FORCED  EVOLUTIONARY VIRUS.

Είναι να απορεί κανείς. Είναι να απορεί κανείς, βλέποντας εταιρίες κολοσσούς να προσπαθούν με το στανιό να μετατρέψουν ιστορικά franchises σε κάτι εντελώς διαφορετικό. Βίαια, κυνικά, άτσαλα, προσβλητικά. Είναι να απορεί κανείς πώς δέχεται η κάθε Bethesda να αφήνεται ένα από τα πολυτιμότερα πετράδια της gaming κληρονομιάς “βορά” στα αλαλάζοντα σαρκοβόρα, που σαν ύαινες περιμένουν να γευματίσουν με το σαρκίο αυτό της αποτυχίας. Και να έχουν και δίκιο. Είναι να απορεί κανείς με το πώς πίστεψαν ποτέ, πως ένα αλλοτριωμένο παιχνίδι μπορεί να ικανοποιήσει το σκληροπυρηνικό, απαιτητικό σχολαστικό (πολλές φορές με αρνητική έννοια) κοινό των Fallout. Το Vault 76 άνοιξε, και το πείραμα της Vault-Tec που έλαβε χώρα πίσω από τις πύλες του, γέννησε τέρατα. Το εξάμβλωμα που βγήκε να εξερευνήσει την περιοχή των Απαλάχιων, μοιάζει σαν μια ακόμη αποτυχημένη μετάλλαξη από την έκθεση στο FEV, και μας κάνει να αναρωτηθούμε για μια ακόμη φορά: Τι διάολο σκεφτόντουσαν κυκλοφορώντας το Fallout 76;

Δε μας έχει προκαλέσει πρόσφατα παιχνίδι τέτοια αγανάκτηση και στεναχώρια, όσο το τελευταίο δημιούργημα της Bethesda, η οποία μάλλον δεν καταλαβαίνει -ή δε μπαίνει στον κόπο να καταλάβει- ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που έκαναν τα Fallout να ξεχωρίζουν (τα 4 πρώτα τουλάχιστον). Ξέρετε γιατί; Διότι το να φτιάξεις δυνατούς npc χαρακτήρες, διακλαδιζόμενες και βαθιές quest lines, ένα κόσμο με συνέπεια, που απαιτεί από τον παίκτη συναισθηματική και πνευματική επένδυση (και όχι μόνο χρονική), ένα σύστημα ανάπτυξης χαρακτήρα που να επηρεάζει το gaming γίγνεσθαι, απαιτούν μεράκι, προσήλωση και αγάπη για αυτό που κάνεις και δημιουργείς. Βασικά στοιχεία δηλαδή, που πρέπει να χαρακτηρίζουν τα μεγάλα RPG -η προπαίδεια και το αλφάβητο.

Fallout 76 review screen 1

H Bethesda δείχνει πως δε τα αγαπάει πλέον αυτά, ξηλώνει μέχρι και τις τσέπες από το κοστούμι του τι αντιλαμβανόμαστε ως Fallout και μας αφήνει με ένα απέραντο κενό, ένα online action survival κουφάρι, ένα βαρετό παιχνίδι, που ακόμα και αν ξεχάσουμε για λίγο την προσβλητική για την ιστορία του franchise οπτική, είναι ταυτόχρονα και ένα κακό παιχνίδι. Κακό σε νοοτροπία και εκτέλεση. Και θα μπορούσαμε να δούμε μια αχτίδα φωτός να ξεπροβάλει στο vault μας, αν ήταν ένας διεκπεραιωτικός τίτλος, μία παρένθεση ανάμεσα σε δύο fallout παιχνίδια, που θα έδινε μία διαφορετική, ανάλαφρη gameplay αίσθηση και θα προσέφερε κάτι τουλάχιστον διαφορετικό τεχνικά, αλλά όχι. Ακτίνες Γ και ραδιοϊσοτόπα μάς βομβαρδίζουν και εκεί, με τη Bethesda σε λογική “1000 χρόνια Ηρακλής, γήπεδο στον Παοκ”, να μας σερβίρει ίδια και απαράλλαχτα assets, με μια μηχανή γραφικών ανίκανη να αντεπεξέλθει στο όποιο όραμα είχαν (που δεν είχαν), με bugs και glitches αποκαλυπτικών διαστάσεων, το ίδιο κακό shooting, το άβολο και κακοφτιαγμένο UI. Ασφαλίζουμε την πόρτα για τον κόσμο του παιχνιδιού μια και καλή και κρυβόμαστε μη μας πάρουν τα σκάγια. Γιατί αυτό το ραδιενεργό φέσι δε το ξεπλένουν ούτε όλα τα Radaway του προπολεμικού κόσμου.

Το θeματικό πάρκο που έφτιαξε αυτή τη φορά η Bethesda είναι όντως τεράστιο, με ένα χάρτη 4 φορές μεγαλύτερο από αυτόν του Fallout 4 να αποτελεί, ίσως και το μόνο δυνατό χαρτί του τίτλου. Η απεικόνιση της βόρειο-ανατολικής μεριάς των HΠΑ, για πρώτη φορά, με τόσα πολλά διαφορετικά περιβάλλοντα και επίπεδα δημιουργεί μια αρχική λαχτάρα για εξερεύνηση. Ποτάμια, βουνά, δάση, ορόσημα της περιοχής, ρημαγμένες εικόνες του πάλαι ποτέ ακμάζοντα “ατομικού” πολιτισμού, θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα πολύχρωμο θεμέλιο επάνω στο οποίο θα στηνόντουσαν οι επικές περιπέτειες των πρώτων κυμάτων των μετά-αποκαλυπτικών πιονέρων, στην προσπάθειά τους να σηκώσουν στα πόδια της τη ρημαγμένη ανθρωπότητα.

