...

Η περίπτωση του World of Final Fantasy είναι λίγο περίεργη. Αφενός κυκλοφορεί πολύ κοντά στο ιδιαιτέρως αναμενόμενο Final Fantasy XV, και αφετέρου ο ίδιος ο τίτλος με την ανακοίνωσή του, είχε ενθουσιάσει και ταυτόχρονα προβληματίσει τους παλαιότερους για το τι προσπαθεί να πετύχει η συγκεκριμένη υλοποίηση. Στόχος του World of Final Fantasy, από όταν είχε ανακοινωθεί, ήταν να απευθυνθεί σε ένα πιο ευρύ και νεότερο κοινό με τη βοήθεια της χρήσης του Chibi ύφους, ώστε να γνωρίσει περισσότερος κόσμος τους χαρακτήρες και τις τοποθεσίες των Final Fantasy παιχνιδιών. "Chibi" είναι ο σχεδιασμός ενός χαρακτήρα σε πολύ μικρό ύψος και κατά κύριο λόγο χρησιμοποιείται για να διακωμωδίσει μια κατάσταση ή, απλά, να δημιουργήσει χαρακτήρες που θα έχουν ως φύση το κωμικό ύφος. Για αυτό, εξάλλου, πολύ σπάνια είναι μέρος σε ολόκληρες anime σειρές και χρησιμοποιείται μεμονωμένα ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε σχεδιαστή.



Ως ιδέα, η γνωριμία και η δημιουργία ενός κόσμου Final Fantasy σε αυτό το ύφος φαίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα, ακόμα περισσότερο αφού στο παρελθόν είχε γίνει παρόμοια και επιτυχημένη προσπάθεια με το Kingdom Hearts, όπου συνδέθηκαν οι κόσμοι των Square και Disney. Όμως, η Tose (ομάδα ανάπτυξης του τίτλου) είχε τελείως διαφορετικά σχέδια από το να φτιάξει ακόμη έναν τίτλο στο ύφος του Kingdom Hearts. Με αυτό το πλάνο -εκτός της χρήσης του chibi εικαστικού- ήθελε να χρησιμοποιήσει και άλλα στοιχεία, όπως το να μπορείς να πιάνεις και να εκπαιδεύεις τέρατα -όπως συμβαίνει στην περίπτωση των Pokémon- να αποδώσει μια κωμική και anime υπόσταση και παράλληλα, κάπου εκεί, να παρουσιάσει και τους χαρακτήρες των Final Fantasy.

world of final fantasy screen 01

Η υλοποίηση αυτής της ιδέας μοιάζει ονειρική. Το να μπορείς να συνδυάσεις διάφορα πράγματα που πέτυχαν στο παρελθόν και να δημιουργήσεις κάτι το εντυπωσιακό, σίγουρα θα ήταν το ευτυχές αποτέλεσμα, όμως η ιστορία διδάσκει πως όταν προσπαθείς να κάνεις πολλά πράγματα μαζί, συνήθως δεν πετυχαίνεις τίποτα και, παράλληλα, απομακρύνεσαι και από το στόχο που είχες θέσει εξ αρχής. Έτσι ακριβώς συμβαίνει στην περίπτωση του World of Final Fantasy -όπως αποδεικνύεται σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. 

Η ιστορία του World of Final Fantasy ακολουθεί τα δίδυμα Lann και Reynn που έχουν αμνησία, τα οποία ξυπνούν σε έναν ψεύτικο κόσμο ονόματι "Nine Wood Hills" οπού έχει σταματήσει η ροή του χρόνου.