Fallout 76 review screen 2

Θα μπορούσαμε να βρούμε τους επιζώντες που δεν είχαν το “προνόμιο” να χωθούν στα καταφύγια, να πάρουμε δύσκολες αποφάσεις για το πώς θα δομηθεί η κοινωνία, να παλέψουμε σε επικά set pieces με μεταλλαγμένους, raiders και τα διάφορα τερατουργήματα που λυμαίνονται την περιοχή και όλα αυτά, τι καλύτερο, παρέα με τα φιλαράκια μας που θα παίζαμε το παιχνίδι. Να γίνουμε μέρος του κόσμου. Αντί για αυτό πήραμε τερματικά. Τερματικά και AI’s, που βολικά “επέζησαν” μόνο αυτά και προσπαθούν να μας διηγηθούν την ιστορία και αυτά που έλαβαν χώρα, μέσω αρχείων και μηνυμάτων. Ο Harold έγινε holotape, οι Minute-Men emails, η Rivet City τερματικό, το New Vegas κομπιούτερ και οι αποστολές ένα ατέρμονο πήγαινε-έλα και σκότωσε ό,τι κινείται, χωρίς κανένα νόημα και χωρίς καμία προσπάθεια να ακουμπήσει τον παίκτη συναισθηματικά.

Μετατροπή του παίκτη από πρωταγωνιστή και ρυθμιστή, σε μια άβουλη AI, η οποία εκτελεί θελήματα για άτομα που δε του προκαλούν ενδιαφέρον και δε μπορεί να δεθεί μαζί τους. Άψυχα πράγματα, σα μια βαρετή μέρα στη δουλειά. Αυτό το μεταλλαγμένο πράγμα ονομάζει η Bethesda "Fallout" πλέον, παίρνει τις φιλοσοφικές κουβέντες του Hegel-ικού Caesar για την πολιτεία και την κατάκτηση και τις κάνει ένα άσκοπο grinding περίπατο σε ένα παιχνίδι τόσο ρημαγμένο, όσο ο κόσμος στον οποίον διαδραματίζεται. Και τα χασμουρητά διαδέχονται ρυθμικά το ένα το άλλο. Και σημειώστε τη λέξη grinding, γιατί αν αποφασίσετε να παίξετε (που δε σας το προτείνουμε) θα κάνετε μπόλικο.

Fallout 76 review screen 3

Μάζευε βίδες, σήκωσε καδρόνια, βρες αλουμίνια, βράσε νερό, τσέκαρε ένα ακόμα σπίτι, πιες νερό, φάε ραδιενεργή κατσαρίδα στα κάρβουνα, όλα φτιαγμένα με βάση το ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο, να κρατήσουν τον παίκτη απλά συνδεδεμένο στο server, προσφέροντάς του αδιάφορο content. Φυσικά, τα απαραίτητα υλικά που χρειάζονται για τις επιδιορθώσεις, τα mods και τα σημαντικά κτήρια της βάσης, σπανίζουν (αυτές οι βίδες πια, όλα συρταρωτά τα έφτιαχναν στα 2050;), αναγκάζοντας σε ακόμη περισσότερο grinding. Kαι αν κάνεις grinding, γίνεσαι υπέρβαρος, και να σου, που πρέπει να γυρίσεις πίσω να ξεφορτώσεις και να αδειάσεις σαβούρα χαλώντας τον -ούτως ή αλλιώς, ανύπαρκτο- ρυθμό του παιχνιδιού.

Είναι και φαγανό και καλομαθημένο το vault-όπαιδο και χρειάζεται λίτρα καθαυτού νερού και 2-3 rib-eye Brahmin κάθε μέρα για να παίρνει την πρωτεΐνη του. Όπως είπαμε, όλα κομμένα και ραμμένα στη λογική απλά να είναι ο παίκτης μέσα, μιας και “πιπεράτο” content δεν έχουμε, end-game δεν έχουμε, όποτε άσε τους χαζούς να κάνουν τους ρακοσυλλέκτες για κάνα 60-ωρο και να λέμε πως φτιάξαμε παιχνίδι. Δε σφάξαν κυρά- Bethesda. Μη μας ρωτήσετε για main story, γιατί δεν αντέξαμε να το τελειώσουμε και κατά δεύτερο ήμασταν απασχολημένοι με το κάνουμε το “σανίδι- πριονίδι”, να χτίσουμε σπιτάκι να κοιμάται άνετα ο vault-boy, μην κολλήσει καμιά ασθένεια και θέλει και άλλο νερό.

Fallout 76 review screen 4

Βασίζουμε το παιχνίδι στη λογική πως οι 24 παίκτες του server, με την αλληλεπίδρασή τους και την επικοινωνία τους, θα χτίσουν την ιστορία του κόσμου, αλλά αφενός χάνονται στον αχανή χάρτη, αφετέρου πρέπει να τύχεις και στην περίπτωση να είναι οι άλλοι settlers κοινωνικοί. Το 95% των παικτών ήταν προσηλωμένοι στο grinding τους, ενώ τους ελάχιστους που είχαν διάθεση για κοινωνικότητα, ήμαστανε αναγκασμένοι να τους ακούμε συνέχεια, μιας και το παιχνίδι δε δίνει τη δυνατότητα push to talk ή γραπτών μηνυμάτων, οπότε μοιραία καθοδηγούμασταν στη σίγασή των, μιας το εύρος 50 in-game μέτρων, που ακούς τον άλλον, είναι μεγάλο. Στήσανε MMO και δεν κατάφεραν ακόμα και τα πιο βασικά πράγματα να τα εκτελέσουν σωστά, ενώ αφέθηκαν, γιατί είναι ένα τεμπέλικο παιχνίδι στο σχεδιασμό, στον αστάθμητο παράγοντα της κοινωνικής επαφής και γνωριμίας για να ρολλάρει το παιχνίδι.