Σε αυτό το σημείο εμφανίζεται η Enna Kros, η οποία καθοδηγεί τους χαρακτήρες μας στο να μπουν στον κόσμο του Grimoire, ώστε να ανακτήσουν τις αναμνήσεις τους, ενώ τους παρέχει ως συνοδό τη βοηθό της, Tama, με στόχο να τους βοηθήσει και συμβουλέψει στο ταξίδι των χαμένων αναμνήσεων. Το Nine Wood Hills, δηλαδή η πρώτη περιοχή που θα βρεθείτε στην εκκίνηση του τίτλου, θα λειτουργεί ως το κέντρο επιχειρήσεών σας, αφού από εκεί μπορείτε να αγοράσετε διάφορα αντικείμενα, ενώ λειτουργεί ως το κύριο σημείο εισόδου στον κόσμο του Grimoire. Επειδή το WoFF κυκλοφόρησε προσφάτως, δεν θα αναφερθούν άλλα πράγματα για την ιστορία του παιχνιδιού ώστε να αποφευχθούν spoilers. Όμως, θα αναφερθούν τα όποια προβλήματα έχει το σενάριο και οι χαρακτήρες. Για να γίνει σωστή υλοποίηση του chibi ύφους, ο τίτλος πρέπει -αναπόφευκτα- να διαθέτει κωμικούς χαρακτήρες και ο κλήρος αυτού του έργου πέφτει στους Lann και Tama. Ο Lann είναι ο κλασικός, anime, αφελής χαρακτήρας, που όπως θα παρακολουθήσετε στην ιστορία, άλλα του εξηγούν και άλλα καταλαβαίνει. Για παράδειγμα, στην πορεία του παιχνιδιού, και όταν εξηγείται το πώς λειτουργεί η τηλεμεταφορά από ένα σημείο σε άλλο, αυτός νομίζει πως συζητούν για... φαγητό.

world of final fantasy screen 02

Η Tama είναι το πρώτο τερατάκι (mirage) που αποκτάτε ως συνοδός σας στο ταξίδι του Grimoire και είναι από τα mirages που έχουν τη δυνατότητα ομιλίας, ώστε να συνοδεύει και να ενισχύσει το κωμικό στοιχειό με τον Lann. Μέχρι και η ομιλία της χρησιμοποιεί τη λέξη "the" σε κάθε της πρόταση για το λόγο αυτό, οπότε, ως αντιστάθμιση, για να κρατήσει την όποια ισορροπία μπορεί να υπάρξει, την εκτελεί η Reynn ώστε να προσπαθήσει το παιχνίδι να αφηγηθεί τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στο Grimoire.

Ωστόσο, τα πράγματα είναι απελπιστικά δύσκολα, εφόσον οι κωμικοί χαρακτήρες υπερτερούν αριθμητικά, με αποτέλεσμα η όποια σοβαρότητα και το πεπρωμένο των χαρακτήρων που θέλει να αφηγηθεί το παιχνίδι να χάνεται λίαν σύντομως, αφού οι διάλογοι επηρεάζουν και το χαρακτήρα της Reynn κάποιες στιγμές. Οπότε, όσοι αναρωτιούνται αν έχει σοβαρό σενάριο ο συγκεκριμένος τίτλος, η απάντηση είναι πως η σοβαρότητα και η ροή της ιστορίας αλλάζει εκεί που τελειώνει το παιχνίδι, δηλαδή στα τελευταία κεφάλαια. Επίσης, υπάρχει και μια έλλειψη συνοχής ή, αλλιώς, ένα αίσθημα "βάζουμε λίγο από όλα, ώστε να προσεγγίσουμε τους πάντες". Για παράδειγμα, η είσοδος στον κόσμο του Grimoire ξεκινά με ένα όμορφο anime cut scene, ενώ στη συνέχεια, τα επόμενα anime cut scenes είναι διάσπαρτα σε πολύ προχωρημένα κεφάλαια.

world of final fantasy screen 03

Τα in-game cut scenes, από εικαστικής άποψης, είναι πανέμορφα, με σωστούς φωτισμούς, όμορφο σχεδιασμό χαρακτήρων και προσεγμένο αγγλικό voice over, αν και το lip sync μοιάζει τις περισσότερες φόρες εκτός τόπου και χρόνου, σε βαθμό που μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία. Όμως, πιο σημαντικό ρόλο στην αφήγηση έχει ο τρόπος με τον οποίο γίνεται αυτή και εδώ οι δημιουργοί αποτυγχάνουν, αφού τη μια θυμούνται να χρησιμοποιήσουν anime scenes και άλλοτε βάζουν in game cut scenes. Επιθυμητό θα ήταν, το σενάριο να ακολουθούσε ένα συγκεκριμένο μονοπάτι αφήγησης (σοβαρής ή κωμικής) και προβολής, ώστε να ήταν καλύτερη η ροή.