Κρύψανε την φυγοπονία πίσω από κάτι αφηρημένο και τυχαίο. Μαγεία η διασκέδαση στο παιχνίδι, πρέπει να παλέψεις για να τη βρεις γιατί έχουμε φροντίσει να κάνουμε τα πάντα για να βαρεθείς. Τι Jet και τι Med-x κατεβάζετε εκεί πέρα; Και ας υποθέσουμε πως βρίσκετε παρέα και παίζετε μαζί (ιδανικά με έναν αντίστοιχο Μαρκόγλου ή Μιχαλιτσιάνο) και κινήστε σαν παρέα προς την “εξημέρωση” του τεράστιου χάρτη, η όποια βύθιση στον κόσμο του παιχνιδιού (έστω και αυτή η ξέπνοη) χάνεται από τις ομιλίες, το διαρκές πισωγύρισμα για ξεφόρτωμα, το σταμάτημα για αλλαγή εξοπλισμού κ.ο.κ. Η μόνη περίπτωση είναι να βρείτε άτομο με το οποίο θα ακολουθείτε τον ίδιο ρυθμό, συμφωνημένα, και να διασκεδάσετε με την όποια ευχαρίστηση προσφέρει η εξερεύνηση. Κουραστικό και μόνο στην ιδέα. Nα σημειώσουμε πως το loot είναι instanced για τον κάθε χαρακτήρα σε κουτιά, κιβώτια κ.λπ. ενώ στα πτώματα των εχθρών είναι free for all και όποιος πρόλαβε τον κύριον είδε.

Fallout 76 review screen 5

Για το PVP δεν έχει πολλά να πούμε, γιατί βρίσκεται σε δεύτερη μοίρα και έχει εντελώς τυπική παρουσία. Οι παίκτες γενικά δεν έχουν διάθεση για εχθροπραξίες και καταστροφή των βάσεων των συμπαικτών τους (ευτυχώς) γιατί δεν αξίζει τον κόπο. Δεν υπάρχει κάποια επιβράβευση, ενώ το γεγονός πως αν ξεκινήσεις PVP απαιτεί τη συγκατάθεση του αντιπάλου σου (καθώς αν δεν “ανοίξει” και αυτός, η ζημιά που του προκαλείς είναι ασήμαντη) βάζοντας έτσι τον επιτιθέμενο σε μειονεκτική θέση, αφού ο αμυνόμενος μπορεί να αντεπιτεθεί με ένα δυνατό πρώτο χτύπημα. Ακόμη ένα online στοιχείο που φαίνεται πως δεν το κατέχουν οι δημιουργοί και το βάλανε απλά για να υπάρχει σαν επιλογή. Αν σας αρέσει η PvP σκοπιά των online παιχνιδιών, κοιτάξτε αλλού, γιατί το Fallout 76 δεν απευθύνεται σε εσάς. Βασικά, σιγά μην ξέρει που απευθύνεται το παιχνίδι, αυτός ο online grinding αχταρμάς, που πολλά θέλει να κάνει και τίποτα δεν καταφέρνει. Αυτή η έλλειψη σοβαρού gaming οράματος, υποστηριζόμενη από gameplay μηχανισμούς να το θεμελιώνουν, είναι ορατή, δυστυχώς, σε κάθε έκφανση του παιχνιδιού.

Το χτίσιμο βάσης είναι όντως ένα κλικ καλύτερο από το Fallout 4, ενώ και το modification των όπλων παραμένει μια ενδιαφέρουσα προσθήκη. Μαζεύουμε υλικά, χτίζουμε το τσαρδί μας (το οποίο όντως έχει μπόλικες επιλογές), με τις διάφορες ωφέλιμες εγκαταστάσεις, και δημιουργούμε μια βάση στην οποία εκτελούμε όποιες ενέργειες χρειαζόμαστε. Η βάση εξαφανίζεται όποτε τη μαζέψουμε ή όταν κάνουμε logout, και η αλήθεια είναι πως, όσο μεγαλώνει είναι δύσκολο να βρεις ανοιχτωσιά για να τη στήσεις, αλλά ευτυχώς δεν χρειάζεται σε κάθε session να την απλώνουμε όλη, αφού αποθηκεύεται τμηματικά στο C.A.M.P μας και μπορούμε ανά πάσα στιγμή να βγάλουμε τα κτίσματα που μας ενδιαφέρουν -αν έχουμε ένδεια χώρου.

Fallout 76 review screen 6

Βελτίωση δεν είδαμε δυστυχώς στο UI -μιας και δε ρίσκαραν να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό- ενώ η εκτέλεση ενεργειών μέσω του Pip-Boy μοιάζει εντελώς ξένη για ένα online παιχνίδι. Δε φαίνεται να έχουν καταλάβει πως το online, χωρίς τη δυνατότητα παύσης και με τη δράση και του κινδύνους να εξελίσσονται ταυτόχρονα, είναι εντελώς αταίριαστο με τα δαιδαλώδη μενού του building και αυτά του gadget μας. Αφού το ξετινάξανε το παιχνίδι, που το ξετινάξανε, ας πρότειναν κάτι πιο εύχρηστο και πρακτικό στον τομέα αυτό, ξεκολλώντας λίγο από το παραδοσιακό Pip-Boy. Η βιασύνη και η χρήση δοκιμασμένων λύσεων, αταίριαστων με τη λογική του είδους που θέλει να εξυπηρετήσει, στο αποκορύφωμά της.