Αυτό το πρόβλημα της αίσθησης του χαμένου προσανατολισμού είναι παρόν σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού και σε πολλά του σημεία. Όπως, για παράδειγμα, στο battle system, το οποίο ακολουθεί την turn based φιλοσοφία που είχαν οι παλαιότεροι τίτλοι, με τη διάφορα πως εδώ φαίνεται η μπάρα απεικόνισης χαρακτήρων, ώστε να προβάλεται ποιος χαρακτήρας ή εχθρός έχει προτεραιότητα να επιτεθεί. Η μάχη στο WoFF είναι πάρα πολύ αργή ακόμα και αν τη ρυθμίσουμε σε υψηλή ταχύτητα από το σχετικό μενού ρυθμίσεων. Οι δημιουργοί, αντί να βελτιώσουν την ταχύτητα, σκέφτηκαν να την αφήσουν ως έχει και να προσθέσουν τη λειτουργία fast forward που γνωρίσαμε στο πρόσφατο Bravely Default. 

Στις προσθήκες του συστήματος μάχης υπάρχει η παραδοσιακή λειτουργία, μέσω της οποίας μπορούμε να επιλέξουμε δεκάδες ικανότητες από τα mirage μας, άλλα υπάρχει και η επιλογή basic, η οποία δουλεύει με συντομία πλήκτρων για τους νέους παίκτες, ώστε με κάθε πάτημα πλήκτρου να εκτελούμε μια κίνηση. Από τη στιγμή που μιλάμε για συμμέτοχη έξι ατόμων στην μάχη, είναι κατανοητό πως θα υπάρχουν αρκετές ικανότητες, πόσο μάλλον με την πρόοδο του παιχνιδιού, οπότε το classic battle system είναι πολύ πιο εύχρηστο, ενώ το basic υπάρχει απλά για να υπάρχει. Ακόμη μια περίπτωση στη λίστα των εύλογων αποριών σε ό,τι αφορά τις επιλογές των δημιουργών, είναι το σύστημα του Game Over. Αν ηττηθείτε σε κάποια μάχη, τότε επιστρέφετε στο Nine Wood Hills, χωρίς να χάσετε την εμπειρία και τα πολύτιμα gills που αποκτήσατε. Όμως, στα boss fights υπάρχει το παραδοσιακότατο Game Over, που σας παραπέμπει στη γνωστή load screen. 



world of final fantasy screen 04

Το World of Final Fantasy αντλεί σημαντική επιρροή από το ύφος των Pokémon. Για να πιάσετε τα mirages θα χρειαστείτε τα λεγόμενα ως "prisms", τα οποία προμηθεύει η Enna Kros όταν συναντάτε το καθένα από αυτά. Αν και θεωρείται αυτονόητο, τα τέρατα είναι γνωστά και προέρχονται από παιχνίδια των Final Fantasy. Άρα θα δείτε γνώριμα, εχθρικά πρόσωπα -σε πιο "μικρό" ύφος- όπως τα Behemoth, Cockatrice, Tonberry και άλλα. 

Ο τρόπος για να πιάσετε τα mirages βασίζεται στη δημιουργία ευκαιρίας (prismtunity), που αλλάζει ανά περίπτωση (για να πιάσετε ένα τέρας φωτιάς, θα χρειαστείτε να το χτυπήσετε με φωτιά, ενώ κάποια άλλα θα χρειαστούν τεχνικές ίασης και φυσικής ζημιάς).

Εφόσον καταφέρετε να τα δαμάσετε, μετά έρχεται η τεχνική του Stacking, η οποία δεν είναι τίποτα παραπάνω από την τοποθέτηση των τεράτων επάνω στους χαρακτήρες σας. Όταν οι χαρακτήρες έχουν κανονικό ύψος τα τέρατα τοποθετούνται στο κεφάλι, ενώ στη μικρή τους μορφή μπορούν να ιππεύσουν τα μεγαλύτερα τέρατα. Αυτός ο συνδυασμός είναι απαραίτητος, εφόσον οι ήρωες του τίτλου δεν έρχονται εξοπλισμένοι, και με αυτό τον τρόπο αποκτούν όλα τα στατιστικά υγείας, μαγείας και ικανότητας του εκάστοτε πλάσματος, ώστε να δημιουργήσουν ένα δυνατό χαρακτήρα. Βέβαια, υπάρχει και η επιλογή χωρισμού του τέρατος από το χαρακτήρα κατά τη μάχη, με αποτέλεσμα να αποκτάτε το αριθμητικό πλεονέκτημα, με κόστος τους πόντους υγείας και μαγείας.