Το ανέβασμα του χαρακτήρα ήταν κάτι που δεν χρειαζόταν δραστική αλλαγή (ίσως μια δυνατότητα respec για να ταιριάζει με το online θα ήταν αρκετή), αλλά η Bethesda αποφάσισε να το διαφοροποιήσει. Πλέον, κάθε φορά που ανεβαίνετε επίπεδο, επενδύετε ένα skill πόντο σε μία από τις γνωστές κατηγορίες S.P.E.C.I.A.L, που με τη σειρά του “ανοίγει” μια θέση για να βάλετε μια από τις perk καρτούλες που έχετε διαλέξει. Για παράδειγμα, αν βάλετε ένα πόντο στο Strength, θα λάβετε άμεσα τρεις κάρτες από τις οποίες θα επιλέξετε μία για να τη σύρετε στην αντίστοιχη κατηγορία. Όμοιες κάρτες ενώνονται, δημιουργώντας μαι δυνατότερη, απαιτώντας ταυτόχρονα περισσότερη επένδυση στο συγκεκριμένο attribute. O χαρακτήρας του είναι δυναμικός, αφού μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αλλάξετε deck και να προσαρμόσετε το χαρακτήρα στις εκάστοτε ανάγκες, ενώ και η ανταλλαγή καρτών μεταξύ των παικτών βοηθάει στο να αποκτήσετε ευκολότερα το build που θέλετε και την απαραίτητη εξειδίκευση για το κάθε μέλος του party. Μας ξένισε λίγο στην αρχή, αλλά εφόσον τελικά αυτή η διαδικασία με το άνοιγμα πακέτων δεν οδηγεί άμεσα σε έξτρα αγορές από τα παραμάγαζο του Bethesda.net, δεν ενοχλεί. Για την ακρίβεια, αυτή η φρέσκια προοπτική της επί τόπου αλλαγής build, μας άρεσε και τη βρήκαμε ταιριαστή στο online περιβάλλον.

Fallout 76 review screen 8

Δεν υπάρχει εταιρία που έχει πάρει περισσότερα συγχωροχάρτια από τη Bethesda. To κοινό, που άλλες εταιρίες τις έχει στείλει στο “πυρ το εξώτερον” για πολύ μικρότερα ατοπήματα, γεννούσε δικαιολογίες για τα αμαρτήματα της εν λόγω εταιρίας. Tα bugs και τα γραφικά θα τα διορθώσει η κοινότητα, το shooting είναι μέτριο αλλά δεν πειράζει έχουμε το VATS, που είναι cool ( και λίγο OP στο F3) κ.α. Κατά τη γνώμη μας ο λόγος είναι προφανής. Ήταν καλοί παραμυθάδες. Το στήσιμο μιας ωραίας ιστορίας, ενός αποτρόπαιου ενδιαφέροντος κόσμου, είναι στοιχεία που μπορούν να σε δικαιολογούν στην κοινή γνώμη εσαεί. Συγχωροχάρτι παντός καιρού γιατί οι περισσότεροι αγαπάμε του καλούς παραμυθάδες. Αυτό μας μένει στο τέλος.

Η Bethesda, λοιπόν, πήρε το συγκεκριμένο χαρτί και το έκανε “χεζόχαρτο” και ο κόσμος το επέστρεψε πίσω με όλο του το περιεχόμενο. Φρέσκο και μυρωδάτο. Ο παραμυθάς έγινε λογιστής και τα τεχνικά ατοπήματα γίνηκανε μονομιάς θανάσιμα αμαρτήματα. Δε δικαιολογείται πλέον -στα 2018- παιχνίδι "AAA" να κυκλοφορεί σε αυτή την κατάσταση. Εχθροί με ελάχιστα animations σε στάση εσταυρωμένου, να μη μπορούν να εκτελέσουν την πιο απλή pathfinding διαδρομή. Μετριότατο shooting για ένα παιχνίδι, που επί της ουσίας τέτοιο είναι, και καμία προσπάθεια βελτίωσής του. Bugs, μερικά game breaking, όπως αυτό του κολλήματος του χαρακτήρα μας στη Power Armor, μεγάλα σα Fire Ants “καίνε” τον ένοχο στο κατηγορητήριο. Γραφικά περασμένης δεκαετίας και μια μηχανή γραφικών που είναι σε ηλικία για πανεπιστήμιο, που δε μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις τέτοιας υφής παιχνιδιών. FOV που ανακατεύει το στομάχι και νιώθεις τους αντιπάλους να σου έρχονται ξαφνικά στο σαγόνι. Αποσυνδέσεις από τον server, quests που δεν ολοκληρώνονται και η λίστα τελειωμό δεν έχει.

Fallout 76 review screen 9

Παιχνίδι-ερπετό που φοράει τα ίδια assets με το Fallout 4 και πλασάρεται για καινούρια πρόταση στα 60 ευρώ, ενώ δεν είναι καν έτοιμο για κυκλοφορία. Στο απόλυτο δημιουργικό ναδίρ, η Bethesda έρχεται και προτείνει ένα κακοραμμένο κράμα RUST, Minecraft και διάφορων άλλων ιδεών, τα οποία κανείς δε ζήτησε και δεν κατέχει το know-how να τα εκτελέσει. Λυπηρό. Aν σας περισσεύουν τα 60 ευρώ μπορείτε να αγοράσετε το RDR2 αν δεν το έχετε κάνει ήδη (γιατί είναι ντροπιαστικό να κυκλοφορούν στην ίδια τιμή) ή να δώσετε 15 ευρώ και να πάρετε πακέτο τα πρώτα δύο, μεγάλα, “μοντέρνα” παιχνίδια Fallout, με όλα τα dlc και όλη τους την κρέμα, να κοτσάρετε πάνω και καμιά δεκαριά μόντες και να γουστάρετε 200 ώρες καλού gaming.

Nα καταλάβετε, αν δε το γνωρίζετε ήδη, από που πηγάζει η αγάπη για αυτό το franchise (και τα τρία πρώτα αν έχετε την υπομονή, αλλά είναι λίγο δύστροπα) και για ποιο λόγο το Fallout 76 θα καταλήξει σαν ένα αναπόσπαστο μέρος του σκουπιδαριού της Capital Wasteland. Ένα gaming “απόβλητο”, που πρέπει να αποτελεί οδηγό για το τι δεν πρέπει να κάνεις σε ένα παιχνίδι και σε ένα αγαπητό franchise.

Το review βασίστηκε στην έκδοση του παιχνιδιού για PC.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Θετικά

  • Έχει έναν τεράστιο κόσμο, που μπορείτε -αν θέλετε- να ψάξετε και να βρείτε τα θετικά.
  • Το SPECIAL σύστημα και οι αλλαγές του ήταν ικανοποιητικές.

Αρνητικά

  • Προσβλητική λογική πίσω από τις αποστολές.
  • Τραγικός τεχνικός τομέας, ντροπιαστικός για AAA παιχνίδι.
  • Κακές παρέες, κακές επιρροές.
  • Που είναι οι NPCs;
  • Grinding, grinding.
  • Mαύρη κηλίδα στην ιστορία του franchise.
  • Μεγάλος κόσμος άδειος περιεχομένου.

Βαθμολογία

Από την πρώτη στιγμή που ο Νίκος βρέθηκε μπροστά σε ένα Intel 286, κάποτε παλιά, τα «διλλήματα» για την αξιοποίηση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή έπαψαν να υπάρχουν. Εκεί που ο περίγυρός του έβλεπε ένα εργαλείο δουλειάς «για το μέλλον», ο Νίκος έβλεπε μια παιχνιδομηχανή! Από τότε έως σήμερα συνεχίζει να είναι αμετανόητος PC Gamer, «λιώνοντας» ταυτόχρονα και τις διάφορες κονσόλες που περνούσαν και περνάνε κατά καιρούς από τα χέρια του!! Παράλληλα έχει εξίσου μεγάλη αδυναμία για τη Μέταλ μουσική, τον αθλητισμό και την τελευταία πενταετία για τις ξένες τηλεοπτικές σειρές.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Neversong - Review
Ένα σκοτεινό παραμύθι για το παιδικό, ψυχικό τραύμα.
Ημερομηνίες για τη beta του Marvel’s Avengers
Ένας Αύγουστος γεμάτος δόκιμες.
Αλλαγές στο σύστημα των side quests θα έχει το Assassin’s Creed Valhalla
Όπως αναφέρει ο Narrative Director του τίτλου.
Νέο ορόσημο στην εμπορική πορεία του PUBG
Συπληρώνοντας λιγότερα από τρία χρόνια στην αγορά.
Ghost of Tsushima - Review
Τα χρώματα του ανέμου.
Δωρεάν ολοκαίνουργιος τίτλος από την Devolver Digital
Άμεσα διαθέσιμο το Devolverland Expo στο Steam
Ημερομηνία κυκλοφορίας του Yakuza Kiwami 2 σε Xbox και PC
Τέλος Ιουλίου θα γίνει διαθέσιμο το remake του Yakuza 2.
Κανονικά συνεχίζεται η ανάπτυξη του Babylon's Fall
Μέσα τους επόμενους μήνες θα έχουμε νεοτέρα για τον τίτλο.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (28)

This comment was minimized by the moderator on the site

"Πρέπει να βρεθεί κάποιος...."

Με αυτά τα αυταρχικά και συνάμα μελαγχολικά λόγια, ο ΟύμπερΑλες Ηγέτης Kallifa-Son μοίρασε απονενοημένος στο Ανώτατο Συμβούλιο Ριβιούερς τα Καταραμένα Ξυλάκια. Η σολομώντεια λύση ήταν ο μοναδικός τρόπος να βρεθεί κάποιος να γράψει το review για το F@!#! 76 μιας και οι συντάκτες απειλούσαν με αυτοκτονία σε περίπτωση που έπαιρναν ρητή εντολή.

Τελικά "φαγώθηκε" ο...

"Πρέπει να βρεθεί κάποιος...."

Με αυτά τα αυταρχικά και συνάμα μελαγχολικά λόγια, ο ΟύμπερΑλες Ηγέτης Kallifa-Son μοίρασε απονενοημένος στο Ανώτατο Συμβούλιο Ριβιούερς τα Καταραμένα Ξυλάκια. Η σολομώντεια λύση ήταν ο μοναδικός τρόπος να βρεθεί κάποιος να γράψει το review για το F@!#! 76 μιας και οι συντάκτες απειλούσαν με αυτοκτονία σε περίπτωση που έπαιρναν ρητή εντολή.