world of final fantasy screen 05

Εν συνεχεία, στον τομέα της μάχης, εφόσον ρυθμίσετε τα τέρατα που επιθυμείτε να σας συνοδεύουν -μπορείτε να εξοπλίσετε μέχρι δύο στον κάθε χαρακτήρα- θα παρατηρήσετε πως υπάρχει μια κατάσταση που απεικονίζει πόσο σταθερός είναι ο χαρακτήρας με τα mirage που τοποθετήσατε. Αυτό παίζει σημαντικό ρολό εφόσον υπάρχει η δυνατότητα του εχθρού να ρίξει τα τέρατα που είναι στο κεφάλι σας, με αποτέλεσμα να χάσετε τα στατιστικά που είχατε συνδυαστικά αλλά και τη σειρά προτεραιότητάς σας στη μάχη.

Επιπροσθέτως, μπορείτε να τους μάθετε διάφορες ικανότητες μέσω του παραδοσιακού sphere grid συστήματος -που γνωρίσαμε στο FFX- όπου θα μάθετε ικανότητες και τα επίπεδα που απαιτούνται για να εξελιχθούν τα τέρατά σας. Στη μάχη συμμετέχουν πολλά τέρατα μαζί, όπως συνηθίζεται στα Final Fantasy παιχνίδια, άρα θα πρέπει να παίξετε με στρατηγική για το πώς θα πιάσετε το κάθε τέρας, ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που θα δείτε τα τέρατα να ιππεύουν άλλα τέρατα. Εκεί θα χρειαστεί διαφορετική τακτική ώστε να επηρεάσετε την ισορροπία τους για να αποκτήσετε το πλεονεκτήμα στη μάχη.

world of final fantasy screen 06



Εδώ, κάποιος που έχει παρακολουθήσει την πορεία των Pokémon, θα παρατηρήσει αρκετές διαφορές στο ύφος της μάχης, όμως, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, υπάρχουν και αρκετές ομοιότητες. Όσοι έχουν ασχοληθεί με τα Pokémon θα θυμούνται τα HM, τα οποία χρειάζονται για να κόψετε ένα κλαδί, να σπάσετε ή να σπρώξετε ένα βράχο όσο προχωράτε κ.ο.κ. Το World of Final Fantasy έχει και αυτό παρόμοιες καταστάσεις, όπως το να σπάσετε ένα εμπόδιο ή να πετάξετε από ένα σημείο σε ένα άλλο. Για να συμβεί αυτό θα χρειαστείτε το κατάλληλο mirage και, βέβαια, την εκμάθηση της κατάλληλης ικανότητας μέσω του συστήματος ανάπτυξής τους, ενώ στην αρχή του παιχνιδιού υπάρχουν και σημεία που θα κάνετε και πατινάζ -ακριβώς όπως συνέβαινε στα Pokémon.




Σε αντίθεση με τα κλασικά Final Fantasy, στο WoFF δεν υπάρχει ανοιχτός κόσμος προς εξερεύνηση, αφού έχουμε να κάνουμε με ένα γραμμικό παιχνίδι, με τον παίκτη να περιπλανιέται σε γνώριμες περιοχές (Big Bridge, Nibelheim, The Sunken Temple και άλλες) με τις μουσικές τους παραλλαγές και το εικαστικό να είναι πανέμορφο σε χρώματα και φωτισμό. Τα dungeons είναι επίσης γραμμικά, με την παρουσία χάρτη για την καλύτερη εξερεύνηση και το, γνωστό πλέον, objective mark ώστε να μην χάνει ο παίκτης το δρόμο του. Οι μάχες που γίνονται προκύπτουν από random encounters -σε αντίθεση με το σύνηθες των τελευταίων χρόνων, όπου ο αντίπαλος απεικονίζεται στο περιβάλλον. Ακόμη, σε κάθε νέα περιοχή εμφανίζονται οι αντίστοιχες Grimoire Gates, ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε πίσω ή στην εκάστοτε περιοχή αρκετά γρήγορα.

Εννοείτε πως οι παλαιότεροι παίκτες θα χαρούν αρκετά και θα αναπολήσουν όμορφες στιγμές, αφού θα δουν γνώριμα πρόσωπα (Cloud, Rydia, Squall και άλλοι), τα οποία λειτουργούν ως καθοδηγητές. Για τους νεότερους υπάρχει, βέβαια, το Character Biography, το οποίο -για ανεξήγητο λόγο- δεν βρίσκεται στο μενού του παιχνιδιού, όπως γινόταν στην περίπτωση του Kingdom Hearts, αλλά στο δωμάτιο των ηρώων στο Nine Wood Hills. Εκεί οι νέοι στο σύμπαν Final Fantasy θα μπορούν να μάθουν από ποιο παιχνίδι προέρχεται ο κάθε χαρακτήρας και την ιστορία του. Επίσης, υπάρχουν και οι επιλογές να καλέσετε τους αγαπημένους σας αυτούς χαρακτήρες στη μάχη μέσω της επιλογής Champions, με τον καθένα από αυτούς να εκτελεί τη χαρακτηριστική ειδική κίνησή του και να φέρνει μαζί του το battle theme του εκάστοτε παιχνιδιού. Υπάρχουν, φυσικά, και τα γνωστά και αγαπημένα μας Summons (Ifrit, Shiva, Ramuh και άλλα), τα οποία λειτουργούν και αυτά ως Mirages, με τη διαφορά πως κάποια από αυτά -όταν τα καλούμε- αντικαθιστούν τους ήρωές μας για να συμμετάσχουν στη μάχη.

world of final fantasy screen 07

Σε ό,τι αφορά τη διάρκεια του World of Final Fantasy, αυτή εξαρτάται από το πόσο θα ασχοληθείτε με το να εκπαιδεύσετε τα mirage σας και να εκτελέσετε τα Side Quests -τα οποία είναι τα γνωστά filler-fetch quests ώστε να αποκτήσετε κάποιο αντικείμενο. Εκτός αυτών, υπάρχουν διαφορές αποστολές στην "κοπέλα που ξέχασε το όνομά της", οι οποίες λειτουργούν ως fan service για τους παλαιότερους δεδομένου ότι προβάλλουν μικρές ιστορίες από τους χαρακτήρες των Final Fantasy και σκοπός τους είναι να αποκτήσετε κάποια αντικείμενα ή Mirages. Βέβαια, υπάρχει και το Κολοσσαίο, όπου θα αντιμετωπίσετε ισχυρούς εχθρούς με στόχο την απόκτηση αντικειμένων και Trophies. Με την ολοκλήρωση του τελευταίου κεφαλαίου της ιστορίας, διαθέσιμο γίνεται το Post Script, όπου θα αντιμετωπίσετε δυνατότερους αντιπάλους ώστε να αποκτήσετε ένα ακόμη ending. Τέλος, πρέπει να τονίσουμε ότι στην αξιολόγηση του τίτλου δεν ληφθήκε υπόψη το PvP του παιχνιδιού -εφόσον δεν βρέθηκε πότε κανείς διαθέσιμος αντίπαλος για να το δοκιμάσουμε- και το ιαπωνικό voice over, λόγω του ότι δεν ήταν μέρος της απλής έκδοσης του τίτλου.



Ολοκληρώνοντας, θα λέγαμε ότι το World of Final Fantasy αφήνει μια περίεργη "γεύση", και αυτό διότι είναι εμφανές πως δεν ξεκαθαρίζει ποτέ σε ποιό κοινό απευθύνεται και τι θέλει πραγματικά να κάνει. Αν και κάποια πράγματα τα κάνει σωστά και προσφέρει ένα όμορφο fan service στους παλαιότερους, αποδεικνύεται ότι δεν είναι ένα παιχνίδι για όλους. Για αυτό το λόγο, προς όσους είναι διστακτικοί, προτείνουμε να κατεβάσουν το demo, ώστε να δουν τουλάχιστον αν τους αρέσει το σύστημα μάχης και αν μπορούν να αποδεχτούν το chibi ύφος. Οι υπόλοιποι, θα περάσουν μια ευχάριστη εμπειρία, εφόσον βέβαια δεν περιμένουν κάποια σοβαρή ιστορία και αποδεχτούν κάποιες λανθασμένες επιλογές.



Το review βασίστηκε στην PS4 έκδοση του παιχνιδιού.