Τελικά "φαγώθηκε" ο Νίκος. Εύγε νέε μου :p:p:p:p

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Να αγιασει η συγγραφικη σου πένα Νίκο.Ελπιζω να πάθουν μεγάλη οικονομική ζημιά εκεί πέρα,να μην τολμουν,ουτε το ονομα του να πουν στα χρονια που ερχονται.

This comment was minimized by the moderator on the site

Το ευτελισες. Το μηδενισες. Πήγε για το cash in η Bethesda και έκανε μεγάλη ζημιά. Μήπως πλέον μιλάμε για ανικανότητα και πρέπει να μείνει ως publisher η Bethesda?

This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτόν τον Todd δε μπορεί κάποιος να τον πετάξει έξω με τις κλωτσιές εκεί στη Bethesda...

This comment was minimized by the moderator on the site

Εχει ξεφύγει ο τύπος, είναι επικίνδυνος, ελπίζω να τον διώξουν μπας και στρώσουν εκεί στην Bethesda.

This comment was minimized by the moderator on the site

Και το 4 γενναιόδωρο μου ακούγεται μετά την ανάγνωση του κειμένου. Κανένας σεβασμός από την Bugthesda στο όνομα της σειράς. Ελπίζω να βάλουν μυαλό μετά από αυτή την "τραγωδία".

This comment was minimized by the moderator on the site

Μακάρι Xρήστο μου διότι έρχονται TES VI και Starfield που σαν αμιγώς single player RPG games τα θέλουμε όσο το δυνατόν καλύτερα γίνονται.
Το open wall genre έχει πλέον διαμάντια όπως το Breath of the Wild, RDR2 και Witcher III. Βάλε και το γεγονός ότι θα έχει κυκλοφορήσει και το Cyberpunk τότε οπότε λογικά ο πήχης θα είναι σε δυσθεώρητα ύψη. Bethesda, Βιοware και λοιποί θα έχουν εξαιρετικά...

Μακάρι Xρήστο μου διότι έρχονται TES VI και Starfield που σαν αμιγώς single player RPG games τα θέλουμε όσο το δυνατόν καλύτερα γίνονται.
Το open wall genre έχει πλέον διαμάντια όπως το Breath of the Wild, RDR2 και Witcher III. Βάλε και το γεγονός ότι θα έχει κυκλοφορήσει και το Cyberpunk τότε οπότε λογικά ο πήχης θα είναι σε δυσθεώρητα ύψη. Bethesda, Βιοware και λοιποί θα έχουν εξαιρετικά δύσκολο έργο.....

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Μακάρι, Νίκο. Όποια γνώμη και να έχει κανείς για την Bethesda, το να βλέπεις έναν μεγάλο developer δημοφιλών single-player τίτλων να παίρνει την κάτω βόλτα, μόνο λύπη και απογοήτευση μπορεί να σου προκαλέσει.

This comment was minimized by the moderator on the site

Η bethesda πρεπει να πεσει στη πυρα. Μετα το τεραστιο φαουλ που δεν εβγαλε elder scrolls σε αυτη τη γενια ερχεται τωρα αυτο το σκουπιδι..
Δε πειραζει ας φαει τωρα ενα γερο χαστουκι μπας συνελθει

This comment was minimized by the moderator on the site

Δυστυχώς το επόμενο θα είναι με την ίδια μηχανή γραιφκώ, οπότε δεν χρειάζεται καν να το περιμένουμε το παιχνίδι.

This comment was minimized by the moderator on the site

Και ο κληρος πεφτει στον Νικο...

This comment was minimized by the moderator on the site

Kλεφτή ματιά στο secret meeting board της Bethesda, της γέννησης του Fallout 76 :
'' Μλκς, όλοι $%^νται στα φράγκα με τα Παιχνίδια Που Σε Θέλουν Υπηρέτη εεεε Παιχνίδια Υπηρεσίες τους κι εμείς πάλι απ'έξω! Τα κυκλοφορούν μισά και το υπόλοιπο παιχνίδι το βαφτίζουν Υποστήριξη με Επιπλέον Περιεχόμενο ΡόαντΜαπ τους επόμενους μήνες. Το τιγκάρουν και στα lootboxes και τα Κοσμέτικς τους και...

Kλεφτή ματιά στο secret meeting board της Bethesda, της γέννησης του Fallout 76 :
'' Μλκς, όλοι $%^νται στα φράγκα με τα Παιχνίδια Που Σε Θέλουν Υπηρέτη εεεε Παιχνίδια Υπηρεσίες τους κι εμείς πάλι απ'έξω! Τα κυκλοφορούν μισά και το υπόλοιπο παιχνίδι το βαφτίζουν Υποστήριξη με Επιπλέον Περιεχόμενο ΡόαντΜαπ τους επόμενους μήνες. Το τιγκάρουν και στα lootboxes και τα Κοσμέτικς τους και απολαμβάνουν τον πακτωλό! Σκέψου πόσο πρόβατα είναι οι καταναλωτές που πληρώνουν ακόμα παραπάνω επιπλέον λεφτά για να το έχουν 10 ημέρες νωρίτερα απο την ημερομηνία κυκλοφορίας! Αρκεί βέβαια να το μπουκώσεις με αδυσώπητο grinding και farming και ''progression'' υποσυστήματα ακατανόητης και πολύπλοκης φύσης με βάθος νεροτσουλήθρας ώστε να απασχολούνται και καλά εσαεί!
Λοιπόν μάγκες την προηγούμενη φορά που βγάζαμε παιχνιδάρες την πατήσαμε οπότε τώρα θα πιάσουμε την καλή!! Έχουμε το ήδη ρηχό Fallout 4 το οποίο θα αντιγράψουμε τα πάντα αφαιρώντας κάθε έννοια ποιοτικής ουσίας και θα το κυκλοφορήσουμε όσο πιο ανέτοιμο και άδειο=GaaS γίνεται!! Όσο πιο άδειο τόσο καλύτερη ''Υποστήριξη με '''ΝΕΟ''' περιεχόμενο τους επόμενους μήνες''!!! και όσο πιο πολλά bugs τόσο πιο πολύ θα φαίνεται ότι ακούμε την Κοινότητα κι ασχολούμαστε για να τα διορθώνουμε! Για κερασάκι στην τούρτα θα διατυμπανίζουμε ότι θα έχει ότι και τα προηγούμενα Fallouts με Single Player κλπ αφού κανένας δεν ασχολείται! Και να ασχοληθεί δεν ξεχωρίζει τη διαφορά quests Witcher III και Inquisitionandromeda!
Eντάξει μιλάμε θα πιάσουμε την καλή!!! Ετοιμαστείτε παίδες να δείτε τους λογαριασμούς σας να φουσκώνουν με εύκολο χρήμα!
''

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

4?
https://vignette.wikia.nocookie.net/uncyclopedia/images/7/7e/Toddthreatens.jpg

This comment was minimized by the moderator on the site

http://i.imgur.com/lrkFT8W.jpg

There will be blood θα λένε εκεί στη Bethesda

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από Sky333 Sky333
This comment was minimized by the moderator on the site

Πολύ ωραίο review αν και θεωρώ άτυχο τον reviewer που έπρεπε να υποστεί την εμπειρία του βιασμού σαν άλλη Μόνικα Μπελούτσι στο Irreversible!
Να προσθέσω μέσα σε όλο αυτό το σκουπιδαριό, τον χαμό που έχει ξεσπάσει με την σακούλα στην collectors edition των 200$, είχαν διαφημίσει μια τσάντα από υλικό σκληρό σαν αυτό που είναι φτιαγμένα τα λουκάνικα του Ελληνικού στρατού και αντί αυτού στείλανε...

Πολύ ωραίο review αν και θεωρώ άτυχο τον reviewer που έπρεπε να υποστεί την εμπειρία του βιασμού σαν άλλη Μόνικα Μπελούτσι στο Irreversible!
Να προσθέσω μέσα σε όλο αυτό το σκουπιδαριό, τον χαμό που έχει ξεσπάσει με την σακούλα στην collectors edition των 200$, είχαν διαφημίσει μια τσάντα από υλικό σκληρό σαν αυτό που είναι φτιαγμένα τα λουκάνικα του Ελληνικού στρατού και αντί αυτού στείλανε πλαστική σακούλα από τα LIDL!!! Ήδη γίνονται αναφορές στην Αμερική για μηνύσεις για ψεύτικη διαφήμιση και εξαπάτηση. Φυσικά η απάντηση της Bethesda ότι το υλικό ήταν πολύ ακριβό και δεν ήταν διαθέσιμο με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να στείλει νάιλον σακούλες εξαγρίωσε ακόμα περισσότερο τους fans!!! όπως επίσης και η πρόθεση να τους δώσει 500 Atoms(5€) στο παιχνίδι για να ρεφάρει! Οι τύποι έχουν αυτοκαταστροφικές τάσεις ή απλά η απληστία τους έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα.
Επίσης το να βλέπεις τον Howard σε προγενέστερη παρουσίαση να αναφέρεται στην μηχανή γραφικών κάνοντας μνεία σε καινούργιες τεχνικές φωτισμού, rendering και να αναφέρει ότι τα επίπεδα λεπτομέρειας έχουν φτάσει 16 φορές πάνω από κάθε άλλο τους παιχνίδι, παρουσιάζοντας αυτό το αίσχος από κάθε άποψη είναι το λιγότερο τραγικό.
Ήμουν μεγάλος θαυμαστής της σειράς TES από εποχή morrowind. Ακόμα και όταν αρκετοί με καθαρότερο μυαλό όπως αποδεικνύεται τώρα κατακεραύνωναν το Skyrim για την τροπή που είχε πάρει, εγώ έλεγα νταξ μωρέ θα το φτιάξουν οι modders. Ακόμα και σήμερα στο Steam, στο Skyrim έχω αποστολές στο Inventory που είναι broken που ακόμα και τα patches των modders δεν κατάφεραν να φτιάξουν, πόσο μάλλον η ίδια η εταιρεία έχοντας συν χρόνος κυκλοφορήσει αμέτρητες εκδόσεις του παιχνιδιού με τα ίδια και τα ίδια bugs!!!!
Τελικά όσο και να ασχολήθηκαν αυτοί οι έρμοι οι modders το παιχνίδι ήταν και θα είναι ένα μεγάλο σκουπίδι μιας και ότι και να κάνεις ακόμα και αν έχεις νικήσει όλους τους κακούς δεν είχε καμιά απολύτως επίδραση στον κόσμο του. Οι επιλογές του παίχτη ήταν κοσμητικές. Είχες γίνει ο απόλυτος Dovakin και οι φρουροί σε χλευάζανε!!!
Σταμάτησα να ασχολούμαι με την Beth μετά το TESO και Fallout και τα μόνα παιχνίδια που πραγματικά είναι διασκεδαστικά είναι αυτά της ID (doom,wolfenstein) τα οποία βέβαια δεν έχουν να κάνουν με τους τύπους στην Bethesda.
Μέσα στο 2018 έχοντας κυκλοφορήσει απίστευτα παιχνίδια από άλλα studios είναι να αναρωτιέται κανείς! WTF Dude!? Έχετε μείνει 10 χρόνια πίσω τουλάχιστο.
Έχω σταματήσει να ασχολούμαι με τα σκουπίδια της Bethesda και ούτε περιμένω πλέον το επόμενο TES, αλλά ρε γμτ το ευχαριστιέμαι απίστευτα όλο το χαμό που έχει γίνει, δείχνει ότι όλοι ξύπνησαν και είπαν ΄΄ως εδώ και μη παρέκει΄΄ σε μια εταιρεία η οποία έκανε μόδα τα DLC’s επί πληρωμής (ποιος μπορεί να ξεχάσει την horse armor στο oblivion?) και τα τελευταία χρόνια το μόνο που κάνει είναι να παρουσιάζει προβληματικά παιχνίδια περιμένοντας την κοινότητα να τα φέρει σε ικανοποιητικά επίπεδα όσο αυτή αρμέγει τους καταναλωτές με επιπλέον υλικό επί πληρωμής.
Κάθομαι και φαντάζομαι τους ανθρώπους που βρίσκονταν πίσω από το fallout 76 σε meating της εταιρείας να είναι αρνητικοί στο να κυκλοφορήσει έτσι το παιχνίδι αλλά ο Tod και οι μέτοχοι να λένε ‘’release it now, fix it later.’’
The fallout of Bugthesda.
(sorry για το μακροσκελές post αλλά ήθελα να τα βγάλω από μέσα μου!)