Τσέκαρε το βίντεο

Θετικά

  • Όσοι αρέσκονται στα Final Fantasy/ Pokémon και το Chibi εικαστικό, θα περάσουν αρκετές ώρες ευχάριστα.
  • 
Ο οπτικοακουστικός τομέας.
  • 
Το σύστημα μάχης απαιτεί στρατηγική.
  • 
Η Συλλογή των Mirages και το σύστημα ανάπτυξής τους.
  • 
Σωστή υλοποίηση του Chibi ύφους.

Αρνητικά

  • Όσοι δεν αρέσκονται στα Final Fantasy/ Pokémon και το Chibi εικαστικό, θα δυσκολευτούν να προσαρμοστούν στο συγκεκριμένο τίτλο.
  • 
Χαμηλή πρόκληση.
  • 
Πανομοιότυπα Side quests.
  • 
Η ιστορία αλλάζει δραματικά εκεί που τελειώνει το παιχνίδι.
  • 
Μοιάζει να μη γνωρίζει σε ποιο κοινό απευθύνεται.
  • 
Κακό lip-sync.

Βαθμολογία

Το ταξίδι του Σταύρου ξεκίνησε το 1997 με το Final Fantasy VII. Από εκεί και πέρα ξεκίνησε η αγάπη και αναζήτηση για τα JRPG και τα japanese games γενικότερα. Αγαπημένες ασχολίες μου είναι τα anime, tv series, να αράζω με φίλους και να παίζουμε και να περνάμε καλά με όποια local co-op παιχνίδια έχουν απομείνει…

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Tο μεγαλύτερο project στην ιστορία της FromSoftware θα είναι το Elden Ring
Και διερευνήσεις για κοινά στοιχεία με το Game of Thrones.
Το Doom Eternal έρχεται στο Xbox Game Pass
Στις αρχές του επόμενου μήνα.
Νέο trailer για το Dragon Quest XI S - Definitive Edition
Καθώς το παιχνίδι ξεπέρασε τα 6 εκατομμύρια αντίτυπα σε πωλήσεις.
Νέο trailer για το NieR Replicant ver.1.22474487139
Μαζί με επιβεβαίωση της ημερομηνίας διάθεσης.
Έτοιμο το επόμενο expansion του Nioh 2
Με διάθεση στα μέσα Οκτωβρίου.
Nexomon: Extinction - Review
Pokémon στη θέση των Pokémon.
Νωρίτερα η διάθεση του Remothered: Broken Porcelain
Επτά μέρες νωρίτερα η επίσκεψή μας στο Ashmann Inn.
Update με προσθήκη co-op για το Untitled Goose Game
Με αφορμή την κυκλοφορία του σε Steam και σε retail.
Δίχως αλλαγές η υποστήριξη για το The Elder Scrolls Online
Για κάθε πλατφόρμα διάθεσης, παρά τις εξελίξεις.
Πληροφορίες για το Spider-Man Remastered [ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ]
Με βελτιώσεις εφάμιλλες του Miles Morales η μετάβαση του Spider-Man στο PS5.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

Έπαιξα το ντέμο και μου άρεσε πολύ το σύστημα μάχης.Η αλήθεια είναι πως δεν κατάλαβα τότε σε τι χρησιμεύει το stacking αλλά ευτυχώς το review σου Σταύρο το ξεκαθάρισε.Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι,αλλά με την αναμονή για το 15,δυστυχώς δεν βλέπω να επενδύω σε αυτό.
Εξαιρετικό review πάντως,ανάλυσες τα πάντα σε βάθος,εύγε.

This comment was minimized by the moderator on the site

από ροή πως τα πάει; εχω ακουσει πολλά παράπονα για grind, επανάληψη και πολλές πολλές μάχες.

This comment was minimized by the moderator on the site

Δεν είχα θέμα με το grinding εφόσον το παιχνίδι είναι αρκετά εύκολο και υπάρχει πληθώρα επιλόγων στο πως θα χτίσεις την ομάδα σου, κανονικός είναι ο ρυθμός των random encouters.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ενδιαφερουσα περιπτωση αλλα σιγουρα οχι αναμεσα στις προτεραιοτητες μου. Ειδικα το chibi δεν το πηγαινα ποτε μου και με μετρια ιστορια δε το βλεπω να με εξιταρει.

There are no comments posted here yet