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Απλα επειδη ειναι η bethesda και οχι η ΕΑ,Activision το αντιστοιχο κραξιμο ειναι μετρημενο

This comment was minimized by the moderator on the site

Αν και Oblivion, Fallout 3 και Skyrim τα καταευχαριστήθηκα καταλαβαίνω απολύτως και την οπτική σου φίλε μου. Έχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης ειδικά μετά απο τόσα χρόνια που οι απαιτήσεις έχουν μεγαλώσει λόγω ποιοτικών ανακατατάξεων στο open wall genre. Φάνηκε εξάλλου στο μετριότατο Fallout 4. Κάπου με έχασες όμως με τα προβληματικά παιχνίδια της Bethesda. Αναφέρεσαι ως Developer ή ως...

Αν και Oblivion, Fallout 3 και Skyrim τα καταευχαριστήθηκα καταλαβαίνω απολύτως και την οπτική σου φίλε μου. Έχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης ειδικά μετά απο τόσα χρόνια που οι απαιτήσεις έχουν μεγαλώσει λόγω ποιοτικών ανακατατάξεων στο open wall genre. Φάνηκε εξάλλου στο μετριότατο Fallout 4. Κάπου με έχασες όμως με τα προβληματικά παιχνίδια της Bethesda. Αναφέρεσαι ως Developer ή ως Publisher?
Διότι εάν αναφέρεσαι ως Publisher παιχνίδια σαν τα The Evil Within 1+2, Prey και Dishonored 2 κονιορτοποιούν, απο ποιοτικής άποψης, το 80% της Βιομηχανίας εκεί έξω..........

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Ναι σαν Developer εννοώ και σε αυτά που χρησιμοποιεί την απαρχαιωμένη GameBryo engine, που με τονωτικές ενέσεις προσπαθεί να την κρατήσει στην σύγχρονη εποχή άκα Creasion Engine. Και μόνο που έχουν επιβεβαιώσει ότι το Starfield και TES VI θα χρησιμοποιούν την ίδια μηχανών γραφικών καταλαβαίνεις ότι έχει να πέσει πολύ γέλιο.

This comment was minimized by the moderator on the site

Νομίζω τα λέει ολα ο Νικόλας στο 2:23:10 του βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=ZMvu06cRRfs&;t=8578s

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από Hillmaster Hillmaster
This comment was minimized by the moderator on the site

Χαχαχαχα, σύντομος και περιεκτικός, λύγισε ακόμα κι αυτή η μηχανή.

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από Men of Low Moral Fiber Men of Low Moral Fiber
This comment was minimized by the moderator on the site

Διαβάζοντας το κείμενο,εισπράττω θυμό και απογοήτευση προς το παιχνίδι.Και με όσα διάβασα περίμενα ένα 3 να πω την αλήθεια.
Πάει κι αυτός ο άθλος.Ας ελπίσουμε το επόμενο Fallout να είναι το 5,να έχει νέα μηχανή γραφικών και να δουν οι φαν επιτέλους κάτι αντάξιο του παρελθόντος της σειράς.

This comment was minimized by the moderator on the site

Το δίκασες!

https://www.popcultureshocktoys.com/content/images/thumbs/0006228_judge-dredd-14.jpeg

This comment was minimized by the moderator on the site

Το μονο που εχω να πω ειναι συλληπητηρια για τις χαμενες ωρες που εφαγες για το ρεβιου του εκτρωματος. Ελπιζω το επομενο που θα παρεις να βγει διαμαντακι/δεκαρακι. Μετα απο αυτο το δικαιουσαι

This comment was minimized by the moderator on the site

Μπραβο ρε Νικο! Μπραβο! Τα ειπες οπως ειναι χωρις στρογγυλεμα. Ας μαζεψει αυτο το εκτρωμα η Bethesda όπως μπορει τωρα και να βαλει μυαλο για το μελλον.

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων